Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 657 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

С проектното предложение „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в община Брацигово“ ще се изпълнят политиките на настоящата операция за осигуряване на допълнителни публични ресурси за подкрепяне на мерките по време на въведеното извънредно положение и съпътсващия го наложителен период на социална изолация на територията на община Брацигово, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда с цел ограничаване контактите между хората, като бъдат подкрепени лицата, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19. 
Услугата ще се администрира в помещение, общинска собственост в гр. Брацигово. Предвидените дейности са следните: 
1. Подбор на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса за възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване; за хора с увреждания и техните семейства; за хора, които са поставени под карантина и за които има социална необходимост от почасови услуги в община Брацигово.
2. Предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса за лицата от целевата група по проекта.
3. Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. Транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата.
Персоналът за предоставяне на услугата ще се състои от снабдител-доставчици, изпълняващи доставки по домовете, диспечер и шофьор.
Продължителност на проекта е 11 месеца. Броят потребители, които пряко ще бъдат засегнати от изпълнението на проекта в община Брацигово е индикативно 47 лица.
Реализирането на проектното предложение на Община Брацигово допринася за превенция и подпомагане достъпа до услуги на уязвими лица, хора с увреждания в невъзможност за самообслужване, лица в карантинен период и дейности, пряко свързани с опазване здравето на лицата, които са застрашени в най-голяма степен от COVID-19.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подбор на персонал за предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса за възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване, за хора с увреждания и техните семейства, за хора, които са поставени под карантина и за които има социална необходимост от почасови услуги в община Брацигово.: Описание на дейността. Дейността за подбор на персонал за предоставяне на услугата ще гарантира постигането на целта на настоящето проектно предложение. Предвиждаме заетите лица за предоставяне на услугата да включват персонал от 1 бр. диспечер, 7 бр. снабдител-доставчик, изпълняващи доставки по домовете и 1 бр. шофьор. За предоставяне на услугата ще бъдат поканени най-напред безработни лица, регистрирани в Бюрото по труда, които отговарят на критериите. В случай, че не няма такива лица, ще бъдат потърсени хора, които са на трудов договор и имат желание да съвместяват двете длъжности. Наемането на лицата, които ще предоставят услугите, ще бъде съобразен с КТ и вътрешните правила на общината. Ще бъдат осигурени лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. Паралелно с това ще се организира събиране на заявления от нуждаещите се лица. Ще се проведе инструктаж на лицата, които ще предоставят услугите на лицата от целевата група като доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора). Услугите към целевата група ще се предоставя в рамките на 11 месеца. За подбор на целевата група ще се използват комуникационни канали - обявление на интернет сайта, социалните мрежи и таблото за обяви на Общината. Ще се проведе анкета сред целевата група от Общината, с оглед необходимостта от предоставяне на услугата. Местните кметове ще предоставят и ще придвижат бланките за попълване на нуждаещите се лица, за да не се налага възрастните хора и лицата с увреждане да пътуват до общинския център. Водещ принцип ще бъде поставянето в "центъра" на нуждите и потребностите на "отделния човек" и гарантирането на интегриран подход при предоставяне на услугите. Успоредно с набирането на потребителите предвиждаме да се осигури автомобила за транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата; да се осигурят лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите; да са извършени необходимите действия по доставка на дребно оборудване за обзавеждане за диспечерски център - бюро, стол, компютърна конфигурация и принтер. След посещение в домовете на потребителите и попълване на заявленията за ползване на дейности по операцията, ще се изготвят седмични графици за посещение на същите, в съответствие с индивидуалните потребности на всяко лице. Иновативният характер на услугата ще даде възможност да се надградят досегашните традиционно предоставяни услуги в домашна среда и да са обвързани и пряко произтичащи от мерки за превенция и борба с последиците от COVID-19 , а лицата от целевата група да получат допълнителната подкрепа, от която се нуждаят. 0.00 0.00
Предоставяне на услуги за преодоляване последиците от коронавируса за лицата от целевата група по проекта.: Описание на дейността. Дейността включва услуги по осъществяване на доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), осигуряване на транспорт на персонала нает по проекта от/ до домовете на потребителбите. Услугата ще стартира след изготвяне на списък на целевата група. За одобрените потребители ще се планират услуги, според нуждата на всяко лице, съобразно индивидуална преценка. Ще се разработят необходимите документи за функциониране на услугата. Услугата ще се предоставя в рамките на 11 месеца. Разпределението на заетостта на наетите лица ще е в задълженията на диспечера. За връзка и при необходимост от специалната грижа ще се разпространят "Визитни картички" с координати сред потребителите. За подбор на целевата група ще се използват комуникационни канали - обявление на интернет сайта, социалните мрежи и таблото за обяви на Общината. Местните кметове ще предоставят и ще придвижат бланките за попълване на нуждаещите се лица, за да не се налага възрастните хора и лицата с увреждане да пътуват до общинския център. Ще се спазва изискването услуги, които ще се предоставят по проекта, да не дублира предоставяне на същите по същото време от НЗОК. Изискването за липса на двойно финансиране ще се спазва и при предоставяне на социалния модул от интегрираната услуга, т.е. едно лице от целевата група не може да получава една и съща услуга, финансирана от различни източници, независимо дали средствата са от националния бюджет, от Структурните и инвестиционни фондове или друг източник. Брой лица, които ще ползват услугата (целевата група) е индикативно 47 лица. Наетият персонал ще включва 1 диспечер, 7 бр. снабдител-доставчици, изпълняващи доставки по домовете и 1 бр. шофьор. Водещ принцип ще бъде поставянето в "центъра" на нуждите и потребностите на "отделния човек" и гарантирането на интегриран подход при предоставяне на услугите. Иновативният характер на услугата ще даде възможност да се надградят досегашните предоставяни услуги в домашна среда и да са обвързани и пряко произтичащи от мерки за превенция и борба с последиците от COVID-19, а лицата от целевата група да получат допълнителната подкрепа чрез гъвкавостта на услугите и възможността да се комбинират според индивидуалните нужди. 0.00 54 564.52
Осигуряване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите. Транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Доставка на дребно оборудване за обзавеждане за диспечерски център - бюро, стол, компютърна конфигурация и принтер. : Описание на дейността. За обезпечаване ежедневната дейност и безопасност на персонала на услугата предвиждаме закупуване на лични предпазни средства и дезинфекциращи препарати за лицата, предоставящи услугите, както и наемане на подходящ автомобил за транспорт на персонала, предоставящ услугите от/до домовете на лицата. Транспортното средство, с което ще се изпълняват заложените дейности по проекта, няма да бъдат използвани за икономическа или друга дейност на общината, съгласно административния договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. За използването му е предвидено гориво за достигане на всички населени места в община Брацигово. Населените места, които ще обхождат транспортните средства освен гр. Брацигово са и с. Бяга, с. Исперихово, с.Козарско, с.Розово, с.Равногор, с.Жребичко и двата курорта: летовище "Васил Петлешков" и летовище" Розовски вриз". Доставка на дребно оборудване - бюро, стол, компютърна конфигурация и принтер, ще е необходимо за обзавеждане за диспечерски център. 0.00 21 825.80

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.