Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Предмет на дейност на „СВЕМАР” ООД е дизайн, изграждане и поддържане на зелени площи. За 12 годишната си практика СВЕМАР ООД се доказа като надежден и сигурен партньор при проектиране и реализиране както на средни по размер, така и на мащабни благоустройствени и паркоустройствени проекти. От създаването си, фирмата се развива успешно и прогресивно, благодарение на креативен и млад екип от професионалисти, както и на новаторски идеи, виждания и решения. В своята дейност „СВЕМАР” ООД се стреми да отговори на пазарните тенденции и да реализира адекватна политика на предлагане. За да гарантира високо качество пред своите клиенти и отговорност пред служителите и партньорите си, компанията е внедрила и е сертифицирана в съответствие със стандартите ISO 9001:2008; ISO 14001 и OHSAS 18001.
Настоящото проектно предложение с наименование "Създаване на нови работни места в СВЕМАР ООД" е насочено към създаване на устойчива заетост на 12 безработни и неактивни лица, които да осъществяват трудовите си задължения в отдел Поддръжка на зелени площи - дейност с най-динамично развитие през последните години и най-голям пазарен потенциал. Ще бъдат създадени 12 работни места за длъжност "Работник озеленяване" с ангажимент за продължаване на трайната заетост на 50 % от тях и след реализиране на проектните дейности. Настоящото проектопредложение е в съответствие с целта на Процедурата, а именно да осигури предпоставки за създаване на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица. Специфичните цели на проектопредложението са в съответствие с инвестиционните приоритети и специфични цели на Процедурата. С предвидените в настоящото проектно предложение дейности ръководството ще отговори на изискванията за интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Утвърждавайки позициите си на конкурентоспособен икономически субект и коректен работодател "СВЕМАР" ООД притежава и ще осигури допълнителни възможности за да гарантира устойчивост на създадените нови работни места.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на 12 броя безработни и неактивни лица за период от 12 месеца. : Целта на дейността е да бъдат подбрани кандидати и сключени договори с 12 безработни и неактивни лица, на 50 % от които ще бъде предоставена възможност за трайна заетост за допълнителен период от минимум 12 месеца. Безработните и неактивни лица ще бъдат и от двете области на интервенция - целеви групи над 30 години и безработни младежи до 29 години. Тяхното разпределение ще бъде следното - 7 лица от код 102 и 5 лица от код 103. След реализирането на дейността ще бъдат създадени 12 нови работните места за Работник озеленяване, които ще бъдат с месторабота в североизточен регион. Етапите на изпълнение на дейността ще бъдат следните: 1. Подбор на безработни и неактивни лица - ще бъдат подадени заявки в различни трудови борси за наемане на персонал - държавни и частни. Ще бъдат потърсени неактивни лица; 2. Сключване на договор с одобрените 12 лица. 3. Запознаване на новонаетите лица с естеството на работа и провеждане на инструктажи. Ще бъде сключен договор за абонаментно обслужване със слжба по трудова медицина за новонаетите служители за периода на реализация на проекта. 71 425.44 75 819.79
Закупуване на оборудване и инвентар, свързани със създаването на новите работни места.: Ще бъде извършена доставка на 1 лекотоварен пътнически автомобил на планирана стойност 23850,00 лева и оборудване, пряко необходимо за извършване на дейността от новоназначените служители, както следва: - моторен трион - 1 брой на стойност 750,00 лева; - храсторез - 1 брой на стойност 900,00 лева; - прътова кастрачка - 1 брой на стойност 1300,00 лева; - роторна косачка - 1 брой на стойност 1000,00 лева; - тримери - 8 броя на единична стойност 1120,00 лева. Реализацията на дейностите по поддържането на озеленените площи включва следните дейности и манипулации: косене на тревни площи и събирането на изкосената трева - за тази цел ще бъдат доставени тримерите и косачката; резитба, кастрене и оформяне на дървета и храсти - ще бъдат закупени храсторез, моторен трион и прътовидна кастрачка, която извършва манипулации от земята на височина от 5 метра и се управлява само от едно лице без да е необходима правоспособност. С цел осигуряване на свободното придвижване на служителите, наети на новосъздадените работни места за длъжност "Работник озеленяване" се предвижда да бъде закупен лекотоварен автомобил. Автомобилът ще разполага със 7 седящи места с възможност за премахване на последните две седалки и превозване на инструменти и материали. С цел елиминиране на неблагоприятните климатични условия автомобилът ще бъде оборудван с климатик. На доставеното оборудване и транспортно средство ще бъдат направени застраховки срещу всички рискове на стойност 1989,00 лева. 38 749.00 35 163.52
Дейности по организация и управление на проекта: Ще бъде създаден екип по проекта, който ще се състои от ръководител на проекта с богат опит в управлението на проекти, финансирани по европейски и други фондове, както и координатор - счетоводител, който също притежава опит във финансовото управление на безвъзмездна помощ. Заетостта на екипа ще бъде в рамките на реализацията на проекта, а именно 16 месеца. Работата на екипа ще бъде отчитана на база на отработените часове като ръководителя на проекта предвиждаме да бъде зает в рамките на 630 часа, а координаторът - счетоводител - 625 часа. Часовите ставки за изплащане на възнагражденията по отработените часове са съгласно публикуваната Методология за определяне на възнагражденията, т.е. за ръководител проект - 10 лева/час, за координатор - счетоводител - 8 лева/час. Предвиждаме сумата от 11 300,00 лева за възнаграждения на екипа по проекта. Изборът на координатор на проекта ще бъде обект на ПМС 118 и Ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място 2015" и ще се извърши след стартирането на проекта. Координаторът ще участва пряко в реализацията на проекта и в изпълнението на проектните дейности. Ще подпомага ръководителя при изготвянето на месечните отчети. Ще изготвя самостоятелно всички финансови справки и отчети. Ще отговаря за правилното разходване на средствата по бюджета и тяхната целесъобразност. Ще взема участие в събития и ще осъществява връзка с представителите на управляващия орган на местно ниво. За да бъде обезпечено управлението на проекта ще бъдат необходими и канцеларски материали и консумативи на обща стойност - 977 лева. Ще бъдат доставени следните материали и консумативи: - копирна хартия - 16 кашона х 30,00 лева - 480,00 лева; - папки с перфорация - 2 опаковки х 50,00 лева - 100,00 лева; - класьори - 30 броя х 3,50 лева - 105,00 лева; - тонер касета - 2 броя х 115,00 лева - 230,00 лева; - джобове - 4 опаковки х 8 лева - 32,00 лева; - химикали - 20 броя х 1,50 лева - 30,00 лева. 12 277.00 12 456.77
Дейности по информиране и публичност: За да изпълни ангажимента си по осигуряване на публичност на финансовата подкрепа от ЕС фирма СВЕМАР ООД ще изпълни следните дейности: - изработване на информационна табела - 1 брой на стойност 500,00 лева. Тя ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование. - изработване на 13 самозалепващи се стикери на стойност 650,00 лева, които ще бъдат поставени върху доставеното оборудване и автомобил. Те ще съдържат информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование; - публикуване на две информационни карета в местен вестник в началото и в края на проекта на стойност 400,00 лева. 1 550.00 1 500.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.