Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

В настоящото проектно предложение е предвидено да бъдат създадени пет работни места за представителите на целевата група на настоящата процедура - безработни и/или неактивни лица. Предвижда се минимум четири от новоназначените лица да попадат в някоя от специфичните категории съгласно Насоките за кандидатстване, а именно: продължително безработни и неактивни лица, безработни лица на възраст над 54 г. или безработни младежи до 29 г. включително.

Целта на проекта е да осигури възможности за наемане на пет нови служителя във фирма  "СИТИТЕРМ СОФИЯ" ЕООД като по този начин създаде предпоставки за посрещане на нуждите и проблемите на представителите на целевата група. Освен назначаването на служители, проекта има за цел да оборудва новите работни места със специализирани за дейността на фирмата кандидат машини и оборудване. 

В резултат от изпълнението на настоящото проектно предложение ще бъдат назначени пет служителя на следните работни места съгласно класификацията на професиите и длъжностите, НКПД - 2011: 

3115-3005 - техник-механик, автомобили и кари - 2 работни места
3119-3016 - техник-тапицерство - 1 работно място
3115-3039 - техник-механик, климатична и хладилна техника - 1 работно място	
3113-3012 - техник-електротехника на автомобилния транспорт - 1 работно място

В рамките на проекта ще се реализират следните дейности:
1. Дейности по организация и управление на проекта
2. Дейности по информиране и публичност за дейностите по проекта
3. Закупуване на специализирано оборудване, свързано със създаването на новите работни места
4. Подбор и назначаване на пет служителя за период от 12 месеца
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е да се гарантира точното изпълнение на дейностите по проекта, съгласно условията на процедурата и указанията на „Ръководството за бенефициенти по изпълнение на договори по ОП РЧР” за конкретната схема. Целта на дейността също е да гарантира постигането на преките резултати от проекта и да подпомогне осъществяването на логиката на проекта в рамките на заложените дейности, резултати и планирани цели от изпълнението на проектното предложение и съгласно целите на настоящата процедура и ОП “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. Дейностите по организация и управление на проекта ще бъдат изпълнявани от екип от трима човека, включващи Ръководител на проекта, Технически сътрудник и Счетоводител по проекта. Екипът на проекта ще спазва стриктно указанията за изпълнение на проекти по настоящата процедура, описани в Ръководството за бенефициенти, което все още не е налично към момента на подаване на проектното предложение. Въпреки това, на база опита и информацията от процедурата “Ново работно място” от ОП РЧР за периода 2007-2013 г., е съставен следният план за етапите на изпълнение на тази дейност. Етапи при изпълнението на дейността: 1. Осъществяване на кореспонденция и комуникация с Управляващия орган. 2. Събиране и подготовка на документи, показващи изпълнението на дейностите по проекта (договори, протоколи, документи свързани с целевата група, документи свързани с доставката на оборудване и обзавеждане, документи свързани с осигуряването на публичност и др.) 3. Изготвяне на месечни отчети и справки, съдържащи информация от изпълнението на проекта. 4. Подготовка и окомплектоване на документи за междинни и финално отчитане и подготовка на искания за плащане. 5. Участие в проверки на място от страна на Управляващия орган. 6. Изготвяне на финансови отчети за дейностите по проекта. 7 170.00 7 170.00
Дейности по информиране и публичност : Целта на дейността е да бъдат спазени отговорностите от задължителен характер за бенефициентите по ОП “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г., за информиране и публичност на изпълняваните дейности в рамките на настоящото проектно предложение. При стартиране и изпълнение на проекта ще бъдат стриктно спазвани насоките от “Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.”, в частите отнасящи се до настоящото проектно предложение, за да се постигнат на целите на тази дейност. Кандидатът е длъжен да постави най-малко един плакат с информация за проекта, в който да бъде спомената финансовата подкрепа от ЕС, съгласно т. 3.4. от Единния наръчник, за да бъдат информирани участниците и обществеността за ролята на Европейския съюз и държавата в реализацията на настоящия проект. При закупуване на машини, обзавеждане или оборудване, кандидатът е длъжен да постави информационни стикери, съгласно т. 3.12 от Единния наръчник. Също така, фирмата-кандидат е длъжна да публикува на подходящо място в своята Интернет страница, когато такава съществува, подробна информация за одобрения за финансиране проект. Тази публикация трябва да бъде направена в рамките на два дни от сключването на договор за финансиране и да съдържа най-малко посочената в т. 3.10 от Единния наръчник информация. Бенефициентът е длъжен да отчита мерките по информация и комуникация, чрез необходимите доказателствени материали съгласно т. 4 от Единния наръчник и да спазва изискванията за визуализиране на логото, наименованието и слогана на финансиращата програма, съгласно Раздел 6 на Единния наръчник. Настоящата дейност ще се извърши на следните етапи: 1. Публикуване на информация за проекта на интернет страницата на кандидата в срок до два дни от сключването на договор. 2. Изработване и поставяне на твърда информационна табела с размер не по-малък от формат А3. 3. Изработване и поставяне на информационни стикери, след като предвиденото в проекта оборудване и обзавеждане е закупено и доставено. 4. Събиране и предоставяне на Управляващия орган на доказателствени материали за предприетите мерки по информация и комуникация. 415.00 345.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на пет нови работни места: Целта на настоящата дейност е да се създадат пет нови работни места, в производствената дейност на фирмата кандидат, като се оборудват със специфично за дейността оборудване, за да могат да се изпълняват адекватно и пълно задълженията на съответното работно място. В рамките на тази дейност е предвидено да се закупят 3 специализирани машини, които ще се използва споделено от новоназначените служители. Прогнозният срок за изпълнение на дейността е 3 месеца, тъй две от машините имат по-дълги срокове за доставка. Дейността ще се извърши при условията на ПМС № 118 / 20.05.2014 г. или действащата към момента на извършване нормативна уредба. Предвидените за закупуване оборудване, обзавеждане и ДНА са на обща стойност по-малко от 30 000 лв. без ДДС и съгласно чл. 9, ал. 1 на ПМС № 118 / 20.05.2014 г. бенефициентът може да възложи директно услугите на изпълнители, без да провежда процедура за определяне на изпълнител, а доказването на извършените работи ще стане само чрез първични платежни документи и без да се налага сключването на писмени договори. Дейността ще се реализира на следните етапи: 1. Подготовка на запитвания за оферти и изпращане на доставчици. 2. Получаване на оферти и избор на най-добра оферта. 3. Плащане и доставка на предвиденото оборудване от страна на избраните изпълнители. 29 204.17 28 770.00
Наемане на пет безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Целта на тази дейност е да бъде осъществен подбор и назначаване на работа пет безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца за всеки един от тях. При изпълнението на дейността ще бъдат включени най-малко 4 лица, попадащи в някоя от специфичните категории на целевата група, определени в Насоките за кандидатстване по настоящата процедура, а именно: - продължително безработни и неактивни лица - безработни лица на възраст над 54 г. - безработни младежи до 29 г. включително Бюджетът на проекта е разработен на база на презумпцията, че две от новоназначените лица ще попадат в специфичната категория безработни младежи до 29 г. включително. Поради тази причина, в раздел 5. Бюджет на проекта са посочени пропорционално разделени разходите за настоящата дейност, както следва по код 102 и код 103. В рамките на тази дейност ще се проведат процедури по подбор и наемане по трудово правоотношение за период от 12 месеца на пет лица от допустимата целева група. Трудовите и осигурителни отношения на наетите в рамките на проекта лица ще бъдат уредени от работодателя съгласно условията на българското осигурително и трудово право. Длъжностите, съгласно класификацията на НКПД – 2011, на които ще бъдат назначени представителите на целевата група, са: 3115-3005 - техник-механик, автомобили и кари - 2 работни места 3119-3016 - техник-тапицерство - 1 работно място 3115-3039 - техник-механик, климатична и хладилна техника - 1 работно място 3113-3012 - техник-електротехника на автомобилния транспорт - 1 работно място Тази дейност е основна и задължителна дейност по настоящата процедура и съответно в настоящото проектно предложение. Предходните дейности съпътстват основната дейност и помагат за по-доброто и изпълнение и по-добрите резултати от нея. Предвидено е в рамките на дейността да бъдат разработени и разпространени обяви за набиране на кандидати за работа, за да се информират по-голям брой от представителите на целевата група за отварянето на подобни позиции. Обявите за работа ще съдържат описание на длъжността и изискванията към нея, както и подробни длъжностни характеристики, които ще се предоставят на кандидатите по време на интервютата. За да осигури спазването на изискванията за целевата група и избраните специфични категории към нея, кандидатът ще извършва проверка по обстоятелствата за всеки един кандидат, преди да бъде назначен на съответната длъжност. Информацията от проверката ще се архивира и ще бъде възможно да се предостави на Управляващия орган като доказателство за целевото изпълнение на тази дейност и постигането на общата цел на проектното предложение и конкретната схема. Етапи за извършване на дейността: 1. Изготвяне на 4 броя обяви за работа, включващи кратко описание, характеристика на длъжността и изисквания към кандидатите, при пълно спазване на принципа на равните възможности. 2. Разпространяване на обявите и организиране на срещи за интервюта с потенциални кандидати. 3. Провеждане на интервюта и оценка на кандидатите. 4. Класиране на всички кандидати, избор на най-подходящите от тях и изпращане на предложения за наемане на работа. 5. Сключване на трудови договори с одобрените кандидати. 6. Месечни дейности по спазване на трудовото и осигурително право. 64 497.30 62 511.11

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.