Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 089 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Изпълнението на проекта е част от реализацията на стратегическия план на община Димитровград за оползотворяване на природния, културен, туристически, социален, икономически и географски потенциал на целевата територия и наличната техническа инфраструктура, с цел създаване на рамка за преодоляване на социално-икономическите предизвикателства и постигане на икономически растеж чрез подпомагането на местния бизнес и чрез създаването на нови работни места.
Проектното предложение обхваща дейности по реализация на първи етап от изграждането на спортно-развлекателен (възстановителен) комплекс в гр. Меричлери на база на минералната вода от извор „Соленци”, който да бъде надграден до парк за спорт, отдих и рекреация – басейн с минерална вода, фитнес на открито, тенис кортове, игрално поле за баскетбол и волейбол и трибуни със 160 места, както и изграждане в комлекса на сграда от сглобяема конструкция с кафе-клуб, конферентна зала, съблекални, лекарски кабинет, помещения за съдии, склад за спортен инвентар, сауна, помещения за козметични и спа процедури с минерална вода, административен офис и допълнителни дейности.  
В рамките на проектното предложение фокусът е поставен върху изграждане на физическа инфраструктура за развитие на спортно-възстановителния туризъм, конкретно - върху изпълнението на подготвителни строително-монтажни и възстановителни работи върху вече съществуващи обект -  басейн с олимпийски размери, захранван с вода от минерален извор "Соленци". 
При изпълнение на проектната идея ще бъдат създадени преки и косвени работни места. Общият брой на преките работни места е 5 бр. служители на трудов договор. Прогнозният брой косвени работни места по проекта е 10 бр., които се очаква да бъдат създадени в периода на експлоатация на проектната идея.
При изпълнение на част от дейностите по проекта, община Димитровград ще си партнира с кметство Меричлери, с местното Народно читалище  „Просвета-1896” и Бюро по труда Димитровград.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Управление на проекта: Дейността предвижда цялостно управление на проекта, отчетност, мониторинг, финансово, техническо и административно управление. С оглед ефективното му и качествено изпълнение и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с провеждането на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване и осигуряване на информация и публичност, в рамките на общината, ще бъде обособен екип от експерти, отговорен за цялостното управление на проекта. Той ще бъде сформиран със Заповед на Кмета на общината, след одобрение на проектното предложение. Членовете ще работят по втори трудов договор и/или заповед за възлагане на допълнителни дейности във връзка с изпълнението на проекта, извън установеното работно време. Правата и отговорностите на всеки член от екипа ще бъдат определени с длъжностни характеристики. Екипът за управление на проекта ще включва ръководител на проекта, счетоводител, административен координатор, експерти: строителство; обществени поръчки и договарянеМ обучения трудова заетост. Екипът ще отговаря за провеждането на процедури съгласно ЗОП. Дейностите по управление на проекта включват подготовка и сключване на договори с класираните изпълнители; контрол на изпълнението на договорите; изготвяне на цялата документация, съпътстваща изпълнението на проекта, в т.ч. междинни и окончателни технически и финансови доклади, искания за плащане, докладване на нередности и др. Общината ще носи цялата отговорност за изпълнение на проекта, включително процедурите за определяне на изпълнител. Ще се води точна и редовна документация и счетоводна отчетност използвайки подходяща и адекватна електронна система. Ще се осъществява хронологично, двустранно и аналитично счетоводно записване и съставяне на финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи на Закона за счетоводството. Дейностите по архивиране и съхранение на счетоводните документи ще се извършват в съответствие с изискванията на националните и еевропейски нормативни документи. 25 398.96 10 800.53
Информираност и публичност: Тази дейност е свързана с изискванията за комуникация и дизайн на Финансовия механизъм на ЕИП и Норвегия за периода 2014-2021 г. Тя гарантира популяризирането и представянето на проекта пред широк кръг лица, заинтересовани страни, обществеността и медиите. Реализацията на тази дейност ще повиши информираността на всички заинтересовани страни относно значението на настоящия проект, както и относно възможността за финансиране на полезни проекти в рамките на Финансовия механизъм на ЕИП. Конкретните дейности са на основание на Комуникационния план, разработен в съответствие с принципа на пропорционалност, за да се осигурят възможно най-широко разпространение на информация, да се повиши запознатостта и да се засилят прозрачността на информацията за възможностите за финансиране, бенефициерите и постиженията. Основните целеви групи към които са насочени проекта, така и комуникационния план и дейностите по неговото изпълнени са безработни и неактивни лица от община Димитровград, работодатели, осигуряващи работни места за безработни лица в общината, а така също населението в община Димитровград и в частност на целенвата територия, лица, свързани с изпълнението на дейностите по проекта, местните заинтересовани страни. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител съгласно ЗОП, който ще бъде отговорен за изпълнението на комуникационния план. Контролът върху изпълнението ще се изпълнява от екипа за управление на проекта и контактно лице ще бъде неговия ръководител. Оценката за информационните и комуникационни материали за проекта, за Финансовия механизъм на ЕИП, техните цели и въздействие и ролята на Исландия, Лихтенщайн и Норвегия ще се извърши съгласно изпълнението на заданието, което ще бъде разработено в пълно съответствие с изискванията за комуникация и дизайн на Финансовия механизъм на ЕИП и Норвегия за периода 2014-2021 г. Всички събития, свързани с изпълнението на проекта, ще бъдат популяризирани и чрез сайта на общината. 2 715.50 0.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: ССъс съдействието на Дирекция "Бюро по труда" Димитровград ще бъде извършен подбор и наети минимум 5 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца на пълно работно време (8-часов работен ден) с включени осигуровки за сметка на работодателя, на следните длъжности: 1. Общ работник - 2, код по НКПД 96220001 2. Работник поддръжка - 2 , код по НКПД 93120008 3. Организатор - 1, код по НКПД 33433007 В зависимост от конкретните дейности, посочените длъжности, могат да бъдат променяни. При наличие на остатъчен финансов ресурс по дейността, могат да бъдат наети и други лица, отговарящи на изискванията на целевата група. Основните задължения на назначените служители ще са свързани с изпълнение на следните дейности: Подготовка на терена на имота за осъществяване на планираните дейности, възстановяване и поддържане на зелените площи и насаждения, извършване на дейности по възстановяване насъществуващи съоръжения, оборудване, настилки, помощни дейности, свързани с осигуряване на условия за извършване на СМР от външен изпълнител, опазване на материоли и имущество. Конкретните задължения и отговорности на наетите лица ще бъдат разписани в длъжностна характеристика за всяка 78 000.00 31 530.28
Обучение и наставничество (менторство) на новоназначените лица/служители: Наставничество и обучение на новите служители. Предвижда се извършване на следните обучения: 1.Въвеждащо/начално обучение: ще се осъществи по предварително изготвена програма, следваща идентифицираните потребности и нужди от целевата група. 2.Надграждащо обучение: осъществява се от наставници (ментори), на базата на разработена от екипа на управление на проекта Програма за наставничество. На всеки новоназначен ще бъде осигурено надграждащо обучение от ментор в продължение на минимум 2 часа дневно, за период от 12 месеца. 3. Допълнителни обучения за новоназначените служители: - за добиване на административни умения - за попълване на бланки и формуляри, за писане на автобиография и мотивационни писма, - за подобряване на дигиталните умения. На всеки новоназначен ще се осигури обучение по един от двата модула, минимум от 21 учебни часа за периода на договора. Обученията ще се осъществят от квалифициран за целта обучител. 14 056.28 5 033.49
Строително-ремонтни дейности: Проектът предвижда Възстановяване функционалността (текущ ремонт) на минерален басейн , гр. Меричлери. Дейността обхваща извършването на строително-монтажни и възстановителни работи върху вече съществуващ обект - басейн с олимпийски размери, захранван с вода от минерален извор "Соленци". Строителните дейности са свързани основно с укрепване и възстановяване на коритото на басейна: полагане на подложен бетон за основи и фундаменти, направа на кофраж за армирани стени, плоча на филтърно помещение, изработка и монтаж на армировка, полагане на бетона за дъно, стени и плоча, шпакловане и възстановяване на стени на басейн, направа на армирана замазка на дъно, облицовка на коритото на басейна с керамични плочки устойчиви на минерална вода. 160 976.36 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.