Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е насочено към укрепване на общинския капацитет в община Трявна с цел   плавно и безпроблемно въвеждане на реформите в областта на социалните услуги и личната помощ и ускоряване на предоставянето на по-ефективна, ефикасна и качествена грижа на лицата от най-уязвимите групи от населението ни. Предвижда се да бъде създаден фронт офис в непосредствена близост до общинска администрация, където ще работят двама новоназначени служители по проекта, които ще изпълняват правомощията на община Трявна по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП. Ще бъде извършено обучение на лицата от целевата група по проекта. Дейностите по проекта включват обезпечаване на механизма  по сътрудничество и наблюдение на социалните услуги чрез съвета по въпросите на социалните услуги създаден към община Трявна; изготвяне на анализ от потребностите от социални услуги;
разработване на програма за развитие на качеството на социалните услуги. Ще се проведе разяснителна информационна кампания  за предоставянето на лична помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги на територията на общината. По време на кампанията жителите на общината ще бъдат запознати с възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания. За изпълнението на проекта ще бъде назначен екип за управление.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Укрепване на общинския капацитет : Дейността е насочена към плавно и безпроблемно въвеждане на реформите в областта на социалните услуги и личната помощ и ускоряване на предоставянето на по-ефективна, ефикасна и качествена грижа на лицата от най-уязвимите групи от населението ни. Изпълнението на проекта включва следните поддейности: 1.Подготовка за обезпечаване правомощията на община Трявна по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП и създаване на фронт офис. Дейността предвижда да се създаде фронт офис, който ще се разполага в помещение собственост на общината намиращо се на партерен етаж в сградата на читалище "П.Славейков", находящо се в непосредствена близост до админ. сграда на общината. Помещението е 12 кв.м. Предвижда се да се извърши текущ ремонт, за да се създаде подходяща работна среда, тъй като стените и тавана са олющени, нужно е да бъдат освежени. Ремонта се състои в доставка и монтаж на гипсокартон, шпакловане, боядисване на стени и таван. Предвижда се да бъде доставено и монтирано обзавеждане и оборудване за работа на новоназначените служители, поради липсата на такова в помещението, включващо: 2 работни бюра, 2 работни стола, 2 шкафа, 2 компютъра, 2 монитора; 1мултифункционално устройство, 2 посетителски стола. 2.Наемане, обучение и супервизия на персонал, който ще отговаря за изпълнение на задълженията на общината по ЗЛП/ЗХУ и ЗСУ в частта, свързана с насочването за ползване на социални услуги. Предвижда се да бъдат наети двама служители, чрез подбор от общината, като единият ще бъде на 8-часов работен ден, а другият на 4 часов, за период от 22 месеца. Освен за насочването за ползване на соц. услуги служителите ще отговарят и за прием на заявления-декларации за включване в механизма лична помощ; проверка за съответствие с нормативните изисквания, изготвяне и сключване на споразумения между ползвателя, избрания асистент и доставчика на лична помощ за предоставяне и ползването й; провеждане на разяснително-информационна дейност за предоставянето на личната помощ и др. След сключването на договорите с наетите лица, ще бъде проведено обучение, във връзка с изпълнение на задълженията на всички служители,които участват в изпълнението на правомощията по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ, в частта по насочване. Персоналът ще бъде подпомогнат чрез провеждане на индивидуална и групова супервизия. В рамките на супервизиите ще бъдат анализирани комуникативните възможности и уменията на служителите, които участват в изпълнението на правомощията по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ, в частта по насочване. Ще бъдат обсъдени трудностите и проблемите възникнали при предоставяне на услугите, както и начини за тяхното разрешаване и преодоляване. 3.Обезпечаване на механизма по сътрудничество и наблюдение на СУ чрез съвети по въпросите на СУ(създадени по чл.27 от ЗСУ. Съветът ще подпомага извършването на анализ на потребностите от СУ на общинско ниво и анализ на състоянието и ефективността на СУ, които се предоставят на територията на общината;ще разработва предложения за подобряване на качеството и ефективността на социалните услуги,предоставяни на територията на общината;ще изпълнява и др, функции, възложени от общинския съвет. В него се включени представители на органите и лицата по чл. 26, т. 3 – 7 от ЗСУ. 4.Изготвяне на анализи и проучвания в сферата на социалните услуги, в т.ч. анализ от потребностите от социални услуги. 5.Разработване на програма за развитие на качеството на социалните услуги. Ще бъде извършен анализ на качеството и ефективността на социалните услуги, които се предоставят на територията на общината и предложения за мерки за подобряването им; 6.Провеждане на разяснително-информационна кампания за предоставянето на личната помощ, социалните и интегриранини здравно-социални услуги, информираност на жителите на общината относно възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания. Изпълнението ще стартира през първия месец от проекта, като през първите два месеца ще бъде извършена подготовка на фронт офиса и наемане на нови служители. 72 485.03 44 790.92

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.