Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е насочен към създаване на възможности за трудова реализация и повишаване квалификацията на безработни лица и/или лица от уязвими групи, чрез въвеждане на иновативни подходи за предоставяне на информация за работни места, за подобряване на организацията на работа и за придобиване на професионални знания, умения и компетентности.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Управление на проекта: Дейността цели успешна реализация на проекта и обхваща: • техническо управление на проекта, вкл. планиране, организиране, ръководене и контролиране на избора на изпълнители в съответствие с кореспондиращата нормативна уредба (Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП), ПМС 118/2013 г. или негов наследник, Ръководството за изпълнение); управление на дейностите от проекта, насочено към постигането на целите и индикаторите по проекта; комуникация с всички заинтересовани страни, изготвяне на документи, оформяне на документите съгласно изискванията за информация и комуникация, разпечатване, изпращане и в последствие архивиране на документите; • финансово управление на проекта, вкл. осчетоводяване и отчитане на разходите по проекта. За изпълнението на дейността ще се сформира екип за управление на проекта, включващ Ръководител проект и Счетоводител. 34 500.00 18 217.03
Инвестиции в иновативен подход за развитие на местната заетост: Дейността е насочена към въвеждане на иновативен подход за предоставяне на информация за работни места и на иновативна практика за оптимизиране на работния процес, включително чрез дистанционна работа. Чрез изпълнението ѝ ще се допринесе за постигане на заложените мерки в приоритет 2.1. Подобряване на възможностите за трудова реализация от Стратегията за местно развитие (GALOP) на община Банско. Дейността включва три етапа: Етап 1: Разработване на иновативен подход за предоставяне на информация за работни места и подбор на персонала (СКД 3) – организиране и провеждане на специализиран информационно-кариерен форум за предоставяне на информация за свободни работни места, както и възможности за повишаване на квалификацията, като отговор на търсенето на пазара на труда в община Банско. На форума ще бъдат поканени безработни лица и/или лица от уязвими групи. Информационно-кариерният форум ще се проведе на територията на община Банско в рамките на три дни, като за целта ще бъде наета подходяща зала за минимум 20 човека. В рамките на форума ще се осигури кетъринг, включващ кафе-паузи и обяд. По време на провеждането на форума ще се организират ситуационни игри с въпроси (quiz games) във връзка с туристическия потенциал на община Банско, ще се формират малки групи до 5 човека, чиято задача ще бъде да създадат мини план за създаване и популяризиране на туристически продукт или услуга. За адекватна оценка ще бъде поканено жури от 3-ма членове, чиято цел ще бъде да проследи и оцени готовността на безработните лица да се включат на пазара на труда. За членовете на журито в рамките на провеждането на събитието ще се осигурят нощувки и вечеря. Етап 2: Назначаване на безработни лица и/или лица от уязвими групи (СКД 2) – 8 (осем) безработни лица и/или лица от уязвими групи, които са постигнали най-високи резултати на проведения информационно-кариерен форум в Етап 1 ще бъдат назначени на трудов договор на пълен работен ден, на длъжност Експерт, информационно осигуряване, код по НКПД 25296002. Назначените лица ще създават, организират, обработват и публикуват информация в интернет каналите за туристически продукти и/или услуги на кандидата. Новоназначените лица ще работят дистанционно, като по този начин ще минимизират разходите си храна и транспорт до работното място, което ще им осигури спестявания за подобряване на благосъстоянието и комфорта на личния им живот. Етап 3: Оптимизиране на работния процес чрез въвеждане на иновативна практика по организация на работата в виртуална среда (СКД 2) – за оптимизиране на работния процес ще се закупи облачно решение за виртуална работа. Целта е новонаетите лица да могат да изпълняват служебните си ангажименти от всяка една точка и по-всяко едно време. Закупуването на облачно решение е с изключителна важност за постигане на устойчиви резултати, предвид кризата, породена от пандемията от COVID-19, от която туристическия бранш бе един от най-засегнатите. 298 700.00 169 615.85
Обучение на безработни лица и/или лица от уязвими групи: Дейността включва провеждането на 2 (две) обучения на безработни лица и/или лица от уязвими групи (СКД 4). На всички желаещи, взели участие в информационно-кариерния форум, ще им бъде предоставена възможността да се включат безплатно в специализирано дистанционно обучение по дигитална компетентност (в т.ч. за придобиване на умения за работа с Word, Excel и PowerPoint), както и в обучение по бизнес услуги. Избраните обучения са ключови за постигане на достатъчна трудова подготовка, така че безработните лица и лицата от уязвимите групи да могат да си намерят работа, както в частни, така и в публични организации. Провеждането на обученията в дистанционна форма ще позволи на обучените лица да имат бърз и лесен достъп до учебното съдържание в удобно за тях време, да преговарят отделни теми или модули, като по този начин ще допринесе за постигане на устойчиво професионално развитие и баланс между работа и живот. В резултат от проведените обучения, успешно преминалите лица ще получат документ, доказващ придобиването на конкретни знания, умения и компетентности. Изпълнението на дейността ще допринесе и за изпълнение на приоритет 2.1. Подобряване на възможностите за трудова реализация от Стратегията за местно развитие (GALOP) на община Банско. 46 000.00 0.00
Информираност и публичност по проекта: Дейността е насочена към осигуряване на максимална информираност и публичност на целите и постигнатите резултати от изпълнението на проекта, като информира обществеността, целевата група и заинтересованите страни за приноса на Финансовия механизъм на ЕИО и Норвегия. За подпомагане изпълнението на дейността е разработен Комуникационен план, следващ изискванията на Ръководството за комуникация и дизайн към Финансовия механизъм на ЕИО и Норвегия, който е приложен към настоящото проектно предложение. Планираните мерки за комуникация са следните: - разработване на уеб-сайт (вкл. домейн, хостинг, разходи за разработване и поддържане на съдържанието); - организиране и провеждане на 2 (две) информационни събития; - изработване на 2000 (две хиляди) броя информационни материали. Всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат създавани върху бланка на проекта, която ще отговаря на изискванията за информираност и публичност, съгласно приложения Комуникационен план. 3 800.00 3 360.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.