Текуща издръжка и поддръжка на ОИЦ - Варна: Дейността обхваща цялостната издръжка и поддръжка на офиса на ОИЦ-Варна, намиращ се на пл. "СВ.СВ. Кирил и Методий" №2/ Козирката/.
Към тази дейност се отнасят:
Разходите за възнаграждения на служителите на ОИЦ са заложени в Раздел 1 от бюджета. В ОИЦ-Варна работят 4-ма служители: Управител, експерт „Логистика и информация“, експерт „Комуникация и информация“ , експерт „Информационно обслужване и услуги“. Всички те са избрани след проведен конкурс като техните конкретни отговорности и задължения са описани в длъжностните характеристики и в "Процедурния наръчник за работата на Мрежата от 27-те областни информационни центрове“ за популяризиране на ЕСИФ.
Разходите за материали и консумативи за обезпечаване на работата на служителите на ОИЦ - Варна са заложени в Раздел 4 от бюджета. В това перо са включени канцеларски материали и хартия за 37 месеца. Санитарни материали необходими за почистване на офиса на ОИЦ за същия период. Вода, топли напитки, чаши за еднократна употреба и друго необходимо за посетителите в ОИЦ-Варна за 37 месеца. Тонер касети за цветен и черно-бял лазерни принтери необходими за обезпечаване работата на служителите в ОИЦ-Варна.
Разходите за ел.енергия, почистване, телефони, интернет, мобилен интернет, куриерски и пощенски услуги заложени в Раздел 5 от бюджета. Тъй като ОИЦ-Варна използва общо помещение с Туристически център, се предвижда разходите за ел.енергия да се поделят на годишна база, като всеки от двата центъра поема заплащането на ел.енергия за 6-месеца. Почистването на ОИЦ-Варна е заложено да се изпълнява за 37 месеца, като за целта е сключен граждански договор за услугата. Офисът разполага с 2 броя стационарни телефона, обезпечаващи пряката дейност на служителите в ОИЦ. За нуждите на екипа на ОИЦ-Варна са предвидени 4 броя мобилни карти. Заложен е интернет за офиса на ОИЦ и мобилен интернет за събитията в Общините от Област Варна. Предвидени са разходи за куриерски и пощенски услуги, поради получаването на голям брой пратки с материали от УО на ОП, които ОИЦ-Варна следва да предоставя /изпраща/ на общините в Областта и на бенефициенти.
Разходите за поддръжка и ремонт на оборудване са заложени в Раздел 6 от бюджета. Този разход е за софтуерна и хардуерна поддръжка на техниката, с която разполага ОИЦ /копирна техника, климатична техника, кафе машина, принтери, компютри и др./, извън описаната в гаранцията на предвидените за закупуване по проекта 4 броя стационарни компютъра, принтер, както и за закупуване на разклонители, лампи, контакти и друго необходимо.
Разходите за ремонт, поддръжка, закупуване на винетки и всичко необходимо за обезпечаване експлоатацията на МПС са заложени в Раздел 7 от бюджета. Предвиждат се разходи за смяна на масло, гуми, филтри, винетки и др. необходимо през периода от 37 месеца.
Разходите за застраховки на закупеното МПС са заложени в Раздел 10 от бюджета. За МПС, което ще се закупи за нуждите на ОИЦ-Варна са необходими- /КАСКО/ и гражданска отговорност.
Разходите за текущ ремонт на ОИЦ-Варна са заложени в Раздел 11 от бюджета. Предвижда се един освежителен ремонт на офиса на ОИЦ-Варна в рамките на продължителността на проекта - 37 месеца.
Всички заложени разходи са за осигуряване на текущата издръжка и поддръжка на офиса и техниката и са за обезпечаването на ежедневната работа на служителите на ОИЦ-Варна.
Предвидената дейност е насочена към целева група служители на ОИЦ-Варна и има и косвено отношение и към кандидатите, бенефициентите и обществеността, също целева група по проекта, които ще получат достъпни услуги от ОИЦ . |
277 932.08
|
277 947.86
|
Функциониране на ОИЦ-Варна: Функционирането на ОИЦ-Варна е свързано с основната дейност на ОИЦ-Варна, предоставяне на безплатни експертни услуги за възможностите за финансиране и кандидатстване по програмите, съфинансирани от ЕСИФ. Експертните услуги ще се предоставят от 4-ма служители в ОИЦ-Варна. Те обслужват посетители в офиса, предоставят информация по телефона и отговарят на запитвания по електронната поща и организират събития в общините от Област Варна. Очаква се експертите от ОИЦ-Варна да отговорят на 600 запитвания в офиса, на 250 запитвания по електронна поща и на 300 телефонни запитвания за 37 месеца - общо 1150. В рамките на изпълнението на проекта се предвижда и организирането на събития 81 на брой за 37 месеца на проекта. В това число е включено участието на ОИЦ-Варна в общите инициативи на Мрежата от 27-те областни информационни центрове, като при необходимост ще посещават и общините - 3 броя - по една за всяка година. Задължителните 2 информационни събития във всяка община от Област Варна в рамките на една година, общо 66 за 37 месеца. ОИЦ-Варна ще организира и 2 събития на година за срещи с медиите, общо 6 за 37 месеца. По 2 информационни събития в гр.Варна, общо 6 за 37 месеца. Разходите за организиране на събития - наем зала, кетъринг, лектори, радио-спотове и друго необходимо за провеждането са заложени в Раздел 4, т.14.1. Разходи за организиране и провеждане на публични информационни събития и събития за работа с медии. За провеждане на събития в общините от Област Варна, Варна и районните кметства, срещи с представители на общините, участия в събития по проекти на бенефициенти, участия в събития и обучения на УО, МЗ, ЦКЗ, МОСВ, ЦИКО, други ОИЦ и мрежи в страната, на ОИЦ-Варна се залага закупуване на МПС. Предвиденото МПС е само за нуждите на екипа на ОИЦ-Варна и ще се използва за пряката му работа. Разходът е заложен в Раздел 13 от бюджета. За провеждане на срещи и събития в общините от Област Варна са предвидени командировъчни за служителите от ОИЦ-Варна, заложени в Раздел 3. - т.3.1. и в Раздел 14, т.14.3. от бюджета на проекта. В проекта са предвидени и разходи в Раздел 2. Разходи за командировки на служителите на ОИЦ за участие в събития и обучения организирани от ЦКЗ, МОСВ, УО/МЗ, други ОИЦ и организации - т.2.1 Командировъчни и т.2.2 Нощувки от бюджета на проекта. В бюджета в Раздел 2, т.2.3 са предвидени разходи за гориво за участие на служители на ОИЦ-Варна в събития и обучения организирани от ЦКЗ, МОСВ, УО/МЗ, други ОИЦ и мрежи. В бюджета в т.3.2 са предвидени разходи за гориво за провеждане на срещи с кандидати и бенефициенти и др. в общините в Област Варна. В бюджета в т.14.2 са предвидени разходи за гориво за провеждане на събития общи инициативи в общините от ОбластВарна и гр.Варна. Предвидени са разходи за оборудване и обзавеждане заложени в Раздел 12. Заложено е оборудване - 4 броя стационарни компютъра с лицензи на операционна система и офис-пакет. Стационарните компютри ще са разположени на работните места на служителите и ще са за надеждна и по-бърза работа с големи файлови формати на информация, с по-голям твърд диск за съхранение на информация. Наличните лаптопи ще продължата да се използват за реализиране на събития и за презентации извън офиса на ОИЦ , за провеждане на събития в общините от Област Варна и за работа с посетители в офиса. Предвиден е лазерен принтер черно-бял 3 в 1, тъй като мултифункционално устройство предоставено от ЦИКО е недостатъчно и с много скъпи консумативи. Диктофон, който е необходим за записване на информацията от проведени събития от УО и др., за по-достоверно и улеснено предоставяне на информацията пред потенциални бенефициенти. Предвидени са фотоапарат за заснемане на събитията и 1 брой шкаф за съхраняване документация на ОИЦ.
Дейността е насочена към целевите групи - кандидати, бенефициенти, управляващите органи на програмите, съфинансирани от ЕСИФ, като и към широката общественост. |
116 206.92
|
124 011.05
|
Разработване и разпространение на информационни и рекламни материали : Офисът на ОИЦ-Варна е брандиран по проект “Областен информационен център – Варна, изграждане и функциониране” №BG161РО002-3.3.02-0007-С0001, рамките на този проект ще се добави новото лого на Оперативните програми и новия номер на проекта. Разходите за брандиране на 60кв.м от офиса са заложени в Раздел 9 от бюджета. Предвиждат се изработването на 3 броя рекламни банера, които експертите поставят по време на събития в залите, 1 брой преносим щанд за провеждане на изнесени приемни в гр.Варна и общините от Област Варна, отговарящи на изискванията заложени в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-20202г." Разходът е заложен в Раздел 8 от бюджета на проекта.
За реализиране на дейностите по проекта - организиране на събития, изнесени приемни, участия в общи инициативи на мрежата и провеждането на срещи със заинтересованите страни, се предвижда изработването на брошури, дипляни и рекламни материали. Заложени са 7500 бр. брошури за целия период на проекта, като според необходимостта ще се подготвят текстове за различните оперативни програми, ПРСР, ПМДР, НАТУРА2000 и др. Предвидени са 15 000 бр. дипляни за целия период на проекта, като те ще се подготвят във връзка с конкретни информационни събития, участието на ОИЦ-Варна в общите кампании на мрежата от 27 областни информационни центрове или при друга идентифицирана необходимост. Дипляните и брошурите заложени в проектното предложение са необходими за пряката дейност на експертите при срещи с представители на различните целеви групи, потенциални бенефициенти по програмите с европейско финансиране. При провеждане на събития и участия в мероприятия организирани от други мрежи и структури, с които ОИЦ-Варна си партнира в работата, при участия в изложения и общи инициативи. Предвидените рекламни материали са описани подробно като артикули във финансовата обосновка, като там е посочена конкретната бройка и единична цена. Необходими са за дейността на ОИЦ-Варна при организиране на събития, участия в общи инициативи на мрежата и при посрещане на гости и посетители в офиса на ОИЦ-Варна. Разходите са заложени в Раздел 8 Разходи, свързани с разработването и/или разпространението на информационни и рекламни материали от бюджета на проекта.
Предвидено е брандиране на закупеното МПС за нуждите на ОИЦ-Варна. Разходът е заложен в Раздел 9, т.9.2 от бюджета на проекта.
Предвидено е подготовка и заснемане на видео филм-20мин, на български език със субтитри на английски език . В него ще бъдат включени кадри от организиране, провеждане и участие в информационни събития, семинари, обучения, конференции, изложения, срещи, информация и добри практики във връзка с ЕСИФ. ОИЦ ще предоставя филма безплатно на ел.носители на всички заинтересовани страни, ще бъде разпространен в регионални медии, виртуалното пространство и социалните мрежи. Филмът представлява инструмент за постигне на ефективно популяризиране на ролята на ЕС и информиране за възможностите за финансиране по програмите. Ще осигури прозрачност и ще поддържа високо обществено доверие към процесите по изпълнение и управление на проекти. Тази поддейност напълно кореспондира с общите цели на НКС за програмен период 2014-2020. При планиране на дейността, целевата група и разходите беше направено проучване на пазара за предоставяне на услугата и взехме под внимание факта, че дейностите ще се реализират през 2016- 2018 година. В тази връзка събрахме три оферти, като търсихме баланса между планирани разходи, ползи и оптимален ефект върху целевите групи. С цел високо качество и икономичност заложихме стойност 13 000,00 лева за 20 мин. видео филм, като в цената са включени разходите на изпълнителя за транспорт, репортажен екип, техническо обезпечаване, заснемане, обработка и монтаж, превод от български език на английски език, изработка и монтаж на субтитри.
Предвидената дейност е насочена към целеви групи- настоящи и бъдещи бенефициенти по проекти финансирани от ЕСИФ, широка общественост, медии. |
56 061.00
|
78 987.40
|
Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: За осигуряване на публичност и визуализация на проекта по приоритетна ос "Техническа помощ за управлението на ЕСИФ" по ОП "Добро управление" процедура „Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 областни информационни центрове“ са предвидени дипляни за всяка година от проекта.
Предвиждат се всяка година публикации в сайта на Община Варна за напредъка на проекта - 3 броя. В съответствие с изискванията заложени в "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.", бенефициента ще направи публикация в сайта на Община Варна с подробна информация за одобрения за финансиране проект при неговото стартиране - 1 бр. и ще подготви плакат формат А3 - 3 бр. За закупената техника и обзавеждане - стационарни компютри - 4бр., принтер, диктофон, фотоапарат и шкаф са предвидени стикери. На стикера ще бъде визуализирана емблемата на ЕС, "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого на програмен период 2014-2020г. и номера на договора за безвъзмездна помощ. |
600.00
|
2 324.60
|