Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

„Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.“
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Направление 1 "Патронажна грижа": Дейността включва предоставяне на мобилни интегрирани здравно-социални услуги на нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора. Патронажната грижа се фокусира върху предоставяне на грижа и подкрепа на хората от следната целева група: хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 54 години, други уязвими групи, вкл. лица поставени под карантина във връзка с COVID - 19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID – 19. Услугите, които ще се предоставят на база на индивидуалните потребности на потребителите и съгласно изготвен график от следните специалисти, назначени на трудови договори: 1 - медицинска сестра/фелдшер 1 - шофьор 9 - домашни помощници 1 - психолог назначен с граждански договор Нуждаещите се потребители ще бъдат подпомагани по предварително изготвен график , като ще се проследява всяко лице от целевата група да може да получава здравно-социални услуги до 2 часа на ден за период от 12 месеца. Контрол върху спазването на графика, неговата актуализация и изготвяне ще бъде възложено на екипа на проекта. Предоставянето на услугата ще бъде подпомогнато от назначен шофьор, който ще се грижи за превоза на специалистите до и между домовете на потребителите. Превоза на специалистите ще се осъществява с превозно средство на общината. Графикът на шофьора ще бъде съобразен с местоживеенето на лицата-достъпност, отдалеченост, честота на посещение и необходимост от конкретен специалист. Графикът на шофьора ще бъде обект на контрол от страна на екипа на проекта. След сключването на трудови договори с лицата, непосредствено преди стартиране на патронажната грижа, за тях ще бъде проведено обучение, което ще е на база разработената от МЗ програма за специфично обучение, чрез която ще се дадат единни указания на специалистите. Поради тази причина е предвиден и 1 месец за подготвителни дейности. Патронажната грижа ще се предоставя за минимум 32 лица. Патронажната грижа ще включва комплекс от услуги като: - помощ в дома, която включва дейности като почистване, пране, социални контакти и др.; - медицински услуги, не дублиращи тези предоставяни по НЗОК - мерене на кръвно, поставяне на инжекции, смяна на превръзки, контрол върху приема на лекарства и др.; - психологическа подкрепа, насочена към възстановяване и социална интеграция, която ще създаде възможности за водене на самостоятелен и независим живот, да изпълняват социално значими роли и да бъдат активно участващи и допринасящи граждани в обществения живот. - доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). Дейността ще усъвършенства и подобри достъпа и услугите в общността за хора, които поради различни ограничения от здравословен характер са изключени от социалния живот и са в риск от включване в институционален тип грижи, както и са изложени на риск от заразяване с COVID-19. Патронажната грижа ще допринесе за разширяване на социалните услуги, предоставяни в общността и за подобряване качеството на живот на хората от уязвимите групи и/или техните семейства. Дейността на назначения персонал ще бъде подпомогната от провеждането на индивидуална и/или групова супервизия със служителите. Фокусът на провежданите супервизии ще бъде поставен върху работата с целевата група според спецификата на характерите и поведението им. В рамките на супервизиите ще бъдат анализирани и комуникативните възможности на служителите и техните уменията за оказване на подкрепа. Ще бъдат обсъдени трудностите и проблемите възникнали в хода на предоставяне на услугите, както и начини за тяхното разрешаване и преодоляване. 0.00 66 818.36

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.