Организация и управление, и информация и публичност : Екипът за управление на проекта ще осъществи цялостно административно, техническо и финансово управление на проекта, в т.ч.: планиране на средствата; подготовка и провеждане на процедури по реда на ЗОП за избор на изпълнители; подготовка и изпращане на документи за осъществяване на предварителен и последващ контрол на процедурите за обществени поръчки; верифициране на разходите; извършване на разплащания с изпълнителите на дейности, в рамките на съответния проект; осчетоводяване на стопанските операции и разплащанията; мониторинг и докладване; подготовка и представяне на финансово технически отчет; водене на точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на договора за финансиране, използвайки подходяща и адекватна счетоводна система, която осигурява аналитичност на отчитането на ниво договор; създаване и поддържане на текущ архив по проекта.
С изпълнение на настоящата дейност се осигурява прилагане на подходящи мерки за информация, комуникация и публичност, съгласно разпоредбите на чл. 34 на Регламент (ЕС) 2021/241 на Европейския парламент и на Съвета от 12 февруари 2021 година за създаване на Механизъм за възстановяване и устойчивост; информиране обществеността за получената подкрепа, чрез: публикуване на уебсайта на кратко описание на проекта, неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от ЕС; във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, се посочва финансовата подкрепа от ЕС; по време на изпълнението на инфраструктурния проект на видимо място се поставя временен билборд с големи размери. Допустимо е на билборда да бъде визуализирано логото/емблемата/гербът на бенефициента, както и стойността на съфинансирането в случай, че има такова. Постоянна обяснителна табела (плака) се поставя до една седмица след отстраняване на билборда. Табелите съдържат същите основни елементи като билборда. Организиране на минимум две публични събития (встъпителна и финална пресконференция) в процеса на изпълнение на проекта. |
0.00
|
0.00
|
Инженеринг - проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор на проект " Внедряване на мерки за енергийна ефективност на сграда за спорт в с.Селановци,общ. Оряхово": Изготвяне на технчески проект в еднос упражняване на авторски надзор и извършване на строително монтажни работи за прилагане на мерки за енергийна ефективност във връзка с изпълнението на проектВнедряване на мерки за енергийна ефективност на сграда за спорт в с.Селановци,общ. Оряхово |
405 964.31
|
0.00
|
Строителен надзор: Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор по време на изпълнение на строително - монтажните работи за проект: Внедряване на мерки за енергийна ефективност на сграда за спорт в с.Селановци,общ. Оряхово |
7 800.00
|
0.00
|
Изготвяне на обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийна ефективност,техническо обследване и технически паспорт.: Дейността включва разходи свързани с подготовката на проектното предложение и е приключена към момента на подаване на проектното предложение. |
5 928.00
|
0.00
|
Въвеждане на обекта в експлоатация: След завършване на строежа възложителят, проектантът, строителят и лицето, упражняващо строителен надзор, съставят констативен акт, с който удостоверяват, че строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл. 169, ал. 1 и 3 и условията на сключения договор. Към този акт се прилагат и протоколите за успешно проведени единични изпитвания на машините и съоръженията. С този акт се извършва и предаването на строежа от строителя на възложителя.
Условията и редът за регистриране въвеждането в експлоатация на строежите от четвърта и пета категория по чл. 137, ал. 1 и 2 ЗУТ на територията на Република България от органа, издал разрешението за строеж, независимо от източника на финансиране, е определен в НАРЕДБА № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. Органът, издал разрешението за строеж, регистрира въвеждането в експлоатация, като издава удостоверение за въвеждане в експлоатация за строежите от четвърта и пета категория по чл. 137, ал. 1, т. 4 и 5 ЗУТ. |
3 600.00
|
0.00
|
Изготвяне на независима експертна оценка: За изпълнение на дейността ще бъде избран изпълнител по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и поднормативната уредба по неговото прилагане. Обект на обществената поръчка е „услуга” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП.
Община Бобов дол в качеството й на краен получател на средствата, сключва договор с изпълнител за осъществяване на настоящата дейност въз основа на проведена процедура по реда на Закона за обществените поръчки и поднормативната уредба по неговото прилагане.
Изготвянето на оценки за енергийни спестявания се извършват от лица, вписани в регистъра по чл. 44, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност.
Условията и редът за извършване на обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сгради, на части от сгради, изготвянето на оценка за съответствие на инвестиционните проекти с изискването за енергийна ефективност, както и условията и редът за изготвяне на оценка на енергийните спестявания се определят с наредба, издадена от министъра на енергетиката и министъра на регионалното развитие и благоустройството по чл.48 от ЗЕЕ., |
6 000.00
|
0.00
|