Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 161 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Чрез настоящото проектно предложение ЕС ЕМ О БЪЛГАРИЯ ООД има за цел да разработи и внедри на пазара иновативна услуга, наречена Sendpatient - за подпомагане извършването на клинични изследвания. Проект "Внедряване на иновативна система за рефериране на пациенти по клинични проучвания" е посветен на разрешаването на актуални въпроси и пречки, свързани с извършването на този тип проучвания. Основен проблем в сферата е, че клиничните проучвания не мога да си осигурят необходимия брой пациенти, за да изпълнят целите си и да бъдат полезни, което се превръща в трудно преодолимо предизвикателство пред развитието на фармацевтиката и провеждането на иновативни лечения. Sendpatient ще представлява иновативна услуга в световен мащаб, която ще се осъществява посредством комбинация от онлайн базирана система – sendpatient.com, необходим хардуер и екип, който ще имплементира, разпространява, обучава, поддържа и разпространява продукта. Иновативната същност на Sendpatient се характеризира със следното: 
−	Иновативна и непозната  до сега услуга по набиране на пациенти за клинични проучвания;
 −	Глобализирана уеб базирана система, която ще включва базова информация относно: всяко „нуждаещо“ се проучване, основните характеристики, на които пациентите трябва да съответстват и достъпност за всички потенциални рефериращи лекари; 
−	Полезен ефект за всички участници в процеса: пациенти, рефериращи лекари, потребители, фармацефтични компании;
 Огромното търсене на пациенти за клинични проучвания, ограниченото предлагане (по- скоро липсата на такова) на продукти, които могат да опосредяват процеса по набиране на пациенти и иновативният уникален замисъл на SENDPATIENT предразполагат предпоставят успешната пазарна реализация на тази иновативна услуга. По този начин ЕС ЕМ О БЪЛГАРИЯ ООД ще развие своята иновационна дейност в областта на индустрията за здравословен живот и биотехнологии.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт и процес: Като част от дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация следните активи: 1. Лаптоп - 20 бр. 2. Монитор - 20 бр. 3. Докинг - 20 бр. 4. Смартфон - 20бр. 5. Сървър - 1бр. Подробни спецификации за оборудването могат да се видят в приложение Ц към настоящото проектно предложение. Чрез закупуването на изброеното оборудване ще се създаде техническите условия, за да може Sendpatient да достига до крайните си потребители. Лаптопите, мониторите, докингите и смартфоните ще бъдат предоставени на 20 служители (екипът, който ще бъде ангажиран ще се състои от 19 координатори(CO) и 1 Sendpatient manager9SPM)) на ЕС ЕМ О БЪЛГАРИЯ ООД. Те ще имат ключова роля в изпълнението на проекта, тъй като ще имат функциите на координатори на процеса по локации, както следва: Монтана, Габрово, Ловеч, Разград, Шумен, Добрич, Сливен, Кърджали. Тези координатори ще промотират, запознават и помагат на лекарите с функциите на иновативния продукт, за да могат да го въведат и използват успешно в практиката си. За да е възможен този въвеждащ етап, е необходимо всеки един от тях да разполага с комплект оборудване, който да послужи за възпроизвеждане на софтуерните функционалности пред потенциалните потребители - лекари. След въвеждане в експлоатация координаторите ще си партнират с лекарите, като координират в системата тяхната наличност, администрират пациентски визити и т.н. SendPatient Мениджър ще извършва и управлява следните функции на иновативния софтуер: въвежда/променя информация по дадено/и клинично/и проучвания; администрира плащанията към рефериращи лекари. Sendpatient manager ще има основна функция по координиране и администриране на цялата услуга, както и достъп до всичките й функции. Освен управление на системата, ще има и координационна дейност по отношение на останалите координатори. Сървърът, ще послужи за съхраняване на огромната база данни, която ще се събира и ще бъде позициониран в офис на ЕС ЕМ О БЪЛГАРИЯ ООД в гр. Монтана. От ключово значение е качеството на сървъра, защото той ще осигурява защита на лични данни на пациентите, които са включени в клиничните проучвания. Стъпки за изпълнение: 1. Избор на изпълнител (5-6 месец) ; 2. Сключване на договор(6 ти месец); 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателен протокол (6-17 месец); 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Подписване на приемно-предавателен протокол (10-17 месец); 449 300.00 447 200.00
Разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт и процес: В рамките на тази дейност ще бъде разработен и внедрен иновативен специализиран софтуер - 1 брой, който е възловият момент за внедряването на иновативната услуга на пазара. Иновативна система за рефериране на пациенти по клинични проучвания - Sendpatient ще представлява мрежа/система между отделните възлови потребители отговорни за реферирането и обработката на пациенти по клинични проучвания. Системата ще е достъпна онлайн. В нея ще се вкарва информация по клинични проучвания в затруднение, която ще включва базовите критерии за включване на пациент/и. Тази (актуална) информация ще е достъпна до рефериращите лекари, които могат да са общопрактикуващи или специалисти в определената медицинска област (в която е съответното проучване). Те, използвайки голямата си база данни и съобразявайки основните критерии за включване могат да препратят подходящи пациенти (с тяхно съгласие) до изследователите, в удобен за тях предварително зададен час, които в последствие ще ги включат в съответното клинично проучване. 1) Основни компоненти на бъдещия иновативен продукт: Модул „Потребители“ Модул „Проучвания“ Модул „Прегледи“ Модул „Работен график“ Модул „Отчети“ 2) Процеси a. Регистрация и въвеждане в експлоатация на нов потребител в системата; b. Мениджиране на клинични проучвания; c. Рефериране на пациент; d. Задаване на работен график; e. Провеждане на преглед; f. Въвеждане на резултати и финализиране на преглед; g. Генериране на справки; h. Мениджиране на потребители в системата; i. Процес „забравена парола“; j. Процес редактиране на профил; 3) Бланки (форми); a. Бланка за регистрация/редакция потребител; b. Бланка за въвеждане на клинично проучване; c. Бланка за рефериране на пациент; d. Бланка за задаване на работен график; e. Бланка за провеждане на преглед; f. Бланка за генериране на справки; g. Бланка за „забравена парола“; h. Бланка за редактиране на профил; 4) Функционални изисквания към продукта; a. - да е максимално опростена и достъпна за всички ползващи я с минимално разходено време; b. - да има интуитивен и „умен“ интерфейс; c. - да е уеб базирана, но качена на мощен сървър, за да няма забавяния; 5) Технически изисквания към продукта a. - да може да се използва на персонален компютър, таблет или мобилен телефон; b. - заложената информация да се актуализира своевременно,за да е актуална във всеки един момент; c. - да не е ограничена географски ; Стъпки за изпълнение: 1. Избор на изпълнител (1-2 месец); 2. Сключване на договор (2 месец); 3. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на приемно-предавателен протокол ( 7-8 месец); 440 000.00 432 300.00
Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновацията: В рамките на тази дейност ще се проведе обучение и ще се осъществи подготовката на служителите на ЕС ЕМ О БЪЛГАРИЯ ООД за работа с иновативната система за рефериране на пациенти по клинични проучвания - Sendpatient. Съгласно заданието за разработване на цялостната иновативна услуга е необходимо да има специален екип, който да работи със системата и да я популяризира сред потребителите. За целите на проекта 20 души - служители на ЕС ЕМ О БЪЛГАРИЯ ООД ще бъдат оборудване (съгласно Дейност1) и ще имам следните функции: а. CO – Координатор CO ще координират в системата наличността на INV за които отговарят, администрират пациентските визити и други. Те ще осъществяват контакт с: б. RPH – Рефериращ лекар (общопрактикуващ или специалист) RPH ще бъде възлов потребител на системата. Той ще бъде информиран за всяко ново клинично проучвани в съответната медицинска област, за да може да препраща пациенти на Co или INV, отговарящи на базовите включващи и изключващи проучвания. Същевременно ще бъде осведомяван за актуалния статус на всеки рефериран пациент. c. INV – Изследовател INV ще ползват системата,за информация над очаквания прием на пациенти и други Освен, че ще бъдат обучени персонално за работа със софтуера и полученото от тях оборудване, екипът ще бъде подготвен как да представя услугата и да привлича потребителите към употребата на Sendpatient. Тази дейност е ключова за изпълнението на проекта и постигане на целите му, тъй като ще изиграе ролята на свързващо звено между разработения иновативен продукт - услуга, реализацията му на пазара и допринасянето за развитието на практиката на клинични проучвания. Стъпки за изпълнение: 1. Избор на изпълнител (5-17 месец); 2. Сключване на договор (17 месец); 3. Провеждане на обучение и подготовка (8 - 18 месец); 4. Подписване на приемно-предавателен протокол (18 месец); 110 000.00 109 800.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.