Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 331 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът ще се реализира в Северен централен регион с БВП на човек от населението 30% от средния за ЕС. Проектът е насочен към икономически неактивни лица, младежи, продължително безработни, с по-ниско образование и без професионална квалификация или недостиг на ключови компетентности,  безработни лица на възраст над 54. Специално внимание е насочено към наемането на младите хора от 16 до 29 години. Целите на проекта съответстват на заложените приоритети в приоритетна ос 1 на ОП „РЧР”. В проекта се предвижда разкриване на шест нови работни места в „Захарни заводи” АД чрез закупуване и доставка на необходимото оборудване и технически средства за реализиране на безопасен труд. Предвидено е набирането на персонал за два броя длъжности "Лаборант" и "Машинен оператор производство на захарни изделия" и разкриването на 6 /шест/ нови работни места чрез провеждането на съвместен подбор с ДБТ на лица от целевата група "Безработни и неактивни лица", и назначаването им на обособените и оборудвани нови работни места за срок до 12 месеца. На наетите лица на длъжността "Лаборант" на трудов договор ще се предостави обучение  по ключова компетентност КК 4  „Работа с компютърна техника” . В съответствие с изискванията на ПМС №118 ще се извърши подбор и ще се сключи договор с обучаваща организация. При доставката на оборудването ще се спазват изискванията на ПМС № 118 и ще се реализират процедури за определяне на доставчик на заложеното оборудване за лабораторията с което ще работят тримата лаборанти , назначени по проекта. За осигуряване на публичността на проекта екипът натоварен с управлението на проекта ще реализира комплекс от дейности за да се информират работещите във фирмата и обществеността за целите на проекта, за източника на финансиране и за очакваните резултати от неговата реализация. В проекта са заложени 5 дейности.Стойността на проекта е в размер на 78429,82 лв. от които 15685,96 лв. (20%) собствено финансиране и 62743,86 лв. БФП.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Сформиране на екип и създаване на система за управление на проекта.: Цел: Да се сформира екип и се създаде работеща система за управление на проекта. Описание на дейността: Със заповед на работодателя ще бъде назначен екипа за управление на проекта. Ще се сключат граждански договори с членовете на екипа. Екипът ще разработи вътрешен Правилник за дейността по проекта, където ще бъдат разписани точно задълженията и отговорностите на всеки член на екипа. Правилникът ще бъде одобрен от работодателя представляващ бенефициента. 6 635.46 6 466.15
Разкриване и оборудване на нови работни места.: Цел: Да се създадат 6 /шест/ броя нови работни места - 3 броя Лаборант" и три броя "Машинен оператор производство на захарни изделия"на които да се назначат безработни лица регистрирани в ДБТ и да се оборудват с необходимите апарати и съоръжения. Описание на дейността: Като съставна част от "Захарни заводи" АД, Завода за захарни изделия (ЗЗИ) е продължител на дейността на основаното през 1912 г. "Българо- чехско акционерно дружество за захарна индустрия". Производствената листа на завода обхваща широк спектър захарни изделия. Той е най-големият производител на карамелажни бонбони в страната и различни видове желирани бонбони, млечни и дъвчащи, локуми и халви.Има съществен дял в производството на вафли, един от производителите на нетунквани вафли. Осигуряването на качествени и безопасни храни е първостепенен приоритет при управлението на фирмата и завода. За постигане на тази цел в Завода за захарни изделия са въведени и се прилагат стандарта ISO 22000:2005 и стандарта ISO 9001: 2008. Производството се реализира на три смени и е предпоставка за динамика на натоварването на машините и работещите в завода работници и специалисти. Във връзка с повишаване качеството на асортиментите, произведени в ЗЗИ и за засилване на контролната дейност във всички етапи на производствения процес, създаването на нови работни места „Лаборант”, ще осигури много по-ефективна дейност на отдел „Лаборатория и качество”. Това ще е полезно за цялостната дейност на всичките шест производствени цехове в ЗЗИ. Длъжността лаборант ще осигури непрекъснат ежедневен и повсеместен контрол на производството. За дейността на лаборантите са необходими:1.Автоматичен дигитален рефрактометър за следене на влагата и сухото вещество в суровините, полуфабрикатите и готовата продукция. 2. Екстрактор за определяне на съдържанието на мазнини и наситени мастни киселини.3.Лабораторна сушилня с естествена конвекция като алтернативен метод за следене на един от най-важните основни аналитични показатели при производството на захарните изделия- влагата, респективно сухото вещество.Данните за влагосъдържанието са полезен и необходим показател, който се използва както за следене хода на технологичния процес, така и за окачествяване на получените суровини, полуфабрикати и готова продукция.Влагата се следи стриктно, ежедневно, тъй като оказва съществено влияние за консистенцията, структурата, срокът на годност на готовите продукти. 4.Дестилатор настолен/ стенен- с вграден резервоар за приготвянето на разтворите за определянето на всеки показател във физико-химична лаборатория при ЗЗИ се изисква приготвянето на дестилирана вода. Осигуряването и като количество и качество изисква използването на дестилатор с по-добри характеристики. 5.Електронна везна,за всеки от шестте цеха и една за лабораторията, за контрол на теглото на готовите продукти за спазване изискванията по наредба за предварително опакованите количества продукти. 6. Контролна електронна везна до 600 кг. за мерене на палетизирана готова продукция, полуфабрикати преди разфасоване, възвратими продукти и други в цех „Карамелаж“. Екипа за управление на проекта, съвместно с мениджърския екип ще обособи 6 /шест/ нови работни места, по две за всяка от трите смени, в Завода за захарни изделия. След проучване на пазара ще се закупи и достави необходимото оборудване за новосъздадените работни места. 18 500.00 18 305.00
Подбор и наемане на безработни лица, и избор на обучаваща организация: Цел: Да се проведе съвместно с ДБТ подбор на безработни лица отговарящи на заявените изисквания за новите работни места и се сключат трудови договори с тях .В съответствие с ПМС № 118/2014 г. , да се проведе процедура за избор на доставчик за провеждане на обучение по Ключова компетентност 4 - Дигитална компетентност: Обучение по КК 4 - „Работа с компютърна техника”. 0.00 0.00
Обучение и работа на новоназначените лица.: Цел: Провеждане на обучение по ключова компетентност за успешна трудова реализация на наетите лица. Работа и овладяване на професията от страна на назначените лица. С назначаването на им новите работници ще се включат в производствения процес , който се реализира на три смени. Така във всяка смяна ще работят по един "Лаборант" и един "Машинен оператор производство на захарни изделия". Предвид характера на работата и от потребността от професионално боравене с новозакупената апаратура и оборудване на назначените на длъжността "Лаборант" ще се проведе обучение по КК 4 „Работа с компютърна техника”.Целта ще бъде обучението да бъде насочено към нуждите на самите лица от развитие на техните умения – лични, социални, професионални и такива специфични за конкретни работни места. По този начин икономически неактивните и безработните лица ще придобият онези умения, съответстващи на търсените от страна на работодателя, което ще улесни тяхното интегриране или реинтегриране в заетостта. 52 194.36 48 940.84
Дейности по информация и публичност.: Цел: Да се популяризира проекта, да се информира общността и да се осигури публичност при разходването на средствата по проекта осигурени от ЕС, чрез ОП „Развитие на човешките ресурси“ Описание на дейността: В целия процес на реализация на настоящия проект се предвижда да се провеждат разнообразни дейности за осигуряване на информация и публичност. В реализация на настоящата дейност ще бъдат изработени и разпространени 1000 бр. диплени (А4, двустранна, цветна), а в допълнение ще се поставят 3 бр. информационни табели за проекта с размери 70х50 см. в производствените сгради на „Захарни заводи” АД. Ще се проведе една пресконференция за представяне на проекта и заложените в него дейности. При изпълнението на всички дейности за информация и публичност ще се наблегне на ролята на Европейския социален фонд и на ОП „Развитие на човешките ресурси”. Всички резултати от проекта ще бъдат обобщени и ще се съхраняват в специална папка. 1 100.00 750.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.