Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

ЕТ "Благовеста Йорданова Йорданова"  е утвърдена фирма доставчик на  високоскоростен интернет на територията на гр. Павел Баня, община Павел баня, област Стара Загора. За да отговори на повишеното търсене на висококачествени интернет услуги, в рамките на проекта фирмата ще назначи на пълен работен ден 9 специалисти по компютърни мрежи и системи и един експерт по телекомуникации и мрежи за данни. Тези специалисти ще имат трудната задача  да инсталират оборудване за доставка на услугите в гр. Шипка(общ. Казанлък) , с. Тъжа , с. Горно Сахране, с. Долно Сахране и с. Александрово ( общ. Павел баня) и да осигурят последващата поддръжка в рамките на населените места.
Основната цел на проекта е разкриване на десет нови работни места и осигуряване на заетост на лица от уязвими групи на пазара на труда, живеещи в регион на страната с високо равнище на безработица, вкл. безработни лица на възраст над 54 г. и безработни младежи до 29 г..В рамките на проекта представителите на целевата група ще повишат конкурентоспособността си на пазара на труда, ще  затвърдят професионалните си умения и компетентности в реална работна среда в сферата на телекомуникациите, която е с висока добавена стойност и перспектива за създаване на нови работни места. След приключване на проектните дейности ще се осигури устойчивост на заетостта на 5 от наетите лица за минимум още 12 месеца. Проектът предвижда също дейности за популяризиране на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 г. сред обществеността в Югоизточния район на страната.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Включване в заетост на безработни лица за период до 12 месеца: Целта на тази дейност е да бъдат наети десет служители на длъжност "Специалист компютърни мрежи и системи" и "Експерт телекомуникации и мрежи за данни". През последните години сме свидетели на възход в развитие на ИТ сектора в България. ЕТ "Благовеста Йорданова Йорданова", като утвърдена фирма доставчик на високоскоростен интернет се развива в унисон изискванията на своите клиенти. Към момента в компанията работят 4- ма служители, които въпреки усилията които полагат, са недостатъчни за темпото с което се развива компанията. За да задоволи нуждите на клиентите си от информация и да отговори на повишеното търсене на качествени услуги, компанията планира да назначи на пълен работен ден 9 специалиста по телекомуникации и мрежи от данни и един експерт, който да ръководи тяхната дейност. Тези специалисти са необходими за да монтират оборудване за доставка на висококачествени интернет услуги, да го конфигурират, да доизградят, оживят и пуснат в експлоатация новите кабелни разпределителни мрежи в гр. Шипка(общ. Казанлък) , с. Тъжа , с. Горно Сахране, с. Долно Сахране и с. Александрово ( общ. Павел баня). Това са и населените места, от които ще се търсят служители с подходяща квалификация за позициите "Специалист компютърни мрежи и системи" (код по НКПД 2153 6015) и "Експерт телекомуникации и мрежи за данни" (код по НКПД 2522 6009) - десет безработни лица в трудоспособна възраст, от които 3-ма на възраст над 54 години и двама младежи до 29 години, вкл., за инсталиране на новото оборудване и за пускане на мрежата в експлоатация. Процесът е изключително бавен, поради своята специфика, за което е необходимо прецизност в действията и достатъчно време, което изисква да се наемат и достатъчен брой специалисти за осъществяване му. След приключване на процеса по пускане в експлоатация на мрежата е необходим човешки ресурс, който да я поддържа по места, както и да се грижи за изправността на новото оборудване. Създаването на 10 работни места по проекта е не само възможност за подобряване качеството на услугите, предлагани от фирмата, но също така е принос към намаляване на безработицата в Югоизточния регион на страната, чийто стойности са над средните за страната. Предвижда се безработните лица, включени в заетост по проекта, да бъдат назначени на следните длъжности: - „Експерт телекомуникации и мрежи за данни“ (НКПД: 21536013) – 1 лице; - „Специалист компютърни мрежи и системи“ (НКПД: 21536013) – 9 лица Пет от лицата, назначени по проекта ще бъдат от уязвими групи на пазара на труда – 3 „безработни участници, над 54 г.“ и 2 „безработни младежи на възраст до 29 г. вкл.“. Организацията по дейностите за подбор и назначаване на персонала са отговорност на ръководителя на проекта, който ще заяви търсеният брой служители, техния профил и специфичните характеристики, в ДБТ. Обявления за разкритите нови работни места ще се публикуват и в местни електронни и печатни медии, както и в поне един национален сайт за търсене на работа. Първият етап на подбор ще е по документи, като в определен срок заинтересованите лица ще ги подават в офиса на фирмата, след което те ще бъдат прецизно разгледани от сформирана за целта комисия за подбор, като се подберат, онези от кандидатите, които отговарят на посочените за включване в проекта изисквания. Вторият етап на подбор ще бъде интервю с подбраните на първи етап кандидати. Окончателният избор на кандидатите ще се извърши от комисията за подбор, съставена от ръководителя на проекта и представители на фирмата, като се състави протокол. След което окончателно одобрените кандидати ще бъдат поканени за сключване на трудов договор за 12 месеца. 83 124.00 0.00
Дейности по информиране и публичност: Целта на изготвянето на материалите за визуализация е да бъде публично оповестен финансовия принос на Европейския социален фонд (ЕСФ) чрез Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 за реализацията на настоящият проект. В рамките на тази дейност ще бъде подписан договор за услуга по изготвяне на средствата за визуализация - информационни табели за проекта, информационни брошури и стикери за оборудването. Информационните табели ще съдържат информация за името на проекта и операцията, емблемата и името на ЕС, името и логото на Европейския социален фонд, името и логото на ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. заедно със слогана, избран от Управляващия орган, подчертаващ получената добавена стойност от интервенцията на Общността: „Една посока, много възможности” и други задължителни елементи на визуализация. Предвижда се създаването на интернет страница на проекта, на която ще се публикува подробна информация за дейностите по проекта и тяхното изпълнение, съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 1 889.00 0.00
Дейности за организация и управление на проекта: За постигане на точното и навременно изпълнение на предвидените дейности в съответствие с план–графика на проекта, поддържане на постоянен контакт с избраните фирми изпълнители и представители на Управляващият орган се планира да бъде назначен на граждански договор ръководител на проекта, който ще отговаря за организационно-техническо управление на проекта. Тази дейност стартира през първия месец на проекта и продължава през неговата цяла продължителност от 15 месеца. Ръководителят на проекта осъществява ръководни функции, като осигурява всички необходими условия за реализирането на проекта, следи за неговото изпълнение съобразно предвидения план – график, контролира дейността на наетите външни фирми, изпълнители на други под дейности, поддържа постоянен контакт с Възложителя, следи за изготвянето и предаване на междинните и финалните технически отчети и др. Пряко е отговорен за осигуряването на необходимите ресурси, ефективност и ефикасност, прозрачност при изпълнение на предвидените дейности по проекта и за постигането на основната и специфичните цели на проекта, които са измерими чрез индикатори за изпълнение и индикатори за резултат. През първия месец ще бъде избрана фирма за изпълнение на под дейности, свързани с организацията и управлението на проекта. Изпълнението на под дейности, свързани с организацията и управлението на проекта от избраната фирма, ще включват: - Организиране и провеждане на процедури по избор на доставчици, съобразно действащото законодателство; - Изготвяне и поддържане на проектно досие - с всички първични и вторични счетоводни документи, договори, ППП, както и всички други документи, издадени или получени при изпълнение на проектните дейности; - Междинно и финално отчитане на изпълнението на дейностите по проекта; - Изготвяне на: месечни справки; междинни и заключителен технически доклади; - Изготвяне на междинни и окончателен финансови отчети и на съответните декларации за допустимите разходи. Ръководителят на проекта ще работи в тясно сътрудничество с наетата фирма за изпълнение на под дейности за успешното управление на проекта, за координиране на дейностите, за финансовото и техническо отчитане на изпълнението на проекта. 9 445.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.