Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание


Настоящото проектното предложение обръща внимание на безработните  лица в област Разград, Община Исперих  и по-конкретно към безработните младежи до 29 години, безработни лица над 54 години, безработни между 29 и 54 години и безработни лица с увреждания,  като се съсредоточава към  устойчивото им интегриране на пазара на труда чрез създаване на 17  нови  работни места в "Ахинора АД" за срок до 12 месеца.
За община Исперих ,  безработицата за миналата  година е над 18  %, , а безработните младежи за същия период в страната са около 20%.  . Мотивацията на служителите във фирмата е важен фактор за устойчивата конкурентоспособност на дружеството. 
Целите, които си поставя проектното предложение са осигуряване на устойчиви работни места в  "Ахинора АД", което ще доведе до подобряване на качеството на живот на хората в България. Постигането на тази цел е възможно чрез разкриване на 17 нови работни места в дружеството и  модерно оборудване на  новите работни места.  
С изпълнението на дейностите по проекта ще се постигнат следните резултати: 
разкрити:
 - едно ново работно място за  длъжност : код по НКПД 2011: 31193025 "Технолог облекло" 
 - четири  нови работни места за длъжност : код по НКПД 2011: 75322002 "Крояч текстил" 
- 12   нови работни места за длъжност  код по НКПД 2011: 75311003 "Шивач мъжко и дамско облекло" 
Всички работници ще бъдат назначени на работа във фабриката на фирмата намираща се в град Исперих.
С цел обезпечаването на новите работни места  ще се закупи ново оборудване.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Сформиране на екип, управление и отчетност на проекта: Настоящата дейност е избрана с цел: • Осигуряване на успешно изпълнение на проекта и постигане на проектните цели; • Оптимизиране на използването на проектните ресурси; • Постигане на ефективна координация и комуникация с подизпълнители; • Осигуряване на прозрачност в управлението на проекта; • Осигуряване на добра отчетност и контрол върху изпълнението Дейността предвижда сформиране и поддържане на екип за изпълнение и управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: - Ръководител на проекта; - Координатор по проекта; - Счетоводител Екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и възприемането на ефективна система за комуникация между тях. Той ще определи отговорник за изпълнението на всяка от заложените в проекта дейности. Координаторът на проекта ще подпомага изпълнението на всички дейности по проекта, ще участва при избора на подизпълнители за конкретните дейности и ще подпомага дейността на подизпълнителите. Счетоводителят ще следи отчетността на дейностите и ще завежда и съхранява всички разходо оправдателни документи. Екипът по проекта ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение. Екипът по проекта е избран съобразно специфичните нужди на всяка една от дейностите по проекта. Всеки член на екипа е професионалист, точен, лоялен и отговорен за изпълнение на поставените задачи. 10 421.00 10 354.49
Подбор на представители на целевата група и разкриване на нови работни места : Целта на дейността е: - да се осигури устойчива заетост на безработни лица от община Исперих; - да се разшири дейността на дружеството. - "Ахинора АД планира да назначи: - един човек на длъжност по НКПД 2011: 31193025 "Технолог облекло" - назначеното лице ще бъде над 54 години - четирима човека на длъжност по НКПД 2011: 75322002 "Крояч текстил" " - - две от назначените лица ще бъдат над 54 години и две от лицата ще бъдат под 29 години. - 12 човека по код по НКПД 2011: 75311003 "Шивач мъжко и дамско облекло" -две от назначените лица ще бъдат над 54 години, две от лицата ще бъдат с увреждания и осем от лицата ще бъдат на възраст между 29 години и 54 години. През първия месец от дейността ще се направи подбор на безработни лица и ще се изберат безработни младежи до 29 години ( 2 човека), безработни лица над 54 години( 5човека) и безработни лица с увреждания( 2 човека) и 8 от лицата ще бъдат на възраст между 29 години и 54 години. от община Исперих . Подборът на лицата ще се осъществи с подкрепата и съдействието на Агенция по заетостта. С избраните лица "- "Ахинора АД ще сключи трудови като се спазят изискванията на Кодекса на труда за период от 12 месеца за позициите - един човек на длъжност по НКПД 2011: 31193025 "Технолог облекло" - назначеното лице ще бъде над 54 години - четирима човека на длъжност по НКПД 2011: 75322002 "Крояч текстил" " - - две от назначените лица ще бъдат над 54 години и две от лицата ще бъдат под 29 години. - 12 човека по код по НКПД 2011: 75311003 "Шивач мъжко и дамско облекло" -две от назначените лица ще бъдат над 54 години, две от лицата ще бъдат с увреждания и осем от лицата ще бъдат на възраст между 29 години и 54 години. След приключване на проекта "Ахинора АД" ще запази девет от разкритите работни места , които ще продължат да работят още минимум 12 месеца. Към настощяият момент фирмата не може да определи кои точно 9 длъжности ще запази, тъй като идентифицирането на длъжностите ще се извърши на база постигнатите индивидуални резултати от представителите на целевата група. Целта, която си поставя дружеството е да се повиши обема на поръчките, които фирмата може да изпълби благодарение на допълнително наетите 17 лица. 112 188.00 102 190.68
Закупуване на активи за новите работни места: С цел да бъдат технически обезпечени новите работни места и ново назначените лица да могат да изпълняват нормално техните задължения е необходимо да бъде закупено следното оборудване: - Права пълен автомат машина - 2 бр. единична цена 3950 - обща цена 7900 лева.- тази машина ще бъде използвана от шивачите за съшиване на симетрични изделия. - Едноконечна машина за двойно скрит бод при подгъв на сака - един брой - цена 7550 лева - тази машина ще бъде използвана от шивачите за скрит бод при сака. - Двуиглова машина автомат с голям грайфер- един брой - цена 7847 лева. - тази машина ще се използва от лицето назначено на длъжност шивач и ще шие платове с голям грайфер - Устройство за рязане краищата на настил – полуавтомат - 2 бр. единична цена 1980 лева общо = 3960 лева. - това устройство ще се използва от лицето на длъжност крояч и ще служи за рязане на краищата на настила в кроялното помещение. Гореописаните машини ще обезпечат с необходимите машини две работни места "Крояч текстил" " и 4 работни места "Шивач мъжко и дамско облекло" . За Останалите 11 работника, които ще бъдат наети по настоящият проект фирма Ахинора АД разполага с необходимите машини необходими за нормалният работен процес на 11 те новоназначени работника. 27 310.00 27 310.00
Публичност и визуализация: Целите, които си поставя тази дейност са: - Добра информираност на обществеността по отношение на проекта; - Изпълнение на задълженията на бенефициента по отношение на изискванията за информация и публичност. В рамките на дейността са предвидени следните мерки за публичност и визуализация: 1. Информационни стикери - 6 броя за новозакупеното оборудване ; 2. Брошури с информация за проекта – 200 броя; 3. Информационна табела – 1 брой; 4. Публикации в местни и регионални медии – 2 броя; 5. Химикали – 200 броя; Всички дейности по информираност и публичност ще се извършат в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 1 360.00 2 160.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.