Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Предприемаческата идея на Имидж Сенс е да стартира производството на дизайнерски изделия, съчетаващи дървени елементи, текстил и еко кожа. Изделията ще включват калъфчета за телефони и таблети, подвързии за книги, както и по-големи изделия като „игралки” със и без дървена рамка и барбарони (пуфове). От остатъчните текстилни и от еко кожа материали, съчетани с дървени елементи планираме да изработваме красиви дизайнерски гривни с допълнителна украса и ефектно закопчаване. 
Изделието "игралка” е ново изделие, което в момента не се предлага от други производители–този продукт ще се разработи от Предприемача и Дизайнера, които ще бъдат наети в рамките на изпълнението на проекта. Това изделие ще има олекотена, но здрава дървена рамка, която ще бъде облечена в текстил или еко кожа, като вътрешния обем ще бъде напълнен със стереопорени топченца, така както се напълват стандартните барбарони (пуфове).
Другият ни продукт - барбаронът (пуф) е отскоро познато на пазара изделие, което тепърва се налага и все повече деца и младежи го използват, както за игра, така и за седене. От производството на барбароните и „игралките” ще остават парчета текстил или еко кожа, които ще се използват за направата на подвързии за книги и калъфчета за таблети и телефони. Те ще бъдат с олекотена дървена рамка, „облечени” в ефектни текстилни или кожени материали и украсени с допълнителни апликации (напр. бродерии с български шевици) и други елементи за украса (напр. кристали „Сваровски”).
Друго малко на размери изделие се предвижда да бъде серия от дизайнерски гривни за ръката или глезена, които ще съчетават елементи от текстил, еко кожа и дървени елементи, орнаменти и украси. Идеята на Предприемача е съвместно с назначения по проекта Дизайнер да бъдат разработени моделите, да бъдат произведени и реализирани по време на проекта първите продукти от тази група, като при проектирането на гривните ще се заложи на ефектни варианти и елементи за украса и захващане (закопчаване) около ръката и глезена.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал 4 души, както и чрез закупуване на ДМА 1 - режещ плотер 1 брой и ДМА2 - шевни машини 3 броя : Предвижда се стартиране на ново производство на изделия от текстил, еко кожа и с дървени елементи. За осъществяване на дейността е необходимо наемането на квалифициран персонал, който ще включва Предприемача - на длъжност „Технолог”, както и един Дизайнер, един Монтажист и един Шивач. Технологът ще отговаря за разработването на технологията за производство на изделията (как дървените елементи да бъдат съчетани с текстилни и кожени материали за получаването на функционален и атрактивен краен продукт). Идеята на предприемача е в новосъздаденото производство предприемача да изпълнява функциите на Технолог, тъй като притежава както образование, така и професионален опит в областта на технологията за работа с дървесина – в конкретния случай неговите основни функции ще включват създаването и развитието на технологията за производство на изделията при използване на дървесината за подобряване на характеристиките на завършени изделия, съчетаващи текстилни кожени материали (елементи). Необходим е и 1 Дизайнер, чиито функции ще включват проектирането и дизайна на отделните изделия. Целта е посредством технологично вплитане на дървото и текстила, да се получат нови, добре изглеждащи изделия с атрактивен и впечатляващ дизайн. За сглобяването на отделните елементи във всяко изделие и ушиването на текстилните елементи на финалните изделия са необходими 1 Монтажист и 1 Шивач. Шивачът ще бъде с ТЕЛК над 50%, , като работните операции са напълно съобразени със степента на увреждане. Монтажистът ще отговаря за разкрояването на текстилните и кожени материали и за сглобяването на крайните изделия, а Шивачът ще извършва операциите по ушиване въз основа на дизайните, изработени от Дизайнера и при прилагане на технологията, изготвена, тествана и одобрена от Технолога. За нуждите на кроенето на текстилните и кожените материали, които ще бъдат влагани в изделията се предвижда закупуването на 1 брой режещ плотер, с възможности за разкрояване и изрязване на детайлите и елементите, от които ще бъдат сглобявани чрез ушиване крайните изделия. Планира се в рамките на дейността да бъдат закупени и 3 бр. шевни машини - едноиглови прави машини за двуконечен затворен грайферен бодов ред, необходими за ушиване и сглобяване на крайните изделия. За нуждите на производството се предвижда наемането на едно производствено помещение в с. Баня, община Разлог, защото в селото има много специалисти, а също и традиции в областта на дървообработването. Разположението на селото между планините Пирин, Рила и Родопи обуславя наличието на голям брой дърводелски цехове и специалисти в тази област. Дейността не предвижда ползването на необработена дървесина, а ползването на остатъчни малки дървени материали от наличните в селото дървообработващи цехове, които обичайно те формират като отпадък от своята основна дейност. За да се закупят тези дървени материали и елементи, както и текстилните материали (плат, конци и др.) в периода на стартиране на дейността е необходима подкрепата на програмата, поради което в бюджета на проекта предвидени 25 хил.лв. Тъй като идеята включва създаването на изделия, съчетаващи елементи от дърво чрез влагането им в текстилни крайни изделия, важно е бизнеса да бъде позициониран на място, като село Баня, където има такъв опит. Затова производственото помещение, в което ще бъде организирано новото производство и в което ще бъдат инсталирани закупените 1 бр. режещ плотер и 3 бр. шевни машини, за да се организират работните места за квалифицирания екип, ще бъде наето в с. Баня. (ЧАСТ 1 - продължението ЧАСТ 2 е в допълнително поле) 219 052.00 215 244.48
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал 4 души, както и чрез закупуване на ДМА 1 - режещ плотер 1 брой и ДМА2 - шевни машини 3 броя : (ЧАСТ 2) В съвременните условия на стартиране на бизнес е необходимо да има не само добра идея и организация на производството на изделията – резултат от предприемаческата идея, а също така и да се гарантира пазарното налагане на създаваните продукти. Точно тук е ролята на маркетинга и тъй като по проекта не се предвижда наемането на маркетинг специалист, е важно да има външна подкрепа в тази посока и да бъде разработен маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея. За целта се предвижда ползването на външна услуга, като екипът ни е убеден, че инвестицията в такава услуга ще бъде изплатена многократно с резултатите от дейността на компанията в дългосрочен план. В маркетинговия план за пазарна реализация на идеята е необходимо да се разработят и планират четирите елемента от маркетинг микса, а именно: Продуктите, Цените им, Дистрибуционните им канали и Промоциите и Рекламата, както и да се планира актуализацията на тези елементи във времето, съгласно конкуренцията и пазарната конюнктура. Друг ключов фактор за успешната пазарна реализация на изделията, считаме възможността за популяризиране на идеята в интернет пространството. За целта като част от дейността за реализиране на пазара на предприемаческата идея се предвижда и ползването на външна услуга за създаване на интернет страница на компанията и налагането й във виртуалното пространство. Бизнес, свързан с консуматорски продукти, който не присъства в интернет в наше дни е обречен на неуспех, поради което като част от дейността планираме разработване на интернет страница (сайт) за представяне на дейността и продуктите на компанията. Все повече потребители се ориентират да поръчват стоки през интернет, така че е необходимо на страницата/сайтът да може да се поръчват изделията, като тази функционалност ще залегне в изискванията за създаването на страницата/сайта. 219 052.00 0.00
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 брой табела за поставяне в обекта и стикери за залепване на двете ДМА): Изпълнението на проекта ще включва прилагане на всички мерки за публичност и визуализация съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация” 2014-2020 и изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност 2014-2020”. За целта в рамките на настоящата дейност се предвижда: - Публикуване на интернет страницата на компанията (която ще бъде разработена в рамките на предходната дейност) на информация за изпълнявания проект, в т.ч. основна цел, дейности по проекта, постигнати резултати, обща стойност на получената подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет. - Изработване и поставяне на 1 брой табела по време на изпълнението на проекта, както и информационни стикери, които ще бъдат поставени на закупеното по проекта ново оборудване. Табелата ще бъде поставена на видимо място пред наетото помещение в с. Баня (мястото на изпълнение на проекта). - Всички документи, изготвени във връзка с изпълнението на проекта ще съдържат информация, указваща приноса на ОПИК 2014 – 2020 за изпълнението му и ще отговарят на изискванията съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация” 2014-2020. В бюджета на проекта (т. 5) не са включени разходи за визуализация на проекта, тъй като задължителните мерки за комуникация и информация ще бъдат изпълнени със собствени средства на компанията. 420.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.