Организация, координация и управление на проекта от водещата организация и партньорите.: МИГ-Лясковец-Стражица" като водеща организация ще осъществява координацията и управлението на проекта ще се осъществява от сформиран екип по проекта, включващ координатор и счетоводител.
Целта е управление на проекта, координиране на работата на екипа за управление на проекта, както и постоянно отчитане реализацията на дейността.
Всички предвидени длъжности по проекта, са резултат от преценката на Бенефициента за нуждите му спрямо характера и мащабите на дейността.
Предвидените длъжности не се дублират по никакъв начин, като за всеки член на екипа са планирани различни и специфични задължения и отговорности
Работата на всеки представител на екипа ще допринесе за постигане на общите и специфични цели по проекта, както и за достигане на предвидените индикатори. Бенефициентът ще сключи договори/ допълнителни споразумения с лицата, като за всяка отделна позиция е предвидено да има задание/длъжностна характеристика за изпълнение на длъжността. През цялото времетраене на проекта екипът по проекта ще провежда екипни срещи, на които ще се обсъжда текущото изпълнение, евентуални трудности и проблеми при реализация на дейността. Ще подготвя доклади по проекта /съгласно изискванията на Управляващия орган/, като следи за постигане на заложените индикатори. Екипът ще изготвя междинни технически и финансови отчети, а в края на проекта ще бъдат изготвени окончателен технически и финансов отчет. Екипът следи за прецизното оформяне на всички приложими документи, съгласно указанията в Ръководството за бенефициенти по Схемата.
Координатора на проекта - ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. Организира и контролира работата на останалите членове на екипа. Разпределя задачите в рамките на екипа. Следи за координация и комуникация с Управляващия орган.
Отговаря за изготвяне и предаването на отчетните документи от страна на бенефициента.Участва в изготвяне на
документацията и провеждане на тръжните процедури за избор на външни изпълнители по проекта, изготвяне и предоставяне на отчетните документи от страна на бенефициента до Управляващия орган .
Счетоводител на проекта – Отговаря за финансовата отчетност на проекта, съгласно изискванията на ПРСР и националното законодателство. Прилага механизми за контрол върху изпълнението на възложените дейности, по отношение на финансовите му аспекти. Извършва плащания по проекта, осчетоводява всички приходи и разходи съобразно бюджета на проекта. Завежда каса, банкови операции, следи за точното разходване на средствата, както и документирането им, съгласно
одобреният бюджет и изискванията на УО. През цялото времетраене на проекта координаторите на партньорите по проекта ще провежда работни срещи с координатора на водещата организация и партньорите, на които ще се обсъжда текущото изпълнение, евентуални трудности и проблеми при реализация на проекта.
Ще подготвя доклади по проекта /съгласно изискванията на Управляващия орган/, като следи за постигане на заложените индикатори. Координаторът при необходимост ще изготвя междинни технически и финансови отчети, а в края на проекта ще бъдат изготвени окончателен технически и финансов отчет.
Координаторът ще изготвя прецизно всички приложими документи, съгласно указанията в Ръководството за бенефициенти по Схемата. Координатора на проекта - ще отговаря за цялостната организация и координация на дейностите по проекта. Следи за координация и комуникация с Управляващия орган. Отговаря за изготвяне и предаването на отчетните документи от страна на бенефициента.
Участва в изготвяне на документацията и провеждане на тръжните процедури за избор на външни изпълнители по проекта, изготвяне и предоставяне на отчетните документи от страна на бенефициента до Управляващия орган .
Координатори ще има и всеки един от партньорите както следва:
-МИГ-Белене-Никопол: 1 координатор на Граждански договор;
-МИГ-Самоков: 1 координатор на Граждански договор;
-МИГ-Троян-Априлци-Угърчин: 1 координатор на Граждански договор; |
35 290.00
|
0.00
|
Извършване на анализи и проучвания за нуждите на проекта на територията на МИГ-Лясковец-Стражица.
: Анализите и проучванията ще се извършат за нуждите на проекта.
МИГ-Лясковец-Стражица предвижда да извърши две проучвания.
Дейността има принос за постигане на целите на проекта!
1.Анализ на тема "Видове информационни и комуникационни канали и тяхното ниво на използване на територията на МИГ. Ниво на популярност в публичното пространство на населените места на територията на МИГ - селата."
Задачи на проучването:
Обусловена е необходимостта МИГ да изследва подробно видовете информационни и комуникационни канали и тяхното ниво на използване за нуждите на селските райони, както и тяхната структура. Определяне на способността да се преодоляват негативните мисли и оценки чрез правилно използване на информация във виртуалното /дигиталното пространство. Обследване на електронния обмен на информация. Анализиране на възможностите за изполване на лични канали за комуникация
за популяризиране на селските райони. Кои са популярните канали с висок кредит на обществено доверие. Как да бъде поднасяна информацията за живота в селските райони за да бъде атрактивна, разпознаваема и търсена. Обследване на реалната комуникационна и информационна среда в селата. Анализиране на моментното състояние на нивото на популярност в публичното пространство на населените места на територията на МИГ - селата.Измерване на нивото на популярност в публичното пространство на населените места на територията на МИГ.
2.Проучване на тема "Дигиталният маркетинг като възможност за популяризиране на селския район. Добри практики. Инвентаризация на обекти за дигитален хъб и мобилно приложение."
Задачи на проучването:
Обусловена е необходимостта МИГ да изследва подробно възможностите на дигиталния маркетинг като ефективен метод за популяризиране на своята територия. Кои са подходящите цифрови канали за комуникация за разпространение на продукти и услуги на максимално широка аудитория. Какви са основните предимства на различните видове комуникационни канали. Кои от тях са подходящи за територията на МИГ и ще доведат до нейното устойчиво развитие и промотиране.
Как успешно могат да си комуникират продукти и услуги, посредством дигитални технологии.Какво цялостно дигитално изживяване може да предложе територията на МИГ.
Да бъдат определени приложими добри практики по темата. Да се направи инвентаризация на подходящи обекти за включване в дигитален хъб и мобилно приложение.
Методологията е базирана на научен подход и анализ на стратегически документи, ситуационен анализ на документи на местно ниво, статистически анализ на данни, проучвания на място, анкетно проучване на нагласите на местната общност, синтез и екстраполация във вид на изводи и препоръки.
Набирането на емпирична информация се проведе чрез структурирани анкетни карти от въпроси, свързани с видовете информационни и комуникационни канали и тяхното ниво на използване на територията на МИГ, ниво на популярност в публичното пространство на населените места на територията на МИГ - селата, дигиталният маркетинг като възможност за популяризиране на селския район и др. Предвижда се прецизно кабинетно документално проучване и проучване в публичното пространство по темата /преглед на документи по темата/, SWOT анализ и др. |
9 382.00
|
0.00
|
Извършване на анализи и проучвания за нуждите на проекта на територията на МИГ-Белене-Никопол: Анализите и проучванията ще се извършат за нуждите на проекта.
МИГ-Белене-Никопол планира да извърши 2 проучвания/анализи на своята територия.
Дейността има принос за постигане на целите на проекта!
1.Анализ на тема „ Развитието на иновативни образователни и туристически услуги и изграждането на SMART учебна среда. Инвентаризация на обекти за дигитален хъб и мобилно приложение".
Обусловена е необходимостта МИГ да изследва възможностите за създаване на „Интелигентна образователна среда" базирана на философия за дигиталното образование, която да осигури формирането на едно STEM поколение от обучаеми и преподаватели.
Да бъдат определени приложими добри практики за обучение извън класните стаи, чрез предлагането на иновативната образователна туристическа услуга на местната територия и. Основни клиенти ще бъдат деца от цяла България на възраст от 07 до 14 години с цел да станат участници в живота и традиционните дейности на село. Да опознаят забележителности, култура и продукти в селата.
Анализът трябва да представи изводи и препоръки за наличие на подходяща леглова база, конферентни пространства за провеждане на обученията, открит басейн, тревни площи за следобедните тийм билдинг занимания и околно пространство, на което ще се провеждат експедиционните задачи, като търсене на съкровище, скаутски занимания, състезание и др
2.Извършване на проучване и анализ на територията с цел разработване и отпечатване на брошури с наименование " Готварска книга в село, представяне на колоритни личности/сюжети, местни ритуали, свързани с религиозни и други празници ".
Обусловена е необходимостта МИГ да изследва подробно на информация за колоритни личности/сюжети, местни ритуали, свързани с религиозни и други празници. В резултат на което ще бъде отпечатана книга. Получената информация ще бъде включена в мобилното приложение и дигитален хъб.
Методологията е базирана на научен подход и анализ на стратегически документи, ситуационен анализ на документи на местно ниво, статистически анализ на данни, проучвания на място, анкетно проучване на нагласите на местната общност, синтез и екстраполация във вид на изводи и препоръки.
Набирането на емпирична информация се проведе чрез структурирани анкетни карти от въпроси, свързани с видовете информационни и комуникационни канали и тяхното ниво на използване на територията на МИГ, ниво на популярност в публичното пространство на населените места на територията на МИГ - селата, дигиталният маркетинг като възможност за популяризиране на селския район и др. Предвижда се прецизно кабинетно документално проучване и проучване в публичното пространство по темата /преглед на документи по темата/, SWOT анализ и др.
Изследване на колоритни личности, сюжети, местни ритуали и др. |
9 382.00
|
0.00
|
Анализи и проучвания за нуждите на проекта:
Анализ 1:Проучване на потенциала на територията на МИГ за въвеждане на иновации, свързани с дейности на проекта .
Анализ 2:Проучване и анализ на нагласите на населението за въвеждане на иновативни технологии и дигитализация като възможност за развитие на територията на МИГ.
: Анализът ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има принос за постигане на целите на проекта!
Анализ на тема "Проучване на потенциала на територията на МИГ за въвеждане на иновации, свързани с дейности на проекта ."
Обусловена е необходимостта МИГ да изследва подробно моментното състояние на потенциала на територията на МИГ за въвеждане на иновации, свързани с дейности на проекта. Да се направи инвентаризация на подходящи обекти за включване в дигитален хъб и мобилно приложение.
Анализ 2:Проучване и анализ на нагласите на населението за въвеждане на иновативни технологии и дигитализация като възможност за развитие на територията на МИГ.
Обусловена е необходимостта МИГ да изследва подробно темата и наличното обществено мнение.
Обследване на информация относно нагласите на населението за въвеждане на иновативни технологии и дигитализация като възможност за развитие на територията на МИГ.
Мнения и препоръки относно дигитализацията като възможност за развитие на територията на МИГ.
Методологията е базирана на научен подход и анализ на стратегически документи, ситуационен анализ на документи на местно ниво, статистически анализ на данни, проучвания на място, анкетно проучване на нагласите на местната общност, синтез и екстраполация във вид на изводи и препоръки.
Набирането на емпирична информация се проведе чрез структурирани анкетни карти от въпроси, свързани с нивото на популярност в публичното пространство на населените места на територията на МИГ - селата, дигиталният маркетинг като възможност за популяризиране на селския район и др. Предвижда се прецизно кабинетно документално проучване и проучване в публичното пространство по темата /преглед на документи по темата/, SWOT анализ и др. |
9 382.00
|
0.00
|
Анализи и проучвания за нуждите на проекта:
1. Проучване на тема "Изследване на нивото на дигитализация на територията на МИГ".
2. Проучване на тема "Изследване на нагласите и възможностите за дигитално представяне на природни, културни и други забележителности": Проучванията ще се извършат за нуждите на проекта.
Дейността има принос за постигане на целите на проекта!
1. Проучване на тема "Изследване на нивото на дигитализация на територията на МИГ".
До момента на територията на МИГ не е извършвано анализиране на нивото на дигитализация. Във връзка с реализиране на проекта е необходимо да се събере и обработи информация, мнения и препоръки относно нивото на дигитализация на територията на МИГ с цел по-ефективно изпълнение на предвидените дейности.
Изследването ще установи до каква степен е навлязла дигитализацията на територията на МИГ. До колко се е променил начина, по който хората управляват всякаква информация, от финансова или банкова до фото файлове, които вече не се отпечатват, за да се поставят в албум.
2.Проучване на тема "Изследване на нагласите и възможностите за дигитално представяне на природни, културни и други забележителности".
По време на изследването МИГ ще получи достоверна информация относно нагласите на местната общност да представя дигитално своята дейност. както и какви са възможностите за дигитално представяне на природни, културни и други забележителности.
Основно предизвикателство е също да се установи кои са основните субекти, които са подходящи да бъдат представени дигитално, как да бъдат представени и позиционирани в дигиталния хъб и мобилно приложение.
Методологията е базирана на научен подход и анализ на стратегически документи, ситуационен анализ на документи на местно ниво, статистически анализ на данни, проучвания на място, анкетно проучване на нагласите на местната общност, синтез и екстраполация във вид на изводи и препоръки.
Набирането на емпирична информация се проведе чрез структурирани анкетни карти от въпроси, свързани с нивото на дигитализация на територията на МИГ, ниво на нагласите и възможностите за дигитално представяне на природни, културни и други забележителности. Предвижда се прецизно кабинетно документално проучване и проучване в публичното пространство по темата /преглед на документи по темата/, SWOT анализ и др.
|
9 382.00
|
0.00
|
Доставка на снимачно техническо оборудване и софтуер за него за нуждите на проекта. Доставка на дрон и софтуер за него.: Доставката на снимачно техническо оборудване и софтуер за него за нуждите на проекта е ключова дейност за изпълнение на основната цел, за чието изпълнение са се обединили усилията на 4 МИГ с настоящия проект.
Проектът е за популяризиране на селските райони по иновативен и нестандартен начин чрез изграждане на дигитални местни общности, включително създаване на Дигитален хъб и мобилно приложение за промотиране на характерни за местните територии и общности ресурси. А това може да се реализира единствено чрез създаване и правилно създаване и позициониране на дигитално съдържание. Произвеждането на дигитални продукти - репортажи, видеа, клипове, интервюта, заснемането на местни продукти, дейности от ежедневието на селския живот, интересни места и ресурси от териториите на МИГ може да се осъществи с осигуряването на снимачна техника и софтуер към нея.
Всеки от участващите в проекта МИГ ще закупят следната снимачна техника:
1.Снимачен комплект, състоящ се от:
- фотоапарат;
- обектив;
- памет;
- батерия за фотоапарат ;
- зарядно устройство за фотоапарат;
- фото статив за фотоапарат;
- свързващ адаптер;
- насочен микрофон за фотоапарат;
- чанта за фотоапарат;
Ще бъде закупено следното оборудване за териториите на МИГ:
-Оборудване на МИГ-Лясковец-Стражица: 1 брой, за производство на дигитални продукти на територията на община Лясковец и на територията на община Стражица.
-Оборудване на МИГ-Белене-Никопол: 1 брой, за производство на дигитални продукти на територията на община Белене и на територията на община Никопол.
-Оборудване на МИГ-Самоков: 1 брой, за производство на дигитални продукти на територията на община Самоков.
-Оборудване на МИГ-Троян-Априлци-Угърчин: 1 брой, за производство на дигитални продукти на територията на община Троян, на територията на община Априлци и на територията на община Угърчин.
2.Софтуер:
Програмен продукт за редактиране на видео клипове, анимирани графики, визуални ефекти и други.
Създаден за използване с избрани камери и смартфони с Android, адаптерът за смартфон AD-P1 позволява безпроблемно прехвърляне на файлове на снимки, филми и гласови бележки от вашия фотоапарат, използвайки мобилните данните на вашето Android устройство.
Ще бъде закупено следното оборудване за териториите на МИГ:
-Програмен продукт за нуждите на МИГ-Лясковец-Стражица: 1 брой, за редактиране на видео клипове, анимирани графики, визуални ефекти и други.
-Програмен продукт за нуждите на МИГ-Белене-Никопол: 1 брой, за редактиране на видео клипове, анимирани графики, визуални ефекти и други.
-Програмен продукт за нуждите на МИГ-Самоков: 1 брой, за редактиране на видео клипове, анимирани графики, визуални ефекти и други.
-Програмен продукт за нуждите на МИГ-Троян-Априлци-Угърчин: 1 брой, за редактиране на видео клипове, анимирани графики, визуални ефекти и други.
3.Закупуване на високо технологичен дрон за заснемане на дигитални продукти на териториите, участващи в проекта.
МИГ-Троян-Априлци-Угърчин ще закупи 1 брой високо технологичен дрон за заснемане на дигитални продукти на териториите, участващи в проекта.
Предвижда се производство на дигитални продукти от всички интересни дейности, места, събития и инициативи в различни формати в селските райони, които ще бъдат достъпни в дигиталния хъб и позиционирани в публичното пространство чрез различни мрежи и комуникационни канали. С помоща на тази техника ще се създаде мотивирана дигитална местна общност на 4 територии на МИГ.
Заснемането, обработката и позиционирането на дигиталните продукти ще става със съдействието на МИГ. Но ще се извършва основно от самите заинтересовани страни, които желаят да промотиране на характерни за местните територии и общности ресурси. МИГ предлага допълнително описание в "Начин на изпълнение". |
23 600.00
|
0.00
|
Разработване и публикуване на общ продукт "Дигитален хъб за териториите на МИГ-Лясковец-Стражица, МИГ-Белене-Никопол, МИГ-Самоков и МИГ-Троян, Априлци-Угърчин".: Целта на дейността е да се разработи общ продукт по проекта "Дигитален хъб", който ще служи като информационен център за населените места от общините Лясковец, Стражица, Белене, Никопол, Самоков, Троян, Априлци и Угърчин. Дигиталният хъб ще бъде достъпен на адрес /Url .
Дигиталният хъб ще предлага функционалности като новини и събития, свързани с селата и общините, информация за популяризиране и промотиране на селския живот, бит, култура посетителски и инвестиционни ресурси по иновативен начин в съвременна дигитална среда и др.
Дигиталният хъб е свързващо и комуникационно място, които ще се създаде с цел подобряване на дигитализацията и създаване на подходяща иновативна среда за развитие на териториите на МИГ и на общностите в тях. До момента не е разработван дигитален хъб за селски район. В него ще бъдат представени всички ресурси на 115 населени места на териториите на МИГ. Там ще има инструменти за комуникация и създаване на партньорства за развитие. Това ще е пространство с инвестиционни ресурси и профили на населените места, с представяне на ресурсите от всички сектори на развитие. Там ще бъдат текущо позиционирани и всички създадени с цел представяне и промотиране дигитални продукти за териториите. Дигиталният хъб ще има стратегическа роля в изграждането на умения и намирането на иновационни съвременни решения за проблемите на секторите от територията на МИГ, достъпни за широка аудитория заинтересовани страни.
Целта за създаване на хъба е да обедини и свърже всички елементи от развитието на населените места на териториите на 4 МИГ, включително проучвания, производство, маркетинг и продажби и др.
Хъбът ще осигури чрез технологични решения уъркшопи и семинари за споделяне на знания и опит между териториите на МИГ , както и извън тях. Ще създаде дигитална общност с традиционни за селските райони ценности. Ще свърже бизнеси, организации, местни власти, производители, посетители и широка общественост. Ще популяризира местните производства и продукти. Ще е полезно място за предприемачество и контакти.
Хъбът ще предлага Видео записи от събития и обучения, като Администраторите ще могат да добавят видео записи от минали събития, а потребителите ще могат да гледат направените записи, като разполагат с опция за споделяне към социалните мрежи.
Дигиталният хъб ще бъде и място за споделяне на знания и опит от териториите на МИГ, териториите, партньорите и заинтересованите страни, вкл.местните общности.Ще се излъчват на живо дейности, събития и обучения.
Основни технически изисквания:
Създаване и настройки на база данни MySQL
• Настройки на Apache WEB server
• Инсталация и конфигурация на WordPress
• Анимация на уеб страница
• Уникален уеб дизайн
• Меню
• Десктоп версия (динамична)
• Секции с информация предоставена от МИГ
• Форма за контакт
• Регистрация на потребители с различни права
• Кеширане (Server Cache, Gzip Scripts, CSS cache, WebP image, jQuery)
• Приложение за подобряване на SEO
• Първоначална SEO оптимизация
• SSL сертификат
• Защитна стена от злонамерени атаки и пробиви. (Email известия при опит за атаки)
• Защита от копиране на авторски текстове от сайта
Интеграция на Streaming API:
1. Начална
2. Стрийминг
3. Събития
4. Блог с публикации
5. За нас / Контакти
Собствен VPS хостинг – СЪРВЪР:
• 4 GB памет (RAM)
• 65 GB SSD пространство
• 2 процесорни ядра (CPU)
• 4 TB месечен трафик
• Подходящ до 3000 посещения на ден
• Възможност за лесно преминаване на по-мощен VPS (при нужда)
дигиталният хъб трябва да има хомогенна визуализация при отваряне чрез съвременните версии на широко разпространените уеб браузъри - Edge, Internet Explorer, Firefox, Chrome и др. За съвременни версии следва да се приемат тези версии на уеб браузърите, за които съответният производител осигурява официална техническа поддръжка към всеки един момент. Дигиталната трансформация на селските райони предстои и местната общност ще има възможност да участва в пилотно създаване на дигитално пространство по проекта. |
0.00
|
0.00
|
Изготвяне на съвместно информационно приложение за мобилен телефон, включващо карта на местни посетителски обекти, забележителности, занаяти, обекти с местни продукти и др.: Разработването на приложението за мобилен телефон има принос към постигане на всички цели на настоящия проект.
Негова цел е да отвори към външния свят, предостави информация и подкрепи местни общности и потенциала им за развитие на територията на 4-те МИГ.
Мобилното приложение е иновация за териториите на общините Лясковец, Стражица, Белене, Никопол, Самоков, Троян, Априлци и Угърчин и ще включва карта на местни посетителски обекти, забележителности, занаяти, обекти с местни продукти и др., като също така ще бъде общ продукт на проекта между партньорите.
Разработването на информационно приложение за мобилен телефон, включващо карта на местни посетителски обекти, забележителности, занаяти, обекти с местни продукти и др. е планиран общ продукт на партньорите и проекта.
Мобилното приложение за бобекти и продукти от териториите на МИГ е софтуерно приложение предназначено за смартфоун или мобилно устройство, работещо единствено чрез мобилни устройства като смартфони или таблети.
Приложението ще бъде безплатно за инсталиране и ползване от всички потребители. Целевата аудитория на мобилното приложение ще бъде отворена. Няма да има ограничения и практически ще се ползва от всички желаещи потребители.
Предвиденото мобилно приложение ще предлага много повече възможности за персонализирано и интуитивно потребителско преживяване (UX) за разлика от мобилните сайтове, които в момента могат да се ползват от териториите на МИГ. Освен това мобилното приложение ще позволява на потребителя да въведе ръчно свои предпочитания в настройките на апликацията, те събират информация и данни от самото мобилно устройство на потребителя и му показват подходящо съдържание спрямо това.
Друга силна страна на мобилното приложение е, че предлага по-високо ниво на интерактивност, защото отлично интегрира функции като активация на GPS, директни обаждания от телефонния указател, компас, камера, достъп до галерия със снимки и др.
Приложението, разработено по проекта ще е по-практично за употреба, с бърз достъп от телефона във всеки един момент, спестява време и усилия, а функциите са на клик разстояние.
Мобилното приложение може да предлага информация и функции, достъпни и без интернет връзка, защото може да работи и офлайн.
Също така, "app" иконката с логото на мобилното приложение ще бъде на екрана на потребителските устройства постоянно, спомагайки за разпознаваемостта и подсилвайки стойността на марката, териториите, информацията.
Основни параметри на мобилното приложение:
Функционалност
- Възможност за неограничено добавяне на градове, села, общини и обекти.
- С помощта на GPS измерва дистанцията до всеки град или обект в реално време.
- Сортира по дистанция (най-близък обект) и по популярност.
-Търсене по име.
-Смяна на език - английски български.
За всеки територия ще има възможност за добавяне на неограничен брой обекти.
Също така ще се предвиди Автоматични нотификации базирани на GPS локация за предстоящи събития в дадено населено място.
За всеки обект в приложението се предвижда да има :
- До 5 професионално заснети снимки за всеки обект
- Бутон 'местоположение' използващ Google maps за предоставяне на готов маршрут до обекта (с кола, пеша или градски транспорт)
- Бутон ‘Видео обиколка’ с видео на обекта заснета в UHD (4К) качество. Продължителност на видеото от 30 до 180 секунди.
- Бутон ‘3D визуализация’ използва камерата на устройството като проектира обекта с добавена реалност пред вас.
- Бутон за аудио гид на български и английски език (възможност за други езици)
-Детайлна информация за всеки обект на български и английски език (възможност за други езици)
-Бутон 'контакти' включващ - сайт на обекта, препратка към социални медии (инстаграм, фейсбук и т.н.) и телефон за резервации.
Чрез мобилното приложение всеки посетител на територията на МИГ ще има удобна и практична информация за места, обекти, производители, атракции, туризъм, магазини с местни продукти, събития и др. |
30 000.00
|
0.00
|
Провеждане на работни срещи с партньорите за координация и изпълнение на проекта
: Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Предвидената дейност е обща за водещата организация и партньорите.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
МИГ-Лясковец-Стражица като водеща организация ще проведе еднодневни работни срещи за най-малко 10 участници в които ще участват представители на партньорите и координаторите по проекта.
За стартиране на дейностите, за проследяване на изпълнението на проекта и за приключване на проекта. Нейното изпълнение включва извършването на разходи за наем на зала, кафе паузи, консумативи и хартия (за най-малко десет участника).
За всяка среща ще се води Протокол с направените обсъждания и взетите решения.
В срещите ще участват членове на екипа на МИГ-овете, координаторите, счетоводителя, членове на УС и КВО.
Срещите на партньорите по проекта ще бъдат по оперативни въпроси и ще се провеждат на територията на МИГ-Лясковец-Стражица.
По време на работните срещи участниците ще търсят възможност за споделяне на идеи и намиране на нови подходи и решения. Те са времето, в което партньорите ще черпят от енергията на екипите и ще дават своя уникален принос.
Екипите по проекта могат да постигнат значими резултати, когато членовете са истински свързани помежду си и като роли, и като личности. Затова ще спомогнат именно работните срещи по проекта.
По време на работните срещи ще се дискутира текуща информация з всяка предвидена в проекта дейност, правилните решения за изпълнение, Графика за реализация, финансовата информация, резултати, индикатори и др. Също така ще се обсъждат и вземат с консеснус решения относно визия, функционалност и съдържание на дигиталния хъб и мобилното приложение.
Ще се обсъжда заснемането на дигитални продукти, тяхното позициониране, резултатите от инвентаризацията на обекти за дигитален хъб и др. |
1 456.00
|
0.00
|
Информационни събития на територията на МИГ-Лясковец-Стражица: Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
МИГ счита, че информационната и промотираща работа в реална среда с местната общност на своята територия има важна роля за успеха на проекта.
МИГ планира да проведе следните информационни събития на своята територия:
1.Откриваща и закриваща еднодневна информационна конференция за най-малко 50 участници.
МИГ ще проведе откриваща и закриваща конференция по проекта в град Лясковец и в град Стражица. Събитието е под формата на еднодневна информационна конференция за най-малко 50 участници - кафе-пауза, наем на зала, техническо обезпечаване на събитието .
На събитието ще бъдат представени целите, дейностите и Графика за изпълнение на проекта. На закриващото събитие ще се популяризират постигнатите резултати, индикатори и въздействие пред местната общност.
2.Провеждане на еднодневни информационни срещи сред местната общност за представяне на възможностите да ползват продуктите, създадени по проекта, какви са условията да участват със създаване на свой дигитален продукт, как могат да участват активно във всички предвидени дейности. за най-малко 10 участници .
МИГ ще проведе 6 еднодневни информационни срещи за популяризиране на проекта и привличане на заинтересовани страни за най-малко 10 участници.
На тях участие ще вземат представители от всички сектори на територията, ще бъдат запознати с възможностите да ползват продуктите, създадени по проекта, какви са условията да участват със създаване на свой дигитален продукт, как могат да участват активно във всички предвидени дейности.
Срещите ще се проведат на територията на община Лясковец и община Стражица и ще бъдат отворени за всички потенциални заинтересовани страни. По време на срещите участниците ще се информират за алгоритъма по създаване на дигитални продукти, условията за участие с дейности и обекти в дигиталния хъб и мобилното приложение, ще попълнят Формуляр за заявяване на интерес, ще се състави График за включване с продукти, събития и обекти за заснемане и дигитализиране до края на проекта.
3.Провеждане на промоционална кампания за представяне на иновативните продукти по проекта под формата на пътуващи семинари.
МИГ ще проведе промоционална кампания за иновативните продукти по проекта под формата на пътуващи еднодневни семинари за най-малко 20 участници - кафе-пауза, наем на зала. На семинарите в по-оживените населени места МИГ ще представи разработените иновативни продукти, ще се стреми да предизвика интереса на по-широка общност, ще покаже реални примери от вече работещия дигитален хъб и мобилно приложение, чрез които ще се демонстрира привлекателността и популярността на населените места. По време на семинарите ще се обсъждат допълнителни идеи, ще се споделят мнения и оценки. МИГ ще реализира 6 промотиращи семинара.
Промоционалната кампания следва да достига до желаната и таргетирана аудитория на МИГ.
Промоционалната кампания освен чрез провеждане на пътуващи семинари, ще бъде планирана и координирана дейност по предоставяне на информация чрез различни комуникационни канали и средства за разпространение.
По време на кампанията МИГ ще презентира на екран вече дигитализирани продукти и обекти от своята територия, както и от териториите на партньорите. Ще показва в онлайн среда на практика как работи мобилното приложение и дигиталния хъб.
Ще се коментират ползите за местната общност и местната икономика.
За всяко информационно събитие ще бъде воден Протокол за хода по Дневния ред, ще бъде изготвена Програма, информационни материали и презентации. |
4 234.00
|
0.00
|
Информационни събития на територията на МИГ-Белене-Никопол: Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
МИГ счита, че информационната и промотираща работа в реална среда с местната общност на своята територия има важна роля за успеха на проекта.
МИГ планира да проведе следните информационни събития на своята територия:
1.Откриваща и закриваща еднодневна информационна конференция за най-малко 50 участници.
МИГ ще проведе откриваща и закриваща конференция по проекта в град Белене и в град Никопол. Събитието е под формата на еднодневна информационна конференция за най-малко 50 участници - кафе-пауза, наем на зала, техническо обезпечаване на събитието . На събитието ще бъдат представени целите, дейностите и Графика за изпълнение на проекта. На закриващото събитие ще се популяризират постигнатите резултати, индикатори и въздействие пред местната общност.
2.Провеждане на еднодневни информационни срещи сред местната общност за представяне на възможностите да ползват продуктите, създадени по проекта, какви са условията да участват със създаване на свой дигитален продукт, как могат да участват активно във всички предвидени дейности. за най-малко 10 участници .
МИГ ще проведе 6 еднодневни информационни срещи за популяризиране на проекта и привличане на заинтересовани страни за най-малко 10 участници. На тях участие ще вземат представители от всички сектори на територията, ще бъдат запознати с възможностите да ползват продуктите, създадени по проекта, какви са условията да участват със създаване на свой дигитален продукт, как могат да участват активно във всички предвидени дейности. Срещите ще се проведат на територията на община Белене и община Никопол и ще бъдат отворени за всички потенциални заинтересовани страни. По време на срещите участниците ще се информират за алгоритъма по създаване на дигитални продукти, условията за участие с дейности и обекти в дигиталния хъб и мобилното приложение, ще попълнят Формуляр за заявяване на интерес, ще се състави График за включване с продукти, събития и обекти за заснемане и дигитализиране до края на проекта.
За всяко информационно събитие ще бъде воден Протокол за хода по Дневния ред, ще бъде изготвена Програма, информационни материали и презентации. |
3 216.00
|
0.00
|
Информационни събития на територията на МИГ-Самоков: Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
МИГ счита, че информационната и промотираща работа в реална среда с местната общност на своята територия има важна роля за успеха на проекта.
1.Откриваща и закриваща еднодневна информационна конференция за най-малко 50 участници.
МИГ ще проведе откриваща и закриваща конференция по проекта в град Самоков. Събитието е под формата на еднодневна информационна конференция за най-малко 50 участници - кафе-пауза, наем на зала, техническо обезпечаване на събитието . На събитието ще бъдат представени целите, дейностите и Графика за изпълнение на проекта. На закриващото събитие ще се популяризират постигнатите резултати, индикатори и въздействие пред местната общност.
2.Провеждане на еднодневни информационни срещи сред местната общност за представяне на възможностите да ползват продуктите, създадени по проекта, какви са условията да участват със създаване на свой дигитален продукт, как могат да участват активно във всички предвидени дейности. за най-малко 10 участници .
МИГ ще проведе 5 еднодневни информационни срещи за популяризиране на проекта и привличане на заинтересовани страни за най-малко 10 участници. На тях участие ще вземат представители от всички сектори на територията, ще бъдат запознати с възможностите да ползват продуктите, създадени по проекта, какви са условията да участват със създаване на свой дигитален продукт, как могат да участват активно във всички предвидени дейности. Срещите ще се проведат на територията на община Самоков и ще бъдат отворени за всички потенциални заинтересовани страни. По време на срещите участниците ще се информират за алгоритъма по създаване на дигитални продукти, условията за участие с дейности и обекти в дигиталния хъб и мобилното приложение, ще попълнят Формуляр за заявяване на интерес, ще се състави График за включване с продукти, събития и обекти за заснемане и дигитализиране до края на проекта.
Срещи с местната общност и партньорите по проекта. Осигурени условия за запознаване отблизо и на живо с живота и традиционните дейности, забележителности, култура и продукти в селата.
3.Провеждане на информационни срещи за избор на обекти - 10 на брой.
Осигурени условия за запознаване отблизо и на живо с живота и традиционните дейности, забележителности, култура и продукти в селата.
За всяко информационно събитие ще бъде воден Протокол за хода по Дневния ред, ще бъде изготвена Програма, информационни материали и презентации. |
3 995.00
|
0.00
|
Информационни събития на територията на МИГ-Троян-Априлци-Угърчин: Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
МИГ счита, че информационната и промотираща работа в реална среда с местната общност на своята територия има важна роля за успеха на проекта.
1.Откриваща и закриваща еднодневна информационна конференция за най-малко 50 участници.
МИГ ще проведе откриваща и закриваща конференция по проекта .Събитието е под формата на еднодневна информационна конференция за най-малко 50 участници - кафе-пауза, наем на зала, техническо обезпечаване на събитието . На събитието ще бъдат представени целите, дейностите и Графика за изпълнение на проекта. На закриващото събитие ще се популяризират постигнатите резултати, индикатори и въздействие пред местната общност.
2.Провеждане на еднодневни информационни срещи сред местната общност за представяне на възможностите да ползват продуктите, създадени по проекта, какви са условията да участват със създаване на свой дигитален продукт, как могат да участват активно във всички предвидени дейности. за най-малко 10 участници .
МИГ ще проведе 3 еднодневни информационни срещи за популяризиране на проекта и привличане на заинтересовани страни за най-малко 10 участници. На тях участие ще вземат представители от всички сектори на територията, ще бъдат запознати с възможностите да ползват продуктите, създадени по проекта, какви са условията да участват със създаване на свой дигитален продукт, как могат да участват активно във всички предвидени дейности. Срещите ще се проведат на територията на община Самоков и ще бъдат отворени за всички потенциални заинтересовани страни. По време на срещите участниците ще се информират за алгоритъма по създаване на дигитални продукти, условията за участие с дейности и обекти в дигиталния хъб и мобилното приложение, ще попълнят Формуляр за заявяване на интерес, ще се състави График за включване с продукти, събития и обекти за заснемане и дигитализиране до края на проекта.
За всяко информационно събитие ще бъде воден Протокол за хода по Дневния ред, ще бъде изготвена Програма, информационни материали и презентации. |
1 942.00
|
0.00
|
Провеждане на обучения за нуждите на проекта за заинтересовани страни от територията на МИГ-Лясковец -Стражица и за партньорите.: Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
МИГ счита, че провеждането на обученията ще създаде капацитет сред партньорите, участниците в проекта и заинтересованите страни, както и сред местната общност и има важна роля за успеха на проекта.
МИГ планира да проведе следните обучения за нуждите на проекта:
1.Обучения по дигитален маркетинг за партньорите по проекта и представители от техните територии.
Водещият партньор планира да проведе 6 на брой еднодневни обучения по дигитален маркетинг за партньорите по проекта, техни членове на УС и КВО.
Събитието е под формата на еднодневно обучение – зала, кафе-паузи, обяд, консумативи, лектор (за най-малко двадесет участници)
Дигиталният маркетинг е вид маркетинг, който използва цифрови рекламни канали за комуникация за разпространение на продукти и услуги на максимално широка аудитория, за да се популяризира успешно даден продукт, територия, събитие и др. Дигитален маркетинг наричаме комуникирането на продукти и услуги, посредством дигитални технологии, през интернет.
Сред модулите в обученията са: Маркетинг в социалните мрежи, Имейл маркетинг, Контент маркетинг или маркетинг чрез съдържание, Партньорски маркетинг, Маркетинг в интернет търсачките, видове Стратегии за дигитален маркетинг, как се организира съвременна дигитална маркетинг кампания и др.
По време на обучението представителите на водещата организация и партньорите - членове на екипа на МИГ, на УС и на КВО ще придобият първоначални знания и умения в сферата на дигиталния маркетинг, полезните инструменти за популяризиране на териториите и техните ресурси, как работи дигиталната общност и др.
Обученията ще се проведат в град Лясковец, в тях могат да участват представители от екипа на партньорските МИГ, членове на УС и КВО на партньорски МИГ.
2.Обучения за заинтересовани страни и представители на местна общност за територията на общините Лясковец и Стражица за ефективна комуникация и промотиране чрез дигитални инструменти и продукти. Провеждане на еднодневни обучения– зала, кафе-паузи, обяд, консумативи, лектор (за най-малко десет участници)
Обученията са предвидени за всички потенциални и активни участници в проекта от всички сектори, които имат намерение да дигитализират своя дейност или продукт, както и да участват в дигиталния хъб и мобилно приложение. По време на обучението участниците ще бъдат запознати с работещи и ефективни инструменти, модели и продукти за ефективна комуникация не само вътре в общността, а и извън нея. Отварянето на територията на МИГ чрез дигитализиране изисква активно участие на местната общност и носителите на продукти и ресурси. Правилното взаимодействие между заинтересованите страни за популяризиране на територията е от съществена важност. Също така уменията за работа с дигитални продукти са основополагаща част за успеха на проектната идея.
МИГ планира да проведе 10 на брой обучения в различни населени места.
|
11 440.00
|
0.00
|
Обучения за заинтересовани страни и представители на местна общност за територията на общините Белене и Никопол за ефективна комуникация ипромотиране чрез дигитални инструменти и продукти. : Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
МИГ счита, че провеждането на обученията ще създаде капацитет сред заинтересованите страни и участниците в проекта, както и сред местната общност и имат важна роля за успеха на проекта.
Обучения за заинтересовани страни и представители на местна общност за територията на общините Белене и Никопол за ефективна комуникация чрез дигитални инструменти и продукти. Провеждане на еднодневни обучения– зала, кафе-паузи, обяд, консумативи, лектор (за най-малко десет участници)
Обученията са предвидени за всички потенциални и активни участници в проекта от всички сектори, които имат намерение да дигитализират своя дейност или продукт, както и да участват в дигиталния хъб и мобилно приложение. По време на обучението участниците ще бъдат запознати с работещи и ефективни инструменти, модели и продукти за ефективна комуникация не само вътре в общността, а и извън нея. Отварянето на територията на МИГ чрез дигитализиране изисква активно участие на местната общност и носителите на продукти и ресурси. Правилното взаимодействие между заинтересованите страни за популяризиране на територията е от съществена важност. Също така уменията за работа с дигитални продукти са основополагаща част за успеха на проектната идея.
МИГ планира да проведе 10 на брой обучения в различни населени места. |
7 150.00
|
0.00
|
Обучения за заинтересовани страни и представители на местна общност за територията на община Самоков за ефективна комуникация чрез дигитални инструменти и продукти. : Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
МИГ счита, че провеждането на обученията ще създаде капацитет сред заинтересованите страни и участниците в проекта, както и сред местната общност и имат важна роля за успеха на проекта.
Обучения за заинтересовани страни и представители на местна общност за територията на община Самоков за ефективна комуникация чрез дигитални инструменти и продукти. Провеждане на еднодневни обучения– зала, кафе-паузи, обяд, консумативи, лектор (за най-малко десет участници)
Обученията са предвидени за всички потенциални и активни участници в проекта от всички сектори, които имат намерение да дигитализират своя дейност или продукт, както и да участват в дигиталния хъб и мобилно приложение. По време на обучението участниците ще бъдат запознати с работещи и ефективни инструменти, модели и продукти за ефективна комуникация не само вътре в общността, а и извън нея. Отварянето на територията на МИГ чрез дигитализиране изисква активно участие на местната общност и носителите на продукти и ресурси. Правилното взаимодействие между заинтересованите страни за популяризиране на територията е от съществена важност. Също така уменията за работа с дигитални продукти са основополагаща част за успеха на проектната идея.
МИГ планира да проведе 6 на брой обучения в различни населени места. |
7 150.00
|
0.00
|
Обучения за заинтересовани страни и представители на местна общност за територията на община Самоков за ефективна комуникация чрез дигитални инструменти и продукти. : Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
МИГ счита, че провеждането на обученията ще създаде капацитет сред заинтересованите страни и участниците в проекта, както и сред местната общност и имат важна роля за успеха на проекта.
Обучения за заинтересовани страни и представители на местна общност за територията на община Троян, община Априлци и община Угърчин за ефективна комуникация чрез дигитални инструменти и продукти. Провеждане на еднодневни обучения– зала, кафе-паузи, обяд, консумативи, лектор (за най-малко десет участници)
Обученията са предвидени за всички потенциални и активни участници в проекта от всички сектори, които имат намерение да дигитализират своя дейност или продукт, както и да участват в дигиталния хъб и мобилно приложение. По време на обучението участниците ще бъдат запознати с работещи и ефективни инструменти, модели и продукти за ефективна комуникация не само вътре в общността, а и извън нея. Отварянето на територията на МИГ чрез дигитализиране изисква активно участие на местната общност и носителите на продукти и ресурси. Правилното взаимодействие между заинтересованите страни за популяризиране на територията е от съществена важност. Също така уменията за работа с дигитални продукти са основополагаща част за успеха на проектната идея.
МИГ планира да проведе 6 на брой обучения в различни населени места. |
3 575.00
|
0.00
|
Публикация в регионални медии на водещата организация и партньорите и излъчване в регионални
медии-Предоставяне на информация за проекта чрез регионални медии.: Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
МИГ ще публикува статии в регионални печатни издания с което ще осигури популяризиране на
проекта, навременно осведомяване на местната общност, публичност и информираност.
Предоставяне на информация за проекта чрез регионални медии, като съдържанието на публикацията във вестници е до 3 страници А4
Публикациите ще се подготвят от всеки МИГ, участник в проекта.
Предвидени са следните публикации:
-МИГ-Лясковец-Стражица: 10 броя
-МИГ-Белене-Никопол: 12 броя
-МИГ-Троян -Априлци-Угърчин: 6 броя
-МИГ-Самоков: 2 броя
-МИГ-Самоков: Излъчване в регионални медии-Предоставяне на информация за проекта чрез регионални медии: 70 минути
Планиран общ брой на публикациите общо за проекта: 30 броя |
18 710.00
|
0.00
|
Обща дейност на всички партньори! Общ продукт! Провеждане на двудневен Иновативен форум "Дигитални селски райони".: Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
Обществените събития са ефективен комуникационен инструмент за работа с местната общност и интересен формат особено тогава, когато участват и представители на партньорите.
На събитието ще бъде представен проекта, изпълнените дейности и резултати, както и конкретните дигитални продукти.
МИГ ще проведе двудневен иновативен форум за представители на местната общност и партньорите по проекта на тема „"Дигитални селски райони".
На форума ще бъдат обменени идеи от всички територии, участващи в проекта, от участващите представители на териториите с дигитални продукти и в мобилното приложение, от партньорите.Ще бъде представен дигиталния хъб и информационното мобилно приложение.
Ще бъдат проведени дискусии и кръгли маси на различни теми, свързани с комуникацията в селските райони и инструментите за тяхното популяризиране.
За реализиране на форума с времетраене от 2 дни ще бъдат осигурени нощувки за участниците от партньорски МИГ, зала, модератори и водещи, техника за озвучяване и документиране, кетъринг с местни продукти, транспорт за участниците от територията на МИГ, плакети и награди, културна програма и др.
За провеждане на форума ще бъде съставена програма, която ще се промотира по всички подходящи комуникационни канали. Ще бъдат изготвени покани до партньорите и заинтересованите страни по сектори на представителство.
Иновативният форум се планира като представително събитие по проекта както за територията на МИГ, така и за партньорите. Чрез събитието се цели да се привлече общественото мнение и ангажираност по темата за дигиталните продукти, да се представят добри практики за дигитален маркетинг в полза на селските райони, да се представят дигиталния хъб и мобилното приложение заедно с дигиталните продукти, създадени по време на проекта.
Иновативният форум може да се превърне в ежегодно събитие, уникално за селските райони, насочено към обединяване на усилията на всички заинтересовани страни за обсъждане на моделите и начините за дигитализиране, дигиталеен маркетинг и инструменти за популяризиране на населените места.
Форумът ще промотира възможностите за инвестиции и свързаност в 4-те територии на МИГ.
За ефективно провеждане на форума ще бъдат разработени интерактивни презентации, осигурена прожекция на дигиталните обекти и продукти, директни включвания на участници в проекта, ще могат да с разгледат и получат информационни и рекламни материали от териториите.
|
0.00
|
0.00
|
Обща дейност на всички партньори! Общ продукт! Общностно събитие "Иновативни образователни и туристически услуги ! Иновация SMART учебна среда. ": Организирането и провеждането на Общностно събитие "Иновативни образователни и туристически услуги ! Иновация SMART учебна среда. " е обща дейност с участие на всички партньори по проекта, които ще бъдат гости и участници в събитието.
Иновативен форум е шоу представление с разнообразни, близки по теми епизоди, често с участие на зрителите, което води до веселие и масово празненство на открито.
Участници: 50 представители на целевите групи.
Всяко от събитията включва следните дейности:
-Разработване на програма за организиране и провеждане на общностното събитие, изготвяне на сценарий, списък с гости и журналисти, изпращане на покани;
-Подсигуряване на зала за провеждане на събитието - осигуряване на озвучаване, микрофони, брандиране ;
-Техническо и презентационно оборудване - осигуряване на екран и мултимедия;
-Осигуряване на водещ на събитието - изготвяне и поднасяне на презентация;
-Осигуряване на модератор за провеждане на интерактивни игри и комуникация по време на събитието;
-Осигуряване на кетъринг - разработване на меню и обособяване на кът.
-Осигуряване на нощувка за 9 участника от партниращи МИГ по проекта.
-Награди / купи за проведен конкурс за "Най-атрактивен активен участник"
-Извършване видеозаснемане. Заснемане и изработване видеоклипове на български език и английски език и по време на Иновативен форума.
-Осигуряване на информационен щанд - за продукти, предоставени от местни активни участници.
-Изготвяне на дизайн, предпечатна подготовка и отпечатване на каталог „ Дигитална местна общност - иновация за живи селски райони! - 320 бр., пълноцветен печат, хартия: мат/гланц, формат А-4, мин.50 стр. /съдържанието се съгласува и одобрява от Възложителя /.
Общностното събитие ще бъде проведено на 2 места - Белене и Никопол.
Общностните събития по проекта са ефективен начин за включване на местната общност и популяризиране на създадените продукти по проекта, както и привличане на нови заинтересовани страни. |
12 600.00
|
0.00
|
Промоционални и маркетингови кампании за съвместния продукт/услуга.
Организиране и провеждане на Хепънинг "Live! Участвай! Гледаме те!" - фестивал за селата на територията на МИГ Самоков
: Обща дейност на всички партньори! Общ продукт! Общностно събитие!
Организирането и провеждането на Общностно събитие е обща дейност с участие на всички партньори по проекта, които ще бъдат гости и участници в събитието.
"Организиране и провеждане на Хепънинг "Live! Участвай! Гледаме те!"- фестивал за селата на територията на МИГ Самоков "Live! Участвай! Гледаме те!", чиято основна цел е да бъде популяризиран проекта.
Празникът ще се проведе преди финала на проекта, като на него участниците в проекта ще се представят пред местната общност.
По време на празника ще има кръгла маса с модератор, ще се представят ""Live!обектите и ще се представят дейностите по проекта и ще се дадат разяснения за работата с информационно мобилно приложение и Дигитален хъб""
Общностните събития по проекта са ефективен начин за включване на местната общност и популяризиране на създадените продукти по проекта, както и привличане на нови заинтересовани страни.
По време на празника ще бъдат организирани различни интерактивни сесии, ще се презентират дигиталните обекти, мобилното приложение и дигиталния хъб.
За реализиране на дейността са предвидени разходи за нощувки, дегустация на местни продукти, зала, водещи, техника, игри с награди за участниците, онлайн-излъчване на събитието и др.
Ще бъде осигурено споделено пространство за обмен на опит, ноу хау и партньорски срещи. |
15 000.00
|
0.00
|
Обща дейност на всички партньори! Общ продукт! Организиране и провеждане на тридневен фестивал за популяризиране на дигиталните продукти от териториите на партньорите.: Обща дейност на всички партньори! Общ продукт!
Провеждането на общностно събитие под формата на тридневен фестивал за популяризиране на дигиталните продукти от териториите на партньорите е подходяща дейност за промотиране на създадените по проекта дигитални продукти от териториите на общините Лясковец, Стражица, Белене, Никопол, Самоков, Троян, Априлци и Угърчин.
Основната идея на фестивала е да допринесе за постигане на целта по устойчиво местно развитие на селата и тяхното възстановяване чрез популяризиране и промотиране на селския живот, бит, култура посетителски и инвестиционни ресурси по иновативен начин в съвременна дигитална среда.
Основните дейности, които ще се извършат за организиране и провеждане на събитието са:
Изготвяне на сценарий (цялостна индивидуална концепция - декорация, дизайн, облекло и програма);
-Изготвяне на списък с гости и журналисти;
-Изпращане на покани;
-Осигуряване на реклама и рекламно време в регионални и национални медии;
-Изготвяне, отпечатване и разпространение на афиши за популяризиране на фестивала;
-Организиране на транспорт на участници в събитието – наем на автобуси за трансфер на територията на МИГ Троян, Априлци и Угърчин;
-Осигуряване на сцена и необходимото оборудване за провеждането на фестивала (в т.ч. шатри и къщички /с който разполага МИГ/, както и персонал, необходим за обслужването при дегустациите)
-Осигуряване на модератор/и и/или водещ/и на събитието;
-Обособяване на кът за демонстрационно оформяне и експозиционни пространства – монтаж/демонтаж и поддръжка по време на събитието;
-Обособяване на кът за дегустация на местни храни от териториите на партньорите по проекта;
-Осигуряване на материали и продукти за приготвяне на традиционни за териториите на партньорите по проекта ястия;
-Осигуряване на озвучителна техника и озвучител;
-Осигуряване на професионални състави и участници в съпътстваща музикална програма за дните на провеждане на фестивала;
-Организиране на конкурс за най-атрактивно презентиране на местни продукти или най-харесвани от гостите местни продукти;
-Осигуряване на екран и мултимедия за прожектиране на заснетите снимки и видеоклипове за популяризиране на териториите на партньорите, изготвени по проекта;
-Осигуряване на възможност за посетителите за закупуване на местни продукти, директно от производителя;
-Дизайн и предпечат на рекламни брошура;
-Отпечатване по 5000 броя брошури;
-Организиране на коктейл за партньорите, специални гости, участници по проекта за най-малко 60 човека.
-Документиране на събитието под формата на кратък филм/клип/репортаж
Фестивалът е общ продукт и съвместна дейност на всички участници в проекта, тъй като в края на дейността ще има изготвени брошури и кратък филм за събитието с представяне на всички партньори.
|
37 950.00
|
0.00
|
Осигуряване на рекламни и информационни материали за популяризиране на дейности и резултати по проекта на територията на МИГ-Лясковец и Стражица.: Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
Осигуряването на рекламни и информационни материали за нуждите на проекта ще допринесе за по висока информираност на територията на МИГ, за представяне на идеята, на дигиталните продукти , на мобилното приложение и дигиталния хъб.
Предвиждат се следните информационни и рекламни артикули, свързани с проекта:
-Подложка за мишка;
-Цветeн USB кабел за зареждане с 4 вида накрайници;
-Пръстен за селфи светлина;
-Поставка за мобилен телефон;
-Безжично зарядно;
-USB Хъб с 4 USB входа;
-Сгъваема пазарска чанта;
-Спортна бутилка;
-Книжка „Иновация за дигитализиране на селския район“ ;
-Брошура „Дигитална местна общност";
-Рекламен стикер на с бранд на проекта;
-Рекламен билборд по проекта ;
-Информационна табела по проекта: 1 брой
-Раница за лаптоп;
-Преносима батерия 10000 mAh, 3 USB изхода с LED фенерче;
-Универсален селфи стик с вградена преносима батерия 2200 мАч за зареждане на устройства или мобилен телефон
Визуалните и всякакви други отличителни знаци и характеристики, разработени под формата на артикули и информационни материали имат за цел да придават идентичност и разпознаваемост на територията на МИГ, на МИГ и на проекта.
За постигане на максимална идентичност могат да се използват шрифтовете от семейството на OPAL. Да се използва като основен за всички печатни материали. Семейството на този шрифт е богато и позволява отлично подчертаване на текстови акценти, чрез използване на шрифтови модификации.
Предметната реклама е особено ефективен начин за популяризиране на проекта, тъй като произведените артикули ще се използват от местната общност.
Рекламните материали са ефективен начин за достигане на МИГ до местната общност и за връзка с целева аудитория по проекта.
Изборът на реклама и популяризиране на проекта чрез настоящите рекламни материали е винаги печеливш, не само защото дава възможност на МИГ да стане по-популярна, но и защото чрез този начин на реклама се осъществява директен контакт с местната общност и заинтересованите страни. |
20 978.40
|
0.00
|
Осигуряване на рекламни и информационни материали за популяризиране на дейности и резултати по проекта на територията на МИГ-Белене и Никопол.: Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
Осигуряването на рекламни и информационни материали за нуждите на проекта ще допринесе за по висока информираност на територията на МИГ, за представяне на идеята, на дигиталните продукти , на мобилното приложение и дигиталния хъб.
Предвиждат се следните информационни и рекламни артикули:
-Рекламна шапка с бранд на проекта.
-Рекламна тениска с бранд на проекта.
-Рекламна термо - чаша с бранд на проекта .
-Информационна брошура.
-Книжка „Нашите уникални обекти Live! Готварски рецепти, представяне на колоритни личности/сюжети, местни ритуали, свързани с религиозни и други празници“.
-Рекламна флашка с бранд на проекта .
-Рекламни раница за лаптоп
-Powerbank .
Визуалните и всякакви други отличителни знаци и характеристики, разработени под формата на артикули и информационни материали имат за цел да придават идентичност и разпознаваемост на територията на МИГ, на МИГ и на проекта.
За постигане на максимална идентичност могат да се използват шрифтовете от семейството на OPAL. Да се използва като основен за всички печатни материали. Семейството на този шрифт е богато и позволява отлично подчертаване на текстови акценти, чрез използване на шрифтови модификации.
Предметната реклама е особено ефективен начин за популяризиране на проекта, тъй като произведените артикули ще се използват от местната общност.
Рекламните материали са ефективен начин за достигане на МИГ до местната общност и за връзка с целева аудитория по проекта.
Изборът на реклама и популяризиране на проекта чрез настоящите рекламни материали е винаги печеливш, не само защото дава възможност на МИГ да стане по-популярна, но и защото чрез този начин на реклама се осъществява директен контакт с местната общност и заинтересованите страни. |
30 085.20
|
0.00
|
Осигуряване на рекламни и информационни материали за популяризиране на дейности и резултати по проекта на територията на МИГ-Самоков: Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
Осигуряването на рекламни и информационни материали за нуждите на проекта ще допринесе за по висока информираност на територията на МИГ, за представяне на идеята, на дигиталните продукти , на мобилното приложение и дигиталния хъб.
Предвиждат се следните информационни и рекламни артикули:
-Флаш-памет;
- Изработване на информационна брошура за проекта;
-Рекламен бележник с химикал;
-Рекламна подложка за мишка;
-Рекламни безжични слушалки с микрофон;
-Рекламна тениска
Визуалните и всякакви други отличителни знаци и характеристики, разработени под формата на артикули и информационни материали имат за цел да придават идентичност и разпознаваемост на територията на МИГ, на МИГ и на проекта.
За постигане на максимална идентичност могат да се използват шрифтовете от семейството на OPAL. Да се използва като основен за всички печатни материали. Семейството на този шрифт е богато и позволява отлично подчертаване на текстови акценти, чрез използване на шрифтови модификации.
Предметната реклама е особено ефективен начин за популяризиране на проекта, тъй като произведените артикули ще се използват от местната общност.
Рекламните материали са ефективен начин за достигане на МИГ до местната общност и за връзка с целева аудитория по проекта.
Изборът на реклама и популяризиране на проекта чрез настоящите рекламни материали е винаги печеливш, не само защото дава възможност на МИГ да стане по-популярна, но и защото чрез този начин на реклама се осъществява директен контакт с местната общност и заинтересованите страни. |
13 440.00
|
0.00
|
Осигуряване на рекламни и информационни материали за популяризиране на дейности и резултати по проекта на територията на МИГ-Троян-Априлци-Угърчин: Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
Осигуряването на рекламни и информационни материали за нуждите на проекта ще допринесе за по висока информираност на територията на МИГ, за представяне на идеята, на дигиталните продукти , на мобилното приложение и дигиталния хъб.
Рекламните материали ще популяризират продукти, произведени на територията на МИГ.
Предвиждат се следните информационни и рекламни артикули:
-Сливова ракия от местен производител - 0,05 л.
-Сушени сини сливи мин 150 гр.
-Пестил от сини сливи - 80 гр.
-Сливов чай - 80гр.
-Букови/орехови дъски за рязане/сервиране на мезета - импрегнирани - от местен производител
-Малко бурканче мед от местен пчелар
-Керамичен охладител за вино/ракия от местен грънчар
-Арония на прах - 100 гр. от местен производител
-Ябълкови фибри - 100 гр. - от местен производител
-Транспарант по проекта
-Суджук от местен производител - мин. 100 гр.
-Планинско сирене от местен производител мин. 300 гр."
Визуалните и всякакви други отличителни знаци и характеристики, разработени под формата на артикули и информационни материали имат за цел да придават идентичност и разпознаваемост на територията на МИГ, на МИГ и на проекта.
За постигане на максимална идентичност могат да се използват шрифтовете от семейството на OPAL. Да се използва като основен за всички печатни материали. Семейството на този шрифт е богато и позволява отлично подчертаване на текстови акценти, чрез използване на шрифтови модификации.
Предметната реклама е особено ефективен начин за популяризиране на проекта, тъй като произведените артикули ще се използват от местната общност.
Рекламните материали са ефективен начин за достигане на МИГ до местната общност и за връзка с целева аудитория по проекта.
Изборът на реклама и популяризиране на проекта чрез настоящите рекламни материали е винаги печеливш, не само защото дава възможност на МИГ да стане по-популярна, но и защото чрез този начин на реклама се осъществява директен контакт с местната общност и заинтересованите страни. |
11 247.00
|
0.00
|
Обща дейност на всички партньори! Общ продукт! Създаване на Териториална стратегия за дигитален маркетинг на територията на общините Лясковец, Стражица, Белене, Никопол, Самоков, Троян, Априлци и Угърчин.: Обща дейност на всички партньори! Общ продукт!
Създаването на Териториална стратегия за дигитален маркетинг на територията на общините Лясковец, Стражица, Белене, Никопол, Самоков, Троян, Априлци и Угърчин е обща дейност и общ продукт за всички партньори в проекта.
Дигитализирането на 4-те територии на местните инициативни групи води до необходимостта за планиране на правилно позициониране и работа с дигитални продукти, реклами на териториите и популяризиране на техните ресурси.
Стратегията за дигитален маркетинг ще определи как териториите на МИГ ще постигнат своите краткосрочни, средносрочни и дългосрочни цели, използвайки дигитални канали.
В Стратегията за дигитален маркетинг ще бъдат разработени и позиционирани инструментите и каналите за цифров маркетинг за територията на 8-те общини, участващи в проекта със своите продукти. Дигиталният маркетинг ― това е комплексна популяризация, която включва много канали и това ще бъде първата Дигитална стратегия за популяризиране на продукти и ресурси от селски райони. Дигиталният маркетинг има много сходни черти с традиционния маркетинг, но се различава по това, че се предоставя на аудитория, използваща цифрови технологии. Дигитален маркетинг на териториите на МИГ ще бъде осигуряване на ефективно комуникиране на продукти и услуги, посредством дигитални технологии, през интернет.
В Териториалната стратегия за дигитален маркетинг ще бъдат заложени два основни подхода за популяризиране:
-”PUSH” подход за работа чрез дигиталния маркетинг: тук ще се акцентира върху връзката между създателите на услугата/продукта и клиента. В този случай МИГ ще изпращат промоционални съобщения на широката общност посредством електронна поща, SMS или RSS. Тази дигитална форма на маркетинга е изключително ефективна при изпращането и получаването на директни послания. По този начин се привлича личното внимание на клиента.
- „PULL“ подход за работа чрез дигитален маркетинг, когато информацията и съдържанието се търсят от потребители и общност посредством интернет сайтове, блогове и видео материали, след което се изготвя необходимата за нуждите на пазара оферта. Тази форма на маркетинг е своеобразен уеб базиран метод, при който не съществуват ограничения относно обема на съдържание, който ще бъде представен на заинтересованите страни. Ще бъде разработена специфична за селските райони "потребителска пътека" и "потребителска фуния". Те обхващат цялостното дигитално изживяване от осведомеността за даден бранд, продукт или услуга, до първоначалното извършване на конверсия (покупка, резервация, заявка) и превръщането им в лоялни клиенти и застъпници за бранда. Нагледно ще бъде определен характера и мащабите на аудиторията на всеки един от етапите на изпълнение на маркетинговата стратегия.
Съвременното презентиране на селските райони може да бъде с различен мащаб, заради технологиите и тяхното силно влияние върху културните и икономически процеси.
Стратегията за дигитален маркетинг ще предвиди постигането на измерими маркетингови цели чрез използване на дигитални технологии и Програма за тяхното реализиране, която ще започне изпълнение още по време на проекта.
В днешно време, забързаното ежедневие прави дигиталното пространство мястото, в което се случва „всичко“ – споделяне на новини, анализиране на информация, пазаруване, комуникация и т.н. Именно това прави дигиталния маркетинг задължителен за всеки сегмент от териториите на МИГ, и възможностите, които ще даде онлайн средата за тяхното популяризиране.
|
2 685.00
|
0.00
|
Доставка на лаптоп, монитор и мултифункционално устройство
: Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
Осигуряването на самостоятелно техническо оборудване за нуждите на настоящия проект е ключово за ефективната работа на МИГ-Белене-Никопол.
Към момента МИГ не разполага с достатъчно техническо оборудване за обособяване на самостоятелно работно място за координиране на проекта.
Със закупуването на предвидената техника - лаптоп, монитор и мултифункционално устройство МИГ ще има възможност за ефективно администриране на дейностите по проекта, на самостоятелно водене на документация, отчети и архивиране на данни, при демаркация с оборудването с което работим по подмерки 19.2 и 19.4.
МИГ ще използва закупеното техническо оборудване единствено за целите на подмярка 19.3, включително в периода на устойчивост. |
0.00
|
0.00
|
Общ продукт. Регистрация на Европейска марка "Smart Rural Digital" : Дейността е основна за постигане на планираните резултати и ще се извърши за нуждите на проекта.
Дейността има основен принос за постигане на целите на проекта!
Европейска марка "Smart Rural Digital" е обща марка за дигитални продукти от териториите на общините Белен, Никопол, Лясковец, Стражица, Самоков, Троян, Априлци и Угърчин.
Постигане на дигитална идентичност на териториите на МИГ.
Разходи за : такси за регистрация по ценоразписа на Патентно ведомство / 4500 лв. /, юридическа консултация по разработване на марката и внасяне на документите / 1500 лв. / , разработване на графично и словесно лого / 300 лв. /.
Марката на Европейския съюз е знак за идентифициране и отличаване на стоки и/или услуги, който е валиден в целия Европейски съюз и е регистриран в Службата на Европейския съюз за интелектуална собственост (EUIPO) по реда, посочен в Регламент 2015/2424 на Европейския парламент и на Съвета. Марката на Европейския съюз предлага еднаква закрила във всички страни от Европейския съюз по силата на една единствена регистрационна процедура пред EUIPO. Тя е едновременно и алтернатива, и допълнение към двете гореописани процедури – регистрация на марката по национален и международен ред. |
6 300.00
|
0.00
|