Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 127 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Дихридом ЕООД е създадено през 2015.
Предметът на дейност на фирмата се състои в строителство, проектиране и ремонт на жилищни сгради, апартаменти и офиси.

Проектното предложение "Ново работно място в Дихридом ЕООД" има за цел да осигури предпоставка за създаване на четиринадесет устойчиви работни места за безработни и неактивни лица.  
Предвижда се новоразкритите работни места да са за:
 - Счетоводител - 2 бр
- Експерт политика на цените - 1 бр
- Организатор стопански дейности - 1 бр
- Инженер проектант - 1 бр
- Техник строителство и архитектура - 1 бр
- Строител жилища - 8 бр.

Заложената цел ще се постигне посредством следните предвидени в проекта дейности: 
1. Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца, като поне половината от тях запазят работните си места до 12 месеца след края на проекта. 
2. Оборудване на създадените работни места. 
3. Осигуряване на добро информиране и публичност по проекта. 
4. Осигуряване на ефективно управление на проекта. 

Продължителността на проектното предложение е 13 месеца.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да се разкрият 14 (четиринадесет) нови работни места ,на които да се назначат безработни и неактивни лица за период от 12 месеца. Ще се пуснат обяви в най-известните интернет сайтове за работа и ще се потърси съдействието на ДБТ - гр. Варна с цел да се установи контакт с подходящи представители на целевите групи. Ще се проведат интервюта, ще се подберат подходящи кандидати и с тях ще се сключат трудови договори. Не са предвидени обучения по професионална квалификация или ключова компетентност. Предвидено е въвеждащо обучение на работното място за всички новоназначени лица, което ще се проведе от управителите на фирмата и множество продуктови обучения от всички доставчици на строителни материали, защото те са най - важни за правилното и успешно използване на продуктите. 112 680.00 111 615.68
Закупуване на оборудване за създадените нови работни места: Целта на дейността е да се оборудват модерни и качествени работни места за назначения персонал. Предвижда се закупуването на следното оборудване необходимо за нормалното протичане на работния процес на назначените лица: - За длъжностите счетоводител - 2 бр, организатор стопански дейности - 1 бр и експерт политика на цените - 1 бр 1. Компютър с монитор - 4 бр 2. Копирна машина (принтер, скенер, копир) А3, цветна - 1 бр Това е необходимото оборудване за нормалното протичане работата в офиса. Всички необходими мебели са налични. - За длъжностите инженер проектант - 1 бр и техник строителство и архитектура- 1 бр ще бъдат закупени: 3. Преносим компютър (лаптоп) - 1 бр. 4. Лазерен нивелир - 1 бр. 5. Лазерна (електронна) рулетка - 1 бр. Спецификата на работа на тези две длъжности изисква наличието на лесно преносими (мобилни) устройства, тъй като те имат служебни задължения както в офиса на фирмата, така и на строителните обекти. - За длъжността строител жилища - 8 бр ще бъдат закупени: 6. Къртач - 1 бр 7. Перфоратор - 1 бр 8. Ударно-пробивна машина (електрическа, кабелна) - 2 бр 9. Ударно-пробивна машина (акумулаторна) - 2 бр 10. Винтоверт (електрически, кабелен) - 2 бр 11. Винтоверт (акумулаторен) - 2 бр 12. Зеге (прободен трион) - 1 бр 13. Ръчен циркуляр - 3 бр 14. Ъглошлайф - голям - 2 бр 15. Ъглошлайф - малък - 2 бр 16. Бъркалка за лепило - 2 бр 17. Бензинопил - 2 бр 18. Електрожен - 1 бр 19. Ножов трион - 1 бр 20. Пистолет за горещ въздух - 1 бр 21. ВиК комплект за полипропилен (поялник) - 1 бр 22. Машина за рязане на фаянс и теракот - 1 бр 23. Комплект мобилно вътрешно алуминиево скеле - 1 бр 24. Комплект рамково скеле 150 кв.м - 1 бр 25. Метални подпори тип "кюнебек" - 500 бр Всичко това е преносима строителна техника и е необходимо за ежедневната оперативна работа на строителните обекти на новоназначения персонал. За спазване на правилата по ЗБУТ за всички строителни работници, строителния техник и за инженер - проектанта трябва да се осигурят лични предпазни средства за достъп до строителните площадки. Те включват: 26. Каска - 10 бр 27. Защитни очила - 10 бр 27. Ръкавици - 10 бр 28. Обувки с метални бомбета - 10 бр 29. Обезопасителни строителни колани - 4 бр. 33 500.00 32 980.65
Информиране и публичност: Целта на дейността е да се изпълнят правилно всички изисквания за информиране и публичност на ОП РЧР по проекта. Предвиждат се следните дейности по осигуряване на информираност и публичност: 1. Изработване и монтиране на информационна табела съгласно изискванията на ОП РЧР на входа на офиса и на видно място на строителния обект. 2. На закупеното оборудване ще бъдат налепени стикери с логото на ЕС и ОП РЧР. 3. Всички фирмени бланки и оферти ще бъдат с логото на ЕС и ОП РЧР. 4. Информиране на обществеността за приноса на проекта чрез сайта на фирмата. 200.00 190.00
Организация и управления на проекта: Дейностите за организация и управление на проекта имат за цел да обезпечат ефективното му изпълнение, като Дихридом ЕООД се ангажира да осигури постоянен контрол и координация в хода на неговото реализиране. Цялостната грижа за изпълнението на проекта ще поеме екипът на проекта, който включва: Ръководител – ръководи цялостното изпълнение на планираните дейности съгласно план-графика и работата на екипа на проекта; координира отношенията с експертите, ангажирани с изпълнението на отделните дейности; координира изготвянето на отчети по проекта и осъществява официалната комуникация с представители на програмата. Координатор – подпомага цялостното изпълнение на дейностите и участва в изготвянето на отчетите по проекта. Счетоводител на проекта – води изрядна финансова отчетност и документация на разходите по проекта; съхранява първичните счетоводни документи; изготвя финансовите отчети и необходимите финансово-счетоводни справки по проекта; отговаря за всички дейности по администриране, труд и работна заплата на персонала нает по проекта. 14 600.00 14 600.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.