Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 211 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е насочено към внедряването и пазарната реализация на продуктова иновация - услугата "Appmart", която е иновативна за световния/европейския пазар в областта на специфичната тематична област на ИСИС „ИКТ и информатиката”, в обхвата на приоритетното направление Big Data, Grid and Cloud Technologies. Иновацията е собствена разработка на кандидата и е вследствие НИРД на дружеството. Услугата Appmart се базира на модел на Система за автоматизирана доставка, разгръщане и мащабиране на софтуерни приложения, за която е подадена заявка за регистрация на полезен модел. Проектът попада и в приоритетните тематични области, изведени на база на регионалната специализация, заложена в ИСИС, тъй като изпълнението му е едновременно в областта на "ИКТ и информатика", и ще се изпълнява на територията на Югозападен район на планиране. Проектното предложение включва следните дейности: Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт /услуга/ и Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт /услуга/, като заложените разходи по Елемент А "Инвестиции" са в режим на помощ "de minimis". Изпълнението на проекта ще се извърши на територията на съществуващи стопански обекти на предприятието: административно помещение с площ от 450 кв.м. в гр. София на бул. Симеоновско шосе 33, ет. 1 и в Технологичен дейта център в гр. София на адрес ул. Овче поле 122.  Очакваните резултати по проекта включват: повишаване на иновационната дейност на „Интернет корпорейтед нетуъркс” ЕООД в областта на специфичната тематична област на ИСИС „ИКТ и информатиката” и пазарната реализация на иновативния продукт (услуга) "Appmart". Допълнително, проектът е напълно осъществим технически, като същевременно допринася за постигането на устойчиво развитие, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, както и предвижда внедряването на еко-иновация.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт /услуга/ (дейността ще бъде извършена посредством закупуването на Сървър за потребителски, административен достъп и уеб каталог - 1 брой, Сървър за клъстърна база данни и системно ядро - 1 брой, Мрежов сървър с комуникационни интерфейси - 2 броя и Дисков масив за хранилище за данни - 2 броя).: В рамките на дейността ще се закупят четири броя ДМА (включително ще бъдат доставени, монтирани, инсталирани, изпитани и въведени в експлоатация): Сървър за потребителски, административен достъп и уеб каталог - 1 брой, Сървър за клъстърна база данни и системно ядро - 1 брой, Мрежов сървър с комуникационни интерфейси - 2 броя и Дисков масив за хранилище за данни - 2 броя. Дълготрайните материални активи са необходими за внедряването и пазарната реализация на иновативния продукт (услугата Appmart), който представлява новост за световния/европейския пазар. Технологичният процес за предлагане на услугата включва следната система от информационно-комуникационни компоненти: 1. Изграждане на клъстърна система за публичен достъп, в която са включени: • панел за потребителски достъп; • панел за достъп на доставчик; • административен панел за управление; • уеб базиран каталог. Гореизброените компоненти са свързани двупосочно за обмен на данни чрез комуникационен интерфейс със система от сървъри, представляващи Системно ядро. Предвиденият за закупуване Сървър за потребителски, административен достъп и уеб каталог - 1 брой е необходим за инсталацията и съхранението на данните, обслужващи компоненитите панел за потребителски достъп, панел за достъп на доставчик, административен панел за управление и уеб базиран каталог. 2. Изграждане на клъстър от сървъри, обслужващи модула "Системно ядро", в който са включени: • клъстър за релационни бази данни; • клъстър за файлова система; • дисков масив за съхранение на софтуерни приложения - хранилище. Клъстътрът от сървъри, обслужващи модулът “Системно ядро” е основен и за неговото изграждане е необходимо закупуването и въвеждането в експлоатация на Сървър за клъстърна база данни и системно ядро - 1 брой. Системното ядро ще автоматизира всички технологични процеси по предоставянето на услугата, посредством своите под системи: • клъстър от сървъри за база данни; • резервиран дисков масив за Файлова Система; • резервиран високопроизводителен дисков масив за Хранилище. Придобиването на 2 броя Мрежови сървъри с комуникационни интерфейси са необходими за управланието на всички взаимовръзки между Сървъра за Потребителски, Административен достъп и Уеб каталог, Сървъра за клъстърна база данни и системно ядро и Дисковите масиви за Хранилище за данни. Придобиването на 2 броя Дискови масиви за хранилище за данни са необходими съответно за техническото обезпечение на Клъстъра за релационни бази данни и Клъстъра за файлова система и за съхранението на Файловата система и Хранилището. Стъпки за реализация на дейността: 1. Подготовка на документация за избор на изпълнители (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители, съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнители и сключване на договори с изпълнители (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ПМС 118/20.05.2014 г. и ЗУСЕСИФ (или действащата нормативна уредба към момента на изпълнение на проекта) и последващо сключване на договори с избраните изпълнители в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган. 3. Придобиване на ДМА по проекта (с продължителност от 5-ти до 11-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДМА и завършва с подписване на приемо - предавателен и финален приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. 219 980.00 219 980.00
Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт /услуга/ (дейността ще бъде извършена посредством закупуването на Специализиран софтуер за автоматизирана доставка, разгръщане и мащабиране на софтуерни приложения - 1 брой ).: В рамките на дейността ще се закупи един брой ДНА (включително ще бъде доставен, инсталиран, изпитан и въведен в експлоатация): Специализиран софтуер за автоматизирана доставка, разгръщане и мащабиране на софтуерни приложения - 1 брой. Този актив е необходим за внедряването и пазарната реализация на иновативния продукт (услугата Appmart), тъй като специализираният софтуер осигурява от една страна комуникационната връзка между всички клъстърни системи и подсистеми, а от друга контролира всички процеси, свързани с изпълнението на задачите посредством комуникационните интерфейси на модулите за доставка, разгръщане, скалиране и мащабиране на софтуерните приложения. Технологичният процес за предлагане на услугата Appmart включва следната система от компоненти, които Специализираният софтуер за автоматизирана доставка, разгръщане и мащабиране на софтуерни приложения ще контролира: 1. Клъстърна система за публичен достъп; 2. Клъстър от сървъри, обслужващи модула "Системно ядро"; 3. Сървъри за доставка на софтуерни приложения, които съдържат следните модули за управление - сървър за изпълнение на задачите, двупосочно свързан с комуникационни интерфейси от една страна с модул за мащабиране, а от друга чрез интерфейси с проверяващ модул. Проверяващия модул от своя страна е свързан двупосочно с комуникационен интерфейс с модула за мащабиране и двустранно чрез комуникационен интерфейс със сървъра за изпълнение на задачите. Всички софтуерни приложения, които се намират върху дисковите масиви, обслужващи хранилището, биват заявявани от сървърната система за публичен достъп към сървърната система за програмно осигуряване от една страна посредством комуникационен интерфейс, а от друга - с комуникационен интерфейс с модул за изпълнение на задачите. Сървърът за програмно осигуряване е свързан двупосочно с комуникационен интерфейс със сървърна система за доставка на софтуерните приложения. Всяка хостинг услуга като виртуални сървъри, услугата Docker и др. услуги Amazon Web Services, Microsoft Azure Cloud, Google Compute Engine са свързани двупосочно за обмен на данни с комуникационни интерфейси с модула за изпълнение на задачите, при което става възможно предоставянето на услугата. Предвиденият за закупуване 1 брой Специализиран софтуер за автоматизирана доставка, разгръщане и мащабиране на софтуерни приложения обхваща целия процес от конфигуриране на многослойната клъстърна форма до взаимодействията на интерефейстите между отделните хардуерни системи. Стъпки за реализация на дейността: 1. Подготовка на документация за избор на изпълнители (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители, съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнители и сключване на договори с изпълнители (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ПМС 118/20.05.2014 г. и ЗУСЕСИФ (или действащата нормативна уредба към момента на изпълнение на проекта) и последващо сключване на договори с избраните изпълнители в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган. 3. Придобиване на ДНА по проекта (с продължителност от 5-ти до 11-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДНА и завършва с подписване на приемо - предавателен и финален приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. 198 400.00 198 400.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.