Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

С настоящият проект на територията на община Момчилград  ще се реализира местна дейност "Топъл обяд", чрез която ще се осигури задоволяване на базовата нужда от храна на лица, които в условията на пандемия от Covid-19 се нуждаят от социална закрила в най-висока степен. Проекта включва информиране на населението, прием на заявления и подбор на потребители. Като чрез тях се цели да се индентифицират и обхванат най-уязвимите граждани на общината, които са и с най-повишен риск от заразяване - хора с доходи под линията на бедност - самотно живеещи възрасти хора, хора с увреждания, хора, поставени под задължителна карантина. За тях  ще се  осигури безплатен топъл обяд. Услугата се предоставя от 4 изпълнители, съгласно проведена процедура по ЗОП. Дейността се реализира в периода 04.01.2021г. до 30.09.2022г. и обхваща 620 потребители. По изготвен списък ежедневно ще се предоставя топъл обяд, включващ супа, основно ястие и хляб и веднъж седмично десерт. Предоставянето на обяда ще е  до дома на потребителите в еднократни съдове, спазвайки се изискванията за дезинфекция и носене на лични предпазни средства, за да се избегнат рисковете от заразяване и разпространяване на инфекцията. Паралелно ще се предоставяте и съпътстващи мерки, които ще бъдат в индивидуален формат, изразяващи се в консултиране на потребителите, съобразно актуалните противоепидемични мерки и индивдидуалните им нужди за възможност за ползване на други социални услуги;ползване на административни услуги, съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомни лица, подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, управление на семейния бюджет, здравословно и балансирано хранене, консултиране за изискванията свързани с въведените противоепидемични мерки и реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми на представителите на целевите групи с цел преодоляване на последствията на продължителната социална изолация.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Oпределяне на целевите групи: Дейността е насочена към идентифициране лицата от община Момчилград, които се нуждаят от социална закрила в най-висока степен и които в условията на пандемия от COVID -19 се нуждаят от подкрепа за задоволяване на базовата нужда от храна. Дейността е с фокус върху най-уязвимите граждани на общината, които са и в най-висок риск от заразяване, а именно хора с доходи под линията на бедност - самотно живеещи възрасти хора, хора с увреждания, хора, поставени под задължителна карантина. Община Момчилград предвижда предоставяне на топъл обяд на най-нуждаещи се лица, - лица без доходи или с ниски доходи под линията на бедност - хора в затруднено положение поради влошената икономическа обстановка в страната, хора, които поради възрастта си или налични увреждания са в по-висок риск от заразяване и неблагоприятно протичане на инфекцията; - лица, поставени под карантина, които са без доходи или с ниски доходи под линията на бедност и нямат близки, които да им окажат подкрепа; -лица, обект на социално подпомагане, за които е установена нужда от допълнителна подкрепа и в условията на извънредна епидемична обстановка, са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности. Създадена е организация за информиране на всички заинтересовани лица и институции за новата местна дейност по предоставяне на "топъл обяд". Използва се наличната информация от изпълнението на предходни проекти и програми, като "Топъл обяд в условията на COVID-19", проект "Осигуряване на топъл обяд в община Момчилград", изиска се информация от кметовете на населените места, изиска се информация от ДСП - Момчилград за регистрирани скитащи и бездомни деца и лица,които да бъдат включени приоритетно в услугата. За издирването на скитащи и бездомни лица ще се търси и съдействие на кметовете на населените места към общината. Поставена е обява за подаване на заявления на информационното табло на общината, сайта на община Момчилград, информационното табло на ДСП-Момчилград, информираха се кметовете на неселените места на общината за срока на подаване на заявления, проведоха се телефонни разговори с лица, ползвали по предходни проекти и програми услугата "Топъл обяд", за които се знае, че се намират в сутация на риск, използват се сигнали на граждани, както и информация от Регионална здравна инспекция за лица, поставени под задължителна карантина, както и информация от наличните в общината социални услуги. В обявата са определени сроковете и лицата, които имат право да кандидатстват за получаване на безплатен топъл обяд. Постъпилите заявления ще се предадат на ДСП - Момчилград за идентифициране и отразяване на принадлежността към целевите групи. Лицата ще се уведомят по телефона или чрез кмета на населеното място или с писма. Ще се изготви и списък с резервни лица за раздаване на неполучен обяд. Приемът на заявления ще е постоянен. При определяне на лицата от целевите групи ще се предприемат мерки свързани с недопускането на всякаква дискриминация на основата на пол, расов или етнически произход, религия или вероизповедание, увреждане, възраст или сексуална ориентация, политически или други. В рамките на изпълнение на дейността, общината гарантира зачитане достойнството на най-нуждаещите се лица. Ще се извършва проверка за двойно финансиране по списъка на одобрените преди включването им в услугата, преди включването на нов потребител и при подаване на отчети. Ежемесечно ще извършва мониторинг на предоставяната услуга. Община Момчилград ще осъществява взаимодействие с Дирекция "Социално подпомагане" - гр. Момчилград и кметовете на населените места с цел да се отговори по най ефективен и адекватен начин на различните потребности на най-нуждаещите се лица и с цел по- добро достигане до тях. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд в Трапезария - 1"Момчилград": Приготвянето на топлия обяд за лицата от град Момчилград и приградския район ще се извършвав в Трапезария 1 - Момчилград от изпълнител ЕТ "Сезер - 91-Осман Юсуф" с договор от 04.01.до 31.07.2021г., в следствие на проведена процедура за възлагане управлението на социалната услуга "Обществена трапезария" при условията и реда на ЗСП и ППЗСП, реализирана преди 01.07.2020г. Проведени са процедури по ЗОП за избор на изпълнител с Уникален номер в РОП 00239-2021-0009 и уникален номер в РОП 00239-2021-0016, като са сключени договори № У-РД-36-86-/22.07.2021г. и сключен договор № У-РД-36-193/21.12.2021г. със същия изпълнител - ЕТ "Сезер - 91-Осман Юсуф". Общата продължителност на предоставяне на топъл обяд за Трапезария 1 - Момичлград по операция "Топъл обяд в условията на пандемия от COVID - 19" е 21 месеца. Един храноден включва супа, основно ястие и хляб и поне веднъж седмично десерт. Начало на предоставяне на топлия обяд е 04.01.2021г. на 120 потребители и край 30.09.2022г. Общият брой дни за предоставяне на топъл обяд в Трапезария- 1 е 435 дена, като : На 120 представители на целевата група, ползващи услугата по 2.70 лв. единица продукт - топъл обяд, за периода от 04.01.2021г. до 28.02.2022г. включително, в рамките на 289 работни дни = 93 636,00лв. На 120 представители на целевата група, ползващи услугата по 2.90 лв. единица продукт - топъл обяд, за периода от 01.03.2022г. до 30.09.2022г. включително, в рамките на 146 работни дни = 50 808,00лв. Общо разход за храна в трапезария 1 -Момчилград - 144 444,00лв. Доставчика на топлия обяд ще извършва администрирането и управлението на услугата - което включва поддържане на точно и систематизирано деловодство, както и пълна и точна счетоводна и друга отчетна документация за количеството и видовете закупени и вложени хранителни продукти, необходими за приготвянето на топлия обяд, калкулационни ведомости, режиийни разходи за консумативи и други отчети. Закупените хранителни продукти влагани при приготвянето на храната ще отговарят на изискванията на Закона за здравето, Закона за храните и поднормативната уредба по прилагането им, както и приложимото европейско законодателство в областта на храненето. Контрол на готови за консумация храни ще се извършва от екипа на проекта. Храните ще отговарят на всички изисквания за качество и годност за употребата им и за консумацията в съответствие с действащите национални норми и стандарти. В рамките на работните дни ще се приготвя и раздава топъл обяд на 120 лица, попадащи в една от целевите групи, като храната ще се преиготвя по предварителрно изготвени седмични менюта. За Трапезария 1 - Момчилград, топлия обяд ще се приготвя в базата на ЕТ "Сезер - 91-Осман Юсуф", която се намира на ул. "Гюмюрджинска" 56 гр. Момчилград. Базата разполага с необходимите уреди и обзавеждане, зала за хранене, бар-напитки, гардеробна, коридори, тоалетна, седем склада, умивалня за съдове, два офиса, хладилна камера и две подготвителни, транжорна, топла кухня. Капацитет на кухнята е 250 места. Община Момчилград ще контролира доставчика на социалната услуга за качеството и количеството на хранителните продукти закупени за приготвяне на топлия обяд. В края на всеки месец потребителите на услугата ще предоставят информация чрез анонимни анкетни карти, които ще служат за коректив при предлагането на услугата, като се вземат под внимание препоръките им. 144 444.00 104 916.00
Приготвяне на топъл обяд в Трапезария - 2"Груево": Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд в Трапезария 2 - Груево ще се извършва от изпълнител ЕТ "БЕР-НА - 98 - Шенер Хасан", с договор от 11.01.до 31.07.2021г., в следствие на проведена процедура за възлагане управлението на социалната услуга "Обществена трапезария" при условията и реда на ЗСП и ППЗСП, реализирана преди 01.07.2020г. След проведени процедури по ЗОП с Уникален номер в РОП 00239-2021-0009 и уникален номер в РОП 00239-2021-0016 са сключени договори № У-РД-36-87-/22.07.2021г. и № У-РД-36-194/21.12.2021г. със същия изпълнител на услугата ЕТ "БЕР-НА - 98 - Шенер Хасан". Общата продължителност на предоставяне на топъл обяд в Трапезария 2 - Груево, община Момчилград по операция "Топъл обяд в условията на пандемия от COVID - 19" е 21 месеца. Един храноден включва супа, основно ястие и хляб и поне веднъж седмично десерт. Начало на предостявене на топлия обяд е 11.01.2021г. на 90 потребители и край 30.09.2022г. Общият брой дни за предоставяне на топъл обяд в Трапезария- 2 е 430 дена, като : На 90 представители на целевата група, ползващи услугата по 2.70 лв. единица продукт - топъл обяд, за периода от 11.01.2021г. до 28.02.2022г. включително, в рамките на 284 работни дни = 69 012,00лв На 90 представители на целевата група, ползващи услугата по 2.90 лв. единица продукт - топъл обяд, за периода от 01.03.2022г. до 30.09.2022г. включително, в рамките на 146 работни дни = 38 106,00лв. Общо разход за храна в трапезария 2 - Груево - 107 118,00лв. Доставчика на топлия обяд ще извършва администрирането и управлението на услугата - което включва поддържане на точно и систематизирано деловодство, както и пълна и точна счетоводна и друга отчетна документация за количеството и видовете закупени хранителни продукти, необходими за приготвянето на храната за топлия обяд, калкулационни ведомости, режийни разходи за консумативи и други отчети. Закупените хранителни продукти влагани при приготвянето на храната ще отговарят на изискванията на Закона за здравето, Закона за храните и поднормативната уредба по прилагането им, както и приложимото европейско законодателство в областта на храненето. Контрол на готови за консумация храни ще се извършва от екипа на проекта. Храните ще отговарят на всички изисквания за качество и годност за употребата им и за консумацията в съответствие с действащите национални норми и стандарти. В рамките на работните дни ще се приготвя и раздава топъл обяд на 90 лица, попадащи в една от целевите групи, като храната ще се преиготвя по предварителрно изготвени седмични менюта. За Трапезария 2 - Груево, топлия обяд ще се приготвя в базата на ЕТ "БЕР-НА - 98 - шенер Хасан", която се намира в с. Груево,л. "Четвърта" №35, столовата на ОУ "Никола Вапцаров". Базата разполага с оборудвани и обзаведени кухня и столова, помещение за съхранение на хранителни продукти, за подготовка и приготвяне и разливане на храната. Трапезарията е с отделен вход. Капацитет на базата е 100 места. Община Момчилград ще контролира доставчика на социалната услуга за качеството и количеството на хранителните продукти закупени за приготвяне на топлия обяд. В края на всеки месец потребителите на услугата ще предоставят информация чрез анонимни анкетни карти, които ще служат за коректив при предлагането на услугата, като се вземат под внимание препоръките им. 107 118.00 78 687.00
Приготвяне на топъл обяд -- Трапезария- 3 - „Звездел”: Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд в Трапезария 3 - Звездел ще се извършва от изпълнител "СЕВ-МАР" ЕООД, с договор от 18.01.до 31.07.2021г., в следствие на проведена процедура за възлагане управлението на социалната услуга "Обществена трапезария" при условията и реда на ЗСП и ППЗСП, реализирана преди 01.07.2020г. След проведени процедури по ЗОП с Уникален номер в РОП 00239-2021-0009 и уникален номер в РОП 00239-2021-0016 са сключени договори № У-РД-36-88-/22.07.2021г. и № У-РД-36-195/21.12.2021г. със същия изпълнител на услугата"СЕВ-МАР" ЕООД. Дейността по приготвяне на топъл обяд в Трапезария 3 - Звездел стартира на 18.01.2021г. за 50 потребители, от 01.02.2021г. лицата, за които ще се приготвя топъл обяд в трапезария 3 ще е 80 лица, с край на дейността 30.09.2022г. Общият брой дни за предоставяне на топъл обяд е 425 дена. Общата продължителност на предоставяне на топъл обяд в Трапезария 3 - Звездел , община Момичлград по операция "Топъл обяд в условията на пандемия от COVID - 19" е 21 месеца. Един храноден включва супа, основно ястие и хляб и поне веднъж седмично десерт. Начало на предостявене на топлия обяд е 18.01.2021г. на 50 потребители и от 01.02.2021г. до 30.09.2022г. на 80 потребители. Общият брой дни за предоставяне на топъл обяд в Трапезария- 3 е 425 дена, като : На 50 представители на целевата група, ползващи услугата по 2.70 лв. единица продукт - топъл обяд, за периода от 18.01.2021г. до 31.01.2021г. включително, в рамките на 10 работни дни = 1 350,00лв На 80 представители на целевата група, ползващи услугата по 2.70 лв. единица продукт - топъл обяд, за периода от 01.02.2021г. до 28.02.2022г. включително, в рамките на 269 работни дни = 58 104,00лв. На 80 представители на целевата група, ползващи услугата по 2.90 лв. единица продукт - топъл обяд, за периода от 01.03.2022г. до 30.09.2022г. включително, в рамките на 146 работни дни = 33 872,00лв. Общо разход за храна в трапезария 3 - Звездел - 93 326,00лв. Доставчика на топлия обяд ще извършва администрирането и управлението на услугата - което включва поддържане на точно и систематизирано деловодство, както и пълна и точна счетоводна и друга отчетна документация за количеството и видовете закупени хранителни продукти, необходими за приготвянето на храната за топлия обяд, калкулационни ведомости, режиийни разходи за консумативи и други отчети. Закупените хранителни продукти влагани при приготвянето на храната ще отговарят на изискванията на Закона за здравето, Закона за храните и поднормативната уредба по прилагането им, както и приложимото европейско законодателство в областта на храненето. Контрол на готови за консумация храни ще се извършва от екипа на проекта. Храните ще отговарят на всички изисквания за качество и годност за употребата им и за консумацията в съответствие с действащите национални норми и стандарти. В рамките на работните дни ще се приготвя и раздава топъл обяд на 80 лица, попадащи в една от целевите групи, като храната ще се преиготвя по предварителрно изготвени седмични менюта. За Трапезария 3 - Звездел, топлия обяд ще се приготвя в базата на "СЕВ-МАР" ЕООД, която се намира в с. Звездел, столовата на ОУ "Никола Вапцаров". Базата разполага с оборудвани и обзаведени кухня и столова, помещение за хранене, оборудвано, кухня, място за сервиране и отсервиране, складова база, помещение за съхранение на хранителни продукти, за подготовка и приготвяне и разливане на храната. Трапезарията е с отделен вход. Капацитет на базата е 100 места. Община Момчилград ще контролира доставчика на социалната услуга за качеството и количеството на хранителните продукти закупени за приготвяне на топлия обяд. В края на всеки месец потребителите на услугата ще предоставят информация чрез анонимни анкетни карти, които ще служат за коректив при предлагането на услугата, като се вземат под внимание препоръките им. 93 326.00 69 944.00
Приготвяне на топъл обяд - Трапезария- 4 - „Равен”: Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд в Трапезария 4 - Равен ще се извършва от изпълнител ЕТ "Здравец -2- Росица Чивилиева" с договор от 18.01.до 31.07.2021г., в следствие на проведена процедура за възлагане управлението на социалната услуга "Обществена трапезария" при условията и реда на ЗСП и ППЗСП, реализирана преди 01.07.2020г. След проведени процедури по ЗОП с Уникален номер в РОП 00239-2021-0009 и уникален номер в РОП 00239-2021-0016 са сключени договори № У-РД-36-89-/22.07.2021г. и № У-РД-36-196/21.12.2021г. със същия изпълнител на услугата ЕТ "Здравец-2 - Росица Чивилиева". Общата продължителност на предоставяне на топъл обяд в Трапезария 4 - Равен, община Момчилград по операция "Топъл обяд в условията на пандемия от COVID - 19" е 21 месеца. Един храноден включва супа, основно ястие и хляб и поне веднъж седмично десерт. Начало на предоставяне на топлия обяд е 18.01.2021г. на 80 потребители с край 30.09.2022г. Общият брой дни за предоставяне на топъл обяд в Трапезария- 4 е 425 дена, като : На 80 представители на целевата група, ползващи услугата по 2.70 лв. единица продукт - топъл обяд, за периода от 18.01.2021г. до 28.02.2022г. включително, в рамките на 279 работни дни = 60 264,00лв. На 80 представители на целевата група, ползващи услугата по 2.90 лв. единица продукт - топъл обяд, за периода от 01.03.2021г. до 30.09.2022г. включително, в рамките на 146 работни дни = 33 872,00лв. Общо разход за храна в трапезария 4 - Равен - 94 136,00лв. Доставчика на топлия обяд ще извършва администрирането и управлението на услугата - което включва поддържане на точно и систематизирано деловодство, както и пълна и точна счетоводна и друга отчетна документация за количеството и видовете закупени хранителни продукти, необходими за приготвянето на храната за топлия обяд, калкулационни ведомости, режийни разходи за консумативи и други отчети. Закупените хранителни продукти влагани при приготвянето на храната ще отговарят на изискванията на Закона за здравето, Закона за храните и поднормативната уредба по прилагането им, както и приложимото европейско законодателство в областта на храненето. Контрол на готови за консумация храни ще се извършва от екипа на проекта. Храните ще отговарят на всички изисквания за качество и годност за употребата им и за консумацията в съответствие с действащите национални норми и стандарти. В рамките на работните дни ще се приготвя и раздава топъл обяд на 80 лица, попадащи в една от целевите групи, като храната ще се приготвя по предварително изготвени седмични менюта. За Трапезария 4 - Равен, топлия обяд ще се приготвя в базата на ЕТ "Здравец -2- Росица Чивилиева", която се намира в гр. Кърджали, ул. "Екзарх Йосиф" 2. Базата разполага с оборудвани и обзаведени кухня и столова, помещение за хранене, оборудвано, кухня, място за сервиране и отсервиране, складова база, помещение за съхранение на хранителни продукти, за подготовка и приготвяне и разливане на храната. Трапезарията е с отделен вход. Община Момчилград ще контролира доставчика на социалната услуга за качеството и количеството на хранителните продукти закупени за приготвяне на топлия обяд. В края на всеки месец потребителите на услугата ще предоставят информация чрез анонимни анкетни карти, които ще служат за коректив при предлагането на услугата, като се вземат под внимание препоръките им. 94 136.00 69 944.00
Приготвяне на топъл обяд в Трапезария- 5 - „Нановица”: Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд в Трапезария 5 - Нановица ще се извършва от изпълнител ЕТ "Здравец-2 - Росица Чивилиева" с договор от 18.01.до 31.07.2021г., в следствие на проведена процедура за възлагане управлението на социалната услуга "Обществена трапезария" при условията и реда на ЗСП и ППЗСП, реализирана преди 01.07.2020г. След проведени процедури по ЗОП с Уникален номер в РОП 00239-2021-0009 и уникален номер в РОП 00239-2021-0016 са сключени договори № У-РД-36-90-/22.07.2021г. и № У-РД-36-197/21.12.2021г. със същия изпълнител на услугата ЕТ "Здравец-2 - Росица Чивилиева". Начало на предоставяне на топлия обяд е 18.01.2021г. за 160 лица. От 01.02.2021г. броят на лицата за Трапезария - 5 е 250. Краят на предоставяне на услугата е 30.09.2022г. Общият брой дни за предоставяне на топъл обяд е 425 дена. Общата продължителност на предоставяне на топъл обяд в Трапезария 5 - Нановица, община Момичлград по операция "Топъл обяд в условията на пандемия от COVID - 19" е 21 месеца. Един храноден включва супа, основно ястие и хляб и поне веднъж седмично десерт. Начало на предостявене на топлия обяд е 18.01.2021г. на 160 потребители и от 01.02.2021г. до 30.09.2022г. на 250 потребители. Общият брой дни за предоставяне на топъл обяд в Трапезария- 5 е 425 дена, като : На 160 представители на целевата група, ползващи услугата по 2.70 лв. единица продукт - топъл обяд, за периода от 18.01.2021г. до 31.01.2021г. включително, в рамките на 10 работни дни = 4 320,00лв На 250 представители на целевата група, ползващи услугата по 2.70 лв. единица продукт - топъл обяд, за периода от 01.02.2021г. до 28.02.2022г. включително, в рамките на 269 работни дни = 181 575,00лв. На 250 представители на целевата група, ползващи услугата по 2.90 лв. единица продукт - топъл обяд, за периода от 01.03.2022г. до 30.09.2022г. включително, в рамките на 146 работни дни = 105 850,00лв. Общо разход за храна в трапезария 5 - Нановица - 291 745,00лв. Доставчика на топлия обяд ще извършва администрирането и управлението на услугата - което включва поддържане на точно и систематизирано деловодство, както и пълна и точна счетоводна и друга отчетна документация за количеството и видовете закупени хранителни продукти, необходими за приготвянето на храната за топлия обяд, калкулационни ведомости, режийни разходи за консумативи и други отчети. Закупените хранителни продукти влагани при приготвянето на храната ще отговарят на изискванията на Закона за здравето, Закона за храните и под нормативната уредба по прилагането им, както и приложимото европейско законодателство в областта на храненето. Контрол на готови за консумация храни ще се извършва от екипа на проекта. Храните ще отговарят на всички изисквания за качество и годност за употребата им и за консумацията в съответствие с действащите национални норми и стандарти. В рамките на работните дни ще се приготвя и раздава топъл обяд на 250 лица, попадащи в една от целевите групи, като храната ще се приготвя по предварително изготвени седмични менюта. За Трапезария 5 - Нановица, топлия обяд ще се приготвя в базата на ЕТ "Здравец-2 - Росица Чивилиева", която се намира в гр. Кърджали, ул. "Екзарх Йосиф" №2. Базата разполага с оборудвани и обзаведени кухня и столова, помещение за хранене, оборудвано, кухня, място за сервиране и отсервиране, складова база, помещение за съхранение на хранителни продукти, за подготовка и приготвяне и разливане на храната. Трапезарията е със самостоятелен вход. Община Момчилград ще контролира доставчика на социалната услуга за качеството и количеството на хранителните продукти закупени за приготвяне на топлия обяд. В края на всеки месец потребителите на услугата ще предоставят информация чрез анонимни анкетни карти, които ще служат за коректив при предлагането на услугата, като се вземат под внимание препоръките им. 291 745.00 218 575.00
Предоставяне на топъл обяд: Община Момичлград има сключени договори за предоставяне на социалната услуга "топъл обяд" с 4 изпълнителя след проведена процедура по ЗОП . Изпълнителите притежават необходимите удостоверения съгласно изискванията на чл.12, ал.2, ал.9 и ал.10 от Закона за храните, условия и капацитет на материалната база и човешки ресурс са приготвяне и предоставяне на услугата "Топъл обяд" всеки работен ден на 620 лица от 04.01.2021г. до 30.09.2022г., попадащи в една от целевите групи на проекта. Обектите разполагат с помещения за съхранение на продукти и храна, кухни за приготвяне и персонал който ще е ангажиран с приготвянето на топлия обяд, както и с транспорт за доставка на пакетираната храна в еднократни съдове. Топлият обяд ще бъде приготвян в стерилна хигиенизираща среда и ще бъде опакована в еднократни съдове. За Трапезария 1 - Момчилград една част от лицата в града могат да си получат топлия обяд директно от самата трапезария при спазване на всички противоепидемични мерки, а на останалите потребители ще се доставя до дома с превоз на доставчика и колата на Домашен социален патронаж в еднократни съдове. За всички останали трапезарии - Трапезария 2 - Груево, Трапезария 3 - с. Звездел, трапезария 4 - Равен и Трапезария 5 - Нановица топлия обяд ще се предоставя до дома на всяко едно лице с транспорт на доставчика. Ще се извършва дезинфекция след всяка доставка на автомобила. При доставката на храната до дома на потребителите ще бъдат спазвани всички санитарно - хигиенни условия и препоръки на МЗ, относно спазване на дистанция и дезинфекция. При предоставянето на топлия обяд лицата ще бъдат с лични предпазни средства - маски, шлемове, ръкавици. Целта е да се избегне директен контакт и предотврати риска от разпространение на инфекцията с Covid-19. Получаването на топлия обяд ще се основава на предварително подписан договор между община Момчилград и потребителя. Получаването на топлия обяд ще се удостоверява от потребителите ежедневно с подпис в списък изготвен конкретно за съответната трапезария от екипа на община Момчилград, определен в заповедта на кмета. Когато противоепидемичните мерки налагат предоставянето на топлия обяд до домовете на потребителите или в условията на извънредното положение, налагащи ограничаване на социалните контакти до минимум, при получаване на топъл обяд потребителя ще използва Дневник на потребителя., в който те ще се подписват за получената храна ежедневно и потвърждават получени съпътстващи мерки, както и ще отразяват мнението си за получените услуги. В края на всеки месец потребителите ще предават дневниците си на община Момчилград и ще получават нови за следващия месец. Когато потребителя е в невъзможност да предаде дневника си ще попълни декларация, с която ще удостовери предоставяната за месеца подкрепа и отразен период на предоставяне и. В случаите на неполучен топъл обяд, който отговаря на сроковете и условията на съхранение и консумация, същият ще се предоставя на определените от общината резерви за съответната трапезария. С резервните лица ще се сключват договори и те ще се подписват при предоставяте на обяда в отделен списък или дневник на потребителя. За изпълнение на дейността са допустими 5% от средствата за разходи на храна - за административни разходи и разходи за транспорт и съхранение - 36 538,45 лв. Фирмите притежават необходимите удостоверения съгласно изискванията на чл.12, ал.2, ал.9 и ал.10 от Закона за храните, условия и капацитет на материалната база за предоставяне на социалната услуга "Обществена трапезария", както и осигуряване на топъл обяд в работните дни за 620 лица до 30.09.2022г., попадащи в една от целевите групи на проекта. 36 538.45 225 241.45
Реализиране на съпътстващи мерки: Община Момчилград паралелно с предоставянето на услугата "Обществена трапезария" ще реализира съпътстващи мерки през целия период на изпълнение на договора. Те ще бъдат съобразени с противоепидемичните мерки с цел ограничаване на разпространението на Covid-19 и със специфичните нужди на хората в тези условия. Те ще се основават на извършен анализ и установени специфични потребности за всеки отделен потребител. В предвид пандемията от Covid - 19 съпътстващите мерки ще се провеждат в индивидуален формат, изразяващи се в консултиране на представители от целевите групи, съобразно актуалните противоепидемични мерки и индивидуалните им нужди за : - възможност за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на община Момчилград, включително и такива финансирани със средства на ЕСФ; - ползване на административни общински услуги, съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомни лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене, консултиране за изискванията свързани с въведените противоепидемични мерки и др.; - други форми на индивидуална подкрепа, съдействие, консултиране, реализирани в отговор на конкретно установени нужди и проблеми на представителите на целевите групи с цел преодоляване на последствията на продължителната социална изолация. Община Момчилград ще сключи договори с лица, служител на общината с опит в социалната сфера. За консултациите ще се изготвят заявки и на база тези заявки ще се извършвате консултации на лицата от целевите групи и техните семейства, както и съдействие пред институции при необходимост. Съпътстващите мерки ще се предоставят ежемесечно за целия срок на проекта - 7 месеца. От 04.01. 2021г. до 30.09.2022г. консултантите ще предоставят съпътстващи мерки на нуждаещите се лица, включени в проекта. За дейността ще се отчита ежемесечно с отчетен доклад и формуляри от проведените консултации, протоколи, доклади, снимков материал. Консултациите ще се реализират в Обществените трапезарии и дома на потребителя при спазване на всички противоепидемични мерки и спазване на дистанция, както и приемане на заявки и провеждане на консултации по телефон. Допустим разход за дейност "Съпътстващи мерки" - са 5% от общата стойност на закупените хранителни продукти – 36 538,45лв. 36 538.45 36 538.45

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.