Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Дейността на фирмата е предоставяне на услуги в областта на информационните технологии, код 63 Информационни услуги КИД2008. Желая да разработя интернет платформа, с цел лесно и бързо осъществяване на връзка между семейства, деца и ученици, наричани по-долу „Потребители“ и доставчици на услуги - учители, школи, обществени места на територията на област Бургас, а по-късно и в цялата страна, наричани по-долу „Клиенти“ и популяризиране на  услугите, които предлагат и които са ориентирани преди всичко към семействата с деца.  За тази цел е необходимо разработване на интернет платформа, с опция публикуване на събития и оферти от „Клиентите“ и съответно електронно резервиране/закупуване на услуга от „Потребителите“.  Ще бъдат представени и места подходящи за прекарване на свободното време на хора с деца - заведения с детски кът, хотели с детска анимация. Ще се подберат места подходящи както за придружителите, така и за децата, разделени по видове места, интереси, възраст, вид на събитието, период на провеждане.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разработване и оптимизиране на интернет платформа.: Ще имаме разработена интернет платформа Familytime.bg. Тя ще бъде достъпна за два вида потребители. Първите ще са “Клиенти“. Това ще са доставчиците на услуги. За тях ще се предоставят два пакета - безплатен и такъв със заплащане, който ще предоставя допълнителни предимства, като промотиране на предлаганата от тях услуга - ще излиза първа в списъка с конкурентните услуги, предлагани на платформата. Профилът ще предоставя възможност за описание на услугата, добавяне на снимков материал и отнасянето й към съответната категория. Категориите ще бъдат Учители, Спорт, Изкуство, Забавления, Заведения с детски кът, Хотели с детска анимация, Забележителности и Събития. Категориите ще бъдат подкатегоризирани по видове, възраст за която се отнасят и период на провеждане. Категория спорт могла да включва подкатегории Футбол, Тенис, Плуване, Конна езда, в зависимост от регистрираните от Клиента услуги. В катерия Учители ще има подкатегории в зависимост от профила на Учителите, които ще се регистрират, например - Езици, Математика, Химия, Биология и др. В категория Изкуство ще се включват танци, Музика, Изобразително изкуство, Склуптура и др. Всички категории и съответно подкатегории ще зависят от това какви видове услуги са предложени на сайта. Вторият вид ще са “крайни потребители“. Крайния потребител ще ползва този вид справочник безплатно. В профила на Потребителя ще има възможност за маркиране на избрани услуги като “Любими“. Ще има възможност за онлайн резервиране (където е приложимо) и заплащане на избраната услуга или оферта. Потребителя ще има възможност да търси конкретна услуга и да избира от предложените в интернет платформата. Ако се интересува от конкретен период, ще има възможност да го избере от календара и да види всичко актуално за посочения период. Това ще е приложимо при Събитията, които ще са обвързани с конкретен времеви период. Платформата ще дава възможност за оценка на ползваната услуга, с което ще се формира рейтинг. Платформата ще бъде оптимизирана според стандартите на Google, а именно: Платформата ще бъде синхронизирана с Google Maps - всяка една услуга, събитие или обект, регистрирани са интернет платформата ще бъдат маркирани в Google Maps. По този начин Потребителя ще може лесно да се ориентира за местонахождението на услугата, събитието или обекта. Уеб платформата да бъде оптимизирана за работа и на всички видове мобилни устройства - малки лапотопи, таблети, мобилни телефони. Ще се използват модерни формати на качените снимки JPEG 2000, JPEG XR, WebP, PNG. Ще се използва чист и модерен код. Ще се класира в ранкинга на Google над 50% 4 988.00 4 988.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.