Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 678 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Кандидат с настоящото проектно предложение е голямото предприятие Георгиев и Ко ООД от гр. Плевен, което е специализирано в производството на мъжки официални костюми и спортно-елегантни облекла.

Основната цел на настоящия проект е да създаде предпоставки за масово производство и пазарна реализация на иновативния продукт „Яке за екстремен планински туризъм с двойна функционалност” на фирма „Георгиев и Ко“ ООД, както на българския, така и на европейския и световен пазар. 

Основните характеристики на продукта на Георгиев и Ко ООД, в съчетаването на които се състои неговата уникалност на европейско ниво са: двойна функционалност: яке, което се конвертира в спален чувал; надеждна защита и комфорт за практикуващите екстремен планински туризъм благодарение на висококачествените материали, от които е изработен; наличие на солар и допълнителни приспособления, които гарантират живота и безопасността на потребителите.

Поставената цел на проекта ще бъде реализирана посредством изпълнението на дейности, свързани с придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт (шевни машини и специализирано шевно и гладачно оборудване).

Осъществяването на планираните дейности ще осигури постигането на следните резултати:
-	стартиране на масово производство на иновативния продукт „Яке за екстремен планински туризъм с двойна функционалност”
-	разнообразяване на продуктовата гама на фирмата посредством внедряване на нов за фирмата продукт в производството;
-	навлизане в нова пазарна ниша с висок потенциал за развитие – производство на облекла за планински и екстремен туризъм.

Настоящото проектно предложение ще допринесе за повишаване на  иновационния капацитет на компанията Георгиев и Ко ООД и 
увеличаване на нейните конкурентни предимства на вътрешния и външните пазари.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт (ще бъде извършена чрез закупуване на шевни машини и специализирано шевно и гладачно оборудване): Тази дейност ще бъде изпълнена чрез закупуване и въвеждане в експлоатация на оборудване, необходимо за внедряване в производството на новия продукт - Яке за екстремен планински туризъм с двойна функционалност, както следва: 1. Автомат за изработка на прави филетки с капак и без капак-1бр.(за изработка на вътрешните и външните джобове на якето) 2. Автомат за изработка на прави или наклонени филетки с капак и без капак-1бр.(за изработка на вътрешните и външните джобове на якето) 3. Автомат за малки детайли с глава-1бр.(за изработка на капаците и торбите на външните джобове) 4. Автомат за изработване на имитационни илици-1бр.(за изработка на илиците на якето отвътре) 5. Пикир машина за единичен сляп бод за подгъви на леки до средно тежки материи-1бр.(за укрепване на подгъвите на чувала) 6. Машина за двоен сляп бод-1бр.(за укрепване на мостри към предницата) 7. Едноиглова права машина с основен и диференциален горен транспорт-1бр.(за изработка на мостри) 8. Понт машина-2бр.(необходими за за укрепване на джобовете на якето) 9. Автомат за изработване на пенсове-1бр.(за изработка на външната част на изделието) 10. Автомат за прикачване на вати, подплънки и хастар-1бр.(за монтаж на раменни вати) 11. Машина за крайно гладене на ръкавния шев-1бр.( за гладене на отделните части и якето като цяло) 12. Едноиглова верижна машина с долен транспорт-3бр.(за направа на съединителни шевове при изработка на хастара) 13. Електронна едноиглова зиг - заг машина с полусуха глава-2бр.(за направа на съединителни шевове при изработка на хастара) 14. Двуиглов петконечен оверлог с полусуха глава-1бр.(за изработка на спалния чувал и при оватяването) 15. Едноиглов триконечен оверлог с полусуха глава-2бр.(за изработка на спалния чувал и при оватяването) Основни стъпки за реализацията на дейността 1. Сформиране на екип (1-ви месец) В рамките на тази дейност ще бъдат разпределени задълженията между членовете на екипа, описан в т. 9. Екипът ще бъде отговорен за изпълнението и управлението на проекта, за провеждане на избор на доставчик на описаното оборудване съгласно установената нормативна рамка. Ще бъде отговорен за правилното и навременно извършване на плащанията по проекта. Ще следи за успешното внедряване в производството на новото технологично оборудване, необходимо за изработката на иновативния продукт. 2. Избор на изпълнител (2-ри-6-ти месец) Тази дейност включва: - Изготвяне на тръжна документация за провеждането на избор с публична покана за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на шевно и гладачно оборудване по две обособени позиции съгласно разпоредбите на чл.50 ,т. 1 от ЗУСЕСИФ. - Провеждане на тръжна процедура. - Оценка на получените оферти. Дейността е подробно описана в т.10 от формуляра План за външно възлагане. 3. Сключване на договор (6-т -7-ми месец) След избора на изпълнител и получено одобрение на проведения търг от УО, се сключва договор с избрания изпълнител. 4. Доставка на оборудването (8-ми-15 -ти месец) Доставката на оборудването се планира да бъде направена с оглед плавно внедряване на новото оборудване в предприятието и ненарушаване на работния процес. След направената доставка ще бъде подписан приемо-предавателен протокол между кандидата и избрания изпълнител. 5. Монтаж и въвеждане в експлоатация на закупеното оборудване (9-ти-16-ти месец) Дейностите, свързани с монтаж и въвеждане в експлоатация на закупеното оборудване, предвиждат внимателно планиране на момента за пускане на новите машини в действие с оглед ненарушаване на производствения цикъл в предприятието. 6. Мерки за информиране и публичност (1-ви-18-ти месец) Изпълнението на тези мерки има за цел да осигури визуализация и публичност на финансирането от ЕФРР чрез ОПИК. Те включват: - упоменаване на финансовия принос на ЕФРР чрез ОПИК във всички документи, изготвени по проекта; - изработване и поставяне на 1 плакат на видимо място в предприятието; - изработване и поставяне на 20 бр. стикери върху новозакупените ДМА. 433 000.00 433 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.