Закупуването на офис оборудване за служителите, извършващи контролни дейности в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури има за цел да подобри работния процес по издаването на актове, както и подобряване на условията на труд като цяло.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Доставка на офис оборудване за служителите, извършващи контролни дейности в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури: Доставка на 10 бр. гардероби с две врати, 10 бр. шкафове за документи с две врати, 40 бр. офис столове и 40 бр. работни бюра с контейнер с 3 чекмеджета, които ще подобрят работната среда на служителите, извършващи контролни дейности в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури.
26 066.37
26 066.04
Дейности за информация и публичност: Изготвяне на материали за информиране на обществото за целите на проекта
260.66
0.00
Разходи за организация и управление на проекта: Разходи необходими за заплащане на извършените дейности от определения екип за управление на проекта. Часовите таблици (Тime Sheets) за доказване на изработеното от екипа време ще бъдат приложени на етап искане за плащане, като са попълнени за съответния период на изпълнение на проекта
2 606.64
0.00
Извършване на одитни дейности: Оказване на помощ чрез финансови консултации по разходването на средства проекта и звършване на одит за правилното раходване на финансовите средства по проекта, обективирано в доклад.
500.00
0.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN