Проектното предложение е насочено към подобряване на работната среда в ЕТ "Евроконсулт - Цветан Цонев", чрез осигуряването на добри и безопасни условия на труд, както и ефективни и гъвкави форми на организация на труд и управлението на човешките ресурси. Дейностите обхващат 24 лица от целевата група и включва създаване и внедряване на система за управление на човешките ресурси и внедряване на социални придобивки свързани с отдиха на работното място и хранене. В проекта се предвижда закупуване на специализиран софтуер за управление на човешките ресурси, жилищни контейнери предназначени за почивка и контейнери за хранене.
Проектът предвижда дейности за управление на проекта, публичност и визуализация.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Целта на първата дейност е - коректно и законосъобразно управление и изпълнение на проекта, спазване на времевата рамка, отлична финансова и техническа отчетност.
Дейност 1 включва цялостно управление на дейностите по проекта, наблюдение на индикаторите и вътрешна оценка на изпълнението на проекта, финансова и техническа отчетност, координация между членовете на екипа.
За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, ще се следи работата на изпълнителите и спазването на договореностите с тях, ще се прави оценка на резултатите и ще се изготвят необходимите технически и финансови отчети.
Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на набелязаните цели. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи навременното и качествено изпълнение на всяка проектна дейност.
Дейността ще се изпълнява от екип за изпълнение на проекта – 1 бр.Ръководител, 1 бр. Координатор и Счетоводител
Разходи за организация и управление са съгласно чл. 9, ал. 2, т. 1 от ПМС №119 от 20.05.2014 г. в размер до 10 на сто от общите допустими разходи по проекта.
16 000.00
10 000.00
Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в ЕТ "Евроконсулт - Цветан Цонев": Системата за управление на човешките ресурси включва всички функции, свързани с управлението на тези ресурси, взаимодействията между тях, отношенията със средата, начините на организация на труда за постигане на целите на фирмата и приложимия инструментариум от подходи, принципи, методи и техники.
Фирмата развива дейност в сферата на общественото хранене, като управлява и координира дейността на 6 обекта за бързи закуски. Необходимостта от въвеждане на система за управление на човешките ресурси е свързана със специфичните условия за работа във фирмата:
. работното време е гъвкаво ( работи се на смени и по индивидуален график за всяко едно от наетите лица)
. Работата изисква максимална концентрация и е свързана както с техническата подготовка на продуктите, така и с комуникация с клиенти, рабата с финансови средства и т.н.
Елементите в системата за управление на човешките ресурси са:
· Анализ на длъжностите – включва системно изследване на съдържанието, отговорностите и взаимовръзките на длъжностите и на изискванията към техните изпълнители.
· Проектиране на длъжностите – обхваща дейността по определяне на съдържанието, функциите и взаимовръзките между длъжностите, при което се вземат предвид както технологичните и икономическите изисквания на работата, така и индивидуалните нужди на изпълнителите.
· Планиране на ЧР – дейност по определянето на потребностите от ЧР и по формулирането на подходящи действия за тяхното задоволяване, така че да се постигнат целите на фирмата.
· Подбор на персонала – обхваща привличането и оценяването на кандидати за работа, въз основа на което се избира най-подходящият от тях с оглед изискванията на длъжността и на организацията и се осъществява процедурата по неговото назначаване.
· Обучение и развитие на персонала – обхваща дейностите по усъвършенстване на знанията и уменията на заетите с цел да се повиши равнището на тяхното трудово представяне и по предоставяне на възможности за развитие на кариерата.
· Оценяване на персонала – включва характеризиране на равнището на трудовото представяне на заетите спрямо поставените стандарти и формулиране на насоки за подобряване на това равнище.
· Заплащането на труда – дейността по определяне на адекватни и справедливи трудови възнаграждения.
. Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд включва подобряването на условията на труда и опазването на здравето и работоспособността на заетите.
· Усъвършенстване на трудовите отношения – дейност по поддържане на трудовия мир във фирмата и формиране на благоприятни отношения между управляващи и управлявани.
. Оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време, ротация на работното място и др.) и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот;
. Въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години)
100 000.00
125 997.18
Осигуряване на социални придобивки за работещите в ЕТ "Евроконсулт - Цветан Цонев" .: Фирмата стопанисва 5 обекта за продажба на хранителни стоки . Работещите в обектите са изложени на не особено благоприятни условия ( горещина , повишена влажност и т.н.). Служителите работят на смени понякога и с удължено работно време. Във времето за почивка искаме да създадем условия за почивка на заетите лица с цел по бързо и ефективно възстановяване на трудовите възможности. За целта искаме да изградим кътове за отдих в обектите включващ кафе машина,диспенсър за вода и столове за отдих и изграждане на един кът за отдих на открито, с възможност за отдих и почивка след работно време и почивните дни, разположен в място използвано за складова база от фирмата, което е подходяшо за тази цел. В този кът за отдих желаем да разположим
преместваеми съоражения които дават възможност за почивка, приготвяне на храна и развлечения, гарантиращи активен отдих и почивка на заетите лица във фирмата.
60 000.00
0.00
Визуализация и публичност: Дейността цели осигуряване на благоприятна, добронамерена информационна среда за широка обществена подкрепа и информиране на целевите групи и заинтересованите страни.
При стартирането на проекта ще се проведе пресконференция. Ще бъдат изработени плакати и брошури , които ще бъдат разпространени на територията на изпълнение на проекта.Ще бъдат направени 8 публикации в местната преса. Ще бъдат изработени 2 банера, които ще присъстват на всички публични мероприятия предвидени в проекта. На обектите изградени в резултат на изпълнението на проекта ще бъде поставена обозначителни табели. Резултатите от изпълнението на проекта ще бъдат разпространение чрез издаването на информационен лист.
Тази дейност включва реализацията на:
- Провеждане на начална пресконференция
- Изработване и отпечатване на информационни брошури с информация за проекта, целите, дейностите и резултатите;
- Изработване на информационна табела за визуализация и популяризиране на проекта, оперативната програма и ЕС.
- обозначителни табели на обектите включени в проекта
- Публикации за напредъка на проекта
- изработване на информационни стикери
Дейностите за информация и публичност са задължителни според Насоките с оглед осигуряване на широка информираност за проекта и финансиращите органи.
Дейността ще се осъществи в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
3 000.00
3 000.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN