Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

„РЕКАРПЛАСТ 2006“ ООД е създадено през 2006 г. с основна дейност – проектиране и производство на окачени фасади, алуминиева и PVC дограма, вътрешни преградни стени, стъклени витрини, сенници и метални конструкции.
Дружеството разполага с потенциал от техника и клиенти. За пълноценното стопанско реализиране и пазарно позициониране е необходимо да бъде разширен кадровия състав на дружеството, чрез разкриване на нови работни места. Проектът е насочен към последователно осъществяване на кадровата политика на „РЕКАРПЛАСТ 2006“ ООД - назначаване на необходимия персонал (безработни и/или неактивни лица) и тяхното професионално обучение с цел постигане на устойчиви работни места. Предвидено е назначаване на 10 души от целевата група по процедурата - безработни и неактивни лица за период от 12 месеца.
Целите, към които е насочен настоящият проект са:
1.Осигуряване на заетост на 10 безработни и неактивни лица (100% от служителите, наети по проекта ще принадлежат към специфичните категории целеви групи, които са приоритетни по настоящата процедура);
2.Повишаване квалификацията на 10 от новите служители чрез предоставяне на професионално обучение;
3.Обезпечаване работата на новонаетите лица, чрез осигуряване на необходимото им оборудване и работно облекло /лятно и зимно, обувки и лични предпазни средства/;
4.Осигуряване условия за създаване на устойчиви работни места, чрез запазване минимум 50% от новоразкритите работни места за поне още 12 месеца след приключване на проекта.
Проектното предложение е свързано с изпълнение на следните дейности:
Дейност 1: Дейности по организация и управление на проекта;
Дейност 2: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;
Дейност 3: Закупуване на оборудване и работно облекло /лятно и зимно, обувки и лични предпазни средства/;
Дейност 4: Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен;
Дейност 5: Информиране и публичност.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности по организация и управление на проекта;: Целта на дейността по организация и управление на проекта е целесъобразното реализиране на проекта и ефективното усвояване на безвъзмездната финансова помощ. За постигането на тази цел ще бъде сформиран екип по организация и управление на проекта. Неговият състав ще е следният: ръководител, координатор, счетоводител. Членовете на екипа по проекта ще получат писмени указания за своята работа - задължения, правомощия и отговорности, част от които са: 1. Ръководител Ръководителят на проекта е човекът, който носи властта и отговорността за един проект. Работата на ръководителя на проекта е да координира, подпомага и информира заинтересованите страни в проекта. Отговорностите и задълженията, които ще поеме ръководителят на проекта са: - Взимане на решения; - Координация - да комуникира с всички участници в проекта; - Договаряне; - Разрешаване на проблеми; - Спазване изискванията на конкретната процедура; - Контрол; - Отчитане. Ръководителят на проекта има възможност да делегира някои от горепосочените дейности на другите членове на екипа, но отговорността по изпълнението им остава негова. 2. Координатор Координаторът на проекта е "помощникът" на ръководителя. В тази връзка той има следните задължения и отговорности: - Организира, планира и координира изпълнението на проектните дейности - подпомага дейността на ръководителя; - Докладва директно на ръководителя на проекта вярна, точна и своевременна информация; - Взема самостоятелни решения в рамките на дадените му правомощия и дава предложения за по-доброто и качествено изпълнение на проектните дейности; - Изпълнява и други функции, в съответствие с целите и задачите на проектното предложение. 3. Счетоводител Проектните задълженията и отговорности на счетоводителя са следните: - Води счетоводството на проекта; - Подготвя междинния и окончателния финансов отчет на проекта; - Информира ръководителя за забелязани пропуски и проблеми, касаещи финансовата страна на проекта. Изпълнението на дейността по организация и управление на проекта ще премине през следните етапи: 1. Сформиране на екип по проекта: - Изготвяне на Заповед за сформиране на екипа за управление на проекта; 2. Сключване на договори с участниците в екипа - Назначаване на Ръководител на проекта от състава на „РЕКАРПЛАСТ 2006“ ООД със Заповед на Управителя на фирмата; - Назначаване на Координатор на проекта лице от външна фирма с граждански договор; - Назначаване на Счетоводител на проекта лице от външна фирма с граждански договор. 3. Разпределяне на задълженията и отговорностите; 4. Съставяне на работен план и времеви график и разпределяне на задачите; 5. Текущ контрол на изпълнението на проектните дейности; 6. Текущо събиране и съхранение на цялостната документация по проекта в досие; 7. Междинно и окончателно отчитане на проекта. 12 210.71 11 810.71
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността по наемане на безработни и неактивни лица е основната дейност в настоящото проектно предложение. Целта й е да предостави улеснен достъп до заетост на лицата от целевата група. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: набор, подбор и наемане. Набирането и подборът са взаимно свързани и последователни дейности, които имат за цел намирането на най-подходящия човек за съответната длъжност. „РЕКАРПЛАСТ 2006“ ООД осъзнава ключовата роля, която имат служителите в едно предприятие за доброто функциониране и развитие на бизнеса. Поради тази причина при извършването на набирането и подборът на персонала ще се поставят ясни критерии, посредством които ще бъде извършено прецизно "пресяване" и избиране на хора, които са най-подходящи за длъжностите. Наборът и подборът на лицата по проекта ще се осъществи по следния начин: ще се идентифицират конкретните изисквания от гледна точка на образование и квалификация, и от гледна точка работодател, за заемането на различните видове вакантни длъжности; ще се подготвят обяви, отделни за всяка длъжност, в която ще бъдат вписани идентифицираните изисквания за заемане на позицията, основни задължения и отговорности на служителя, срок на трудовото правоотношение и размер на месечното възнаграждение; публикуване на обявите в избрани интернет страници за търсене на работа; събиране на "банка" от потенциално пригодни кандидати; отсяване на кандидатствалите на база представени CV-та; осъществяване на контакт по телефон с допустимите представители на целевата група по проекта и уговаряне на среща с цел провеждане на интервю за работа; провеждане на интервютата и оценяване личностните качества на явилите се; разясняване по време на интервюто особеностите на трудовия договор и участието им в проекта, изпълняван от „РЕКАРПЛАСТ 2006“ ООД; информиране на лицата, които са допустими за назначаване на длъжност Дограмаджия дърво/пластмаса/алуминий, за планираното обучение за повишаване на професионалната им квалификация; подготвяне на "класиране" на одобрените кандидати и уведомяването им за необходимите документи за започване на работа и срокът, в който следва да ги подготвят и представят на бъдещия си работодател. Наемането на персонал ще бъде изпълнено по следния начин: след като допуснатите лица представят необходимите документи за започване на работа ще се пристъпи към сключването на трудовите договори между тях и работодателя. Трудовото правоотношение ще е за срок от 12 месеца и ще отговаря на изискванията на българското трудово законодателство. Сключването на договорите с лицата от целевата група ще се извършва поетапно с оглед на факта, че ще бъдат наети 10 лица, и няма да бъде възможно едновременното им намиране и наемане. Целевата група по настоящата процедура е: Безработни и неактивни лица. По проект се предвижда подбора да бъде направен по следните специфични категории: - Безработни лица на възраст над 54 г. – 1 бр.; - Безработни младежи до 29 г. вкл. – 9 бр. Планираната длъжност попада в обхвата на единична група професия от 7 клас от НКПД 2011 г. - 71152001 Дограмаджия дърво/пластмаса/алуминий – 10 броя. За осигуряването на добри и безопасни условия на труд, за новоназначените лица е предвидено сключване на 12-месечен договор със служба по трудова медицина. Предвидено е минимум 50% от новоназначените лица по проект да попадат в 2 от специфичните категории целеви групи, които са приоритетни по процедура "Ново работно място 2015" - Безработни лица над 54 г. и Безработни лица до 29 г. Хората от посочените специфични категории се характеризират с по-трудна реализация на пазара на труда и включването им заетост по настоящия проект ще има положително влияние върху качеството им на живот. Работодателят „РЕКАРПЛАСТ 2006“ ООД ще осигури предпоставки за създаването на устойчива заетост чрез запазване минимум 50% от новите работни места за поне 12 месеца след приключването на проекта. 61 264.27 64 372.91
Закупуване на оборудване и работно облекло /лятно и зимно, обувки и лични предпазни средства/: Дейността е свързана със закупуване на оборудване и работно облекло /лятно и зимно, обувки и лични предпазни средства/, свързани със създаването на нови работни места за новоназначените лица. - Закупуване на оборудване Дейността на фирмата е изработка и монтаж на алуминиева и PVC дограма. Новите работници ще бъдат назначени на длъжност Дограмаджия дърво/пластмаса/алуминий. Ще бъде създадена група за външен монтаж на дограми и стъклопакети на обектите на клиентите. След обособяване на 10 работни места за новоназначените лица е необходимо закупуването на лекотоварен автомобил /6 +1 места/, чиято платформа е приспособена за поставяне на дограми и стъклопакети. Като основно технологично оборудване за групата за външен монтаж на алуминиева и PVC дограма се явява автомобилът с шест места, тъй като с него се изпълняват едновременно две функции - първата е превоз на работниците до адреса на клиента, а втората е пренос на готовите за монтаж дограми и стъклопакети. Каросерията на автомобила е приспособена за пренасяне на готовите дограми, чрез специално приспособление, което позволява предпазване на изделията от наранявания при транспортиране до обекта. Избягва се картонената опаковка на изделията. Единичната цена е 34 632,13 лв. или общо се предвиждат - 34 632,13 лв. - Закупуване на лични предпазни средства и работно облекло Спецификата на работата в „РЕКАРПЛАСТ 2006“ ООД изисква работниците да работят със лични предпазни средства и работно облекло съгласно чл. 6, ал.1 от Наредба за безплатното работно и униформено облекло и изискванията на Наредба № 3/19.04.2001 за минималните изисквания за безопасност и опазване на здравето на работещите при използване на лични предпазни средства на работното място. За целта за новоназначените лица е заложено закупуване на лични предпазни средства /каски ръкавици/ и работно облекло /зимно и лятно/ и специални обувки с бомбета. Заложено е за 10 бр. работници по 200,00 лв. на лице. Общата предвидена сума е 2000,00 лв. Общата стойност по дейността е 36 632,13 лв. 36 632.13 36 632.13
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен: Целта на дейността по предоставяне на професионално обучение е повишаване на квалификацията на персонала и подобряване качеството на работните места. Дейността включва избор на ЦПО за обучение и провеждане на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица. Професионалното обучение ще бъде осъществено в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО). Обучението по избраната професия и специалност е включена в Списъка на професиите за професионално образование и обучение, утвърден от министъра на образованието и науката. Обучението ще води до придобиване на степен на професионална квалификация удостоверена със съответния документ съгласно чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от ЗПОО. Дейността включва осигуряване на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен на 10-те новоназначени служители на длъжност 71152001 Дограмаджия дърво/пластмаса/алуминий от център за професионално обучение, притежаващи активна лицензия от НАПОО. Професионалното обучение ще попада в: Професионално направление: 582 Строителство, Наименование на професията: 582040 Строител-монтажник, Наименование на специалността: 5820404 Дограма и стъклопоставяне и ще води до придобиване на втора квалификационна степен. Хорариумът на обучението ще бъде не по малко от 660 учебни часа, със следното индикативно разпределение: теория - 228 учебни часа; практика - 432 учебни часа. Брой обучени лица: 10 Осъществяването на дейността по предоставяне на професионално обучение ще премине през следните етапи: 1. Сключване на трудовите договори между лицата, назначени на длъжност 71152001 Дограмаджия дърво/пластмаса/алуминий и работодателя "РЕКАРПЛАСТ 2006" ООД 2. Проучване на Центровете за професионално обучение в гр. Варна, предлагащи обучение по специалност 5820404 Дограма и стъклопоставяне 3. Избор на ЦПО, предлагащо най-добра ценова оферта 4. Организиране започването на курса и учебната програма на служителите 5. Провеждане на професионалното обучение за повишаване на квалификацията на 10-те, наети по проекта работници 6. Завършване на курса и получаване на документ, доказващ успешното преминаване на обучението 7. Придобиване на втора квалификационна степен на участвалите в обучението След завършване на обучението се полага изпит и се издава следния документ: Строител-монтажник /582040/ - специалност „Дограма и стъклопоставяне“ код 5820404 - Удостоверение за професионално обучение По професия по втора квалификационна степен ще бъдат обучени общо 10 бр. лица. Обща стойност на услугата за обучение – 12 000,00 лв. 12 000.00 13 200.00
Информиране и публичност: Дейността е в съответствие с изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Предвидената дейност е необходима в процеса на изпълнение на договора за безвъзмездна помощ с цел осигуряване на информация и публичност на проектните дейности и ще бъде осъществена, чрез следните средства за визуализация: - Плакат за информиране на участниците в проектните дейности и обществеността за ролята на Европейския съюз; - Интернет - публикуване на подробна информация за одобрения за финансиране проект в рамките на два дни от датата на сключване на ДБФП; - Информационни стикери за поставяне на подходящо място на закупеното оборудване; - Промоционални материали – брошури, папки и флаш – памети /USB/. Общата стойност на допустимите разходи за „Информиране и публичност“ е до 1 % от общо допустимите разходи по проекта - 1221,07 лв. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.