Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Дейността на "Минерална вода" ЕООД  се състои в абонаментно снабдяване на офиси и домове с минерална и трапезна вода в бутилки от 19 литра на територията на София. Активната маркетингова политика на организацията, само за две години - от 2012 до 2014,  води до двойно  увеличаване на броя на продадените бутилки. Амбициите на ръководството са нарастването на клиентската база и обемът на продажбите да продължат. В резултат на разширяване на дейността си организацията има нужда от назначаване на допълнително персонал. Възползвайки се от настоящата процедура, фирмата ще назначи общо осем нови служители. От тях двама ще бъдат назначени на длъжността "търговски представител", четирима на длъжността "шофьор", един на длъжността "склададжия" и един на длъжността "счетоводител".
В проекта ще бъдат включени безработни и/или неактивни лица, като невисоките изисквания за образование, квалификация и опит на лицата, които ще заемат част от длъжностите, дават възможност над половината от наетите, да бъдат представители на някоя от специфичните категории: безработни лица с ниска степен на образование; продължително безработни и неактивни лица; безработни или неактивни лица с увреждания; безработни лица на възраст над 54 г.; безработни младежи до 29 г. вкл..
С цел обезпечаване на създадените работни места за шофьори с необходимите транспортни средства, в рамките на проекта е предвидена покупка на лекотоварен автомобил, а за нуждите на позицията "склададжия" - покупка на хидравличен високоповдигач.
В резултат на изпълнението на проекта:
- ще се осигури заетост за 12 месеца на осем безработни или неактивни лица, като на  половината от тях ще бъде осигурена последващата заетост за още най-малко 12 месеца;
- поне петима от включените в проекта лица ще бъдат представители на специфичните категории.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление: Целта на тази дейност е да се подготви изпълнението на останалите дейности по проекта, като се създаде необходимата организация за: - изпълнението на проекта в предварително определените времеви срокове; - изпълнението на проекта в рамките на определения бюджет; - изпълнението на проекта, съобразно изискванията на националното и европейско законодателство и на Управляващия орган . Също така в рамките на тази дейност ще бъдат предприети необходимите действия, за да се обезпечи проекта с нужните за неговото осъществяване инструменти и изпълнители. Дейност 1 Организация и управление на проекта, включва следните поддейности: Дейност 1.1. Организация на всички дейности, контрол на изпълнението им и постигнатите резултати. - Сформиране на екип по проекта включващ ръководител по проекта, технически сътрудник и счетоводител. - Разпределение на задълженията на екипа по проекта и изготвяне на план-графици на дейностите по проекта; - Периодичен преглед, отчет и анализ на постигнати резултати; - Коригиращи дейности в случай на необходимост Срок за изпълнение на Дейност 1.1 – през целия срок на изпълнение на проекта (1-ви - 15-ти месец вкл.) Дейност 1.2. Избор на външни изпълнители за: доставка на лекотоварен автомобил; доставка на хидравличен повдигач; застраховане на активите, доставени по проекта; осъществяване на дейностите по информираност и публичност Очаквани резултати: - Избран изпълнител за доставка на лекотоварен автомобил - Избран изпълнител за доставка на хидравличен повдигач - Избран изпълнител за осъществяването на дейностите по информираност и публичност - Избран застраховател Срок за изпълнение на Дейност 1.2 – 2 месеца (1-ви - 2 ри месец вкл.) Дейност 1.3. Подбор на персонал Дейността се състои в подготовка и публикуване на обяви за работа, провеждане на интервюта и сключване на трудови договори с избраните кандидати - 1 счетоводител; 2-ма търговски представители; 4-ма шофьори; 1 склададжия. Срок за изпълнение на дейност 1.3. – 12 месеца (1-ви - 11- ти месец вкл.) Дейност 1.4. Отчитане на изпълнението на проекта Тази дейност включва подготовка на технически и финансови отчети за изпълнение на проекта и свързаните с тях заявки за междинни и финално плащане по проекта. Кандидатът не предвижда да подава заявка за авансово плащане. Първата заявка за междинно плащане ще бъде подадена през 4-тия месец от изпълнението на проекта, след като е извършена доставката на лекотоварния автомобил и хидравличния повдигач. Следващите заявки за плащания, ще бъдат подадени, както следва: - 6-ти месец от изпълнението на проекта, когато ще бъдат отчетени разходите за заплати и осигуровки на служителите за 1-ри, 2-ри и 3-ти месец от тяхното назначение; - 9-ти месец, когато ще бъдат отчетени разходите за заплати и осигуровки на служителите за 4-ти, 5-ти и 6-ти месец от тяхното назначение; - 12-ти месец, когато ще бъдат отчетени разходите за заплати и осигуровки на служителите за 7-ми, 8-ми и 9-ти месец от тяхното назначение; - 15-ти месец, когато ще бъдат отчетени разходите за заплати и осигуровки, платени на служителите за 10-ти, 11-ти и 12-ти месец от тяхното назначение; Срок за изпълнение на дейност 1.4. – 12 месеца (4- ти - 15-ти месец вкл.) Срок за изпълнение на Дейност 1 - 15 месеца (1-ви-15-ти месец вкл.) 6 750.00 10 452.19
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца : Разкриването на нови работни места във фирмата е обусловена от нарасналия брой клиенти, които трябва да бъдат обслужени, а също от плановете за развитие и разширяване на пазара, които фирмата има. Възползвайки се от възможността по настоящата процедура фирма "Минерална вода" ЕООД ще назначи общо 8 броя служители, като поне 5-ма от наетите (над 50 %) ще са представители на специфичните категории. 2-ма от новонаетите ще бъдат назначени на длъжността "Търговски представител", 4-ма на длъжността "Шофьор", 1-н на длъжността "Склададжия" и 1-н на длъжността "Счетоводител". Наетите по отделните длъжности ще имат следните отговорности: Търговските представители ще представляват фирмата при продажби и ще осигуряват специфична информация за предлаганите от фирмата стоки и услуги. Те ще изпълняват следните основни задачи: - ще предлагат оферти и продават стоки на клиенти, в това число домакинства, фирми, държавни институции; - договарят цени, записват заявки и уреждат доставки; - предоставят информация на бъдещи клиенти за характеристики, функции и качество на различните видове предлагана вода; - получават и актуализират информация за пазарни условия и наличие на конкурентни стоки и услуги; - поддържат контакти с клиенти за осигуряване на добро обслужване; - получават информация за потребителските нужди на клиенти и определят подходящи стоки и услуги. Шофьорите ще имат следните задължение: - да доставят минерална вода до адреса на клиента; - да събират сметки, плащания на доставки или документи, удостоверяващи доставките; - преди и по време на път да проверяват техническото състояние на автомобила, както и закрепването на товара. Склададжията ще изпълнява следните основни задачи: - извършва дейностите по приемането, съхранението и отпускането на стоки и води съответните документи; - да отговаря за подредбата на стоковите наличности в склада; - поддържа документи за стоковата наличност, проверява издадените стоки, оценява нуждите и изготвя заявки за нови стокови наличности; - участва при извършване на инвентаризации в склада. Поради нарастването на броя на клиентите на фирмата, обемът на документооборота, както и необходимостта всекидневно да се правят справки за падежите на дължимите от и към фирмата плащания, в рамките на проекта, ще бъде разкрито едно работно място за длъжността "Счетоводител". Назначения счетоводител ще има следните задължения: - извършва всички дейности, свързани с обработка на финансово-счетоводни документи; - изготвя оборотни ведомости, извършва извлечения и справки от аналитични сметки, участва при изработването на периодични междинни баланси, както и годишния баланс на фирмата; - подготвя данни за статистически отчети и формуляри; - изчислява и осчетоводява вноските за държавното обществено осигуряване, здравното осигуряване, данък общ доход и данъка към общините; Всички лица назначени на работа в ”Минерална вода“ ЕООД, независимо от тяхната степен на подготовка, образование, квалификация и трудов стаж, ще бъдат запознати с дейността на фирмата, както и с техните основни задължения. Също така ще бъде проведен инструктаж по здравословни и безопасни условия на труд и противопожарна охрана. Срок за изпълнение на Дейност 2 – 12 месеца (3- ти - 14-ти месец вкл.) 74 355.36 70 585.22
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места. : Към момента, "Минерална вода" ЕООД разполага с 2 броя буса - "Фиат-дукато" с полезен товар: 1000 кг, и "Пежо-боксер" с полезен товар 1800 кг. За обезпечаване на създадените три работни места за шофьори в рамките на проекта ще бъда закупен един брой лекотоварен автомобил - ван с товарна хомологация N1. Този лекотоварен автомобил ще обслужва доставките на минерална и трапезна вода, извършвани до клиенти - държавни учреждения, офиси и домакинства, в центъра на Столицата. Характерни за този район на града са засиления трафик и тесните улици, в които преминаването с бус е затруднено, а спирането с него почти невъзможно. С покупката на лекотоварния автомобил, фирмата ще се сдобие с компактен автомобил със здрава конструкция, ниски експлоатационни разходи и икономичен двигател. В допълнение, новият автомобил ще отговаря на всички изисквания за безопасност и опазване на околната среда. С цел обезпечаване на създаденото работно място за склададжия, в рамките на проекта е предвидена покупка на 1 брой хидравличен стакер (високоповдигач). Хидравличният стакер се използва за вертикално преместване във височина на стоките. Той е подходящ за малки по площ складове, какъвто е този на кандидата. Към момента складът на фирмата се обслужва от ръчна количка, която обаче позволява преместването на стоките от едно място на друго по хоризонтал, без да може товарите да се повдигат във височина. Повишения обем работа, води след себе по-голям брой бутилки, които се съхраняват в склада на кандидата и съответно необходимостта от по-голяма площ за съхранение. На този етап наемането на склад с по-голяма квадратура не е рентабилно за кандидата, поради което, по-голямата необходима площ може да се постигне чрез закупуване на стелажи, на които във височина да се редят бутилките. За обслужване на стелажите във височина ще бъде необходим хидравличния стакер/високоповдигач. С оборудването ще оперира, назначение по проекта "склададжия". Стъпки за реализация на дейността: 1. Доставка на активите и подписване на приемно-предавателни протоколи 2. Застраховане на активите Срок за изпълнение на Дейност 3 – 1 месец (3- ти - 4-ти месец ) 29 000.00 28 879.93
Дейности по информиране и публичност: Дейностите по информираност и публичност са планирани в съответствие с регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. и регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014. При всички мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на: емблемата на ЕС; упоменаване на фонда/фондовете, които оказват подкрепа на проекта; общото лого за програмен период 2014-2020. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира представителите на целевата група, доставчиците си и обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - в рамките на два дни от сключване на договора за безвъзмездна помощ включи в уебсайта си публикация с подробна информация за одобрения за финансиране проект, включително информация за неговите цели и резултати. Материалът ще съдържа като минимум следната информация: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на финансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020, със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размерът на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева. - постави плакати с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа на Европейския съюз в своя офис и складова база. Плакатът ще съдържа следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на финансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020, със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Предвиждат се да бъдат изработени 10 броя плакати; - изработи и постави информационни стикери върху закупените по проекта активи - лекотоварен автомобил и хидравличен високоповдигач. Стикерите ще съдържат емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на финансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Ще бъдат изработени 10 броя стикери; - разпространи информационни брошури, съдържащи информация за проекта и начина, по който представители на целевата група ще могат да се включат в него, както и следните задължителни елементи: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на финансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020, със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта; адреса на единния информационен портал. Ще бъдат изработени 500 броя брошури; - във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, ще бъде посочено, че финансиращата проекта оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда. В съответствие с изискванията на посочените по-горе регламенти, мерките по информираност и публичност ще бъдат прилагани от първия до последния месец от изпълнението на проекта. Срок за изпълнение на Дейност 4 – 15 месец (1- ви - 15-ти месец ) 900.00 464.60

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.