Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 191 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът е насочен към внедряване от Фарант АД на продуктова иновация (собствена разработка) на световно ниво - Интегрирана софтуерна  платформа за маркетинг автоматизация ADV Excel, чрез което се създават пазарни предимства за кандидата и се повишава конкурентноспособността му. Иновативният характер на продукта произтича от нови и значително подобрени характеристики по отношение на свойства и начин на използване, които превъзхождат алтернативите на световния пазар. Иновативността на продукта се постига чрез нови елементи, както следва: платформата интегрира различни маркетинг инструменти, съществуващи като самостоятелни решения на пазара; позволява преизчисляване на финансовата стойност на предоставяното предложение чрез маркетинг кампанията за всеки индивидуален клиент, което не се предлага от нито един продукт; позволява активирането на процеси във всички основни за бизнеса системи и потребителски сметки; предоставя възможност за използване на всички комуникационни канали, което не се предоставя от нито едно съществуващо решение; поддържа маркетинг комуникационни кампании, доставяйки съобщения до различни видове устройства; предоставя функционалности, покриващи целия жизнен цикъл на клиента в едно софтуерно решение; предоставя възможности за прогнозиране на потребителското поведение, както и евентуалните очаквани приходи, които могат да бъдат генерирани от дадения потребител, с цел създаване на адекватни маркетинг предложения.
Иновативният продукт е компютърно приложение с маркетинг характер и попада в тематична област на ИСИС Нови технологии в креативни и рекреативни индустрии, приоритетно направление: компютърни и мобилни приложения и игри с образователен, маркетинг и/или развлекателен характер. 
За пазарното му внедряване е необходима инвестиционна помощ за придобиване на  специализиран софтуер за улеснено внедряване на платформата АDV Excel, както и помощни услуги в подкрепа на иновациите - осигуряване на бази данни и разработване на пазарно проучване.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на ДНА, необходим за целите на внедряването на продуктовата иновация - Разработване на специализиран софтуер за улеснено внедряване на платформата за маркетинг автоматизация ADV Excel - 1 бр.: В рамките на дейността ще бъдe възложен за разработване, тестван, придобит и внедрен специализиран софтуер, необходим за пазарната реализация на разработения от кандидата иновативен продукт - платформа за маркетинг автоматизация ADV Excel. Всяка компания и бизнес разполага с редица системи и софтуерни решения, чрез които организира и оперира своята дейност. Тези системи в голяма част разполагат с данните, необходими на един маркетинг инструмент за успешното автоматизиране на маркетинг процеси. За целта във връзка с внедряването на ADV Excel, състояща се от редица иновативни маркетинг компоненти е необходимо изграждането на специализиран софтуер, който ще позволи да се трансферират съществуващите данни от клиенти на ADV Excel към самата платформа. Впоследствие тези данни ще бъдат използвани от самата платформа за организиране и провеждане на маркетинг и промоционални кампании на клиента. Разработването и придобиването на специализирания софтуер ще предостави следните възможности: 1. Импортиране на големи масиви от данни от системи на клиента към ADV Excel 2. Изграждане на необходимия “mapping” (синхронизиране на данни) между клиентски данни и предлагания от специализирания софтуер унифициран датабаза модел 3. Анализиране и структуриране данните на клиента по желания от тях начин във унифициран вид 4. Агрегиране на необходимите данни от числов характер 5. Задаване необходимите калкулации върху данните от числов характер Специализираният софтуер за улеснено внедряване на платформата цели приемане и обработка на данни на клиента от всякакъв характер, последващо предоставяне за използване от ADV Excel. Той не покрива/допълва/разширява функционалности на ADV Excel и в частност на Рипортинг модула, който служи за извличане, визуализиране на вече структурирани и исторически данни. Връзката между специализирания софтуер за улеснено внедряване на платформата и платформата се извършва с API (Application Program Interface), чрез същия метод ще се осъществява и връзката между специализирания софтуер и клиента. Специализираният софтуер няма да се използва извън стопанския обект, в който ще бъде инсталиран (Дата център в град Плевен) и няма да се продава на клиенти под формата на лицензи или друга услуга, в която е включен. Той е самостоятелен ДНА и чрез връзката си с разработената продуктова иновация ADV Excel ще позволи оптималното представяне на пълната и функционалност, като ще позволи за всеки конкретен клиент оптимален подход при трансфериране и агреригане на данни.Чрез изграждането му и създаваното API за връзка с клиента ще се оптимизира процеса по пренасяне на данните. Към момента единственият вариант за работа на платформата ADV Excel е чрез модифициране на самата платформа спрямо вида и структурата на данните на всеки един индивидуален клиент. Това изисква човешки ресурси (програмисти), които да модифицират решението при всяка една продажба на решението, което не е оптимален подход. Необходимите стъпки за изпълнението на дейността: подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно приложимата нормативна уредба (от 1 месец до 3 месец от изпълнение на проекта); сключване на договор за изпълнение (4 месец от изпълнение на проекта); разработване, доставка и изготвяне на ППП (от 4 месец до 15 месец от изпълнение на проекта), заприхождаване на актива в Инвентарна книга и/или Амортизационен план; инсталиране, тестване и пускане в експлоатация. Приемане на изпълнението, подписване на финален ППП (15 месец от изпълнение на проекта ). За изпълнението на дейността ще бъдат прилагани следните подходи и методология на работа: сформиране на вътрешен екип за управление на проекта; провеждане на процедури за избор на изпълнители законосъобразно съгласно ЗУСЕСИФ; механизъм за наблюдение и вътрешен контрол; финансова и счетоводна отчетност; управление на рисковете; спазване на изискванията за публичност на ОПИК/ЕСИФ; спазване на изискванията за документиране и архивиране на проектната документация. 432 000.00 432 000.00
Предоставяне на консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновацията - осигуряване на бази данни в рамките на 12 месеца и пазарно проучване 1 бр.: В рамките на дейността ще бъдат предоставени две услуги, допустими по компонент Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновациите, както следва: I. осигуряване на бази данни за повишаване ефективността на внедряваната продуктова иновация Осигуряване на достъп до софтуерните базите данни ще даде възможност за ефективно внедряване на иновацията като: се оценят подходящите бази данни, спрямо изискванията за производителност; дефинира необходимата датабаза архитектура, спрямо изискванията за ефективност на маркетинг решението; предостави унифициран модел на данни; дефинират възможни хардуерни конфигурации, предоставящи възможност за постигане на желаната производителност и възможни хардуерни оптимизации във връзка с предоставения ни достъп до базите данни. Настоящата дейност е и пряко свързана с обезпечаване на екологичната иновация на проекта, базирана на ресурсна ефективност. Осигуреният достъп до вида бази данни, често използван от големи предприятия и компании, ще позволи подсигуряване на необходимата производителност и ефективност на изградените иновативни компоненти на ADV Excel, създадените за тях бази данни, както и осигури максимално гъвкав дата база модел на цялостното решение ADV Excel. Липсата на необходимата производителност често би могла да бъде препятствие пред успешното внедряване на нов софтуерен продукт. Това би довело до ненужно репликиране и дублиране на компоненти, с цел постигане на желаната от клиента производителност. От друга страна компаниите използват бази данни от различно поколение и доста често системите им са изградени в монолитен вид, който не им позволява значително да подобрят своите бази данни. Например компания разполага със система изградена на "database centric" принцип. Това означава, че в основата на системата най-важното е базата от данни. В същото време този подход вече е остарял. За успешното внедряване на ADV Excel и постигането на лесен достъп е необходимо данните да се трансформират, като се позволи моделът да бъде компонентно ориентиран. По този начин всеки компонент, ще може да достъпи и ползва данните, които са му нужни без да нарушава процесите на останалите компоненти. Анализът на базите данни, за които е получен достъп и извършените бенчмарк тестове, ще позволи да се идентифицират и оптимизират процесите нуждаещи се от обработка в "in-memory" слой. По този начин ще се подобрят съществуващите бази данни на ADV Excel и ще се въведе "in-memory" слой, позволяващ значително подобрение на производителността и ефективно използване на хардуерни ресурси. Към проектното предложение е приложена индикативна оферта за 12 месечен достъп до бази данни. II. предоставяне на външна услуга - пазарно проучване В рамките на дейността се предвижда да бъде разработено пазарно проучване, което да детайлизира и фокусира маркетинговата стратегия на кандидата при внедряването на пазара на иновативния продукт и да подпомогне изпълнението на заложения бизнес план, вкл. неговата адаптация спрямо промени на пазара в хода на реализацията на продукта. Пазарното проучване ще протече за 12 месеца паралелно с дейността по осигуряването на достъп до бази данни. Необходимите стъпки за изпълнението на дейността, които гарантират прозрачно, отговорно и коректно изпълнение: подготовка на документация и провеждане на процедура за избор на изпълнител(от 1 до 3 месец ); сключване на договор за изпълнение (4 месец ); извършване на услугата (4-15 месец). За изпълнението на дейността ще бъдат прилагани следните подходи и методология на работа: сформиране на вътрешен екип за управление на проекта; провеждане на процедури за избор на изпълнители законосъобразно съгласно ЗУСЕСИФ; механизъм за наблюдение и вътрешен контрол финансова и счетоводна отчетност; управление на рисковете; спазване на изискванията за публичност на ОПИК/ЕСИФ; спазване на изискванията за документиране и архивиране на документацията. 378 000.00 378 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.