Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 225 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

„ЛИНК” ООД е основана през 1991 г.  в  Стара Загора.  Специализирана  е  в проектиране, производство и монтаж на алуминиева и пластмасова дограма.
ЛИНК работи с профилите на гръцката фирма ALUMIL, немската ALUPLAST, българската PROFILINK и собствената марка ЛИНК, произведена на каскаден принцип по австрийски лиценз от HAMMER
С цел удовлетворяване нуждите на нашите клиенти ЛИНК разшири сферите на производствени услуги. Днес фирмата има собствена база за производство на алуминиева и пластмасова (ПВЦ) дограма, стъклопакети, стъклени витрини, окачени фасади, алуминиеви парапети, външни ролетни щори и др.
Изпълнението на проект “ВНЕДРЯВАНЕ НА НОВИ ТЕХНОЛОГИИ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ НА РЕСУРСНАТА ЕФЕКТИВНОСТ И ЕФИКАСНОСТ В ПРОИЗВОДСТВЕНИЯ ПРОЦЕС в „ЛИНК“ ООД” ще допринесе за процесите на производство на алуминиева и PVC дограма и на стъклопакети  по следния начин:
Проектът предвижда извършването на редица дейности свързани с технологичната и процесовата модернизация на фирмата. С проекта ще бъде въведено ново производствено оборудване за производството – 3 осен обработващ център, автоматичен двуглав циркуляр и CNC машина за рязане на стъкло, което освен че ще  разшири и диверсифициране производствената гама на предприятието, така и ще подобри качеството на произвежданата продукция, а също така и ще увеличи производителността на „ЛИНК“ ООД.
В резултат от изпълнението на проекта ще бъде въведена една изцяло нова производствена система – окачена фасада в производствената листа на „ЛИНК“ ООД, както и редица нови допълнителни услуги.
Изпълнението на проекта следва и стратегията на предприятието за разширяване на предлаганите продукти, което е съобразено изцяло с постъпилите запитвания от чуждестранни наши клиенти за производството, доставка и монтажа на системи окачени фасади, което ще бъде възможно с въвеждането в производството на фирмата на 3 осен обработващ център.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
ПРОВЕЖДАНЕ НА ТРЪЖНА ПРОЦЕДУРА ЗА ИЗБОР НА ДОСТАВЧИК НА ОБОРУДВАНЕТО, ДОСТАВКА И ВЪВЕЖДАНЕ В ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ОБОРУДВАНЕТО.: С изпълнението на дейността ще бъде доставено следното оборудване: 1. 3 осен обработващ център - 1 бр.; 2. Автоматичен двуглав циркуляр - 1 бр.; 3. CNC машина за рязане на стъкло - 1 бр. ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДЕЙНОСТТА ЩЕ БЪДЕ ОРГАНИЗИРАНО ПО СЛЕДНИЯ НАЧИН: Определяне на екип по проекта - ръководител проект и асистент по проекта – те ще сформират екипа, които ще осигури успешното изпълнение и реализиране на проекта. Двамата члена на екипа ще бъдат определени от вече назначените служители на “ЛИНК“ ООД. Ръководителят ще бъде отговорен за цялостната реализация на проекта във фирмата, в това число разработването и представянето на междинните и крайни доклади и отчети, както и за кореспонденцията и връзката с Договарящия орган по ОПИК. Асистентът по проекта ще има задължението да изготви всички тръжни досиета, които ще бъдат необходими за провеждането на съответните тръжни процедури. Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация - тръжното досие и съпътстваща документация по отношение на избора на фирма/и, която/ито да извършат доставката на оборудване в “ЛИНК“ ООД е базирано на проучване направено при подготовката на проектното предложение. Ще бъде изготвена документация за избор на доставчик/ци съгласно националното законодателство (ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 на МС от 20.05.2014 г.) и съгласно принципите за добро финансово управление на средствата на “ЛИНК“ ООД. Тръжната документация ще описва в детайли идентифицираните необходими параметри за закупуване на оборудване, което ще отговаря и на изискванията на предоставените образци на документи от страна на Договарящия орган по ОПИК. При изпълнението на дейността ще бъде предоставена релевантна информация относно начина на доставка на оборудването, визуализацията и опаковката, което ще е съгласно правилата за информираност и визуализация в производствената база на фирмата. Във връзка с подготвената документация ще бъде стартирана тръжна процедура в съответствие с изискванията ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 на МС от 20.05.2014 г., и в зависимост от нивото на финансиране за компонента. Съгласно действащото към момента на кандидатстване ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 118 на МС от 20.05.2015 г., и във връзка с това, че предвидената за получаване безвъзмездна финансова помощ по проекта ще е по-голяма от петдесет на сто от общо допустимите разходи по проекта, то предвидената процедура е избор с публична покана. Назначената от управителя на “ЛИНК“ ООД комисия за оценка на подадените предложения за доставка на оборудването, ще избере доставчик на оборудването на база икономически най-добра оферта и с него/тях ще бъде подписан договор за доставка. Във връзка с подписаният договор за доставка на оборудването за нуждите на “ЛИНК“ ООД, доставчика ще достави оборудването, което е предмет на договора, до уговореното място. Представител на Договарящия орган ще бъде поканен да присъства по време на доставката, с цел максимална прозрачност на процедурата по доставката. След приключването на Дейността и след доставка на оборудването по проекта и към момента на финализиране на проекта, ще бъдат изготвени визуализационни материали, които ще бъдат поставени на предназначените за това места – визуализационни стикери ще бъдат поставени върху доставеното оборудване по проекта, а информационна табела ще бъде поставена на видно място в производството. 407 080.00 406 970.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.