Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 657 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

ПОДКРЕПА ЗА УСТОЙЧИВ БИЗНЕС НА ОБРАЗОВАТЕЛЕН ЦЕНТЪР „ВЕЛМАР“
Образователен център „Велмар“ е създаден от безработно лице с одобрен бизнес проект по чл. 49 от ЗНЗ и стартира своята дейност през учебната 2019/2020 г. Въпреки усложнената ситуация за реализиране на бизнес идеите ни вследствие на разпрострастранението на COVID 19 през 2020 г., Центърът все още осъществява своята дейност. Но развитието и устойчивото ни позициониране на пазара на образователни услуги в гр. Перник е неукрепнало и непостоянно. Броят на лицата, които ползват нашите услуги е на „приливи“ и „отливи“.  
Образователните ни услуги са с високо качество и решават редица проблеми на нашите потребители - извънучилищна грижа за деца в начален етап на образование, запълване на пропуски в обучението на ученици в горни класове, подготовка за Национално Външно Оценяване, езиково обучение. Въпреки това, все още не можем да стигнем до нашите потенциални клиенти, да стабилизираме и развием дейността на образователния център.
Причините за сегашното положение може да са от всякакво естество: силна конкуренция; пренасищане на пазара на образователни услуги в конкретната локация; проблеми, свързани с управлението и организацията на дейностите на Центъра; юридически въпроси; проблеми с комуникацията с клиентите; финансова политика; популяризиране, маркетинг и достигане до правилните клиенти.
Консултациите с доказани специалисти в конкретните области, ще ни помогнат да получим достъп до експертно мнение и препоръки как да се справим със ситуацията и да превърнем своята социална кауза в устойчив бизнес модел.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Услуги в областта на бизнес стратегиите : Услугите в областта на бизнес стратегиите имат за цел да установят силните и слаби страни в дейността на образователен център „Велмар“ и неговото управление. Анализът на дейността, на базата на който ще бъдат изготвени препоръки, и създаването на едногодишна програма, ще подкрепят управителя на „Велмар 97“ ЕООД във вземането на последващи управленски решения, които да доведат до създаване на предпоставки за успешно и устойчиво развитие на Центъра. 1 032.00 1 032.00
Маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието: Добрият маркетинг стои в основата на популяризирането на дейността и успешните продажби на всеки бизнес. Затова целта на маркетинговите услуги е да популяризират продуктите, предлагани от образователен център „Велмар“ по подходящ начин и съобразно наличните ресурси, за да достигне до своите потенциални потребители. Реализирането на тази цел ще доведе до по-стабилното позициониране на пазара на образователни услуги на „Велмар“ в гр. Перник и ще създаде предпоставки за развитие и растеж. 989.00 989.00
Правни (юридически) услуги: Правно-юридическите услуги имат за цел (след задълбочен анализ) да установят дали и доколко нормативните документи за уреждане на взаимоотношенията с клиентите на образователен център „Велмар“ са законосъобразни и защитават интересите на страните. Дейността на юриста е свързана с предоставяне на правни услуги на образователен център „Велмар“, под формата на консултации и изготвяне на документи, регламентиращи взаимоотношенията им с ползвателите на техните услуги и консултантите по проекта. Условията по изпълнение на възложената услуга, задълженията и отговорностите ще бъдат детайлизирани в договори за възлагане и изпълнение в съответствие със Закона за задължение на договорите /ЗЗД/. Дейността на юрисконсулта е свързана в рамките на правната компетентност да разяснява правата и задълженията на страните, съгласно нормативните актове в областта на правото и оказва правна помощ по въпроси от различно естество като дава мнения, съвети, препоръки, устни и писмени становища. 989.00 989.00
Услуги в сферата на финансовото управление и контрол: Във връзка с поставените цели на проекта, а именно затвърждаване и позициониране на образователен център Велмар на пазара е необходимо да бъде направен, на първо място, анализ на системата на финансово управление и контрол. Анализът ще доведе до ясен поглед за финансовото управление на дружеството за период от една година и половина. Изграждането на система за финансово управление и контрол гарантира спазване на принципите за законосъобразност, добро финансово управление и прозрачност при изпълнение на всички дейности на предприятието. Финансовото управление и контрол в публичния сектор е цялостен процес, интегриран в дейността на организациите, осъществяван от ръководството и служителите им. Той се осъществява чрез системи за финансово управление и контрол, включващи политики и процедури, въведени от ръководството на организациите, с цел да се осигури разумна увереност, че целите на организациите са постигнати чрез: Съответствие със законодателството, вътрешните актове и договори;Надеждност и всеобхватност на финансовата и оперативната информация;Икономичност, ефективност и ефикасност на дейностите;Опазване на активите и информацията На второ място ще бъде изготвено предложение за структура на управление на финансовите приходи и разходи на дружеството с възможности за оптимизиране на паричните потоци, както и цялостен поглед върху финансовите отчети предоставяни от съставителя на финансови отчети. Предложението за структура на управление ще бъде разработено с цел управителя на дружеството да има своевременно поглед върху цялостната финансова система на месечна база, което ще допринесе за последващи реакции от негова страна при вземане на управленски решения. Това ще даде възможност на управителя на дружеството да разгледа финансовото състояние и управление като цялостен процес , да подобри мониторинга върху паричните потоци и разпределението на приходите за покриване на текущите разходи, както и възможността на пренасочи печалбата към инвестиция за бъдещи дейности на дружеството Ще бъдат разгледани и оценени отчетите за управлението , които трябва да се съдържат коментар и анализ на финансовите отчети и на други статистически данни, които според управителните органи ще помогнат на управителя да разбере по-добре финансовото състояние, промените във финансовото състояние и резултатите от дейността на предприятието. На трето място ще бъде разработена и въведена практика за разработване на дългосрочна финансова стратегия , която ще изгради поглед на управителя на дружеството за подобряване на финансова стабилност и ще насочва вниманието му към увеличаване на приходите и оптимизиране на разходите, като се проследят силни и слаби страни на пазара, възможности и заплахи. 1 001.00 1 001.00
Мениджмънт услуги: Мениджърът трябва да притежава определен набор от знания и умения, за да може да ръководи своя бизнес. Поради липсата на такива знания и умения голям брой от стартиращите предприемачи не могат да постигнат желаните резултати. Това определя и целта на мениджмънт услугите - да предостави на ръководителя на „Велмар 97“ ЕООД ключови знания и умения по теми, свързани с ефективното управление на бизнеса. Ключовите знания и умения за успешното бизнес развитие са: Познаване и използване на различни мениджърски (управленски стилове) – ръководителят трябва да умее да преценява нуждата от по-настойчиво или по-умерено (делегиращо) поведение, спрямо служителите и ползите от различните стилове в отделните етапи на развиване на Центъра. Знания и умения за ефективно управление на екипа - ръководителят трябва да умее гъвкаво да управлява екипа на Центъра, да е готов превантивно да прилага мерки за преодоляване на дезадаптивни поведения, за да постигне по-голяма ефективност и устойчивост на бизнеса си. Придобиване на коучинг умения - ръководителят да е уверен и подготвен да прилага умения за водене и насочване на служителите си към постигане целите на организацията. Методи и техники за мотивиране и ангажиране на служителите - ръководителят да умее навременно да разпознава нуждите на служителите си и да избира подходящ набор мотивиращи действия, с оглед запазване високо качество на услугите, предоставяни от Центъра. Придобиването на ключови мениджърски знания и умения от ръководителя на образователен център „Велмар“ ще спомогне за създаването на устойчивост в осъществяваната дейност и ще създаде предпоставки за успешното надграждане и развитие на Центъра. 365.50 365.50
Услуги по управление на човешки ресурси: Основна управленска роля е набирането и управлението на персонал. Служителите са „лицето“ на фирмата, нейния вътрешен двигател, който може да развие потенциала ѝ, но също така, при недобро управление, може да я доведе до упадък и нестабилност. По-неопитните мениджъри придобиват умения за подбор и управление на персонала на принципа „проба – грешка“. Това им коства много време и усилия, крие редица рискове, а в някои случаи води и до прекратяване на дейността. Ето защо, целта на услугите по управление на човешките ресурси е да подпомогне управителя на „Велмар 97“ ЕООД в придобиването на базисни знания и умения по подбора и управлението на екипа на Образователния център. Значими области, в които е наложително да придобие компетенции са: Планиране и подбор на персонал - усвояване на техники и умения от Ръководителя, за набиране и въвеждане на служители в работата на Центъра. Административно обслужване и отговорности на работодателя - разбиране за важността на администрирането на служителите, съобразно нормативната рамка. Разработване на планове за развитие и обучение - практически умения за развитие на служителите и засилване мотивацията им за работа, с оглед поддържане високо качество на предоставяните от Центъра услуги. Планиране на графици за работа и почивка - усвояване на базисни умения, за поддържане равнопоставеността в екипа и правилното управление на ресурсите, спрямо оперативната необходимост Оценка работата на служителите - постигане на разбиране за важността на установяването на стандартни процедури за оценка и усвояване на базисни умения за прилагането им. Допълнителни активности, подобряващи работата - усвояване на умения за развиване у служителите на професионално необходими компетентности, умения за справяне с професионалния стрес и по-гъвкави форми на взаимодействие с клиентите на Центъра, с оглед засилване конкурентоспособността му. Придобиването на компетенции от ръководителя на образователен център „Велмар“, в посочените области, ще повиши управленския му капацитет, ще създаде условия за постигане на устойчивост и растеж в осъществяването на дейността на Центъра. 623.50 623.50

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.