Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 089 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектното предложение е разработено за да се повиши енергийната ефективност на системата за външно изкуствено осветление, собственост на община Димитровград, да се намали консумацията на електрическа енергия, при запазване на високо качество на осветление, чрез технологичното й обновление и модернизиране, чрез което ще се подобрят условията на живот на населението. За постигането на целите на проектното предложение Община Димитровград има изготвен инвестиционен проект: „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в системата за външно изкуствено осветление в община Димитровград”.
Проектът обхваща населените места в община Димитровград:
• град Меричлери;
• селата: Бодрово; Брод; Бряст; Великан; Воден; Върбица; Голямо Асеново; Горски извор; Длъгнево; Добрич; Долно Белево; Здравец; Злато поле; Каснаково; Крепост; Крум; Малко Асеново; Радиево; Райново; Светлина; Скобелево; Сталево; Странско; Черногорово; Ябълково;
• както и трите градски квартала: Марийно, Вулкан и Черноконево.
За целта системата за външно изкуствено осветление в община Димитровград се реализира, като ще се използват съществуващите  стълбове посредством рогатки на които ще бъдат монтирани осветители с вградено LED осветление.
Мощността на всеки осветител  е подбран в зависимост от изчисленията.
Таблата за управление на уличното осветление са стандартизирано производство, като на обекта същите се доставят сглобени и готови за монтаж с комплект с анкер болтове за поставяне. Съществуващите табла външно изкуствено осветление са с тегло около 50 кг. Теглото на новите електрически табла за УО – до 25 кг. Новите табла се монтират до трафопоста на бетонова основа.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Назначаване на екипа за управление на проекта /Assignment of the project management team/: Дейността предвижда цялостно управление на проекта, отчетност, мониторинг, финансово, техническо и административно управление. С оглед ефективното му и качествено изпълнение и осигуряване на ясно разделение на функциите и задачите, свързани с провеждането на обществени поръчки, верификации, осчетоводяване и разплащания, мониторинг и докладване и осигуряване на информация и публичност, в рамките на общината, ще бъде обособен екип от експерти, отговорен за цялостното управление на проекта. Той ще бъде сформиран със Заповед на Кмета на общината след одобрение на проектното предложение. Членовете ще работят по втори трудов договор и/или заповед за възлагане на допълнителни дейности във връзка с изпълнението на проекта, извън установеното работно време. Правата и отговорностите на всеки член от екипа ще бъдат определени с длъжностни характеристики. Екипът за управление на проекта ще включва ръководител на проекта, счетоводител, технически експерт. Екипът ще отговаря за провеждането на процедури съгласно ЗОП. Дейностите по управление на проекта включват подготовка и сключване на договори с класираните изпълнители; контрол на изпълнението на договорите; изготвяне на цялата документация, съпътстваща изпълнението на проекта, в т.ч. междинни и окончателни технически и финансови доклади, искания за плащане, докладване на нередности и др. Общината ще носи цялата отговорност за изпълнение на проекта, включително процедурите за определяне на изпълнител. Ще се води точна и редовна документация и счетоводна отчетност използвайки подходяща и адекватна електронна система. Ще се осъществява хронологично, двустранно и аналитично счетоводно записване и съставяне на финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи на Закона за счетоводството. Дейностите по архивиране и съхранение на счетоводните документи ще се извършват в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и Регламент (ЕО) №1083/2006. The activity provides full project management, accountability, monitoring, financial, technical and administrative management. In order to effectively and qualitatively implement the project and ensure a clear separation of functions and tasks related to the conduct of public procurement, verifications, accounting and payment, monitoring and reporting and provision of information and publicity within the municipality, a team of experts responsible for the overall management of the project will be assigned by order of the Mayor of the municipality after approval of the project proposal. Members will work on a second employment contract and/or an order to assign additional activities in connection with the implementation of the project beyond the established working hours. The rights and responsibilities of each team member will be determined with job descriptions. The project management team will consist of a project manager, accountant and technical expert. The PMT will be responsible for conducting procedures under the PPA. The project management activities include preparation and conclusion of contracts with the qualified contractors; monitoring the performance of contracts, preparation of all documentation accompanying the implementation of the project, including intermediate and final technical and financial reports, payment claims, reporting of irregularities, etc. The municipality will bear the full responsibility for the implementation of the project, including the procedures for determining the contractor. Accurate and regular documentation and accounting records shall be kept using an appropriate and adequate electronic system. Chronological, bilateral and analytic accounting records and compilation of financial statements in accordance with the requirements and basic accounting principles of the Accountancy act will be carried out. The activities of archiving and storing accounting documents will be carried out in accordance with the requirements of the Accountancy Act and Regulation (EC) No 1083. 17 260.00 0.00
Реконструкция и модернизация на системите за външно изкуствено осветление - СМР /Reconstruction and modernization activities of the outdoor artificial lighting systems - works/: Настоящият проект е част от цялостен Инвестиционен проект: „Внедряване на мерки за енергийна ефективност в системата за външно изкуствено осветление в община Димитровград ” и е изготвен съгласно основание на задание на възложителя, „детайлното обследването за енергийна ефективност за населените места в общината“ и проектантско проучване на място. Проект обхваща населените места в община Димитровград: • град Меричлери; • селата: Бодрово; Брод; Бряст; Великан; Воден; Върбица; Голямо Асеново; Горски извор; Длъгнево; Добрич; Долно Белево; Здравец; Златополе; Каснаково; Крепост; Крум; Малко Асеново; Радиево; Райново; Светлина; Скобелево; Сталево; Странско; Черногорово; Ябълково; • както и трите градски квартала: Марийно, Вулкан и Черноконево. За целта системата за външно изкуствено осветление в община Димитровград се реализира, като ще се използват съществуващите стълбове посредством рогатки на които ще бъдат монтирани осветители с вградено LED осветление. Мощността на всеки осветител е подбран в зависимост от изчисленията. Таблата за управление на уличното осветление са стандартизирано производство, като на обекта същите се доставят сглобени и готови за монтаж с комплект с с анкер болтове за поставяне. Съществуващите табла външно изкуствено осветление са с тегло около 50 кг. Теглото на новите електрически табла за УО – до 25 кг. Новите табла се монтират до трафопоста на бетонова основа. Във всички табла ще бъде монтирана система за автоматизация, управление, мониторинг и софтуер на външното изкуствено осветление. Също така и нови средства за измерване и контрол на потреблението на електрическа енергия.Необходимата инвестиция за внедряване със срок на откупуване 40,20 месеца.Ефективност на инвестицията 530.05 лв/tCO2.Посочената стойност е с включено ДДС в съответствие с т.13.4. от Насоките за кандидатстване. /This project is part of a comprehensive Investment project: "Implementation of energy efficiency measures in the external artificial lighting system in the municipality of Dimitrovgrad" and was prepared in accordance with the assignor's assignment, "detailed energy efficiency survey for the settlements in the municipality" and design on-site exploration. The project covers the settlements in Dimitrovgrad municipality: • the city of Merichleri; villages : Bodrovo; Brod; Bryast; Velikan; Voden; Varbitsa; Golyamo Asenovo; Gorski izvor; Dlagnevo; Dobrich, Dolno Belevo, Zdravets, Zlatopole, Kasnakovo, Krepost, Krum, Malko Asenovo, Radievo, Raynovo, Svetlina, Skobelevo, Stalevo, Stransko, Chernogorovo, Yabalkovo; • as well as the three urban neighbourhoods: Mariino, Vulkan, Chernokonevo.For this purpose the designed outdoor system for artificial lightning for Dimitrovgrad Municipality is implemented on the basis of the existing poles by means of slingshots, on which illuminators with built-in LED lightning will be installed.Lighting control panels are standardized production and are assembled and ready for assembly with a set of anchor bolts for installation. The existing outdoor artificial lighting panels weigh about 50 kg. The weight of the new electric boards for ML - up to 25 kg. The new boards are mounted next to the concrete substation./All panels will be fitted with an automation, control, monitoring and software system for outdoor artificial lighting.Also new tools for measuring and controlling electricity consumption.The required investment for implementation with a repayment period of 40.20 months.Investment efficiency 530.05 BGN / tCO2.The stated value is VAT included in accordance with item 13.4. of the Application Guidelines 1 036 364.10 0.00
Cтроителен надзор. /Construction supervision/: Изпълнителят ще бъде отговорен за изпълнението на всички нормативни изисквания съгласно ЗУТ, свързани с надзора на предвидените СМР. Основни дейности и отговорности: 1. Координира строителния процес до въвеждането на обектите в експлоатация; 2. Проверява за наличност на необходимите документи за законовото започване на строителството и съдействие за тяхното набавяне; 3. Наблюдава за спазването на изискванията за здравословните и безопасни условия на труд; 4. Проверява съответствието и подписва количествените сметки представени от изпълнителя на извършените СМР и осигурява предаването им; 5. Контролира съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; 6. Дава инструкции за точно и качествено изпълнение на СМР и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническите проекти; 7. Изготвя и подписва всички актове и протоколи, съгласно изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003; 8. Комплектова цялата необходима документация по време на строителния процес. ;9. Осъществява ежедневен контрол на строителния процес за спазване на изискванията по чл.169, ал.1 и 2 от ЗУТ и одобрения инвестиционен проект; 9. Извършва заверка на екзекутивната документация;10. Съдейства за издаване на всички необходими писмени становища от специализираните контролни органи, както и документ от Агенцията по кадастър за изпълнение на изискванията по чл.175 ал.5 от ЗУТ; 11. Съставя и подписва констативен акт съгласно чл.176 ал.1 от ЗУТ, с който се удостоверява, че Строежът е изпълнен съобразно одобрените инвестиционни проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежите по чл.169 ал.1 и 2 от ЗУТ и условията на Договора за обществена поръчка;12. При необходимост, предприема необходимите мерки за навременно получаване на Разрешение за ползване. Посочената стойност е с включено ДДС в съответствие с т.13.4. от Насоките за кандидатстване. /The contractor will be responsible for the fulfillment of all regulatory requirements under the Spatial Planning Act related to the supervision of the envisaged Works. Main activities and responsibilities: 1. Coordinate the construction process until the commissioning of the site; 2. Check for availability of the necessary documents for the legal commencement of the construction and assistance for their procurement; 3. Monitor compliance with health and safety requirements; 4. Verifies the conformity and signs the quantitative accounts presented by the contractor of the completed Works and ensures their transmission; 5. Control the conformity of the used materials and products with the requirements of the Ordinance on the essential requirements and conformity assessment of construction products; 6. Give instructions for accurate and qualitative implementation of the construction Works and decision-making on technical issues that do not change the technical projects; 7. Prepare and sign all acts and protocols according to the requirements of Ordinance No 3 of 31.07.2003; 8. Complete all necessary documentation during Works. 9. Perform daily control of the Works for compliance with the requirements of Article 169, § 1 and 2 of the SPA and the approved investment project; 9. Perform certification of the executing documentation; 10. Assist in issuing all necessary written opinions from the specialized control bodies, as well as a document from the Cadastre Agency for fulfilling the requirements under Article 175 § 5 of the SPA; 11. Draw up and sign an act according to article 176 §1 of the SPA, certifying that construction is executed according to the approved investment projects, the Certified Executive documentation, the requirements for construction works under Article 169 § 1 and 2 of the SPA and the conditions of the procurement contract; 12. If necessary, take the necessary measures for the timely receipt of a permit to use./ 11 520.00 0.00
Aвторски надзор /Author’s supervision/: Авторският надзор ще се изпълнява от автора на работния проект, избран в рамките на подготвителните дейности. Целта на тази дейност е осъществяване на контрол по време на изпълнението на СМР с оглед точно изпълнение на работните проекти. Тъй като дейността ще се упражнява от автора на работния проект няма да се провежда процедура по избор на изпълнител, а ще бъде сключен договор с него. Основни дейности и отговорности: 1. Упражнява авторския надзор своевременно и ефективно, като се отзовава на повикванията на Възложителя; 2. Следи за точното и правилно изпълнение на проектната разработка. Консултира Възложителя професионално за необходимостта и целесъобразността от исканите или налагащи се промени, като участва в обсъждането и вземането на решения за тях; 3. Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта; 4. При всяко посещение на обекта оглежда и установява състоянието му и дава решения на възникналите проблеми. В случай, че даден проблем не може да бъде решен веднага на място, поема задължението във възможно най-кратък срок да направи необходимите проучвания и да направи съответното решение. Всички констатации и решения се записват в заповедната книга на обекта; 5. Взема участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта; 6. Взема участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи; 7. Съдействие при избор на материали и изпълнители на строителните работи; 8. Консултации, извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация; 9. Изработване на допълнителни чертежи на детайли; 10. Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството. Посочената стойност е с включено ДДС в съответствие с т.13.4. от Насоките за кандидатстване. /The author's supervision will be performed by the author of the work project selected in the framework of the preparatory activities. The purpose of this activity is to carry out controls during the execution of the construction works with a view to accurate implementation of the work projects. As the activity will be carried out by the author of the work project, there will be no procedure for selecting a contractor, but a contract will be concluded with him. Main activities and responsibilities: 1. Exercise author’s supervision in a timely and effective manner, responding to the Contracting Authority's calls; 2. Ensures the accurate and correct implementation of the project development. Advise the Contracting Authority professionally on the necessity and expediency of the requested or necessary changes, taking part in the discussion and decision making for them; 3. Control of the construction site in relation to the quality of construction works and strict adherence to the project; 4. Each visit to the site inspects and determines its condition and gives solutions to problems that have arisen. In the event that a problem cannot be resolved immediately on the spot, it undertakes to carry out the necessary investigations as soon as possible and to make the appropriate decision. All findings and decisions are recorded in the object book; 5. Participates in meetings and meetings related to the realization of the site; 6. Participates in committees and draws up minutes for the stage acceptance of construction works; 7. Assistance in the selection of materials and construction contractors; 8. Consultations carried out at the workplace of the designers or by electronic means of communication; 9. Development of additional drawings of details; 10. Making lawful changes to the project by recording in the executive drawings when the need for them has arised during construction./ 1 440.00 0.00
Изготвяне на доклад за оценка на резултатите от изпълнени мерки за енергийна ефективност /Preparation of a report to evaluate the results of implemented energy efficiency measures/: Изготвяне на доклад и сертификат след въведените мерки. /Preparation of a report and certificate after the implemented measures./ 6 000.00 0.00
Дейности за информираност и публичност /Information and publicity activities/: Тази дейност е свързана с изискванията за комуникация и дизайн на Финансовия механизъм на ЕИП и Норвегия за периода 2014-2021 г. Тя гарантира популяризирането и представянето на проекта пред широк кръг лица, заинтересовани страни, органи на държавната власт, обществеността и медиите. Реализацията на тази дейност ще повиши информираността на всички заинтересовани страни относно значението на настоящия проект, както и относно възможността за финансиране на полезни проекти в рамките на Финансовия механизъм на ЕИП. Конкретните дейности са на основание на Комуникационния план, разработен в съответствие с принципа на пропорционалност, за да се осигурят възможно най-широко разпространение на информация, да се повиши запознатостта и да се засилят прозрачността на информацията за възможностите за финансиране, бенефициерите и постиженията. Целевата група както на проекта, така и на комуникационния план и дейностите по неговото изпълнение, е населението в община Димитровград и в частност това в населените места извън общинския център. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител съгласно ЗОП, който ще бъде отговорен за изпълнението на комуникационния план. Контролът върху изпълнението ще се изпълнява от екипа за управление на проекта и контактно лице ще бъде неговия ръководител. Оценката за информационните и комуникационни материали за проекта, за Финансовия механизъм на ЕИП и Норвежкия Грант, техните цели и въздействие и ролята на Исландия, Лихтенщайн и Норвегия ще се извърши съгласно изпълнението на заданието, което ще бъде разработено в пълно съответствие с изискванията за комуникация и дизайн на Финансовия механизъм на ЕИП и Норвегия за периода 2014-2021 г. Посочената стойност е с включено ДДС в съответствие с т.13.4. от Насоките за кандидатстване. /This activity is related to the communication and design requirements of the EEА-Norway financial mechanism for the period 2014-2021. It ensures the promotion and presentation of the project to a wide range of individuals, stakeholders, public authorities, public and media. The realisation of this activity will increase the awareness of all interested parties about the importance of this project, as well as the feasibility of financing useful projects within the framework of the EEА financial mechanism. The specific activities are based on the Communication Plan, developed in accordance with the principle of proportionality, in order to ensure the widest possible dissemination of information, to increase the familiarity and to enhance the transparency of Information on funding opportunities, beneficiaries and achievements. The target group of both the project and the communication plan and the activities for its implementation is the population in the municipality of Dimitrovgrad and in particular this in the settlements outside the municipal centre. The activity will be awarded to an external contractor under the PPA, who will be responsible for the implementation of the communication plan. The performance control will be performed by the project management team and the contact person will be its manager. The evaluation of the information and communication materials for the project, the EEA financial mechanism and the Norwegian grant, their objectives and impact and the role of Iceland, Liechtenstein and Norway will be carried out according to the performance of the assignment, which will be developed in full compliance with the communication and design requirements of the EEA financial mechanism and Norway for the period 2014-2021. 3 840.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.