Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Изпълнението на проекта дава възможност за изграждане на две нови социални услуги, в които ще се предоставя качествена грижа, съобразена с индивидуалните потребности на всеки един потребител. Реализацията на проекта ще осигури подходяща и ефективна инфраструктура, при която ще се предоставят съпътстващи услуги в общността, които ще заменят институционалния модел на грижа за деца.  С изпълнението на проекта ще се гарантира осигуряване на качествена грижа за децата и младежите, както и на децата с увреждания, като се създаде социални и интегрирани здравно-социални услуги.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Строителство, ремонт, реконструкция, преустройство, обновяване на сграден фонд за изграждане на Център за обществена подкрепа за деца и семейства: Изпълнението на СМР касае преустройство на съществуваща административна сграда, използвана в миналото като помощно училище "Никола Драмалиев", в Център за обществена подкрепа. Сградата е едноетажна, със застроена площ 550,00 кв. м. След обособяване на имот към нея /УПИ VIII, кв.180 а с площ 2227,00 кв.м./ ще се постигне Плътност на застрояване 25,00%, плътност на озеленяване 49,00% и коефициент на интензивност 0,25. Съгласно Наредба № 4 от 2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително за хората с увреждания е проектирана рампа за достъп на хора в неравностойно положение и майки с колички към основния вход на сградата от запад. Сградата не разполага с използваем сутерен. Ще се обособят: коридор, кабинет за персонал, два броя стаи за групова работа, кабинет на психолог, кабинет за индивидуална работа,кабинет социален работник, кабинет логопед, две помещения за спешно настаняване с бани, кухня, трапезария, три санитарни възела. Сградата, която ще се преустрои е строена през 1932 година, конструкцията е масивна с греди и тухлена зидария. Покривът е проектиран скатен, дървен. Фасадните стени са изпълнени с бяла пръскана мазилка и каменна облицовка на цокъла, като се предвижда да бъдат топлоизолирани. Прозорците ще бъдат подменени с PVC дограма. Ще се изгради нова отоплителна система на газ. За изпълнението на дейността община Самоков ще финансира 8323,08 лв. за СМР на обект за изграждане на Център за обществена подкрепа за деца и семейства. В бюджетен ред 4.1 са включени разходи за строителство в размер на 267422.55 лв. И вкючено съфинансиране в размер на 8 323,08 лв 275 745.63 329 406.29
Преустройство и ремонт на материалната база на Център за социална рехабилитация и интеграция и създаване на Дневен център за деца с увреждания.: Изпълнението на проекта касае преустройство и реорганизация на северното крило на Центъра за социална рехабилитация и интеграция в Дневен център за деца с увреждания. Преустройството ще се състои в преоборудване и обзавеждане на съществуващи помещения и обособяване на санитарен възел с достъп на хора с увреждания, както следва: трапезария, кабинет на персонала, стая за групова работа, спално помещение. При обособяване на новия санитарен възел ще се използват леки преградни стени.Конструкцията на сградата е масивна с тухлена зидария. Покривът е скатен, дървен, покрит с керамични керемиди, което не налага ремонт. В бюджетен ред 4.1 са включени разходи за строителство в размер на 24 828,36 лв. 24 828.36 29 866.28
Обзавеждане и оборудване на новосъздадените социални услуги.: За да може да се ползват пълноценно новите социални услуги ще се се закупи цялостно обзавеждане и оборудване, с което ще гарантира предоставянето на качествени социални услуги. Необходимото обзавеждане и оборудване ще отговаря на всички изисквания и ще бъде съгласувано с МТСП, като ще допринесе за спокойната и приятна атмосфера за работа. Основната цел на описаното оборудване от една страна е осигуряване на нормална работна среда на персонала, а от друга постигане на уют и достъпност при посещение на лица от целевата група. 32 973.00 35 867.31
Информация и комуникация: Широко популяризиране на обществото за стартиране и реализиране на Проекта, както и финансовия принос на Европейския Социален Фонд и Европейския съюз. Промяна на обществените нагласи към целевите групи по проекта. При изпълнение на дейността ще се спазват изискванията описани в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 2 833.33 3 387.84
Организация и управление на проекта: В рамките на настоящия проект се предвижда сформирането на екип за управление, състоящ се от специалисти, които да обезпечат координираното, коректно и точно изпълнение на планираните дейности, съобразно спецификата на проекта. Екипът за управление на проекта ще включва: - Ръководител на проекта; - Счетоводител - Координатор. Екипът на проекта е съставен от специалисти с професионална квалификация, опит и образование, които ще разпределят отговорностите си за изпълнение на дейностите, така че да се гарантира максимална ефективност на разходваните време и ресурси. Възнагражденията на екипа ще бъдат отчитани съгласно Националната методология за определяне на размера на сумите във връзка с чл.8, ал. 2 от ПМС 189 от 28 юли 2016 година. 6 922.43 6 710.40
Упражняване на авторски надзор, технически и работни проекти: Съгласно ЗУТ дейността ще бъде възложена на екипа, изготвил работния проект. 11 666.66 833.33
Упражняване на строителен надзор и въвеждане в експлоатация, издадени 2 разрешения за ползване: Избор на изпълнител за строителен надзор по ЗОП 5 258.09 1 009.72
Разходи за обследване и енергийна ефективност: Тук ще се отразят разходите за обследване и енергийна ефективност 1 139.57 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.