Определяне на целевите групи: Лицата, които ще могат да се възползват от дейностите по проекта са разпределени в следните целеви групи по брой и трапезарии:
Трапезария 1 - общо 60 лица:
1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 15 лица;
2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната Дирекция "Социално подпомагане - 10 лица;
3.Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си; - 35 лица;
Трапезария 2 - 60 лица:
1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане - 15 лица;
2. Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната Дирекция "Социално подпомагане - 10 лица;
3. Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си - 35 лица; |
0.00
|
0.00
|
Закупуване на хранителни продукти - Трапезария 1: Реализирането на заложената дейност ще се осъществи съвместно с Общинско предприятие "Социални дейности" към Община Враца, в стол, намиращ се на ул. "Стоян Заимов" 2, като в него ще бъде приготвяна храната - супа, основно ястие, десерт и хляб. По Заповед на Kмета на община Враца №529/04.04.2017г. е променен адреса на трапезария 1 от гр. Враца, ул. „Стоян Заимов” №2 се променя на Трапезария 1 - гр. Враца, бул. „Демокрация” №14. Приготвянето на храната за Трапезария 1 се осъществява в кухня – майка с кетеринг и диетичен стол, ул. ”Стоян Заимов” №2 и се доставя в пункта Трапезария 1 - гр. Враца, бул. „Демокрация” №14. Закупуването на хранителни продукти ще се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин и при гарантиране спазването на принципите по чл. 30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) №966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходване на средствата. Закупуването на хранителните продукти ще се осъществява от фирми - доставчици със сключени договори след проведена процедура по ЗОП. Дейностите по предоставяне на топлия обяд в Трапезария 1 ще стартират от 30.05.2016 г. до 30.04.2020 г. Потребителите на услугата ще получават заявената храна в работните дни от седмицата, като за целия период възлизат на 985 броя р.д. до 30.04.2020 г., както следва:
За 2016 г. - 150 р,д.
м. Май - 2 бр.
м. Юни - 20 бр.
м. Юли -21 бр.
м. Август - 23 бр.
м. Септември - 20 бр.
м. Октомври - 21 бр.
м. Ноември - 22 бр.
м. Декември - 21 бр.
За 2017 г.- 81 р.д.
м. Януари - 21 бр.
м. Фервуари - 20 бр.
м. Март - 22 бр.
м. Април - 18 бр.
2. Брой работни дни за 2017г. – 167 дни, разделени по месеци както следва:
май 2017 г. – 20 работни дни;
юни 2017 г. – 22 работни дни;
юли 2017 г. – 21 работни дни;
август 2017 г. – 23 работни дни;
септември 2017 г. – 19 работни дни;
октомври 2017 г. – 22 работни дни;
ноември 2017 г. – 22 работни дни;
декември 2017г. - 18 работни дни
брой работни дни за 2018г. – 249 дни
брой работни дни за 2019г. – 249 дни
брой работни дни за 2020 до 30.04.2020 г. – 84 работни дни
Общият брой потребители на услугата ще са 60 лица./
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00814-2015-0003, 00814-2018-0013 и 00814-2018-0033 и № на договори с избрани изпълнители - № Д-175 от 18.06.2015г., № Д-222 от 13.09.2018г., №Д -227 и $Д-228 от 17.09.2018г. и №Д-230 от 21.09.2018г. |
140 716.34
|
155 365.49
|
Осигуряване на топъл обяд: Дейностите по предоставяне на топлия обяд ще се реализират в два от столовете на територията на град Враца, както следва Трапезария 1 - гр. Враца, ул. „Стоян Заимов” №2; Трапезария 2 - гр. Враца, ул. „Екзарх Йосиф” №75. Кухня – майка с кетеринг и диетичен стол, ул.”Стоян Заимов” №2 – приготвя храна за потребители на диетично хранене и Обществена трапезария, с капацитет до 350 бр. потребители. Разполага със следната материално – техническа база: Кухненски блок с необходимата техника за приготвяне на готова кулинарна продукция, складово помещение и хладилна техника за съхраняване на продукти. В обекта могат да бъдат ангажирани за изпълнение дейностите по проекта следния персонал:
- Домакин 1 бр.
- Главен готвач 1 бр.;
- Готвач 2 бр.
- Работник кухня 3 бр.
Кухня майка с кетъринг и стол Домашен социален патронаж, ул.”Екзарх Йосиф” №75 – приготвя храна за потребителите на Домашен социален патронаж, ДЦДВУ „Зорница”, ЦНСТ, Обществена трапезария и Център за временно настаняване, с капацитет до 350 бр. потребители. Разполага с Кухненски блок с необходимата техника за приготвяне на готова храна, складово помещение и хладилни съоръжения, за съхраняване на доставените хранителни продукти. В обекта могат да бъдат ангажирани за изпълнение дейностите по проекта следния персонал:
- Домакин 1 бр.
- Главен готвач 1 бр.
- Готвач 2 бр.
- Работник кухня 1 бр.
От 2010 г. и двата обекта работят по реализиране на дейности по проекти, свързани с предоставяне на храна на лица от определени целеви групи.
По Заповед на Kмета на община Враца №529/04.04.2017г. е променен адреса на трапезария 1 от гр. Враца, ул. „Стоян Заимов” №2 се променя на Трапезария 1 - гр. Враца, бул. „Демокрация” №14. Приготвянето на храната за Трапезария 1 се осъществява в кухня – майка с кетеринг и диетичен стол, ул. ”Стоян Заимов” №2 и се доставя в пункта Трапезария 1 - гр. Враца, бул. „Демокрация” №14. |
14 071.64
|
14 194.91
|
Предоставяне на съпътстващи мерки: За изпълнението на дейността ще бъде ангажиран екипа по проект. Съпътстващите мерки ще се изразяват в консултиране и съдействие за възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на община Враца, включително и финансирани по ОП РЧР 2014-2020, ползването на административни общински услуги, осигуряване на временен подслон на бездомните лица и за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги. Ще се разработи информационна карта, която ще се попълва от потребителите на услугата, като с нея ще се информираме за нуждите им от съпътстващи услуги, тя ще се попълва и от всеки нов потребител. При осъществените срещи и предоставените съпътстващи услуги ще се изготвя протокол, като от него ще ни се предоставя информация за броя и посоката на работа с потребителя. |
14 071.63
|
14 194.91
|
Закупуване на хранителни продукти - Трапезария 2: Реализирането на заложената дейност ще се осъществи съвместно с Общинско предприятие "Социални дейности" към Община Враца, в стол, намиращ се на ул. "Екзарх Йосиф" 75, като в него ще бъде приготвяна храната - супа, основно ястие, десерт и хляб. Закупуването на хранителни продукти ще се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин и при гарантиране спазването на принципите по чл. 30 от Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) №966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходване на средствата. Закупуването на хранителните продукти ще се осъществява от фирми - доставчици със сключени договори след проведена процедура по ЗОП. Дейностите по предоставяне на топлия обяд в Трапезария 2 ще стартират от 30.05.2016 г. до 30.04.2020 г. Потребителите на услугата ще получават заявената храна в работните дни от седмицата, като за целия период възлизат на 985 броя р.д. до 30.04.2020 г., както следва:
За 2016 г. - 150 р,д.
м. Май - 2 бр.
м. Юни - 20 бр.
м. Юли -21 бр.
м. Август - 23 бр.
м. Септември - 20 бр.
м. Октомври - 21 бр.
м. Ноември - 22 бр.
м. Декември - 21 бр.
За 2017 г.- 81 р.д.
м. Януари - 21 бр.
м. Фервуари - 20 бр.
м. Март - 22 бр.
м. Април - 18 бр.
2. Брой работни дни за 2017г. – 167 дни, разделени по месеци както следва:
май 2017 г. – 20 работни дни;
юни 2017 г. – 22 работни дни;
юли 2017 г. – 21 работни дни;
август 2017 г. – 23 работни дни;
септември 2017 г. – 19 работни дни;
октомври 2017 г. – 22 работни дни;
ноември 2017 г. – 22 работни дни;
декември 2017г. - 18 работни дни
брой работни дни за 2018г. – 249 дни
брой работни дни за 2019г. – 249 дни
брой работни дни за 2020 до 30.04.2020 г. – 84 работни дни
Общият брой потребители на услугата са 60 лица./
Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа – проведен избор на изпълнител по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00814-2015-0003, 00814-2018-0013 и 00814-2018-0033 и № на договори с избрани изпълнители - № Д-175 от 18.06.2015г., № Д-222 от 13.09.2018г., №Д -227 и $Д-228 от 17.09.2018г. и №Д-230 от 21.09.2018г. |
140 716.34
|
128 532.16
|