Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Липсата на професионален опит и умения създава трудности както при намиране на първа работа, така и при опити за преминаване от един към друг тип заетост. Това води до безработица възниквала въз основа на несъответствие между уменията на хората и уменията, които са желани за наличните свободни места. Проектното ни предложение е разработено в отговор на тези проблеми. Допустимите дейности по процедура„НОВО РАБОТНО МЯСТО” ще ни помогнат да дадем шанс за работа и допълнителна квалификация на безработните лица. Целта ни е да осигурим заетост на лицата в трудоспособна възраст, да ги включим в обучение, за да подобрят уменията си и да получат съвременни познания, необходими за качественото изпълнение на дейността.
Фирма „Венеция 08”ООД се занимава с внос и продажба на автомобили втора употреба. Имаме обекти в Драгичево и гр. Дупница. Фирмата има нужда от работна ръка, с помощта на която да доразвие  дейност си. За това ще дадем възможност на десет безработни лица да вземат участие в проекта. Четири от тях на възраст до двадесет и девет години, пет лица между тридесет и петдесет и четири години и един човек над петдесет и четири години. Подборът на целевите групи ще се осъществи със съдействието на Бюро по труда гр. Перник, което ще ни помогне да идентифицираме хората. След това ще да ги включим в заетост и обучение, осигурявайки им необходимото оборудване и обзавеждане съобразно новоразкритите свободни позиции. Лицата ще бъдат наети за срок от дванадесет месеца, като част от служителите ще си запазят работните места и след това.
С проектното предложение ще дадем нова възможност за по-висок стандарт на живот на безработните хора чрез осигуряване на заетост, придобиване на квалификация и подобряване на техния потенция, като по този начин ще намаляване нивото  на безработица. 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта ще поверим на екип от експерти. Екипът, които ще следи за своевременното, целесъобразното и ефективно изпълнение на дейностите включени в проектното предложение ще е състой от следните експерти: Ръководител: ще ръководи цялостното изпълнение на предвидените дейности в проектното предложение. Ще следи и контролира изпълнението на заложените цели в проектното предложение, както и за навременното изпълнение на задълженията на останалите експерти от екипа. Ще контролира финансовата отчетност и верификацията на разходите по проекта. Координатор: ще организира и координира всички дейности предвидени в проекта. Ще подпомага дейността на ръководителя. Счетоводител: ще следи и ръководи цялата финансово-счетоводна дейност свързана с изпълнението на проекта. Ще изготвя междинни и финални отчети по проекта. 15 722.00 15 325.10
Подготовка за избор на изпълнители съгласно ПМС 118/20.05.2014г.: За осъществяването на тази дейност трябва да се направи успешен избор на изпълнители съгласно ПМС 118/20.05.2014г. за провеждане на професионални обучения, за доставка на оборудване и обзавеждане, за закупуване на консумативи и материали по Дейност 1, както и за осигуряване на публичност. 0.00 0.00
Подбор на лица от целевата група: Подборът на хората от целевите групи се осъществява съвместно с Бюро по труда гр.Перник, както и с помощта на екипа по проекта 0.00 0.00
Осигуряване на заетост на лицата от целевата група: Подпомагане реализацията на безработни лица от всички възрастови групи. Активиране и интегриране в заетост на уязвимите групи на пазара на труда. Целта на фирма „Венеция 08” ООД е лицата наети по проекта да бъдат назначени на работа на съответните новоразкрити места, имайки възможността да запазят работните си позиции след приключване на проектните дейности. Безработните лица ще се активират, стимулират и ще получат професионален опит за по-успешно развитие на трудовия пазар. 116 763.36 121 017.64
Провеждане на обучение по професионална квалификация: Включване на безработни лица в професионално обучение за повишаване на тяхната квалификация. Чрез това обучение служителите наети на работа ще придобият повече знания и умения в сферата на тяхната работна дейност. Лицата преминали през професионално обучение ще станат по-конкурентно способни и успешни на пазара на труда. Постигането на тази цел изисква изключително внимание към осигуряването на подходящо професионално обучение за подобряване пригодността за заетост на работната сила. Един човек ще бъде включен в обучение от втора степен с 660 уч. часа на стойност 1 200лв. Един учебен час във вечерна форма на обучение е 40 мин., а един учебен час в дневна форма е 45 мин. Часовете по теория са 300, а по практика 360. Останалите 9 лица ще преминат през обучение част от трета степен и ще имат 600 учебни часа на стойност 1125лв. за обучаем. Един учебен час във вечерна форма на обучение е 40 мин., а един учебен час в дневна форма е 45 мин. Часовете по теория са 240уч.ч., а по практика 360уч.ч.. Обученията ще се провеждат два пъти седмично по 4 часа след работно време от 18:00 до 20:50ч. с почивка от 19:20 до 19:30ч. и събота по 6 часа от 09:00 до 14:10ч. с две почивки от 10:30 до 10:40ч. и от 12:10 до 12:40ч.. Участникът завършил обучение втора степен ще получи Свидетелство за професионално обучение Образец 3-54, а лицата завършили обучение част от трета степен ще получат Удостоверение за професионална квалификация Образец 3-37. 11 325.00 11 325.00
Закупуване на обзавеждане и оборудване за ново разкритите работни места: Осигуряване на техническа и материална обезпеченост на новоразкритите работни места. 38 400.00 38 400.00
Информиране и Публичност: С изпълнението на тази дейност се информира широката общественост за финансовото подпомагане, което е отпуснато от Европейския социален фонд за реализиране на проектното предложение. За да бъде успешно изпълнена дейност „Информиране и Публичност” ще трябва да бъдат спазени всички технически правила и изисквания. С оглед популяризиране целите, дейностите и очакваните резултати от изпълнението на проектното предложение ще се проведат две пресконференции, ще се изготвят информационни табели, плакати, флаери/листовки, стикери и рекламни химикали и папки. 3 175.00 3 175.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.