Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 678 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Полипрес ООД е Рекламна Агенция и полиграфически комплекс, базирани в гр. Габрово. Фирмата съществува от 1994 г. и разполага с хора с голям опит и познания за практиката в рекламата. През годините фирмата се развива бързо, превръщайки се в една от водещите компании в този бранш в Габрово и региона. Фирмата инвестира в развитие на човешкия ресурс и потенциал на своя персонал.  Една от основните цели на кандидата е развитие на човешкия капитал с цел осигуряване
на по-висока заетост, доходи и социална интеграция, за да може фирмата да запази изградения през годините капацитет. Настоящият проект допринася за създаване на условия за заетост на безработни лица, които попадат в приоритетните целеви групи на програмата. Фокусът е насочен към интеграцията на едни от най-уязвимите групи на пазара на труда. Предвижда се да бъдат наети 3-ма безработни младежи до 29 г., както и 3-ма трайно безработни и неактивни лица. В допълнение, целите на проектното
предложение съответстват напълно и на целите на ОП „Развитие на човешките ресурси" да се подобри качеството на живот на хората в България чрез подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост, повишаване на производителността, достъп до качествено образование и учене през целия живот, и засилване на социалното включване. Проектът предвижда изпълнение на следните дейности: Дейност 1. Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;
Дейност 2. Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места, Дейност 3. Дейност за организация и управление на проекта, Дейност 4. Информиране и публичност. работни места и продължаването на инвестирането в човешките ресурси са от първостепенно значение през 2015 г. Целите и дейностите на проекта са съобразени с дългосрочните приоритети на Стратегията „Европа 2020” и необходимостта от подобряване на бизнес средата в България.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;: Проектът е напълно в унисон с Приоритетна ос 1: Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места от ОП РЧР, както и с целите на Националният план за действие по заетостта за 2015 г. (НПДЗ) . За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок 15 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва трудов договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички 6 лица, за да се пристъпи към назначаването им по едно и също време. Разходът за дейността е определен на база минималния осигурителен доход за длъжността. Предвижда се наемането на общо 6 лица: 3 безработни лица до 29 г. и 3 продължително безработни и неактивни лица. Те ще бъдат назначени на следните длъжности: - 3-ма на длъжност с код 72232020. Машинен оператор, металорежещи машини с основно възнаграждение в размер на 362,00 лв. и общо разходи за работодателя 426.80 лв. на месец. Предвид, че на тази позиция ще бъдат наети 3 лица това прави общо 15 364.80 лв общо за период от 12 м. - 2- ма на длъжност с код 21663008. Графичен дизайнер с основно възнаграждение в размер на 407,00 лв и общо разходи за работодателя 479,85 лв. на месец. Предвид, че на тази позиция ще бъдат наети 2 лица това прави общо 11 516,40 лв. за 12 м. - 1 лице на длъжност с код 33393022. Технолог, приемане на поръчки с основно възнаграждение в размер на 384 лв. и общо разходи за работодателя 452.74 лв. на месец. Това прави 5432,88 лв. общо за период до 12 м. Той ще оформя точно задание и описва технологичен лист за изпълнение. Разходите за възнаграждения и осигуровки на всички новонаети по проекта служители възлизат на обща стойност от 32 314,08 лв. Наемането на хора на тази позиция ще доведе до увеличаване обема на извършваните поръчки. Друг проблем пред кандидата е, че до момента не е имало назначен служител на длъжност „Технолог, приемане на поръчки“ – човек, който е запознат на 100% с възможностите на всички машини, познава спецификата на различните видове печат; има опит с печата на конкретни видове материали, в резултат на което да направи точно задание, което да бъде изпълнено от „Специалиста предпечатна подготовка“. Затова и понякога се печатат неща, които в крайна сметка не могат да бъдат довършени технологично. Друг проблем пред компанията са довършителните операции, част от които до момента се извършват ръчно или полуавтоматично. Изпълнението на Дейност 1 "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца" допринася за осигуряването на по-висока и по-качествена заетост, чрез прилагане на мерки посредством повишаване на икономическата активност и едновременно с това – подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица. С развитие на дейността си фирмата все повече се нуждае от нова работна сила за предоставяне на повече и по-качествени услуги в областта на печата и рекламата и да отговори на нарастващото търсене на този тип услуги. 32 314.08 32 314.08
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Да се закупи и достави оборудване за нови 6 работни места в Полипрес ООД с цел създаване на условия за заетост на представителите на целевата група. В рамките на дейността ще бъде избран изпълнител за доставка на необходимото оборудване и обзавеждане във връзка с новоразкритите работни места.Обект на дейността по проекта са последователно организирани и проведени етапи, свързани с доставката на оборудване и обзавеждане на новите работни места. След подписване на договорите за доставка с избраните изпълнители по процедурите фирма Полипрес ООД , предствлявана от екипа за управление ще проведе срещи с изпълнителите за уточняване на детайли по доставките. Предвижда се закупуването на машина - лазерен гравир, служи за гравиране, надписване или изрязване на надписи, логота и др. и се използва основно в областта на рекламата. Самата машина представлява настолна лазерна система за гравиране и рязане на широка гама материали: дърво, гума, плексиглас, плат, гранит, мрамор, ABS двуслойни плоскости, алуминий, кожа, картон и др. Оборудвани са с лазер с водно охлаждане, система за обдухване, RedDot показалец, панорамно затъмнено стъкло за по-добра видимост, работен плот тип "пчелна пита". (Нещо като заместител на фрезер), (металорежеща машина). Стойността на лазерния гравир възлиза на 16 000 лв. Посредством тази машина ще се постигне по-високо ниво на производителност, възможност да се поемат по-голям брой поръчки като се съкрати времето им за изпълнение. С нея ще бъдат обучени да работят всички наети по проекта лица. С оглед на спецификата на дейността на фирмата без закупуване на това оборудване ще се създаде затруднение при извършване на работните процеси. Оборудването е необходимата предпоставка за извършване на нормален работен процес и създаване на устойчива заетост. Разходите са необходими за осигуряване на минимума от условия за труд в новите работни места, произтичат пряко от дейността на фирмата. Това са разходи за закупуване на ооборудване, свързани със създаването на нови работни места за представителите на целевата група. Ще бъде проведено вътрешно фирмено обучение на лицата наети по проекта относно естеството на работа в компанията. 16 000.00 15 960.00
Дейност за организация и управление на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип , който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Ръководителят на проекта е управител на дружеството, а за координатор и счетоводител ще бъдат избрани външни лица съгласно ЗУСЕСИФ и ще бъдат сключене договори за възлагане на услуга . В съответствие с Плана за действие по Проекта Управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по Проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Задачите се утвърждават окончателно, както и отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. Създаване на структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. Изпълнение на дейностите по проекта, постигане на целите, изготвяне на технически и финансови отчети и цялостно финализиране на проекта. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура. 5 376.00 5 376.00
Информиране и публичност: В рамките на тази дейност фирмата кандидат Полипрес ООД ще бъде ангажирана с изработване и монтаж на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Това решение е продиктувано от факта, че дейността на самата фирма е свързана с печата и рекламата, освен това Полипрес ООД има богат опит като подизпълнител по различни обществени поръчки на дейности по Визуализация и публичност. Кандидатът е отлично запознат с всички условия за осигуряване на информация и публичност на проекти финансирани с европейски средства. Информационната табела ще отговаря на всички изисквания, относими към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Подготовка и провеждане на PR кампания за популяризиране на Проекта и неговите цели, включваща провеждането на две презентации, на които ще бъдат поканени представители на ДРСЗ и ДБТ, както и представители на местните и централни медии. По време на първата презентация ще бъде представен проектът, основните идеи и предвидените дейности, както и очакваните резултати. Втората презентация ще се проведе при приключването на Проекта и ще има характер на своеобразен обществен отчет за направеното по него и постигнатите резултати, както и за проблемите. При необходимост ще бъдат организирани и други брифинги, изпращането на съобщения и даване на интервюта от Ръководителя на Проекта и/или оторизирани/ упълномощени от Водещата организация представители. Ще бъдат изготвени и брошури за разпространение на резултатите от проекта. 1 000.00 980.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.