Интелиджънт Системс България ЕООД е водещ интегратор на ERP, CRM и BI софтуерни решения за управление на бизнеса. Създадена през 2004, фирмата е в ТОП 5% от най-успешните Microsoft Dynamics партньори в цял свят. За тези 12 години, Интелиджънт Системс е внедрила ERP, CRM и BI решенията на Microsoft и собствени софтуерни разработки за конкретни индустрии в над 250 компании от над 35 държави.
По проекта се подкрепя внедряването на продуктова иновация - нова Enterprise Resource Planning система (ERP), която ще се предлага на европейския и американски пазар като услуга в облака. NAV-agrо-trans е собствена разработка, защитена с авторско право. Тя е специализирано решение за средни и големи компании от агро и транспортния бранш, базирано на една от най-популярните платформи Microsoft Dynamics NAV. Иновацията е призната и сертифицирана от Microsoft като отговаряща на най-високите стандарти за качество на иновативни софтуерни разработки, работещи и съвместими с Microsoft продукти.
Изпълнението на проекта ще доведе до пазарна реализация на NAV-agrо-trans, попадащ в обхвата на 3 приоритетни направления на ТО на ИСИС "ИКТ и информатика". Иновацията е уникално уеб-базирано клауд решение, което създава значими пазарни предимства и при това повиша конкурентоспособността. То е новост на европейския и световен пазар - ERP и BI инструмент в едно, предоставящ интеграция с най-модерните технологии за дигитално земеделие и транспорт - от модули за събиране на данни в земеделска техника до дронове. Иновацията превъзхожда всеки един алтернативен софтуер за управление на бизнес процесите в агро и транспортни компании.
Проектът е технически осъществим, тъй като кандидатът разполага с частично оборудване и софтуер, които ще се допълнят от закупените по проекта хардуер и специализиран софтуер. Комплексната инвестиция в облачна инфраструктура ще направи възможно внедряването иновацията, като осигури виртуалната среда, през която NAV-agrо-trans ще бъде предлаган като услуга.
Дейности
Дейност
Договорена стойност
Отчетена стойност
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт (стока или услуга) или процес (ще бъде извършена чрез закупуването на Оперативна памет за облачна конфигурация (1TB), Дисков масив (2 бр.), Резервиран дисков масив за облачна конфигурация (1 бр.), Комутаторна система за управление на дискови масиви (2 бр.), Сървърна конфигурация (2 бр.)): Като част от дейността ще бъдат закупени, доставени и пуснати в експлоатация:
- Оперативна памет за облачна конфигурация (1TB)
- Дисков масив (2бр.)
- Резервиран дисков масив за облачна конфигурация (1бр.)
- Комутаторна система за управление на дискови масиви (2бр.)
- Сървърна конфигурация (2бр.)
Инвестицията в посочените ДМА ще допринесе за изпълнението на дейността и проекта в следните аспекти:
Внедряването на иновацията преминава през 2 фази:
1. Staging среда (виртуална среда 1)
2. Въвеждане /Deployment в продуктивна среда (виртуална среда 2)
След сключване на договор за продажба фирмата-кандидат следва да адаптира (кастъмизира) продукта според нуждите на съответната компания-клиент. За целта създава Staging среда (виртуална среда 1), в която извършва симулация на решението с цел адаптиране към конкретните условия при клиента. След успешна симулация, решението е готово "да се пренесе" в продуктивна облачна среда (виртуална среда 2), през която клиентът го ползва като услуга.
Staging средата е първичната производствена среда за симулация и адаптация непосредствено преди разполагането на иновативното решение във вторичната производствена среда за клиента. Кандидатът ще ползва наличен хардуер и софтуер, като по проекта ще се осигурят липсващите за целта активи:
- двойно резервирана (2бр.) Сървърна конфигурация - ще бъде виртуализирана като осигури облачна среда за симулация максимално близка до продуктивната среда
- 1бр. Дисков масив за тази двойно резервирана сървърна конфигурация - основен дисков масив за поддържане на Staging средата
Чрез инвестицията в описаните активи ще се осигури облачна среда за иновацията (виртуална среда 1), симулираща възможно най-точно продуктивната среда (виртуална среда 2) на иновацията за конкретния клиент. Двете ДМА са инструментариум за създаване на облачна среда за адаптиране и симулация на иновацията преди пускането й при конкретния клиент.
Въвеждане /Deployment в продуктивна облачна среда е фазата, през която се конфигурира виртуална среда за достъп на иновацията от крайния клиент. Кандидатът ще ползва наличен частичен хардуер като по проекта ще се осигури липсващият хардуерен ресурс за внедряване:
- Оперативна памет за облачна конфигурация (1TB) - служи за кеширане на обработваемите данни и увеличава бързодействието и капацитета на продуктивната облачна среда, предоставяна на крайните клиенти
- Дисков масив за облачна конфигурация (1бр.) - съвкупност от дискове в определен RAID масив, който ги презентира като едно цяло; ще се ползва за увеличаване капацитета от дисково пространство за продуктивната облачна среда с цел предоставяне на достъп до иновативното ERP едновременно до множество клиенти.
- Резервиран дисков масив за облачна конфигурация (1бр.) - ще осигури резервиран капацитет от дисково пространство за продуктивната облачна среда (High Availability); служи за поемане на голям обем обслужване при високо натоварване и непрекъсваемост на процесите.
- Комутаторна система за управление на дискови масиви (2бр.) - служат за управление на множество дискови масиви през различни хостове (единица виртуализационен сървър); ще осигурят достъпа от всеки хост до всеки дисков масив (SAN).
Чрез инвестицията в описаните активи:
- ще се осигури продуктивната облачна среда, в която ERP решението ще бъде достъпно за ползване от клиентите
- ще се осигури нужният технологичен капацитет за поемане на планираните обеми от целевите пазари
В резюме всички ДМА, включени в дейността:
- служат за изграждане на облачната инфраструктура, чрез която иновативното ERP ще бъде предоставяно като облачна услуга
- представляват производствените мощности, необходими за "производството" на иновацията
- обезпечават техническата осъществимост на проекта
- са ефективни, обосновани, допустими и абсолютно необходими за постигане целта на проекта - пазарна реализация на продукта в 3 приоритетни направления на тематичната област на ИСИС "ИКТ и информатика"
348 783.00
347 090.00
Придобиване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт (стока или услуга) или процес (ще бъде извършена чрез закупуването на Софтуер за архивиране на виртуални машини (16 процесорни лиценза), Виртуализиращ софтуер (16 процесорни лиценза), Софтуер за управление на виртуализация (1 лиценз)): Като част от дейността ще бъдат закупени, инсталирани и пуснати в експлоатация:
- Софтуер за архивиране на виртуални машини (16 процесорни лиценза)
- Виртуализиращ софтуер (16 процесорни лиценза)
- Софтуер за управление на виртуализация (1 лиценз)
Инвестицията в посочените ДНА ще допринесе за изпълнението на дейността и проекта в следните аспекти:
Кандидатът не разполага със специализирания софтуер, нужен за внедряване на иновацията. Трите вида ДНА представляват този специализиран софтуер, необходим във фаза 2 от внедряването - Въвеждане /Deployment. Това е фазата, през която иновативното ERP решение се въвежда в продуктивна облачна среда за достъп и ползване от крайния клиент. Приносът за конфигурирането на тази виртуална облачна среда на всеки един от предвидените за закупуване софтуери е следният:
- Софтуерът за архивиране на виртуални машини служи за управление, създаване и възстановяване на резервни копия на виртуални машини и архивиране на съответната информация, с който ще се подсигури продуктивната облачна среда (Disaster Recovery). Той служи за защита и възстановяване на данните за виртуални среди в случай на форсмажорни обстоятелства.
- Виртуализиращият софтуер представлява софтуерна платформа за виртуализация на сървърни конфигурации, която оптимизира и консолидира множество приложения на по-малък хардуерен ресурс. Чрез него се създава самата виртуална среда - облакът, в който се намира иновативното ERP.
- Софтуерът за управление на виртуализиращия софтуер представлява централизирана софтуерна платформа за управление, автоматизация и предоставяне на виртуална инфраструктура на клиентите на иновацията. Базирана е на виртуализиращия софтуер и управлява достъпа и ползването на иновативното решение от клиента "в облака".
В резюме всички специализирани софтуери /ДНА/, включени в дейността:
- служат за изграждане на облачната виртуална среда, чрез която иновативното ERP ще бъде предоставяно като облачна услуга
- представляват "производствените мощности", необходими за "производството" на иновацията
- обезпечават техническата осъществимост на проекта
- са ефективни, обосновани, допустими и абсолютно необходими за постигане целта на проекта - пазарна реализация на продукта в 3 приоритетни направления на тематичната област на ИСИС "ИКТ и информатика"
74 214.00
73 380.00
Забележки:
Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN