Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Предоставяне на възможност за придобиване и повишаване на професионалната квалификация и адекватността на уменията на заетите лица, съобразено с актуалните нужди на бизнеса. Създаване на условия за повишаване производителността на труда за по-устойчива заетост, както и заемане на по-качествени работни места.

Целта на проекта е повишаване способността на заетите лица да посрещнат настъпващите бързи промени на пазара на труда в резултат на структурни фактори като глобализацията, технологичните промени, застаряването на населението, чрез придобиване на ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" от заети лица. 

Целевите групи, към които е насочен проекта са две:
- заети лица със средна и по-ниска степен на образование и/или на възраст над 54 години (50%)
- заети лица във връзка с изпълнението на преките им задължения и изрична необходимост от свободно владеене на чужди езици(50%)

Дейностите заложени по проекта са:
- Обучение за придобиване на ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици"
- Организация и управление нa проекта
- Информация и комуникация

Резултати:
Подобряване на знанията и уменията на заетите лица, което ще допринесе за тяхното задържане, повишаване на възможностите за кариерно развитие и степен на удоволетвореност от работата.

Общ брой на заетите лица придобили квалификация по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" - 60 заети лица, в т.ч.:
- заети лица със средна и по-ниска степен на образование и/или на възраст над 54 години - 30 броя 
- други заети лица с обоснована необходимост от обучения по ключова компетентност 2, свързана с изпълнение на преките им задължения - 30 броя
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Обучение за придобиване на ключови компетентности на заети лица, съгласно Европейската квалификационна рамка по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици": 1. Описание Пазарите, на които оперира Хотел Интернационал АД са Израел, Турция, ОНД, Румъния и други европейски страни. Това налага комуникацията да бъде основно на чужд език. Задължителният език за комуникация на служителите с гостите на хотела е английски, но предвид спецификата на туристическия продукт, предлаган от "Хотел Интернационал" АД има все по-голяма осъзната необходимост от служители, които ползват повече от един език - руски, иврит, турски, немски и други. Глобалната стратегия за развитие на "Хотел Интернационал" АД предвижда увеличаване на съществуващите пазарни позиции за страни от ОНД. Това, заедно с факта, че голяма част от клиентите от Израел са руско говорящи, налага и необходимостта служителите на дружеството да имат добро ниво на владеене и на руски език. 2. Цел на дейността: Цел 1: Повишаване способността на заетите лица да посрещнат настъпващите бързи промени на пазара на труда в резултат на структурни фактори като глобализацията, технологичните промени, застаряването на населението. Спец. цел 1: Придобиване на ключова компетентност "Общуване на чужди езици" от заети лица със средна и по-ниска степен на образование и/или на възраст над 54 години Спец. цел 2: Придобиване на ключова компетентност "Общуване на чужди езици" от заети лица във връзка с изпълнението на преките им задължения 3. Дейността включва: Подготовка на дейностите - организация и предварителни тестове (1 месец). Провеждане на обучения по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" на заети служители на "Хотел Интернационал" АД. В обученията ще бъдат включени заети лица от различни отдели и длъжности, чиито задължения и отговорности са свързани с обслужване на клиенти, а именно: отдели - хотелско домакинство, фронт офис, ресторанти, охрана, спа център, казино и др. длъжности - камериерки, администратори, пикола, сервитьори, ОТЗ-та, бармани, охранители, рехабилитатори, спасители, крупиета и др. Разпределение на включените в обучение лица: А.) Заети лица със средна и по-ниска степен на образование и/или на възраст над 54 години - 30 броя Предвижда се обучение по Английски език. След провеждане на тест за входно ниво служителите ще бъдат разпределени в 2 групи по 15 човека. Възможна система за обучение - NEW HEAD WAY - Third edition, Oxford, завършваща с устен и писмен изпит. Информация за обучението: Английски език хорариум - 3* 100 учебни часа (45 мин.) брой лица - 30 (разделени в 2 групи по 15) документ - диплом за завършено ниво - A1 Elementary, A2 Pre-Intermediate, B1 Intermediate Б.) Други заети лица с обоснована необходимост от обучения по ключова компетентност 2, свързана с изпълнение на преките им задължения - 30 броя Предвижда се обучение по Английски и Руски език. За обучението по Английски език след провеждане на тест за входно ниво служителите ще бъдат разпределени в 2 групи по 10 човека в зависимост от резултатите им. Информация за обучението: Английски език - 1 хорариум - 3* 100 учебни часа (45 мин.) брой лица - 10 (1 група) документ - диплом за завършено ниво - A1 Elementary, A2 Pre-Intermediate, B1 Intermediate Английски език - 2 хорариум - 3* 100 учебни часа (45 мин.) брой лица - 10 (1 група) документ - диплом за завършено ниво - A2 Pre-Intermediate, B1 Intermediate, В2 Upper-Intermediate За обучението по Руски език ще бъде сформирана 1 група за начинаещи от 10 човека. Възможна система за обучение - Диалог с Россией, завършващ с финален тест за получаване на сертификат. Руски език хорариум - 3* 100 учебни часа (45 мин.) брой лица - 10 (1 група) документ - диплом за завършено ниво - A1, А2 и В1 4. Етапи на изпълнение: 4.1. Подбор и селектиране на лица, отговарящи на изискванията. 4.2. Избор на обучителна организация. 4.3. Включване в обучения по ключова компетентност 2 " Общуване на чужди езици". 4.4. Контрол от страна на работодателя по време на курса. 4.5. Оценка на придобитите знания, след проведеното обучение, по време на работа. 42 000.00 37 100.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.