Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

"Перфект инвест 2007" ЕООД е дружество, създадено през 2007 г. в гр. Бургас. Компанията е с основен код на икономическа дейност за 2014 г. по КИД-2008: 68.20 "Даване под наем и експлоатация на собствени недвижими имоти". В бъдеще фирмата желае да се развива в друго направление, а именно дейности по обслужване на сгради. Предвижда се цялостното обслужване и поддръжка на 2 обекта в гр. Бургас.
С настоящото проектно предложение по процедура "Ново работно място 2015", "Перфект инвест 2007" ЕООД кандидатства за наемане на персонал, необходим за поддръжката и обслужването на сградите. Планирано е хората да попадат в целевата група по процедурата - безработни и неактивни лица, като срокът на трудовото им правоотношение ще бъде 12 месеца. Работодателят поема задължението да запази минимум 50% от новоразкритите работни места за поне 12 месеца след приключването на проекта - по този начин ще се осигурят условия за създаване на устойчиви работни места. Субсидирата заетост по проекта се явява стимул за работодателя за инвестиция в най-ценния ресурс за една компания - човешкия капитал, а от друга страна - ще има своя положителен ефект върху качеството на живот на включените в заетост хора и ще допринесе за намаляване безработицата в гр. Бургас и региона.
По настоящата процедура са определени 5 групи специфични категории целеви групи, които се характеризират с по-трудната си реализация на пазара на труда. "Перфект инвест 2007" ЕООД планира минимум 50% от служителите да попадат в 4 от тях, а именно: безработни младежи до 29 г., безработни лица над 54 г., продължително безработни и неактивни лица и безработни лица с ниска степен на образование.
Горепосочените проектни цели ще бъдат постигнати чрез изпълнението на следните дейности:
1. Организация и управление на проекта
2. Информиране и публичност по проекта
3. Наемане на безработни и неактивни лица
4. Закупуване на оборудване, работно облекло, лични предпазни средства и стопански инвентар, свързани с новите работни места
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Целта на дейността по организация и управление на настоящия проект е своевременно и целесъобразно организиране, управление и отчитане на проектните дейности и достигане на желаните резултати. Основните дейности по проекта са свързани с подготовката, организирането, контрола и правилното изпълнение на заложените в проектното предложение цели. Ефективното осъществяване на планираните процеси се основава на следните основни дейности: 1. Организация и управление на проекта 2. Информиране и публичност по проекта 3. Наемане на безработни и неактивни лица 4. Закупуване на оборудване, работно облекло, лични предпазни средства и стопански инвентар, свързани с новите работни места Горепосочената 1-ва дейност е от ключово значение за постигане желаните резултати от изпълнението на проекта. Дейността по организация и управление на проекта взаимодейства и има пряко влияние върху всички останали проектни дейности. Дейността включва сформиране на екип по организация и управление на проекта, който се състои от: 1. Ръководител 2. Координатор 3. Счетоводител Дейността включва изпълението на следните поддейности: 1. Сформиране на екип по организация и управление на проекта 2. Изготвяне на работен план и времеви график в съответствие със заложените проектни дейности, техния начален срок и продължителност 3. Разпределяне на задълженията между участниците в екипа на проекта и определяне на индивидуалните отговорности 4. Изготвяне и поддържане на пълно досие по проекта с цялата налична информация и документация 5. Изпълнение и управление на проектните дейности и текущо "сверяване" дали дейностите се изпълняват в срок 6. Текущ контрол на дейностите - дали тяхното реализиране води до достигане на заложените проектни цели 7. Междинно и финално отчитане на проекта 35 000.00 34 504.87
Информиране и публичност по проекта: Целта на дейността по информиране и публичност на проекта е: оповестяване обществеността за изпълнявания във "Перфект инвест 2007" ЕООД проект и постигане устойчивост на достигнатите с проекта резултати. Информирането и публичността по проекта включват: 1. Поставяне на информационни табели - по 1 бр. пред всеки от обектите На информационната табела ще бъдат посочени наименованието и основното предназначение на проекта. Табелата ще бъде изготвена от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия и ще съдържа: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта, общата стойност на проекта, както и размера на съфинансиране, представени в български лева. 2. Поставяне на информационни стикери Стикерите ще бъдат поставени на подходящо място на повърхността на закупеното оборудване, като няма да пречат на нормалната му експлоатация. Стикерите ще предоставят информация за изпълнявания проект и подкрепата за закупеното оборудване за разкриването на новите работни места. 3. Публикуване на прессъобщение Ще бъдат направени 2 броя публикации в национална/и медия/и, в които ще бъде посочено наименованието на проекта, името и кода на процедурата, оперативната програма, източника на финансиране, размера на проекта и на безвъзмездната финансова помощ, целите на проекта и основните дейности, които ще бъдат реализирани. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Избор на медия, в която ще бъде публикувана информация за проекта, след сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ 2. Публикуване на 1-вото прессъобщение 3. Проучване на изпълнителите и доставчиците на информационните материали - табела и стикери 4. Избор на фирмата, която предлага най-добра ценова оферта 5. Поръчка на информационните артикули 6. Доставка и поставянето им 7. Публикуване на 2-рото прессъобщение 1 000.00 1 000.00
Наемане на безработни и неактивни лица: Целта на дейността по наемане на безработни и неактивни лица е осигуряване на заетост на 47 (четиридесет и седем) души във "Перфект инвест 2007" ЕООД. Отношенията между работодателя и лицата ще бъдат уредени според изискванията на българското трудово законодателство - ще бъдат сключени трудови договори, като тяхната продължителност ще бъде 12 месеца, каквато е и максималната продължителност на субсидираната заетост по процедурата. Новите служители ще бъдат назначени на длъжности, попадащи в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. Новите служители ще получават месечно възнаграждение в размер на Минималния осигурителен доход за длъжността, на която са назначени. Съответните длъжности и свободните позиции за всяка от тях са следните: 1. Код длъжност 95100005 Пазач - 16 позиции 2. Код длъжност 61131002 Градинар - 6 позиции 3. Код длъжност 91120004 Чистач - 15 позиции 4. Код длъжност 93120008 Работник, поддръжка - 10 позиции Работодателят поема задължението да запази минимум 50% от новоразкритите работни места за поне 12 месеца след приключването на проекта. Дейността по наемане на безработни и неактивни лица включва последователното изпълнение на следните поддейности: 1. Набор и подбор Дейността по набиране и подбор на персонала е ключов момент в управлението на човешките ресурси. Чрез нея се избира най-удачният начин за привличане на кандидати за работа. Набирането и подборът са две съставни части на един и същ процес и са взаимно свързани помежду си. Набирането и подборът на нови работници и служители обхваща дейностите по привличане на подходящи кандидати за определена длъжност, преценяване на техните качества от гледна точка на изискванията за длъжността и организацията като цяло и вземане на решение на кого да се направи предложение за работа. След формирането на "банка" от потенциално допустими кандидати за заемане на свободните работни позиции, ръководителят на проекта, съвместно с управителя на дружеството ще "отсее" най-подходящите от тях и ще им отправи предложение за започване на работа. На хората ще бъде предоставена информация за изпълнявания във фирмата проект, срокът на трудовото правоотношение. Лицата също така ще бъдат уведомени за необходимите документи за започване на работа и съответния срок, в който трябва да ги представят. За набора и подбора на хората по настоящия проект е планирана продължителност от: 4 месеца. 2. Наемане Наемането на персонал по проект започва след предоставяне от лицата на необходимите документи за започване на работа и сключването на трудовите договори между тях и работодателя "Перфект инвест 2007" ЕООД. Срокът на трудовото им правоотношение е: 12 месеца. 3. Сключване на договор със служба по трудова медицина След сключването на трудовите договори между лицата и работодателя, ще бъде осигурено обслужване по трудова медицина на новоназначените служители за целия срок на трудовото им правоотношение с "Перфект инвест 2007" ЕООД. 253 173.96 221 274.73
Закупуване на оборудване, работно облекло, лични предпазни средства и стопански инвентар, свързани с новите работни места: Целта на дейността по закупуване на оборудване, работно облекло, лични предпазни средства и стопански инвентар е създаване на нови работни места във "Перфект инвест 2007" ЕООД. Посредством изпълнението й, новонаетите по проект лица ще разполагат с необходимите активи, с които ще изпълняват безпрепятствено професионалните си задължения. Дейността включва закупуването на следните елементи: I. Инвентар за поддръжка на 2-та обекта 1. Машина за косене на трева 2. Мотокултиватор 3. Бензинов храсторез 4. Голям бензинов тример 5. Малък бензинов тример 6. Аератор 7. Моторна ножица жив плет 8. Листосъбирач 9. Моторна пръскачка 10. Свредел засаждане на растения 11. Почистващи пособия, включващи маркучи, макари, пръскачки 12. Градински инструменти, включващи колички и стълби 13. Работно и предпазно облекло II. Почистващо оборудване и инвентар за 2-та обекта 1. Водоструйка 2. Почистващо-подсушаваща машина 3. Професионална прахосмукачка 4. Инвентар, включващ почистващи и сервизни колички, кофи, ръчни почистващи инструменти, стълби. Етапите за изпълнението на дейността са следните: 1. Подготвяне план за външно възлагане според изискванията на ПМС 118/2014 (понеже стойността на планираното за закупуване оборудване надвишава 30 000 лв. без ДДС) 2. Уточняване техническите характеристики на артикулите и изготвяне на публична покана за избор на изпълнител 3. Публикуване на публичната покана за избор на изпълнител на интернет страницата на Единния информационен портал за структурните фондове на Европейския съюз 4. Събиране на оферти от кандидатите, проявили интерес към поканата 5. Избор на изпълнител за доставка на заявеното оборудване, работно облекло, лични предпазни средства и стопански инвентар 6. Сключване на договор с избраната фирма 7. Доставка на артикулите 8. Съхраняване на оригиналните разходооправдателни документи в досието на проекта за последващото верифициране на направеното плащане 63 000.00 63 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.