Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда създаване на Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда в Район "Централен" - Община Пловдив. Услугите ще бъдат насочени към лица с увреждания и възрастни хора, които са в пълна или частична невъзможност да се самообслужват вкъщи, подобряване на достъпа им до основни социални и здравни услуги и постигане на независимост и социална интеграция. 
Целевите групи са: 
- Хора с увреждания и техните семейства;
- Хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване;
Целта на проекта е чрез създаденият Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда в Район "Централен" - Община Пловдив, да се подобри качеството на живот на възрастните и хората с увреждания в района, както и на техните семейства и близки, съобразявайки се с техните възможности и специфични потребности и подкрепяйки правото им на независим живот. Както и да се предостави възможност на лицата, които полагат грижи за своите близки с увреждания, да се включат реално в пазара на труда. Проектът има за цел да осигури развитието на дейностите за обгрижване на лица с увреждания и социално включване след приключване на проект „Нови алтернативи”, както и да надгради и допълни услугите по схема "Помощ в дома" и национална програма „Асистенти на хора с увреждания”.
Основните дейности ще бъдат насочени към предоставяне на интегрирани медико-социални услуги в район "Централен" - Община Пловдив.
Резултатите от настоящото проектно предложение ще бъдат: Подобрено качество на живот на възрастните и хората с увреждания в района, както и на техните семейства и близки, съобразно техните възможности и специфични потребности; предоставена възможност на лицата, които полагат грижи за своите близки с увреждания, да се включат реално в пазара на труда; надграждане на услугите по проект „Нови алтернативи” и  схема "Помощ в дома".
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Цел на дейността: Да изгради екип за организиране и изпълнение на проекта; Административният екип по проекта ще се състои от Ръководител, координатор, счетоводител, технически сътрудник и юрист. Разпределението на отговорностите между тях гарантира доброто ръководство на проекта и постигане на заложените резултати. 1. Ръководителят на проекта ще отговаря за организацията, ръководството и контрола върху цялостното изпълнение на проекта; Контролира навременното изпълнение на дейностите, съобразно времевия график; Отговаря за финансовото управление по изпълнението на проекта и работи в тясно сътрудничество със счетоводителя и екипа на проекта; Следи за правилното разходване на средствата в рамките на предвидения бюджет по съответните пера; Съгласува изготвените отчети към Управляващия орган, управлява риска и взима решения за мерки и действия, които да минимизират риска от забавяне и/или неизпълнение на дейностите; Отговаря за популяризиране на резултатите от всеки етап на изпълнението на проекта; Организира и извършва вътрешен мониторинг; Съдейства при организирането на обществени поръчки; Координира изготвянето на междинни и заключителен технически доклади и финансови отчети; Оказва съдействие на външни експерти при оценка и одит на проекта. 2. Координаторът на проекта ще отговаря за осъществяването на координацията на проектните дейности и постигането целите на проекта. Работи съвместно с ръководителя и останалите членове на екипа; Подпомага работата и се отчита на ръководителя на проекта във всичките му действия; Отговаря за административното обслужване на проекта; Съвместно с юриста организира и подпомага изготвянето на технически задания по ЗОП; Съвместно с ръководителя на проекта изготвя междинни и заключителни технически доклади; Организира и подпомага изпълнението на проекта по отчитане на дейностите, съобразно времевия график; Оказва методическа помощ и контрол по отчитането на индикаторите; 3. Счетоводителят ще бъде отговорен за финансовата отчетност на проекта според националното законодателство и изискванията на финансиращата организация, спазването на финансовия график, изготвяне на финансови доклади и друга отчетна документация; Контролира правилното разходване на средствата в рамките на предвидения бюджет по съответните пера по проекта; Създава организация на счетоводния процес, която да осигури навременно и точно осчетоводяване на документите, съставяне на месечните отчети и оборотни ведомости; Изготвя необходимите финансови документи и отчети и ги предоставя за одобрените от Управляващия орган, в т.ч. искания за средства; Изготвя месечните и тримесечните финансови отчети, годишния счетоводен отчет и оборотните ведомости; Изготвя необходимите анализи по финансовото изпълнение на проекта; Следи за правилното разходване на финансовите средства и в случай на констатирани нарушения и нередности, сигнализира ръководителя на проекта и съдейства за отстраняването им; Съдейства на одиторни и други проверяващи органи. 4. Техническият сътрудник ще бъде отговорен за управлението на документацията на проекта, сканиране на документи, организирането на входяща и изходяща кореспонденция, ще подпомага дейността на ръководителя, координатора и счетоводителя; Водене на кореспонденция, завеждането и класифицирането й; Организира периодичните заседания на комисията назначена по проекта, придвижва документи за подпис от съответни отговорни длъжностни лица в администрацията; Отговаря на телефонни обаждания и електронни пощи, свързани с дейностите по проекта; Информира гражданите. 5. Юристът ще отговаря за административното обслужване на проекта; Подготовката на трудовите договори и изготвянето на документацията за избора на външни изпълнители по дейности, в които това е предвидено; Организира изготвянето на технически задания по ЗОП; Подготвя необходимата документация по проекта; Оказва правна помощ и разяснява нормативните актове на екипа в проекта; 49 055.60 49 054.51
Подбор на персонал в Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда в Район "Централен" - Община Пловдив: За постигане на по-висока степен на удовлетвореност на потребителите, както и организацията на самия процес, в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда в Район "Централен" - Община Пловдив, ще бъдат назначени двама сътрудници - социален работник и сътрудник, социална работа, които ще управляват и организират дейностите в Центъра. Тези служители ще бъдат наети на пълен работен ден, с оглед на това, Центърът да бъде достъпен целодневно. Също така те ще участват в изготвянето на оценка за потребностите на потребителите. Екипът от 47 човека, който ще предоставя услугите, ще се назначи на почасови трудови договори с тримесечен изпитателен срок. Работното време на асистентите ще бъде определено, в зависимост от потребностите на потребителите. Подборът на персонала ще се извърши чрез обявяване на конкурс. Предимство ще имат лицата, които са в трудоспособна възраст и са безработни, както и лица полагащи грижи за свои близки с увреждания и поради тази причина са отпаднали от реалния пазар на труда. Екипът на Центъра ще включва експерти, които имат различен профил на своята компетентност - социално, медицинско, здравно, педагогическо образование, като по този начин ще се гарантира интегриран подход за предоставяне на услугите. За предоставяне на услугите в центъра ще бъдат наети физически лица, които ще предоставят интегрирани услуги на лица с увреждания и хора над 65 г. с невъзможност за самообслужване. Екипът на персонала, предоставящ услугите ще се състои от: 20 лични асистента, 11 социални асистента, 11 домашни помощника, 1 мед. сестра, 1 рехабилитатор и 1 психолог. Предоставянето на услугите за социално включване, според потребностите на целевите групи, ще се извършва от наетите асистенти, съгласно възложени в длъжностната им характеристика задължения. Всеки един от предоставящите услуги ще има възможност да съвместява различни по вид дейности, в зависимост от решението на потребителя. По този начин на потребителите на услуги ще се осигури достъп до дългосрочна здравно-социална грижа, включително достъп до заетост, според специфичните потребности на потребителите. Посещенията в домовете на потребителите ще се извършват по седмичен график. Асистентите, предоставящи услугите ще вписват всяко свое посещение в дневник на потребителя. Екипът на Центъра ще извършва ежемесечен мониторинг по домовете на потребителите, с цел качественото и ефективно предоставяне на здравно-социалните услуги. За функционирането на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда в Район "Централен" - Община Пловдив, ще са необходими режийни разходи за ел.енергия и разходи за стационарен и мобилен телефон. По този начин ще се осигури постоянна връзка между потребителите и персонала в Центъра. 32 841.20 32 870.05
Обучение и супервизия на персонала за предоставяне на услугите.: Професионализмът и мотивацията на социалните работници са ключови фактори за подобряване качеството на социалните услуги, а оттам и качеството на живот на лицата с увреждания и възрастните хора. За качественото и ефективно предоставяне на социално-здравните услуги и максималното удовлетворяване на потребностите на потребителите на услугите, ще бъдат проведени въвеждащо и надграждащо обучение на персонала, предоставящ услуги в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда в Район "Централен" - Община Пловдив. Това ще допринесе за повишаване на знанията и уменията на персонала в Центъра, както и ще подкрепи тяхната ежедневна работа. За целта ще бъдат наети външни експерти - обучител по методика на услугите, обучител по здравни и домашни грижи и супервайзор, отговарящи на необходимите изисквания. Процедурата за подбора на тези специалисти ще бъде обявена на интернет страницата на района и на информационните табла в районното кметство. С наетите лица, ще бъдат сключени договори за услуга. За обучителите и супервайзора ще се изисква диплома за завършено образование и минимален опит по съответната специалност. Същите ще бъдат ангажирани с въвеждащите, надграждащите обучения и супервизията на работата на персонала. Целта на обученията е опознаване особеностите на различните възрастови групи в неравностойно положение; поведението в семейството, други групи и общности; влиянието на уврежданията върху поведението на човека; практическа дейност с отделни индивиди; запознаване със социалните проблеми на хората от различни възрасти; начини за преодоляване на социалната изолация и др. Обученията ще бъдат 2 вида: въвеждащо и надграждащо обучение и ще бъдат двудневни. Темите ще бъдат разработени от наетите външни експерти, като програмите ще бъдат съобразени с темите, посочени в методиките за предоставяне на услугите социален и личен асистент и домашен помощник и ще бъдат предварително съгласувани с екипа по проекта. Освен натрупване на знания и развитие на професионални умения, всяко обучение ще включва подходящ практически модул (работа по случай, упражнения, ролеви игри) и ще предоставя възможност за активна обмяна на опит и установяване на лични контакти между участниците. Целта на обучението е: да се повиши сензитивността на персонала към хората с увреждания и самотните възрастни хора над 65 г., да се изследват силните страни на новоназначените служители и съобразно с тях да се изгради силен екип за предоставяне на социални услуги на целевата група, както и съвместно да се планира разпределението на отговорности и функции. Съдържанието на обучението ще следва съвместното идентифициране на потребности и нужди от целевата група, изработване на общи дейности и планове за социалното им включване, обогатяване с техники за активно слушане, техники за асертивно поведение и елементи от съвместно планиране. По време на обучението ще отделим и специално внимание за запознаване на екипа със специфичните потребности на потребителите (промените в здравословното им състояние, рисковите фактори, свързани с тях, процеса на остаряване, специфичната им роля в обществото, както и правните възможности за гарантиране на правата им). Веднъж месечно след стартиране на услугите, ще се провежда супервизия на работата на персонала. Супервайзорът ще изготвя доклад за всяка една от проведените срещи, който ще се предава на Ръководителя на проекта, заедно с месечния отчет. 997.97 928.12
Информиране, консултиране и подбор на кандидат-потребители: Дейността ще стартира с обявление и информиране на всички заинтересовани страни, лица с увреждания и хора над 65 г., техните близки и институции занимаващи се с предоставяне на социални услуги - АСП, Дирекция "Социална политика" на община Пловдив. Общността ще бъде информирана, чрез обяви в интернет страницата на района и поставени обяви на информационните табла в районното кметство. По време на информационната кампания, заинтересованите лица ще бъдат консултирани дистанционно - по телефона и на място - в администрацията на района. Приемът на документи ще се извършва в рамките на целия проект, като началото ще бъде след публикуване на обявата, през втория месец от стартиране на проекта. По време на изпълнение на проекта, при възможност за подбор на допълнителен брой потребители, ще бъде публикувана обява и по съответните критерии ще бъдат включени допълнително потребители на социално-здравни услуги. Проектът ще даде възможност да бъдат обхванати отпадналите лица, обслужвани по Националната програма „Асистенти за хора с увреждания”, Звено за предоставяне на услуги в домашна среда "Помощ в дома", а на втори етап 20% от ползвателите на услугата "личен асистент" след прекратяване на дейността им по проект "Нови възможности за грижа" по ОП „Развитие на човешките ресурси”, както и лица, необхванати до момента от други програми и проекти, но отговарящи на целевите групи на проекта. Лицата, които желаят да бъдат включени в социалната услуга ще подават заявление – лично, чрез законния си представител или упълномощено лице по настоящ адрес. Кандидатите ще имат право да впишат в заявлението си и предпочитан от тях личен асистент и да посочат от какви услуги се нуждаят. Бенефициентът/районът ще осигури служител/екип и обособено помещение в общината за приемане на документите, оборудвано с необходимата техника за дейността и достатъчно количество бланки за кандидатите. Всеки кандидат-потребител, ще може сам или чрез упълномощено лице да подава заявление за кандидатстване, придружено от експертно решение и необходимите документи за включване на услугите. Предварително назначена Комисията ще утвърди класираните лица чрез изготвяне на протокол, въз основа на който Кмета на района, ще изготви заповед за ползване на услугите и последващи действия. Резултатите ще бъдат изнесени на информационните табла в районното кметство и Центъра за почасово предоставяне на услугите за социално включване в района. Информация ще се получава и от компетентните служители в района. Консултации на кандидат-потребители и техните семейства или близки ще се предоставят през цялото време - от стартиране на проекта и по време на неговото изпълнение. Информирането и консултациите ще се извършват през работно време от компетентните служители в районната администрация, като техните имена и координати ще бъдат посочени в обявите и информационните материали. Информация и консултации ще се предоставят /ежедневно и в работно време/ и от административния екип, който ще организира дейностите в Центъра за почасово предоставяне на услугите. 0.00 0.00
Закупуване на оборудване, канцеларски материали, лични предпазни средства, средства за транспорт на персонала в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване: За правилното функциониране на Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в района и за да се осигурят подходящи условия за работа на екипа и персонала, пряко ангажиран с доставката на услугите, е необходимо да бъдат закупено офис оборудване, техника за работа в офиса, както и необходимите материали и консумативи, както за работата в Центъра, така и за предоставяне на услугите по домовете на потребителите. За осигуряването на подходящи условия за работа в екипа, в Центъра ще бъдат закупени: 25 броя посетителски столове и 1 бр. заседателна маса за провеждане на срещи и за улеснение при попълване на документация. За правилната отчетност на проекта и функционирането на дейностите, ще бъде закупена офис техника - 1 бр. компютър с необходимите компоненти, 1 бр. мултифункционално устройство, 1 бр. мобилен телефон с карта, закупуване и зареждане на тонер касети за мултифункционалното устройство. С цел ефективност на ежедневната работа и водене на документация ще бъдат закупени канцеларски материали: 15 кашона хартия, 20 бр. класьори, 5 п. джобове, 100 бр. папки /меки/, 2 бр. флаш памет, 2 кутии /х100 бр/. химикали, 1 бр. перфоратор, 1 бр. телбод, 2 кут. /1000 бр./ телчета за телбод, 1 бр. калкулатор, 1 бр. ножица, 1 бр. линия. За поддържане на хигиената в офиса ще се закупят: 40 бр. тоалетна хартия; 1 бр. кофа с моп; 6 бр. почистващ препарат, 6 бр. течен сапун, 1 бр. аптечка за първа помощ. За персоналът на Центъра, предоставящ почасови услуги в домовете на потребителите ще бъдат закупени лични предпазни средства: 5 кут. х 100 бр. медицински ръкавици за еднократна употреба, 20 кут. калцуни, 20 оп. предпазни маски, 60 бр. престилки. За ефективната работа на специалистите ще бъде закупена 1 бр. медицинска чанта, 1 бр. апарат за измерване на кръвно налягане. За посещение в най-отдалечените домове на потребителите на социални услуги е наложително ползването на билети за градската транспортна мрежа, които ще се ползват от персонала на Центъра за период от 25 месеца. Същото е необходимо поради големия брой потребители, които целим да обхванем в района. Имайки предвид, че социалните работници наети в Центъра ще извършват оценките за потребности на всички заявили желание за участие в проекта, в месеца на извършване на оценките се налага придвижване до различни микрорайони. Билетите ще се отчитат седмично на социалните работници в Центъра , според предварително изготвена процедура от екипа по управление на проекта. Право за ползване на билети ще имат доставчици на услуги, които обслужват повече от 1 потребители и са на отдалечени адреси. 16 692.92 16 697.20
Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на персонала, предоставящ социални услуги: Психологическата подкрепа ще се реализира с цел повишаване на мотивацията на персонала при работата им с потребителите на различните здравно-социални услуги в Центъра. Предвид характера на самата работа и целевата група, персоналът ще има нужда от професионална подкрепа, знания и консултации от специалист в съответната област. Психологът ще извършва консултативна и обучаваща дейност по отношение на персонала. Дейността ще се осъществява като обмен на информация и примери между специалиста и персонала. Основните задачи на специалиста ще бъдат оценка на възможностите за преодоляване на негативните състояния в работата на персонала с потребителите, определяне на целта за намаляване на вредното влияние на състоянието и цялостното поведение в работата. Дейността ще се извършва групово и/или индивидуално с определени асистенти, според конкретните случаи. Основната задача на специалиста ще бъде да предостави психологическа подкрепа на персонала, като насочи вниманието към доизграждане или преизграждане на ценностната система на асистентите. Методите за работа ще бъдат: анкети, диалогов режим, тестове и др. Ще се дискутират различни проблеми и случаи, срещани в ежедневната работа на социалните работници. Специалистът ежемесечно ще представя на Ръководителя на екипа отчет за извършена работа. Резултати от въпросници, анкети и др. форми ще бъдат архивирани в Центъра. Психологическата подкрепа и консултации ще бъдат позитивен фактор при подпомагане процеса на работа с целевите групи и при предоставяне на услугите, тъй като в ежедневната си работа, персоналът ще се сблъсква с трудности и проблеми при изпълнение на задълженията си. 200.00 196.40
Предоставяне на услуги за лична помощ: Целта на дейността е да предостави услуги за лична помощ на потребителите. Предоставянето на услуги за лична помощ ще се извършва от личните асистенти, съгласно възложени в длъжностната им характеристика задължения. Посещенията в домовете на потребителите ще се извършват по седмичен график. Личният асистент ще вписва всяко свое посещение в дневника на потребителя. Дейността ще окаже помощ и положителен ефект в ежедневните нужди на потребителя и ще се предоставя в удобно за него време и в зависимост от неговите потребности. Помощ за поддържане на лична хигиена - Помощ при ежедневния тоалет, обличане и събличане /при необходимост/, помощ при къпане, домакински дейности, дейности извън дома, придружаване до бръснаро – фризьорски салон; Дейности, свързани със здравето на потребителите - помощ при прием на лекарства, предписани от лекар, придружаване до личен лекар, при настаняване в болница, при извършване на различни изследвания, рехабилитация, лечебна физкултура и други; Услугата лична помощ ще се предоставя на минимум 80 потребители. Всеки потребител ще има право да организира услугата съобразно собствените си индивидуални нужди, способности, житейски обстоятелства, предпочитания и стремежи. Графикът на личните асистенти ще бъде изготвян ежемесечно от социалния работник, назначен в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване. 208 350.00 212 860.66
Предоставяне на услуги за социално включване: Услугата има за цел да предостави услуги за преодоляване на социалната изолация на потребителите. Да се спомогне социалното включване и тяхната независимост и активност; да се осъществи активно участие на потребителите в социалния живот на общността, чрез посещения на различни социални обекти в зависимост от потребностите на лицата: паркове, забележителности на територията на населеното място, туристически обекти - музеи, галерии, клубове на пенсионера (за възрастните хора), детски площадки и детски клубове (за децата) и редица прояви насочени към хората с увреждания и възрастните лица. Графикът на социалните асистенти ще бъде изготвян ежемесечно от социалния работник, назначен в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване. Те ще полагат почасови услуги на потребителите, според техните потребности. 65 300.00 65 201.79
Предоставяне на услуги в дома: Услугата има за цел да предоставя извършването на ежедневни дейности, осигуряващи битови и социални условия, необходими за нормалния живот на потребителя на услуги, а именно: приготвяне на храна; доставяне на готова храна; подпомагане при хранене; поддържане на хигиената в жилищните и общите помещения, обитавани от потребителите – текущо и основно почистване; подреждане на гардеробите, пране на спално бельо и дрехи; почистване и дезинфекциране на стаите на потребителите, санитарни възли; плащане на битови сметки, по желание на потребителя; закупуване на хранителни продукти, хигиенни материали и вещи от първа необходимост; закупуване на лекарствени средства; помощ за поддържане на лична хигиена; Посещенията в домовете на потребителите ще се извършват по месечен график. Асистентите ще вписват всяко свое посещение в дневника на потребителя. Графикът на домашните помощници ще бъде изготвян ежемесечно от социалния работник, назначен в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване. Те ще полагат почасови услуги на потребителите, според техните потребности. Чрез услугата ще се подобрят комфорта на битовата среда и живота на потребителите. Предоставянето на услуги за лична помощ ще се извършва от домашни помощници, съгласно възложени в длъжностната им характеристика задължения. Посещенията в домовете на потребителите ще се извършват по седмичен график. Дейността ще окаже помощ и положителен ефект в ежедневните нужди на потребителя и ще се предоставя в удобно за него време. 74 000.00 74 234.98
Предоставяне на медико-социални услуги и психологическа подкрепа: Повишаването на качеството на здравните грижи е широко дискутирана тема. Тъй като според действащото законодателство здравни услуги в България се предоставят единствено от лечебни заведения и здравни заведения, придобили този статут по съответния ред, нашата идея е предоставяните медико-социални услуги в Центъра, да улеснят достъпа на потребителите до здравните услуги. Целта на медико-социалните услуги в настоящия проект е да се създадат условия, които да подобрят, запазят и възстановят здравето на ползвателите на съответните услуги. Ролята на специалистите при доставяне на тези услуги в Центъра ще бъдат съобразени с назначенията на лекаря - да изпълняват необходимите манипулации и дейности, така и прекия контакт с потребителя и обгрижването. Често след проведено лечение човек напуска болничното заведение без да е завършил изцяло лечението и продължава да има нужда от здравни грижи и специализирана помощ. Всички лица с увреждания и възрастни хора, които нямат възможност и трудно се самооблужват имат необходимост от помощ, внимание и съчувствие. Качествените здравни грижи са основа за успеха за лечението и поддържане на здравето. Предоставянето на медико-социални услуги и психологическа подкрепа ще се извършва от наети специалисти - мед. сестра, рехабилитатор и психолог, съгласно възложени в длъжностната им характеристика задължения. Те ще предоставят почасови услуги по домовете на потребителите, които имат нужда от съответната консултация и са определени въз основа на индивидуална оценка на потребностите. Графикът на специалистите ще бъде изготвян ежемесечно от социалния работник от Центъра за почасово предоставяне на услуги.Те ще полагат почасови услуги на потребителите, според техните потребности. Рехабилитаторът ще: - Организира и провежда рехабилитация и лечебна физкултура;- Обследва и съставя кинезитерапевтичен статус, месец след приема на потребителя и на всеки три месеца; - Изготвя индивидуален план за работа с потребителите, съгласно указанията за прилагане на лечебна физкултура и рехабилитация; - Спазва индивидуален график за работа; - Обучава близките на потребителите за прилагане на лечебна физкултура в домашни условия; - На всеки три месеца изготвя доклад постигнати резултати, а на шест месеца обобщава резултатите от проведената рехабилитация в протокол, информира периодично близките на потребителите, прави предложение за бъдещата работа; - Приучва потребителите към изграждане на самостоятелност; Психологът ще: - Организира и провежда психологични консултации и оценка на потребителите; - Изработва и съхранява писмените психологични характеристики; - Разработва индивидуална програма за работа с всеки потребител, съобразно неговите потребности; - Консултира екипа и персонала в Центъра и оказва помощ при работата му - На всеки три месеца обобщава данните от своята работа, като информира екипа на Центъра за резултатите и изготвя доклад за постигнати резултати, а на шест месеца прави предложения за бъдещата работа с потребителите на социалната услуга; - Съдейства за поддържането на благоприятен психоклимат в колектива на Центъра; - Поддържа контакти с близки на потребителите, като ги информира за състоянието им, консултира ги и ги насочва при нужда и към други специалисти; - Организира и провежда ежемесечни супервизии на персонала в Центъра за повишаване на знанията и уменията на персонала с различните целеви групи; - При необходимост изпълнява допълнително възложени функции, които са в интерес на потребителите и Центъра. Медицинската сестра ще: - Следи за здравословното състояние на потребителите, според указанията на личния лекар; - При нужда съпровожда потребителите на социални услуги до съответното здравно заведение за прегледи, консултации и хоспитализиране; - Изготвя плановете за здравни грижи на потребителите, попълва ги редовно и при необходимост ги актуализира; - Провежда индивидуална работа с потребители при констатирани занижени хигиенни норми. 47 096.05 46 969.98
Дейности по информиране и публичност: Дейността е с цел да бъдат запознати и информирани всички заинтересовани лица и организации, с проекта, целите, дейностите и услугите, които ще се предоставят. Общността ще бъде запозната с изпълнението на проекта, финансиращата институция, крайните резултати и предоставените услуги. Ще бъдат проведени 2 пресконференции - начална /въвеждаща/ и заключителна пресконференция. По време на началната пресконференция, заинтересованите страни, представителите на различни социални групи, медии и др., ще бъдат запознати с целите на проекта, дейностите и сроковете за изпълнение. На заключителната пресконференция ще бъдат представени резултатите от изпълнението на проекта. Публичността ще се извърши съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020. Екипът за изпълнение на проекта ще разработи информационни материали и табели, съобразно изискванията на Регламент на Комисията (ЕО) №1828/2006, по отношение на публичност на изпълнявания проект. Ще бъдат изработени 2 бр. информационни табели и 5 плаката, които ще бъдат поставени на различни места в района. В хода на изпълнение на проекта ще се спазват всички изисквания на утвърдените правила за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020. 1 756.00 1 756.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.