Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение „Включване в заетост в „БМН Инженеринг“ ООД и обучаване на безработни и неактивни младежи ” се разработва по процедура за подбор на проекти - BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“, с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, съфинансирана от ЕС, чрез ЕСФ.

Основната цел на проектното предложение - създаване на благоприятни условия за професионално, социално-икономическо и личностно реализиране на дванадесет младежи на възраст до 29 години, които са безработни и/или неактивни, ще спомогне за повишаване на квалификацията  и устойчивото им интегриране  на пазара на труда. Постигането на целта ще осигури социално включване за тези младежи, заработени доходи и осигурителни права, постъпления от данъци и осигуровки за държавата.

Основните дейностите, изпълнението на които ще реализират целта на проекта са: 
	- Наемане от „БМН Инженеринг“ ООД на 12 младежи, които са безработни и/или неактивни, за период до една година; 
	- Предоставяне на професионално обучение и обучение по ключови компетентности на вече наетите по проекта лица;
	- Закупуване на оборудване и обзавеждане за новите работни места.
Закупените със средствата по настоящата процедура апарати и устройства, необходими за съдаване на новите работни места на представителите на целевата група, ще се ползват в ежедневната работа от повече от едно лице.  В проектното предложение е включено минималното както по вид, така и по количество работно оборудване, необходимо за нормалното протичане на работните процеси на новосъздадените работни места.

Устойчивост на резултатите по проекта ще се постигне със запазване на  работното място за минимум една година на половината от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на работа на безработни и/или неактивни младежи за период до 12 месеца: Кандидатът "БМН Инженеринг" ООД ще създаде дванадесет нови работни места и осигури заетост за период до една година на 12 лица от допустимата целева група. Лицата ще се наемат по трудово правоотношение, при условията на българското трудово и осигурително законодателство. „БМН Инженеринг“ ООД ще запази работното място за минимум 12 месеца, след приключване на дейностите по проекта на минимум 6 от новоназначените лица. Кандидатит ще назначи на работа в дружество „БМН Инженеринг“ ООД 12 лица от целевата група, както следва:  - 2 човека на длъжност „Електротехник“ (3113 - 3006). Избраната длъжност съответства на НКПД 2011 - КЛАС 3 - Техници и приложни специалисти ПОДКЛАС 31 Приложните специалисти в природните и техническите науки , ГРУПА 311 Приложните специалисти във физическите и техническите науки 3113 Електротехници. Длъжността, съгласно МОД попадат в Икономически дейности – код по КИД 27, Производство на електрически съоръжения, 27.33 Производство на електроинсталационни изделия.  - 1 човек на длъжност „Зидаромазач“ (7112 – 2008)  - 2 човека на длъжност „Кофражист“ (7114-2003)  - 2 човека на длъжност „Арматурист“ (7114-2001)  - 1 човек на длъжност „Строител пътища“ (7119 – 2002) Избраните длъжности "Зидаромазач", "Кофражист" и "Арматурист" съответстват на НКПД 2011, КЛАС 7 - Квалифицирани работници и сродни на тях занаятчии, ПОДКЛАС - 71 Строителни работници и сродни на тях, без електротехници, ГРУПИ - 711 Строители на сгради и сродни на тях . Длъжностите, съгласно МОД попадат в Икономически дейности – код по КИД 42, Строителство на съоръжения. Длъжността "Строител пътища" съответства на НКПД 2011, КЛАС 7 - Квалифицирани работници и сродни на тях занаятчии, ПОДКЛАС - 71 Строителни работници и сродни на тях, без електротехници, ГРУПИ - 711 Строители на сгради и сродни на тях . Длъжностите, съгласно МОД попадат в Икономически дейности – код по КИД 42.11, Строителство на пътища.  - 4 човека на длъжност „Заварчик“ – Единична група 7212. Избраната длъжност съответства на НКПД 2011, КЛАС 7 - Квалифицирани работници и сродни на тях занаятчии; ПОДКЛАС 72 Металурзи, машиностроители и сродни на тях работници и занаятчии; ГРУПА 721 Леяри, заварчици, тенекеджии, монтажници на метални конструкции и сродни на тях. Длъжностите, съгласно МОД попадат в Икономически дейности – код по КИД 25 Производство на метални изделия, без машини и оборудване., 25.62 Механично обработване на метал. 91 542.00 78 450.53
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа, втора и трета квалификационна степен на вече наетите по проекта лица: Дейността включва следното: 1. Провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация за част от професията по ПЪРВА квалификационна степен от професионално направление "Машиностроене металообработване и металургия" (521); професия "Заварчик" (521090), съгласно СППОО от 20/01/2014. Ще бъде организирано и проведено обучение на 4 новоназначени служители, съгласно изискванията на Работодателя, за част от професията, за следната специалност по бройки курсисти: a. професия „Заварчик“ (521090); специалност „Заваряване“ (5210901), Единична група 7212 - 4 лица. 2. Провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация за част от професията по ВТОРА квалификационна степен от професионално направление "Строителство" (582), професии: "Строител" (582030) и „Пътен строител“ (582060), съгласно СППОО от 20/01/2014. Ще бъде организирано и проведено обучение на 6 новоназначени служители, съгласно изискванията на Работодателя за част от професията, за следните специалности по бройки курсисти: a. професия „Строител“ (582030), специалност „Зидария“ 5820304, Единични групи (7122-2001, 7122-2002, 7122-2003, 7122-2005, 7122-2008, 7122-2010 ,7122-2011, 7129-2012) на 1 новоназначен служител; b. професия „Строител“ (582030), специалност „Кофражи“ (5820302), Единични групи (7129-2001, 7129-2003, 7129-2012, 7129-2016, 7124-2011, 7123-2004, 7129-2001,7129-2002) на 2 новоназначени служители; c. професия „Строител“ (582030), специалност „Армировка и бетон“ (5820303), Единични групи (7123-2001, 7123-2003, 7123-2005, 7123- 2006, 7129-2012, 7129-2016, 7129-2005) на 2 новоназначени служители; d. професия „Строител пътища“ (582060) , специалност „Строител на пътища, магистрали и съоръжения към тях“ (5820601), Единични групи (7129-2005 7129- 2006 7129-2009 7122-2012) на 1 новоназначен служител. 3. Провеждане на обучения за придобиване на професионална квалификация за част от професията по ТРЕТА квалификационна степен от професионално направление "Електротехника и енергетика" (522), професия "Електротехник" (522010), съгласно СППОО от 20/01/2014. Ще бъде организирано и проведено обучение, съгласно изискванията на Работодателя за част от професията, за следните специалности по бройки курсисти: a. професия „Електротехник“(522010), специалност „Електрически инсталации“ Единични групи (3113-3006 3113-3005 3113-3015 3118-3006) на 2 новоназначени служители. Учебните планове за част от професията по първа, втора и трета квалификационна степени ще съдържат задължителна професионална подготовка и избираема професионална подготовка. Задължителната професионална подготовка ще включва обща, отраслова и специфична за професията и специалността професионална подготовка. Документът, доказващ завършеното обучение по част от професията е Удостоверение за професионално обучение, по образец, съответстващ на исикванията на чл. 38, ал.4 от ЗПОО, издаден от лицензиран Център за професионални обучения. 0.00 0.00
Предоставяне на обучение на вече наетите по проекта лица по ключови компетентности, съгласно Европейската квалификационна рамка: Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”: За двама младежи от целевата група, които се обучават за придобиване на професионална квалификация ще бъде организирано и проведено обучение по "Дигитална компетентност". Изборът на курсистите за обучение е предварително определен, съгласно изискванията на Работодателя, и се отнася за новоназначените лица на длъжност „Електротехник“, след провеждане на входящ тест, за нивото на знания. Необходимостта от този вид обучение е продиктувано от изискванията на Работодателя, служителите на дружеството да могат да изготвят оперативната строителна документация в електронен вид – наряди, количествено стойностни сметки; строителни актове; ежедневни отчети; работа с електронна поща и др. – документация, която се изготвя с основните текстообработващи програми, електронни таблици, база данни и интернет. По изискване на Работодателя, учебният план за обучение по "Дигитална компетентност" трябва задължително да включва и следните модули: - работа с основни текстообработващи програми; - работа с електронни таблици; - обучение за работа с бази данни, съхраняване и управление на информация; - търсене на информация в Интернет; - сигурност на информацията; - етика на общуване с електронни средства; - работа със специализиран софтуер за строителна дейност. Документът, доказващ завършеното обучение е Удостоверение за завършен курс по ключова компетентност „Дигитално обучение“, съгласно Европейската референтна рамка, издаден от лицензиран Център за професионални обучения 0.00 0.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места. Застраховане.: За извършване на дейностите на създадените нови работни места, на които ще бъдат назначени представителите на целевата група се изисква закупуване на машини и апарати. Необходимостта от закупуването на всяка една машина и апарат е обосновано, с конкретната работа на новоназначените служители. По-голямата част от работните места, оборудвани и обзаведени със средства по настоящата процедура ще се ползват от повече от едно лице – представител на целевата група. Предназначението на закупеното оборудване ще се запази от кандидата за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад. Необходимо е да се закупят следните машини и апарати с технически характеристики, както следва: А. ЕЛЕКТРОГЕНЕРАТОР - 2 броя - Максимална мощност - 15,3 kVA/400V ; Номинална мощност - 13,3 kVA/400V;Размери- 900x645x620мм; Маса-150кг; Четиритактов двигател с мощност 13 kW при 3000 об/мин; Вид на горивото - безоловен бензин А95, Масло за двигателя - SAE 5W-30, 10W-40, Обем на маслен резервоар - 1,7 л.; Б. АПАРАТ ЗА ПЛАЗМЕНО РЯЗАНЕ - 1 брой - Препоръчителен точен разрез - 12mm; Максимален точен разрез - 19 mm; Груб отрез - 25mm, ПВ при макс. ток (40°C) % 50 ;Тегло - до 16кг. Изискване за високо производителна трифазна плазма. Пилотната дъга да осигурява максимално качество на разреза, с минимално износване на консумативите при продължителен процес на рязане; В. ФУГОРЕЗ - 1 брой -Тип двигател: OHV, 1 цилиндър, 4 тактов, въздушно охлаждане; Макс. мощност [HP]: 13.0; Обем: 389 cm3; Гориво: безоловен бензин; Дълбочина на рязане – 160 мм ; Тегло – до 130 кг; система за защита от работа при ниско ниво на маслото; Г. ЗАВАРЪЧЕН АПАРАТ - 1 брой - Обхват на заваръчния ток,(А)– 15-250; ПВ при максимален ток (40°C), % -35; 100% ПВ при ток (40°C), (А) – 175; Напрежение на празен ход (V) -88; КПД - 90%; Тегло до 12-13 кг; Д. ТЕЛОПОДАВАЩО УСТРОЙСТВО ЗА ЗАВАРКИ - 1 брой - Обхват на заваръчния ток,(А)–25-250; ПВ при максимален ток (40°C), % - 27; 100% ПВ при ток (40°C), А -130; Тегло до 75кг Новоназначените на работа в „БМН Инженеринг“ ООД четири заварчика ще работят на смени със заваръчния апарат и телоподаващото устройство за заварки, като заваръчните дейности са необходими почти на всички етапи от строителния процес. Всеки един от заварчиците ще бъде обучен за работа и с апарат за плазмено рязане. Апаратът за плазмено рязане е необходим в ежедневната работа за изпълняването на всякакви индивидуални задачи от заварчиците - рязане на всички електрически проводими метали, като стомана, неръждаема стомана, алуминий, мед и месинг. Обектите , на които ще работят заварчиците в повечето случаи са без електрозахранване и това налага закупуването на два броя електрогенератори за обезпечаването на работата им. Към електрогенераторите се свързват всички електрически машини. До сега Кандидатът е възлагал на външни изпълнители дейностите по заваряване, сързани със строителните му работи на различните обекти в страната. Често пъти, това е налагало промяна на графиците по време на работа, завишаване на разходите и поява на други неприемливи обстоятелства. С назначаването на 4 лица на длъжност „Заварчик“, с провеждане на професионално обучение на тези работници, със закупуване на електрогенератори, апарат за плазмено рязане, заваръчен апарат и на устройство за подаване на телта при заваряване, Кандидатът ще бъде независим от външни изпълнители, като самостоятелно ще изпълнява дейностите по заваряване. Дейностите, свързани с пътно строителство изискват назначаване на лице на длъжност „Пътен строител“и обучаване на лицето за изпълняване на специфични работи по пътно строителство. Опитът, който дружеството има в извършване на основен ремонт на третокласни пътища е доказал необходимостта от квалифицирано лице – пътен строител, специализиран в рязането на бетон и асфалт. За целта е небходимо закупуване на фугорез за обзавеждане на работното място на новоназначеното лице – пътен строител, за всички пътни ремонти при работа с бетон и асфалт. 24 000.00 0.00
Дейности по информиране и комуникация.: Дейността включва прилагане на мерки за информация и комуникация , предприети от бенефициента, за информиране на обществеността, относно получената финансовата подкрепа от Оперативна Програма "Развитие на човешките рсурси" съфинансирана от Европейския Съюз, чрез Европейския социален фонд, в съответствие с изискванията на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020“. По време на осъществяването на проекта бенефициента ще информира обществеността за получената подкрепа, като: o Включва описание на проекта на сайта на дружеството, с всички атрибути, упоменати в т. 3.10 на „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020“; o Изготви плакат за информация по проекта, в който ще се споменава за финансовата подкрепа на ЕС и го постави на видно за обществеността място; o Във всеки документ, свързан с изпълнението или отчитането по проекта, вкл. и в присъствени списъци по информационни събития - поставя лого, слоган, както и текст, че Оперативна Програма "Развитие на човешките рсурси"осъществява финансирането от ЕС, чрез ЕСФ; o Изготви диплянки и папки, съдържащи емблемата на ЕС, упоменатването на „Европейския съюз“, лога, наименование на финансиращата програма - ОП "РЧР", наименованиято на проекта и др. 2 100.00 2 457.00
Управление на проект: Всеки проект преминава през определен управленски цикъл, в който трябва да има ясно разделяне на задълженията, правата и отговорностите за изпълнение на функции и задачи. Екипът за управление на проекта (ЕУП) се състио от 3 члена - Ръководител на екипа, Координатор и Счетоводител. Отговорностите на Координатора и Счетоводителя от ЕУП са следните: КООРДИНАТОР o Координира дейностите по проекта между кандидата и външните изпълнители (доставчици); o Координира дейностите по проекта, с цел спазване на график за изпълнението на проекта и успешното му приключване; o Участва в разработването на отчетната документацията; o Отговаря за своевременното предоставяне на отчетни документи от изпълнителите по проекта; o Отговаря, в рамките на своята компетентност, за съхранението на документацията във връзка с изпълнението на проекта в сроковете, съгласно договора за безвъзмездна финансова помощ; o Отговаря за вътрешния мониторинг по проекта; o Отговаря за осъществяване на мерките за информация и публичност за проекта; o Отговаря за кореспонденцията на кандидата по проекта. СЧЕТОВОДИТЕЛ o Води цялата счетоводна отчетност по проекта, проверява и отговаря за правилното съставяне и достоверност на първичните документи, отговаря за осчетоводяване на извършените разходи и разплащане с доставчици, следи за правилното разходване на средствата по разплащането на проекта; o Отговаря за поддържането на точна и редовна документация и счетоводна отчетност за проекта; o Осъществява документални проверки (верификации) върху представените от изпълнителите фактури и други документи с еквивалентна доказателствена стойност, които включват проверки на реквизитите на съответния документ, проверка на точността на заявените суми и проверка на допустимостта на разходите; o Разработва финансовите отчети в междинни и окончателни доклади; o Отразява възникнали нередности по проекта в счетоводната система и осчетоводява всички дължими суми по нередности, като предприема съответните действия за уведомяване на Управляващия орган по реда и сроковете, предвидени в договора за безвъзмездна финансова помощ. Основните дейности по управление на проекта ще бъдат следните: o обсъждане и приемане на подробен план за изпълнението на проекта с разпределение на конкретните задачи на всеки член на екипа във времето; o контрол за изпълнение на целите и директна насоченост към резултатите на проекта; o управление на финансите по проекта - материален и времеви бюджет; o подготовка, създаване и архивиране на проектна документация; o мониторинг, контрол и оценяване напредъка на проекта; o осъществяване на оперативен контрол върху изпълнението на дейности, възложени на външни изпълнители; o отчитане и минимизиране на рисковите фактори и трудностите; o администриране и регулиране на проекта. 11 600.00 3 480.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.