Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда осигуряване на подходяща социална инфраструктура чрез изграждане на наблюдавано жилище за младежи от 18 до 21 годишна възраст в община Перник. Предвидените мерки по ремонт на сграда на две нива с РЗП 174 кв.м., находяща се в гр.Перник ; ул. "Младен Стоянов" и доставка на оборудване и обзавеждане ще създадат условия за оказване на подкрепа и консултиране на лица, навършили 18 години, които напускат специализирана институция, преходно жилище или защитено жилище и им предстои да водят независим начин на живот, бидейки стимулирани като съавтори и собственици на личните си стратегии за развитие. Сградата е ситуирана в район, който позволява пълноценна социална интеграция а предвидените интервенции по обекта позволяват настаняването на до 6 човека.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление: Дейността предвижда сформиране на екип за управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период.Членовете на екипа за управление на проекта ще отговарят за прилагане на всички необходими мерки за избягване на конфликт на интереси, като уведомяват незабавно Управляващия орган относно обстоятелство, което предизвиква или може да предизвика подобен конфликт; носят отговорност за запазване поверителността на всички поверително предоставени документи, информация или други материали; отговарят и контролират воденето на точна и редовна документация и счетоводни отчети, отразяващи изпълнението на договора, използвайки подходяща електронна система за документация и двустранно счетоводство в съответствие с националното законодателство и вътрешните правила приложими в Община Перник; изготвят междинните и окончателният доклад /техническа и финансова част/ съгласно указаните образци; изготвят исканията за верифициране на разходи и плащания, които се представят на Управляващия орган. Отговарят за цялата документация, която се съхранява или под формата на оригинали, или в заверени версии верни с оригинала, на общоприети носители на данни. С оглед на утвърдената и прилагана в Община Перник система по време на изпълнението на проекта, ЕУП създава и поддържа досие, съхранява и архивира документите, като след приключването му (краен срок за изпълнение на дейностите, изплащане на окончателното искане за плащане, счетоводното приключване и приключила проверка от представители на УО), ЕУП предава с приемо-предавателен протокол цялата налична окомплектована документация по проекта (съгласно изискванията на Оперативната програма) на оправомощен служител на общината за архивиране и съхранение, с което ангажиментите на ЕУП приключват. Съхранението се извършва в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството, Методическите указания за изпълнение на договори за предоставяне на БФП по ОПРР 2014-2020г., като счетоводната система и документацията са налични до изтичане на сроковете за съхранение на документацията, указани в чл.140 от Регламент (ЕС) № 1303/2013. ЕУП ще организира и контролира цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Екипа ще осъществява ефективна комуникация както с изпълнителите по дейности, така и с ръководството и служителите от отдели и дирекции на община Перник при физическото изпълнение на обектите. Екипът ще се състои от: Ръководител на проекта; Счетоводител; Координатор; 2 051.89 1 990.97
Организиране и провеждане на процедури за избор на изпълнители съгласно ЗОП : Изборът на външни изпълнители на дейности по проекта ще се осъществи чрез провеждане на съответните приложими процедури по ЗОП с оглед стойностите, предвидени в бюджета на проекта за съответната дейност. Настоящата дейност е избрана с цел: Подбор на предложения за извършване на Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР), Упражняване на строителен надзор, доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване, информация и публичност. Сключване на договори с избраните изпълнители за извършване на инженеринг и услуги; Осигуряване на ефективно изпълнение на предвидените дейности по ремонт, доставка на обзавеждане, оборудване и услуги. 0.00 0.00
Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР): Проектното предложение включва доизграждане и ремонт на съществуваща сграда на два етажа. Тази дейност предвижда възлагане на външен изпълнител, дейността по проектиране и СМР, съобразявайки се с всички задължителни енергоспестяващи мерки , мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащото законодателство и др. мерки, които да доведат до изпълнение на заложените изисквания от УО на ОПРР. Авторският надзор ще гарантира спазването на изготвения и одобрен технически/работен проект. Ще бъде изпълняван съгласно изискванията на Закона за устройство на територията. Авторски надзор по проекта ще бъде осъществен от проектантите, изготвили техническата документация по смисъла на ЗУТ . Целта му е да се съблюдават процесите на извършване на строителните дейности, както и спазването на параметрите на работния проект. 73 000.00 87 580.57
Упражняване на строителен надзор: Строителният надзор е дейност, гарантираща надежден контрол върху качественото изпълнение на планираните строително-монтажни работи, отговарящи на предварително зададените качествени, количествени и технически параметри и показатели. Надзорните дейности са изключително важни за постигане на дълготраен ефект на проектните цели и резултати. 2 190.00 817.37
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане : Тази дейност включва доставка и монтаж на оборудване и обзавеждене в сградата обект на интервенция. дейността ще бъде възложена на външен изпълнител съгласно ЗОП. Предвижда оборудване и обзавеждане на всекидневна, трапезария, кухня, спални, санитарни възли и тн. с цел завършване цялостния облик на обекта и създаването на възможно най-добрата среда за целевата група, като се има предвид, че оборудването и обзавеждането ще гарантират безопасна среда за младежите. 25 394.60 29 848.21
Информация и комуникация: Възлагането и изпълнението на тази дейност е свързано с изискванията и правилата на Европейския съюз за информация и комуникация на всеки проект, финансиран със средства от европейските фондове. Мерките за осигуряване на информация и публичност ще бъдат изцяло съобразени с изискванията на ОПРР и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и гарантират популяризирането и представянето на проекта пред широк кръг лица. По проекта са предвидени следните мерки за информация и комуникация: Начална/откриваща пресконференция, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите за целите и дейностите предвидени за изпълнение и финансовата рамка на проекта, целевите групи, към които е насочен; Заключителна пресконференция, която ще се проведе в последния месец от изпълнение на проекта след приключване на предвидените за изпълнение дейности, която има за цел да информира обществеността, заинтересованите лица и медиите с изпълнението и постигнатите реални резултати. Ще бъде изработен интернет банер, както и публикации в местните медии. Визуализацията ще бъде осъществена чрез изработване и разпространение на печатни информационни и промоционални материали. 1 010.00 1 212.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.