Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

"Рила - пътища" ООД е предприятие, създадено през април 2013 г. с предмет на дейност добив и преработка на инертни материали с приложение при производството на пътни настилки. След успешното модернизиране на асфалтовата си база в с.Копиловци, общ. Кюстендил, от 2014 г. дружеството се ангажира и с производството и търговията с асфалтови смеси и други продукти за строителството. Следвайки стратегията за разширяване на дейността си, дружеството възнамерява в непосредствено бъдеще да навлезе и в сферата на строителството и свързаните с него дейности, като започне да осъществява довършителни дейности в строителството и открие собствена лаборатория за изпитване и сертифициране на строителни материали.
"Рила - пътища" ООД планира изпълнението на настоящия проект именно във връзка с предвижданото разширяване на дейността си в сектора на строителството и свързаните с него сертификационни услуги.  Проектът включва следните основни дейности: 
1. Наемане на 34 безработни и/или неактивни лица на период от 12 месеца (на длъжности в строителството и в лаборатория за изпитване и оценка на съответствието на строителни материали).
2. Закупуване на оборудване за лабораторията за строителни материали, необходимо за създаването на работните места на лаборантите по сертифициране на строителни материали.
3. Визуализация на проекта.
4. Организация и управление на проекта
Дружеството предвижда минимум 50% от новоназначените по проекта лица (или 17 души) към датата на включване в дейности по проекта да принадлежат към следните 3 специфични категории безработни лица, а именно: безработни лица с ниска степен на образование - 2 души; безработни лица на възраст над 54 г. - 9 души; и  Безработни младежи до 29 г. вкл. - 6 души. 
След приключване на всички дейности по проекта "Рила - пътища" ООД ще запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица, с което ще гарантира устойчива заетост за тези лица съгласно изискванията на процедурата.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: В изпълнение на стратегията за разширяване на дейността си в сферата на строителството и сертифицирането на строителни материали, в рамките на настоящата дейност "Рила- пътища" ООД ще назначи 34 нови служители и работници по трудово правоотношение на пълен работен ден за период от 12 месеца на следните длъжности: 1. Хидроизолаторчик (код по НКПД-2011: 71242003) - 4 д.; 2. Работник, строителна изолация (код по НКПД: 71242008) - 4 д.; 3. Шпакловчик (код по НКПД: 71232004) - 7 д.; 4. Дограмаджия, дърво/пластмаса/алуминий (код по НКПД: 71152001) - 7 д.; 5. Лаборант (код по НКПД: 75492005) - 6 д.; 6. Пробовземач (код по НКПД: 75492006 - 6 д. Предвижда се минимум 50% от новоназначените работници и служители по проекта (т.е. поне 17 души), да бъдат представители на три от следните специфични категории безработни и/или неактивни лица: безработни лица с ниска степен на образование (индикативно планирано наемане на 2 души от тази категория лица); безработни лица на възраст над 54 г. (индикативно планирано наемане на 9 души) и безработни младежи до 29 г. вкл. (индикативно планирано наемане на 6 души). След приключване изпълнението на всички дейности по проекта "Рила - пътища" ООД ще запази създадените по проекта работни места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица. Разходите за изпълнението на дейността включват разходите за работна заплата в размер на минималния осигурителен доход (МОД) за съответните длъжности, както и всички дължими вноски за сметка на работодателя съгласно изискванията на КТ и КСО за съответните длъжности, за периода от 12 месеца. При съобразяване с размера на МОД на текущата година, като сме предвидили и незначителен резерв с оглед бъдещо възможно увеличаване на съответния МОД в периода на изпълнение на проекта, сме заложили в бюджета обща сума на разходите за тази дейност в размер на 235 938 лева (общо разходи за заплати: 199 440 лева + общо разходи за осигуровки 36 498 лева = 235 938 лева). Дейността ще бъде изпълнена в следните етапи: 1. Издаване от управителя на "Рила-пътища" ООД на заповед за разкриване на новите работни места по посочените длъжности и определени бройки (2-ри месец) 2. Проучване на регистрираните към момента безработни лица в ДБТ, както и безработни и неактивни лица от други външни източници (3-ти месец) 3. Провеждане на подбор по документи и събеседване с идентифицираните като подходящи за наемане лица (от 3-ти до 4-ти месец) 4. Назначаване на избраните след проведения подбор лица на длъжностите: хидроизолаторчик - 4-ма души; работник, строителна изолация - 4-ма души; шпакловчик - 7 души; и дограмаджия дърво / пластмаса / алуминий - 7 души, лаборант - 6 души и пробовземач - 6 души (в началото на 7-ми месец). Забележка: Наемането на лаборантите на 7-ия проектен месец е съобразено и с времето, необходимо за провеждането в рамките на проекта на процедурата за избор на доставчик и осъществяването на доставката на лабораторното оборудване, необходимо за създаването на тези работни места“. 5. Изпълнение от новонаетите лица на трудовите им задължения съгласно трудовите им договори и изпращане на дължимото възнаграждение и осигуровки за сметка на работодателя от страна на "Рила - пътища" ООД, за срок от 12 месеца (от 3-ти до 19-ти месец). Така описаните етапи при изпълнението на дейността обезпечават успешното изпълнение на дейността, тъй като дават възможност за подбор на най-подходящите за съответните длъжности лица от целевата група на проекта. Подходящо подбраните лица ще са в състояния да изпълняват качествено трудовите си задължения на новоразкритите работни места, което ще гарантира устойчивост на заетостта им. 236 238.00 236 238.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, необходими за създаването на новите работни места: Дванадесет от планираните от "Рила - пътища" ООД общо 34 нови работни места ще са в предвидената лаборатория за изпитване и оценка за съответствието на строителни материали (6 лаборанти и 6 пробовземачи). Закупуването на необходимото за тази лаборатория оборудване е условие за създаването на тези работни места. В тази връзка "Рила-пътища" ООД ще закупи следното оборудване за лабораторията за изпитване и сертифициране на строителни материали: І. Оборудване за изпитване на добавъчни материали (фракции): 1. Лабораторни сита от мрежа от неръждаема стомана - 6 бр., с размер на светлите отвори на мрежата на всяко сито, както следва: 0,063 mm; 0,125 mm; 0,250 mm; 0,500 mm; 1,00 mm; 2,00 mm. 2. Лабораторни сита с перфорирани квадратни отвори - 18 бр., с размер на светлите отвори на мрежата на всяко сито, както следва: 4,00 mm; 5,00 mm; 5,60 mm; 6,30 mm; 8,00 mm; 10,0 mm; 11,2 mm; 12,5 mm; 14,0 mm; 16,0 mm; 20,0 mm; 22,4 mm; 25,0 mm; 31,5 mm; 40,0 mm; 50,0 mm; 63,0 mm; 80,0 mm 3. Дъно и капак - 1 бр. 4 Клатачна машина за сита - 1 бр. 5. Комплект пръчковидни сита за определяне на плосковидност на скални агрегати - 14 бр. 6. Шублер за измерване на формата на добавъчни скални материали - 1 бр. 7. Набор за провеждане на тест за пясъчен еквивалент - 1 бр. (комплект) 8. Електрически шейкър за пясъчен еквивалент - 1 бр. 9. Вакумен пикнометър - 1 бр. 10. Конус с трамбовка - 1 бр. 11. Стъклен пикнометър с наставка - 1 бр. II. Оборудване за битумни проби: 1. Апарат “пръстен и топче” – 1 бр. (комплект) 2. Нагревателна плоча с магнитна бъркалка - 1 бр. 3. Автоматичен апарат „пръстен-топче” – 1 бр. (комплект) 4. Автоматичен дигитален пенетрометър - 1 бр. 5. Пенетрационна игла - 1 бр. 6. Пенетрационна водна баня - 1 бр. 7. Пенетрационни панички - 1 бр. 8. Циркулационен термостат за пенетрометър - 1 бр. (комплект) III. Оборудване за каменно брашно 1. Тест с метиленово-синьо - 1 бр. (комплект) 2. Автоматичен диспенсер IV. Оборудване за асфалтова смес – неуплътнена 1. Електронна хидростатична техническа везна - 1 бр. 2. Електронен термометър - 1 бр. 3. Сушилен шкаф 220 л. - 1 бр. 4. Автоматичен асфалтоанализатор - 1 бр. 5. Центрофужен екстрактор - 1 бр. 6. Автоматичен Маршалов чук - 1 бр. 7. Запълващ пръстен (фуния) за Маршалови пробни тела - 1 бр. 8. Стандартна форма за Маршалови пробни тела - 1 бр. 9. Основна плоча с дръжки за Маршалови пробни тела - 1 бр. 10. Универсален хидравлен крик за Маршалови пробни тела - 1 бр. 11. Кошница за измерване на обемна плътност на скални добавъчни материали /1-ви вид/ - 1 бр. 12. Кошница за измерване на обемна плътност на скални добавъчни материали /2-ри вид/- 1 бр. 13. Стандартен шублер - 1 бр. 14. Вакуумна камера с обем 10l - 1 бр. 15. Двустепенна вакумна помпа - 1 бр. 16. Стъклен пикнометър с наставка - 1 бр. 17. Комбинирана CBR/Marshall преса до 50 kN с принадлежности - 1 бр. (комплект) 18. Водна вана за темпериране на образци по Marshall - 1 бр. 19. Приспособление към Маршаловата преса за определяне на интертната якост на опън - 1 бр. 20. Миксер за приготвяне на асфалтови смеси - 1 бр. 21. Сонда за взимане на проби с бензинов мотор - 1 бр. 22. Диамантов свредел за изрязване на ядки от асфалтови смеси - 1 бр. 23. Щипка за изваждане на ядки - 1 бр. 24. Пръстен за включване на водно охлаждане на диамантовия свредел - 1 бр. 25. Рециклатор за разредител - 1 бр. Общата стойност на посочените активи (включени по бюджетно перо 6.1) съгласно направените предварителни проучвания, е 115 970 лева, без ДДС. Етапите при изпълнението на дейността са следните: 1. Подготовка и промеждане на процедура за избор на доставчик и сключване на договор с избрания доставчик (от 3-ти до 4-ти месец). 2. Доставка на оборудването в предприятието и подписване на приемо-предавателния протокол (7-ми месец). 3. Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на оборудването и подписване на финалния приемо-предавателен протокол (7-ми месец). 115 970.00 115 970.00
Дейности за организация и управление на проекта: Дейностите по организация и управление на проекта ще се бъдат възложени за оперативно изпълнение на на външна фирма с опит в управлението на проекти с европейско финансиране, която ще бъде избрана чрез провеждане на избор на изпълнител с публична покана по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г. Външната фирма - изпълнител ще определи конкретни свои служители, които ще бъдат пряко отговорни за изпълнението на възложените на фирмата функции по организация и управление на проекта. Дейността на външната фирма-изпълнител по организацията и управлението на проекта ще бъде координирана, ръководена и контролирана от Ръководител на проекта, определен от страна на "Рила-пътища" ООД. Ръководителят на проекта ще изпълнява функцията си безвъзмездно. Ръководителят на проекта, заедно с отговорните служители на външната фирма - изпълнител ще формират Екипа за управление на проекта. За максимално постигане на заложените по настоящия проект цели и резултати ще бъде изградена вътрешна система за мониторинг и оценка на изпълнението. Основната цел на тази система ще бъде да осигури текущ контрол върху изпълнението на дейностите по проекта и заложените резултати. В процеса на изпълнение се предвижда провеждането на технически и финансов мониторинг на предвидените по проекта дейности, на базата на които ще бъдат изготвяни и исканията за междинни плащания. Пряката отговорност за осъществяване на контролните функции носи Ръководителя на проекта от страна на "Рила-пътища" ООД, който ще бъде подпомаган в дейността си от отговорните служители на избрания външен изпълнител. Основен елемент в системата за мониторинг и контрол ще бъдат регулярните срещи на екипа по изпълнението на проекта, с цел да се синхронизират действията и текущите задачи на всички негови членове, да се следи напредъка на проекта и спазването на междинните срокове за изпълнение, както и постигането на междинните резултати. В случай на възникнали трудности и проблеми по време на изпълнението, ще се провеждат допълнителни срещи, с цел навременното предприемане на корективни действия за своевременното им отстраняване. Ще бъде извършвана документална проверка и проверка на място за осъществяване на физически и финансов мониторинг и контрол върху дейностите. Екипът по проекта (Ръководителя на проекта и отговорните служители на избрания външен изпълнител) ще проследява напредъка на проектните дейности и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчитането на проекта. Всички разходите за организация и управление ще бъдат отчитани чрез фактури, издадени от фирмата-изпълнител към бенефициента. Етапи при изпълнението на дейността: 1. Подготовка и провеждане на избор на изпълнител на дейността по организация и управление на проекта (от 1-ви до 2-ти месец). 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (3-ти месец). 3. Изпълнение на дейностите по организация и управление на проекта от външния изпълнител (от 3-ти до 19-ти месец). Забележка: 19-ият проектен месец ще служи като времеви резерв за успешното приключване на дейностите по проекта, в случай на евентуално непредвидено забавяне на изпълнението на останалите проектни дейности.“ В периода до сключването на договор с избрания външен изпълнител Ръководителят на проекта ще изпълнява функцията самостоятелно. Това няма да препятства успешното изпълнение на проекта, тъй като основните проектни дейности (подбор на лицата от целевата група за наемане и подготовката и провеждането на процедурата за доставка на лабораторното оборудване е предвидено да бъдат стартирани от 3-тия проектен месец, когато външният изпълнител ще бъде вече избран и контрактуван. 34 700.00 34 700.00
Дейности по информиране и публичност: Предвидените дейности и постигнатите резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани сред широката общественост като за целта ще бъдат спазвани стриктно изискванията на "Националната комуникационна стратегия" 2014-2020 г и на "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 г. В съответствие със задълженията си за осигуряване на информиране и публичност, произтичащи от изпълнението на Договора за БФП, "Рила-пътища" ООД ще изпълни множество дейности, необходими за популяризиране на приноса на ЕС и на получената безвъзмездна финансова помощ по проекта, включващи: 1. Поставяне на информационен плакат (табела) на видно място в предприятието през времетраенето на изпълнението на проекта, включващ съществената информация относно проекта и приноса на ЕС за изпълнението му.. 2. Поставяне на стикери за визуализация върху доставеното, инсталирано и въведено в експлоатация ново оборудване по проекта, предназнчено да обезпечи технически част от новосъздадените по проекта работни места. 3. Поставяне на постоянна информационна табела (1 бр.) на видно място в предприятието, съдържаща данните на проекта и изработена с цел оповестяване на приноса на ЕС за финансирането му и включваща всички задължителни реквизити; Етапи при изпълнението на дейността: 1. Визуализация на изпълнението на проекта през времетраенето му чрез поставяне на информационния плакат (табела) (от 1-ви до 19-месец) 2. Поставяне на стикерите за визуализация върху закупеното по проекта лабораторно оборудване (7-ми месец) 3. Поставяне на постоянната информационната табела (19-ти месец) 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.