Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение е насочено към пазарна приложимост на предприемаческа идея на "Комплексна социална услуга "Надежда“ ЕООД  в приоритетен сектор, свързан с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства на НСНМСП 2014-2020г. Q88 „Социална работа без настаняване“. Идеята е свързана с разкриването на Център за рехабилитация, предлагащ комплексни услуги за рехабилитация и социални дейности на хора с увреждания, възрастни хора, лежащо болни и лица, които имат нужда от рехабилитация и помощ при възстановяване след травми. Предложението е обвързано със стремежа на фирмата за устойчивост на новосъздадено предприятие, сформиране на екип от специалисти за развитие на предприемаческата идея. Създаване и стабилност на работните места и постигане на ръст чрез реализиране и предлагане на пазара на комплексна услуга, чрез инвестиции в оборудване с цел подобряване и постигане на по-високи резултати в медико-социалните услуги. 
Проекта попада в една от тематичните области на ИСИС - Индустрия за здравословен живот и био-технологии, подгрупа - персонална медицина, диагностика и индивидуална терапия, лечебни и лекарствени форми и средства. 
Очакваните резултати са свързани със създаване и развитие на конкурентни предимства, чрез подобряване на ресурсната ефективност, повишаване качеството на услугата, подобрен капацитет за управление чрез прилагане на нови и утвърдени бизнес модели и практики. Чрез прилагането на иновационен ресурс фирмата ще се възползва от съществуващите възможности, които предлага глобалния пазар и ще подобри пазарните си позиции, конкурентоспособността си, ще увеличи приходите и рентабилността.
Основните дейности са:
1. Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея.
2. Дейност за визуализация на проекта.
Постигането на изброените по-горе резултати ще гарантира устойчивостта на направената инвестиция, като същевременно отговаря изцяло на целите на оперативната програма като адекватното съотношение между очакваните разходи и ползи.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр., закупуване на 19 бр. ДМА, наем на работни помещения, 1 бр. маркетингов план за пазарна реализация и създаване на 1 бр. интернет-страница) - 1-ва част): Наемане на персонал В рамките на тази дейност се предвижда сформирането на екип от висококвалифицирани и опитни специалисти в областта на здравните услуги. Подбора ще бъде на база опит и компетенции, съобразени с диагностицирането, превенцията и рехабилитирането на хора с увреждания, с травматизъм и др. За целите на предприемаческата идея на трудов договор ще бъдат назначени: 1.Предприемачът–Екатерина Петрова, с над 25 години опит в социалната сфера, ще заеме длъжността "Експерт-социални дейности". Наемането ще бъде с трудов договор,на 8-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец, в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 1586 лв.х12 м.= 19032 лв. Тя ще ще приема хората и ще преценя кои от тях имат нужда от предоставяне на социални услуги, и от какво естество. Ще консултира нуждаещите се за най-подходящите терапевтични процедури, от които да се възползват. Ще преценява социалния им статус и възможностите за зачисляване към приоритизираните групи нуждаещи се. 2. Експерт-здравни дейности–Стефан Балев–Наемането ще бъде с трудов договор, на 4-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 1550 лв.х12 м.= 18600 лв. Той ще участва също в процеса по консултиране на подходяща терапия. Ще консултира и специалните целеви групи на възрастни и деца с различни специални потребности. 3. Експерт - кинезитерапия–Пенко Пенев–Наемането ще бъде с трудов договор, на 4-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 1550 лв.х12 м.= 18600 лв. Той ще отговаря за провеждането на консултации и назначаване на лечение, чрез комплекс от подходи за възстановяване и подобряване на фините моторни умения, общата двигателна активност; лечебна физкултура, терапия чрез различни уреди, обект на придобиване по проекта, както и с лечебен и възстановителен масаж. 4. Трудотерапевт–с конкурс–Наемането ще бъде с трудов договор, на 8-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 773 лв.х12 м.= 9276 лв. Ще отговаря за провеждане на трудотерапия, чрез активен кинезетерапевтичен метод, при който ще се ползва системно трудовата дейност, специално подбрана според заболяването, формата и фазата му и функционалното, и психическо състояние на човек. **Професионалната специализация на екипа е подбрана така, че експертите в екип да покриват реализирането на всички дейности по проекта, но и да гарантират максимално ефективно взаимодействие при назначаване на комбинирани терапии. Експертният персонал ще допринесе за успеха на проекта, тъй като комбинацията от предоставяните от него и компетентността му имат потенциал да предизвикат значително потребителско търсене. Закупуване на ДМА За осъществяване на предприемаческата идея и реализирането на услугите, "Комплексна Социална услуга "Надежда" се нуждае от придобиване на спортни уреди и пособия, необходими за изпълнение на дейността, за рехабилитация, раздвижване и двигателна активност на пациентите. В рамките на проекта ще бъдат закупени: Група I - Уреди за пасивно раздвижване 1. Уред за пасивно раздвижване на пръсти-1бр.; 2. Уред за пасивно раздвижване на раменна става-1бр.; 3. Уред за пасивно раздвижване на долен крайник-1бр.; 4. Уред за пасивно раздвижване на китка-1бр.; 5. Терапевтична масажна кушетка-1бр. Продължава в част 2! 212 036.00 203 542.80
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр., закупуване на 19 бр. ДМА, наем на работни помещения, 1 бр. маркетингов план за пазарна реализация и създаване на 1 бр. интернет-страница) - 2-ра част): Продължение! ДМА от Група I ще се използват за основните терапевтични процедури на принципа на Механотерапията и лечебните масажи, които са вид пасивна кинезитерапия. Ще бъдат прилагани за възстановяване на намалено или силно затруднено движение чрез локални и в пасивни раздвижвания на тялото. Благодарение на уредите за пасивно раздвижване, ще можем да прилагаме терапия на пациенти с парализа на крайниците, преживяли инсулт, с различни контузии на гръбначния стълб и др. Механотерапията и лечебните масажи ще бъдат водещо конкурентно предимство за новия социален център в област Смолян. Група II - Уреди за активно раздвижване 6. Рехабилитационна клетка-1 бр. - За извършване на определени активни упражнения от ненатоварващи позиции. Уредът е подходящ за раздвижване на горни и долни крайници при пациенти с фрактури, претоварване, обездвижване, след оперативна намеса, както и след прекаран инсулт. 7. Екстензия за шийни прешлени - 1 бр.; - Тя се използва за намаляване на натиска в/у нервите и прешлените, като успешно ще се прилага при пациенти с дискова херния, болки в шийната област, увреждане на гръбначни прешлени, изкривяване на гръбнака при деца, терапия след счупвания. 8. Шведска стена-1бр. - Необходима за терапия при заболявания на опорно-двигателния апарат, проблеми със стойката, работата на стомашно-чревния тракт, а също и на централната нервна система, както и при затлъстяване, мигрена, остеохондроза на шийно-гръдните прешлени на гръбнака и др. 9. Професионална бягаща пътека с лед дисплей-1 бр. - Ще се използва при терапевтични процедури за пациенти със сърдечно съдови заболявания, тъй като натоварва умерено сърцето. 10. Професионален велоергометър-1бр. 11. Професионален велоергометър с цяла седалка-1бр.; С велоергометрите ще се прилага успешно засилване на мускулатурата при долен крайник, когато е било налице обездвижване. Изключително необходимо при фрактури на тазобедрена става, колянни стави и крак. Помага за упражнения при скъсване на мускул. 12. Професионален мултифункционален уред-1 бр. - Помага за засилване на мускулатурата при обездвижване поради травма от счупвания в областта на лакетна или раменна става, също така и при намалена маса на мускула при обездвижване. 13. Професионална стойка за повдигане на крака с вградена балансираща топка-1бр. - Стойката също подпомага долните крайници при получени атрофии на мускулите. Група III - Уреди за електро терапия 14. Компресорен инхалатор - 1бр. - Инхалаторът е необходим при лечение на астма, хронични бронхити и други респираторни заболявания. Чрез него се постига висок терапевтичен ефект, тъй като при вдишване лекарствата достигат и до най-отдалечените части на белите дробове. 15. Апарат за късовълнова терапия с импулсен и постоянен режим с индуктивен апликатор - 1бр. - Апаратът се използва за болкоуспокоение, отпускане на мускулите и подобрение на кръвообращението; 16. Магнит с кушетка и ринг 60 см. - 1бр.- Служи за създаване на биостимулиращ ефект, който увеличава оползотворяването на кислорода и подобрява клетъчната респирация и клетъчният метаболизъм. Използва се най-вече за лечение на горните и долните крайници. 17. Ултразвук - 1бр.-Терапевтичното използване на ултразвук е при болка и за стимулиране на възстановителния процес във физиотерапията. 18. IR лампа - 1бр. - Инфрачервените лъчи се използват за облекчаване на болките в ставите и мускулите, както и за засилване на кръвообращението. Така се усеща намаляване на болката, облекчаване на напрежението и приятна отмора. 19. Уред за детоксикация - 1бр.-Чрез йонна терапия спомага за пречистване на човешкия организъм от вредните вещества (токсини, шлаки и др.). Всички уреди са от изключителна необходимост, защото са взаимно свързани в изпълнението на двигателните режими и чрез тях се натоварват и раздвижат определена група мускули. Цялото оборудване е внимателно планирано и цели обезпечаване на работата на „Комплекс Социални услуги Надежда“ ЕООД за планираните услуги. Продължава! 0.00 0.00
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр., закупуване на 19 бр. ДМА, наем на работни помещения, 1 бр. маркетингов план за пазарна реализация и създаване на 1 бр. интернет-страница) - 3-та част): Продължение! Изработване на 1 бр. маркетингов план за реализацията на услугите, които ще предлага Социалния център: За целите на реализацията на предприемаческата идея е необходимо да бъдат изследвани: 1. Общи характеристики на пазара: –регулации, законодателство –нагласи и потребителски очаквания в сферата на социалните услуги, предлагани по проекта. 2. Професионални терапевтични и рехабилитационни продукти и услуги: –проучване на интереса и информираността по отношение на лечението и превенцията; –детайлно проучване и групиране на бизнес субекти в региона на община Смолян и в съседни общини, които желаят да инвестират средства в здравето на своите служители; –проучване, анализ, групиране на потенциални клиенти, класифициране на нуждите им и изработване на информационни пакети за всяка група от субекти с общи характеристики и нужди. 3. Технологичен прогрес: –възможности за предлагане на социални услуги чрез най-актуалните технологични постижения. Наем на помещение Наемането на роботното помещение е изключено от обхвата на ПМС 160/01.07.2016 г. и в тази връзка "„Комплекс Социални услуги Надежда“ ЕООД ще извърши пазарно проучване на цените на сходни имоти за отдаване под наем в гр. Смолян, където ще се изпълнява проекта. На база на това пазарно проучване ще бъде сключен договор за наем с определен контрагент. Дружеството стриктно ще спазва принципите за икономичност, ефективност и ефикасност на разходите при наемането на работното помещение. Създаване на интернет-страница - 1 бр. След провеждане на процедура за избор на изпълнител, дружеството ще възложи на външен доставчик изработването на интернет страница - 1бр., в която ще бъдат обяснени подробно и достъпно за клиентите особеностите на предлаганите услуги. Предвижда се интернет-страницата да е атрактивна с два тематични модула – обща здравна, възстановителна информация, поднесена на популярен език и конкретна информация за центъра – услуги, цени, он-лайн резервационна система, новинарски блог за живота в центъра. В основата й ще залегне непрекъснато информиране на аудиторията за услугите и за дейността на центъра. По този начин ще бъдат популяризирани услугите, предоставяни от „Комплекс Социални услуги Надежда“ ЕООД. 0.00 0.00
Визуализация и публичност по проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр. информационнa табелa и 38 бр. стикери за всички ДМА, които ще бъдат закупени със средства по проекта): Дейностите по визуализация и публичност по проекта ще бъдат изпълнени чрез поставянето на 2 бр. информационни плаката (за сметка на кандидата), които ще бъдат позиционирани на вратата на главния вход на сградата, в която ще се реализира „Комплексна Социална услуга "Надежда“ ЕООД, а в етапа на изпълнението 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела. Те ще отразяват приноса на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 по Процедура за подбор на проекти BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“ и ще съдържат цялата текстова и визуална информация според изискванията на ЕС. „Комплекс Социални услуги Надежда“ ЕООД ще спазва всички изисквания, произтичащи от договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, като прилага мерките за публичност и информираност съгласно приложимите правила на информиране и публичност от „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация.” 2014-2020. При стартиране на дейността бенефициента ще постави на видно място 2 бр. информационни плаката за своя сметка с вида и името на проекта, емблемата на Европейския съюз и името на ЕС, име на финансиращия фонд, логото на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, наименование на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, както и началната и крайната дата на изпълнение на проекта. За всеки закупен дълготраен материален актив се предвиждат по 2 информационни стикера или 38 бр. х 2 лв. = 76 лв., които също да отразяват приноса на програмата. Всички изисквания за визуализация ще бъдат спазени и съответните маркировки ще бъдат поставени на правилните места в хода на изпълнение на дейностите по проекта, като преди крайната дата на проекта ще бъде поставена и 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела х 124 лв. 200.00 200.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.