Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящия проект е насочен към постигането на цели, които са в тясна връзка със стратегическата цел на ОП РЧР, а именно повишаване качеството на живот на хората, чрез подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост, повишаване на производителността, достъп до качествено образование и учене през целия живот, и засилване на социалното включване.
Повишаването на професионалната квалификация и ключовите компетенции на служителите на „Джесика - София” ООД в областта на чужди езици и дигитални умения са важни инвестиции в човешкия капитал. То ще доведе до подобряване на качеството на предлаганите от фирмата услуги, което на свой ред ще увеличи бизнес резултатите на фирмата и ще се отрази върху възнаграждение на служителите. Това ще заздрави конкурентните позиции на фирмата на пазара на труда и ще създаде условия за постигане на по-високи нива на заетост и устойчив икономически растеж не само на фирмено, а и на секторно и пазарно равнище.
Особено важно за кандидата е, че БФП по проекта е в размер на 100%, тъй като той изпълнява основната си дейност в ЮЗР на планиране, където съгласно други регламенти и програми не се предвижда 100% финансиране.
Целите на настоящия проект кореспондират с целите на ПО 1 "Подобряване на достъпа до заетост и качеството на работните места", тъй като насърчават българските работодатели, в частност „Джесика - София” ООД към инвестиции в развитието на човешките ресурси, като основен фактор за нарастване на производителността и конкурентоспособността на фирмата. Чрез предвидените дейности за популяризиране на резултатите от проекта ще се повиши информираността на работодателите за значението от непрекъснатото подобряване на квалификацията и компетенциите на персонала, което е една от дългосрочните цели на ОП РЧР. Това важи и за самите служители, чиито усъвършенствани знания и умения ще им позволят да бъдат по-гъвкави, адаптивни и конкурентоспособни на динамично променящия се пазар на труда в национален и европейски мащаб.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Обучение на 15 служители по професионална квалификация, специалност "Продавач-консултант": С настоящата дейност фирмата-кандидат цели да обучи служителите си за професионална квалификация по направление 341 "Търговия на едро и дребно" по професия "Продавач-консултант", специалност "Продавач-консултант" за част от професия във второ квалификационно ниво. Необходимостта от тази дейност произтича от изразената нужда на служителите да повишат своята квалификация и е в пряка връзка с идентифицираните при анализ на дейността на компанията трудности. Ръководството на ДЖЕСИКА-СОФИЯ ООД инициализира нуждата от придобиване на допълнително ниво на квалификация на служителите си, поради бързо развиващият се сектор натърговските услуги и предизвикателствата в този бранш. Лицата, наети на трудови договори са преминали вътрешно фирмени обучения, инструктажи и други, но поради факта, че заетостта и задълженията им са в интензивно променящ се сектор, те имат нужда от надграждащо ниво на знания и умения. Фирмата-кандидат предвижда по настоящия проект да проведе обучение за професионална квалификация по част от професията по специалност от второ квалификационно ниво на 15 от служителите си. От тях 9 са със средно образование, т.е. попадат в групата на лица със завършена образователна степен по-ниска от ISCED 4. Професия Продавач-консултант (код по СПОО 341020), специалност Продавач - консултант (код по СППОО 3410201), 300 учебни часа за обучение общо на 15 заети лица, заемащи длъжността "Продавач-консултант". Ръководството на ДЖЕСИКА-СОФИЯ ООД дефинира потребностите на служителите от придобиване на професионални знания и умения на служителите си, ангажирани с дейности, пряко свързани с техните задължения. Продавач-консултантите посрещат и обслужват своевременно клиенти в търговският обекти. Те консултират клиентите за качествата на предлаганите стоки. При поискване от клиента, когато видът на стоката позволява това, показва начина на нейното действие или употреба. Продавач-консултантите следят за търговския вид и атрактивното представяне на предлаганите стоки, наличието на етикети и означение за продажната цена. Те аранжират стоките на по подходящ начин, поддържат необходимия търговски вид и хигиена в търговския обект или в сектор от него. Отговаря за поддържане на складовите наличности, като вземат мерки при изчерпване на количествата. В дейностите по доставяне и приемане на стоки продавач-консултантите осъществяват контакти с доставчици, снабдители, склададжии и транспортни работници, а в рамките на търговска дейност осъществяват контакти с клиенти, което изисква да притежава добри комуникативни умения и умения за работа в екип. Продавач-консултантите приемат рекламации и вземат решение за последващи действия. Те приемат парични суми, връщат ресто и издават касови бележки и фактури, отговарят за ежедневното точно приключване на касовата наличност и отразяването на оборота в книгата за касовия апарат. Продавач-консултантите носят отговорност за стоките, както и за оборудването и обзавеждането в търговския обект, а също и за извършените от него операции с парични средства и финансово-отчетни документи. След завършване на обучението, служителите ще могат да: • дефинират и описват качествата и характеристиките на стоките; • умеят да аранжират стоки на щанд и витрина; • умеят да приема парични суми, връщат рестото, издават касови бележки, съставят фактури и попълват гаранционни карти; • подбират средства и методи за насърчаване на продажбите; • умеят да провеждат търговски демонстрации; • умее да прилага съвременни продажбени техники; • притежават знания и умения за проучване на потребителското търсене; • обясняват правилата за продажба чрез електронната търговия; • умеят да работят с търговско оборудване и инструменти. Обученията ще се осъществят в съответствие с изискванията на ЗПОО и по професии и специалности включени в СППОО, утвърден от МОН. Чрез обучението включените участници ще придобият квалификация по част от професия, удостоверена със съответния документ съгласно чл. 38, ал. 3 от ЗПОО. 9 000.00 11 325.00
Обучение на 30 служители за ключови компетентности: ДЖЕСИКА-СОФИЯ ООД е в сферата на услугите, свързани с екстериорен и интериорен дизайн, проектиране, продажба и обзавеждане на сгради. Във фирмата работят над 60 лица, заети в различните отдели на фирмата. Ръководството на фирма е дефинирало нуждата от подобряване на знанията и уменията в комуникацията на чужд език и дигиталните компетентности на обслужващият персонал на фирмата. Анализът на проблемите на целевата група показва, че към момента работният персонал в дружеството-кандидат се нуждае от целенасочено обучение, което да осъвремени изпълнението на ежедневните дейности с различно естество. Необходимостта от обученията се обуславя от потребностите на служителите да притежават умения и компетенции за комуникация и боравене с масово използвания английски език и с приложните общи и специализирани IT продукти. Служителите са дефинирали, като проблемен за ефективната им работа недостига на чуждоезикови или дигитални компетенции. Те са заявили пред фирменото ръководство желанието си да участват в обучение по Английски език или дигитални компетентности, поради факта, че ежедневно им се налага да разчитат на помощта и ползват уменията на колегите си в съответните области за да изпълнят персоналните си трудови задачи, включващи комуникация на чужд език с клиенти и/или партньори и обработка и дигитализация на информацията. Успешното изпълнение на дейността ще спомогне на включените в обученията за адаптирането и придобиването на рутина при работа със специфичната терминология и компютърната обработка на английски език, ще удължат активната трудова дейност на по-голямата част от заетите, ще увеличат производителността на труда в дружеството и реално ще допринесат за изпълнението на дългосрочните цели за развитие на фирмата-кандидат. В рамките на тази дейност ще се организират и проведат: 1. Обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” - Чуждоезиково обучение по английски език на различни нива на общо на 15 служители, 6 от които със средно образование.Обученията ще бъдат, съобразно наличното ниво на знания и умения съгласно Европейската квалификационна рамка. Планираният за изучаване английски език ще подпомогне изпълнението на ежедневните трудови задължения по изготвяне на документи, комуникация с чуждестранни клиенти, преводи на етикети, описания и друга техническа документация и други. Обучението е необходимост и за служителите от търговските отдели, предвид необходимостта от комуникации с бизнес-партньорите си от Европа и Азия. Обучението ще е с продължителност 300 уч.ч., по 100 уч.ч. за всички три нива на обучение. При завършени три нива на Английски език, обучаемите лица ще получат следните умения: - четене; - писане; - говорене; - разбиране; - делова кореспонденция; - граматика; - и други индивидуални за потребностите им знания и умения. 2. Обучение по Ключова компетентност 4 "Дигитални компетентности" - общо за 15 служители с основна трудова дейност в търговският отдел с приоритет към общо приложими програмни продукти за обработка на текст, таблици, за комуникации, съхраняване и управление на информация и др. На тази основа учебното съдържание ще бъде в рамките на 45 уч. ч и дефинирано според потребностите за изпълнение на ежедневните задължения на обучаемите и нуждите на работодателя от подобрена и адекватна на изискванията на пазара бърза и качествена производствена дейност на фирмата-кандидат. Всички успешно завършили обученията ще получат сертификат за съответното придобито ниво на чуждоезикова или дигитална компетентност. 14 250.00 14 250.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.