Подбор и наемане на допълнителен персонал, както и осигуряване на допълнителна заетост на съществуващ персонал необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на Община Велико Търново по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от Община Велико Търново за ползване на социални услуги: Целите на дейност 1 са:
- Осъществяване на подбор на новонает персонал, подходящ за изпълнение на задълженията и отговорностите на Община Велико Търново по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от Община Велико Търново за ползване на социални услуги.
- Осигуряване на допълнителна заетост на съществуващ персонал, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на Община Велико Търново по Закона за лична помощ, Закона за хората с уврежданията, както и по Закона за социалните услуги в частта, свързана с насочването от Община Велико Търново за ползване на социални услуги.
Съдържание на дейността:
За осъществяване на подбора и наемането на нови лица по проекта, ще бъде разработена и утвърдена "Процедура за подбор на служители по Проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Велико Търново", която ще подпомогне изпълнението на проекта, реализиран от Община Велико Търново по ПРЧР 2021 – 2027. Целта на процедурата е регламентиране на реда за кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите за персонал и по - конкретно: реда за кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите за персонал. Процесът на кандидатстване оценка и класиране на всички кандидати, ще се извърши без ограничение на правата им или привилегии, основани на раса, етническа принадлежност, пол, произход, сексуална ориентация, религия, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние.
Подборът на служители ще се извърши в два етапа: етап I - подбор по документи и етап II - индивидуално интервю с кандидатите. С одобрените кандидати ще се сключат трудови договори. В длъжностните характеристики, които ще получат служителите при назначаването си ще бъдат описани същността и обхвата на дейност, отговорностите и задълженията, които трябва да спазват, организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни).
По проекта се предвижда назначаване на 8 новонаети лица - 7 лица на длъжност „Младши експерт“ и 1 лице на длъжност „Шофьор“, а със заповед на 8 настоящи служители от общинска администрация ще бъдат вменени допълнителни задължения, свързани с прякото изпълнение на дейностите по проекта.
|
365 746.43
|
0.00
|
Обезпечаване на правомощията на общината по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ чрез: създаване на фронт-офис; обучение и супервизия на персонал; обезпечаване на функциите на Съвет по въпросите на социалните услуги; изготвяне на проучвания за социалните услуги, както и планиране и анализиране на предоставянето им; разработване на единна информационна точка; провеждане на разяснително - информационни кампании: Дейността обхваща различни поддейности:
1.За обезпечаване на правомощията на общината по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ и за осигуряване на изнесено насочване на лица, за ползване на СУ,за които общината насочва, ще се създаде фронт-офис в административната сграда на общината, която е публична общинска собственост с адрес: гр. В. Търново, пл. „Майка България“ 2.При съблюдаване на ЗОП ще бъдат извършени текущ ремонт, обзавеждане и оборудване на помещение, намиращо се на 2 етаж от сградата (ст. 221).
2.В рамките на проекта на новоназначените 8 служители по дейност 1 ще се проведе въвеждащо обучение за придобиване на базисни знания за организацията на работните процеси и умения за работа в социалната сфера. Новоназначените лица ще бъдат включени в допълнително обучение за изпълнение на отговорностите на общината по ЗЛП, ЗХУ и ЗСУ в частта за насочване за ползване на СУ. В допълнителното обучение ще участват и: 23 служители от Дирекция „СДЗ“ и ЦСУ в общината, 60 специалисти от СУ и ЛП. За поддържане на професионалното самочувствие на специалистите, работещи в СУ, общинска администрация и ЦСУ, консултиране при разрешаване на трудности и конфликти е заложено извършване на супервизия. Обученията и супервизията ще се изпълнят по ЗОП.
3. За ефективно изпълнение на функциите на Съвета по въпросите на СУ в общината ще се създадат условия за техническо обезпечаване на работата му, както чрез разходване на ресурси за подготовка на материали, тяхното оформяне и разпечатване, така и за осигуряване на оборудване за презентиране. Административното и техническо подпомагане на Съвета ще се извършва от служители в общината.
4.С цел установяване на обществените потребности, относно необходимостта от СУ и за подобряване изпълнението на публичните политики на местно ниво и в изпълнение на законодателството, ще се изготвят представителни анкетни проучвания с цел проучване на потребностите от СУ и за удовлетвореността на потребители от ползването на СУ. Проучванията ще се извършват от новоназначени лица по дейност 1 или от служители на общинска администрация, чрез посещения на място в СУ и на местното население. За изготвянето на анкетни карти ще бъдат закупени: хартия, папки, тонер касети и др. За обезпечаване на дейността по придвижване за провеждане на проучвания в населените места на територията на общината ще бъде нает лек автомобил съoбразно ЗОП. |
146 298.57
|
0.00
|
Обезпечаване на правомощията на общината по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ чрез: създаване на фронт-офис;обучение и супервизия на персонал; обезпечаване на функциите на Съвет по въпросите на социалните услуги; изготвяне на проучвания за социалните услуги, както и планиране и анализиране на предоставянето им; разработване на единна информационна точка; провеждане на разяснително - информационни кампании-ДОПЪЛНЕНИЕ: 5.Подобряване на планирането, анализирането, мониторинга и отчетността в СУ - В рамките на поддейността, служители на общинска администрация ще събират, обработват, анализират и съхраняват информация за предоставяните социални услуги и за разработване на програми за развитие на качеството им. Реализирането на поддейността ще се осъществява от определени служители на общината без допълнително възнаграждение в рамките поддейността и ще доведе до създаване на оптимизирани системи за предоставяне на услугите, касаещи управлението и цялостното въвеждане на приложимите стандарти за качество и мониторинг. При идентифицирана необходимост ще бъдат актуализирани Програмите за развитие на качеството в СУ.
6.Разработване на единна информационна точка с две обособени части – поддейността ще ускори процеса по предоставяне на информация на граждани за функциониращи СУ и ще усъвършенства процеса по координация и обмен на информация между служители от общинска администрация, СУ и ЛП.
7. Провеждане на разяснително-информационни кампании за предоставянето на ЛП, СУ и повишаване информираността за възможностите за изграждане на достъпна среда за ХУ. В рамките на поддейността ще бъдат изработени и разпространени от служители по дейност 1 информационни материали за предоставянето на СУ, механизма ЛП и възможностите за изграждане на достъпна среда за ХУ. Изпълнението на дейността ще е съобразено с изискванията, определени в Глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ и Приложение IX от РЕГЛАМЕНТ(ЕС) 2021/1060 от 24 юни 2021г. за установяване на общоприложимите разпоредби. Предвидените дейности по изработка, предпечат, печат и доставка на материалите ще бъдат реализирани при спазване на изискванията на ЗОП. |
0.00
|
0.00
|