Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Реализирането на Проект от Община Велико Търново "Укрепване на общинския капацитет в Община Велико Търново" има за цел до осигури възможност за плавно и безпроблемно въвеждане на реформите в областта на социалните услуги и личната помощ и ускоряване на предоставянето на по - ефективна, ефикасна и качествена грижа на лица от най - уязвимите групи от населението, пребиваващо на територията на Общината. 
За постигане на заложените цели ще бъдат изпълнявани следните дейности:
- Обезпечаване на изпълнение на правомощията на Община Велико Търново по ЗСУ,ЗХУ и ЗЛП,  чрез създаване на фронт-офис и нови работни места;
- Подбор, наемане, обучение и супервизия на нов персонал,както и осигуряване на допълнителна заетост,обучение и супервизия на съществуващ персонал необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на Община Велико Търново по ЗЛП,ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общината за ползване на социални услуги;
- Обезпечаване на механизма по сътрудничество и наблюдение на социалните услуги чрез Съвет по въпросите на социалните услуги (създаден в Община Велико Търново в изпълнение на чл.27 от ЗСУ);
- Подкрепа на Община Велико Търново при изготвяне на проучвания в сферата на социалните услуги на територията на Община Велико Търново;
- Подкрепа на Община Велико Търново за планиране и анализиране на предоставянето на социални и интегрирани здравно-социални услуги, включително за разработване на програми за развитие на качеството на социалните услуги;
- Разработване на единна информационна точка (уеб сайт) за подобряване на информирания избор на лицата при ползване на социална услуга;
- Провеждане на разяснително-информационни кампании за предоставянето на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги, както и информираност на обществото на местно ниво относно възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подбор и наемане на допълнителен персонал, както и осигуряване на допълнителна заетост на съществуващ персонал необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на Община Велико Търново по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от Община Велико Търново за ползване на социални услуги: Целите на дейност 1 са: - Осъществяване на подбор на новонает персонал, подходящ за изпълнение на задълженията и отговорностите на Община Велико Търново по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от Община Велико Търново за ползване на социални услуги. - Осигуряване на допълнителна заетост на съществуващ персонал, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на Община Велико Търново по Закона за лична помощ, Закона за хората с уврежданията, както и по Закона за социалните услуги в частта, свързана с насочването от Община Велико Търново за ползване на социални услуги. Съдържание на дейността: За осъществяване на подбора и наемането на нови лица по проекта, ще бъде разработена и утвърдена "Процедура за подбор на служители по Проект „Укрепване на общинския капацитет в Община Велико Търново", която ще подпомогне изпълнението на проекта, реализиран от Община Велико Търново по ПРЧР 2021 – 2027. Целта на процедурата е регламентиране на реда за кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите за персонал и по - конкретно: реда за кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите за персонал. Процесът на кандидатстване оценка и класиране на всички кандидати, ще се извърши без ограничение на правата им или привилегии, основани на раса, етническа принадлежност, пол, произход, сексуална ориентация, религия, политическа принадлежност, лично и обществено положение или имуществено състояние. Подборът на служители ще се извърши в два етапа: етап I - подбор по документи и етап II - индивидуално интервю с кандидатите. С одобрените кандидати ще се сключат трудови договори. В длъжностните характеристики, които ще получат служителите при назначаването си ще бъдат описани същността и обхвата на дейност, отговорностите и задълженията, които трябва да спазват, организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни). По проекта се предвижда назначаване на 8 новонаети лица - 7 лица на длъжност „Младши експерт“ и 1 лице на длъжност „Шофьор“, а със заповед на 8 настоящи служители от общинска администрация ще бъдат вменени допълнителни задължения, свързани с прякото изпълнение на дейностите по проекта. 365 746.43 0.00
Обезпечаване на правомощията на общината по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ чрез: създаване на фронт-офис; обучение и супервизия на персонал; обезпечаване на функциите на Съвет по въпросите на социалните услуги; изготвяне на проучвания за социалните услуги, както и планиране и анализиране на предоставянето им; разработване на единна информационна точка; провеждане на разяснително - информационни кампании: Дейността обхваща различни поддейности: 1.За обезпечаване на правомощията на общината по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ и за осигуряване на изнесено насочване на лица, за ползване на СУ,за които общината насочва, ще се създаде фронт-офис в административната сграда на общината, която е публична общинска собственост с адрес: гр. В. Търново, пл. „Майка България“ 2.При съблюдаване на ЗОП ще бъдат извършени текущ ремонт, обзавеждане и оборудване на помещение, намиращо се на 2 етаж от сградата (ст. 221). 2.В рамките на проекта на новоназначените 8 служители по дейност 1 ще се проведе въвеждащо обучение за придобиване на базисни знания за организацията на работните процеси и умения за работа в социалната сфера. Новоназначените лица ще бъдат включени в допълнително обучение за изпълнение на отговорностите на общината по ЗЛП, ЗХУ и ЗСУ в частта за насочване за ползване на СУ. В допълнителното обучение ще участват и: 23 служители от Дирекция „СДЗ“ и ЦСУ в общината, 60 специалисти от СУ и ЛП. За поддържане на професионалното самочувствие на специалистите, работещи в СУ, общинска администрация и ЦСУ, консултиране при разрешаване на трудности и конфликти е заложено извършване на супервизия. Обученията и супервизията ще се изпълнят по ЗОП. 3. За ефективно изпълнение на функциите на Съвета по въпросите на СУ в общината ще се създадат условия за техническо обезпечаване на работата му, както чрез разходване на ресурси за подготовка на материали, тяхното оформяне и разпечатване, така и за осигуряване на оборудване за презентиране. Административното и техническо подпомагане на Съвета ще се извършва от служители в общината. 4.С цел установяване на обществените потребности, относно необходимостта от СУ и за подобряване изпълнението на публичните политики на местно ниво и в изпълнение на законодателството, ще се изготвят представителни анкетни проучвания с цел проучване на потребностите от СУ и за удовлетвореността на потребители от ползването на СУ. Проучванията ще се извършват от новоназначени лица по дейност 1 или от служители на общинска администрация, чрез посещения на място в СУ и на местното население. За изготвянето на анкетни карти ще бъдат закупени: хартия, папки, тонер касети и др. За обезпечаване на дейността по придвижване за провеждане на проучвания в населените места на територията на общината ще бъде нает лек автомобил съoбразно ЗОП. 146 298.57 0.00
Обезпечаване на правомощията на общината по ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ чрез: създаване на фронт-офис;обучение и супервизия на персонал; обезпечаване на функциите на Съвет по въпросите на социалните услуги; изготвяне на проучвания за социалните услуги, както и планиране и анализиране на предоставянето им; разработване на единна информационна точка; провеждане на разяснително - информационни кампании-ДОПЪЛНЕНИЕ: 5.Подобряване на планирането, анализирането, мониторинга и отчетността в СУ - В рамките на поддейността, служители на общинска администрация ще събират, обработват, анализират и съхраняват информация за предоставяните социални услуги и за разработване на програми за развитие на качеството им. Реализирането на поддейността ще се осъществява от определени служители на общината без допълнително възнаграждение в рамките поддейността и ще доведе до създаване на оптимизирани системи за предоставяне на услугите, касаещи управлението и цялостното въвеждане на приложимите стандарти за качество и мониторинг. При идентифицирана необходимост ще бъдат актуализирани Програмите за развитие на качеството в СУ. 6.Разработване на единна информационна точка с две обособени части – поддейността ще ускори процеса по предоставяне на информация на граждани за функциониращи СУ и ще усъвършенства процеса по координация и обмен на информация между служители от общинска администрация, СУ и ЛП. 7. Провеждане на разяснително-информационни кампании за предоставянето на ЛП, СУ и повишаване информираността за възможностите за изграждане на достъпна среда за ХУ. В рамките на поддейността ще бъдат изработени и разпространени от служители по дейност 1 информационни материали за предоставянето на СУ, механизма ЛП и възможностите за изграждане на достъпна среда за ХУ. Изпълнението на дейността ще е съобразено с изискванията, определени в Глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ и Приложение IX от РЕГЛАМЕНТ(ЕС) 2021/1060 от 24 юни 2021г. за установяване на общоприложимите разпоредби. Предвидените дейности по изработка, предпечат, печат и доставка на материалите ще бъдат реализирани при спазване на изискванията на ЗОП. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.