Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектно предложение е насочено към подобряване на условията на труд и превенция на риска при извършване на ежедневните работни дейности в "Триада Инженеринг"ООД. 
Целевата група по проекта са всичките 39 лица, назначени на трудови договори на различни длъжности,като от тях 7 лица попадат в целева възрастова група над 54 г.Ръководството на дружеството се стреми постоянно да подобрява условията на труд и да повишава безопасността на работещите,както и да подобрява качеството на работните места и да увеличава тяхната устойчивост.По този начин се гарантира и положителното въздействие върху производителността на труда и конкурентноспособността на предприятието.
Проектът ще се реализира посредством изпълнение на описаните дейности:
1.Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятието;
2.Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите,в рамките на която е планирано закупуване на колективни средства на защита(под-дейност1),модернизация/ реконструкция на производствени помещения (под-дейност 2) и ЛПС и специално работно облекло(под-дейност 3).
3.Осигуряване на социални придобивки за работещите чрез оборудване на място за хранене;
4.Oрганизация и управление на проекта;
5.Информиране и публичност.
В резултат на изпълнение на проекта ще се подобри и качеството на живот и труд на наетите в предприятието лица, ще се намали рискът за здравето и трудовия травматизъм,ще се оптимизират работните процеси посредством въвеждане на системи за гъвкави форми на заетост и практики за по-лесно съвместяване на професионалния, семейния и личния живот,както и удължаване на трудовия живот на по-възрастните работници и служители, което от своя страна ще рефлектира положително върху производителността на труда и опазване на околната среда,с което ще се допринесе за създаване условия за подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Разработване, адаптиране и въвеждане на системи за развитие на човешките ресурси в предприятията.: Основната цел на дейност e оптимизация управлението и развитието на човешките ресурси в "Триада Инженеринг" ООД ,чрез нея ще се постигане СЦ 1 и общата цел на проекта.Целевата група по тази дейност включва 39 заети лица или 100% от общата численост, от които 7 лица над 54 години и 3 лица с малки деца под 6 години. Дейността предвижда разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси съобразно стратегията за развитие на предприятието, в която са дефинирани цели за оптимизиране на организацията и системата за управление на човешките ресурси по отношение на по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот, удължаване трудовия живот на по-възрастните работници и повишаване на производителността и опазване на околната среда при организацията на труда.В тази връзка е предвиденa следната дейност: 1.Разработване и внедряване на сиситема за управление на човешките ресурси за оптимизация на работните процеси,вкл.въвеждане на гъвкави форми на заетост и др. практики за полесно съвместяване на професионален и личен живот, удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници(над 54г.) и въвеждане на иновативни модели за организация на труда,насочени към повишаване производителността и опазване на околната среда. В компанията няма разработена, внедрена и действаща система за развитие и организация на човешките ресурси, липсват към момента-гъвкави форми на заетост гъвкаво работно време,ротация на работното място,работа при непълно работно време и др. практики, даващи възможност на заетите лица за по-лесно съвместяване на професионалния и личен живот.Планираното развитие и разрастване на дейността на компанията налагат необходимостта от създаване и внедряване на такава система. Реализирането на дейността ще доведе до повишаване нивата на устойчива заетост чрез осигуряване на възможност повече младежи да съвместяват работа и учене,съвместяване на професионален и семеен живот, особено на жените с малки деца, както и на заетите над 54 г.,при които е налице социална ангажираност,криеща риск за устойчивата им заетост.Оптимизацията на работния процес и условията на труда спрямо нуждите на лицата над 54г. е необходима и с оглед осигуряване по-дългото им оставане в заетостта. Възрастните работещи над 54 години са ценни с професионалната си компетентност,практическите знания,екипната работа и умението за сътрудничество и предаване на знания и умения.Наблюдава се тенденция за увеличаване на средната възраст на служителите, което води до потребности от промяна, насочена към осигуряване на по –дългото им оставане в заетост.Което съвпада със стратегията за развитие на дружеството, а именно устойчива на заетост.„Управлението на възрастта в предприятието” следва да се има предвид при организацията и условията на труд така, че всеки възрастен работник, независимо от здравословния си статус, да чувства, че е в състояние да осъществи своите лични и корпоративни цели.Чрез внедряване на системата за по-възрастните служители се цели осъзнаване на особеностите на остаряването, справедливи нагласи спрямо тях,адаптиране на политиката по развитие на човешките ресурси към потребностите им, насърчаване на работоспособността и производителността им, учене през целия живот, организация на работата, съобразена с възрастта(преквалификация с цел по-малки физически усилия,обучение на лица над 54г.за наставници/обучители с цел предаване на професионален опит и т.н.). Въвеждането на иновативни модели за организация на труда са насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда, което може да се постигне чрез мотивационен модел и модел за организация на труда чрез разделно събиране на отпадъка. Осъществяването на дейност ще допринесе за подобряване на показателите за ефективност и качество на труда и ще се постигне една от приоритетните цели,а именно въвеждане на иновативни методи за организация на труда,които от своя страна да допринесат за повишаване на производителността на труда. 9 000.00 9 000.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите - под - дейност Осигуряване на колективни средства за защита.: Настоящата под-дейност цели осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд в "Триада Инженеринг" ООД и подобряване на професионалния, здравен статус и микроклимата в производствените цехова на фирмата,свързана е пряко с постигане на СЦ 2 и има принос за постигане на общата цел на проекта. Ежедневните дейности на служителите включват производство на метални конструкции в производствените цехове, работа на открито,свързана с доставка и монтаж на метални конструкции,както и извършване на ежедневната административна дейност. За изпълнение на настоящата под-дейност, въз основа на оценката на риска и идентифицираните опасности в нея,се предвижда: - Закупуване на 4 бр. мобилни аспиратори за заваръчни газове - чрез които ще се аспирират вредните газове и химични агенти, отделяни в процеса на заваряване.Те са предназначена за осигуряване на защита и подобряване на ЗБУТ на заварчиците. В производствения(монтажен) цех с площ 540 м2 не се осигурява необходимия въздухообмен на работните места, липсва аспирация, налице са вредни изпарения,които се отделят при дейности, свързани с монтаж на детайлите и отделните конструкции. Нарушен е Чл.124 от Наредба №7 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд на работните места.Необходимо е осигуряването на мобилни аспиратори за заваръчни газове в цех монтажен с оглед намаляване на вредните емисии при заваряването. Закупуването на 4 бр. мобилени аспиратори за заваръчни газове ще намали общата заболеваемост от болести, свързани с неблагоприятното въздействие на вредните производствени фактори на работната среда и травматизма.Мобилните устройства за аспириране ще бъдат снабдени и с абсорбционна-филтрираща система едновременно, като отстраняват праха и дима от зоната на дишане около заварчика чрез всмукване през повърхността и филтриране във вътрешността. - Закупуване на 4 бр. дизелови инфрачервени отоплители, чрез които ще се постигне защита от неблагоприятния микроклимат за служителите. Двата производствени цеха във фирмата с обща площ 960 м2 са изключително трудно отопляеми по конвенционален метод, въпреки добрата изолация, която е конструктивно заложена.Наблюдава се невъзможност да се извършват обичайните задължения на служителите, затруднява се ежедневната им работа, застрашава се тяхното здраве. Поради това е необходимо да се приложи ефективно решение за оптимизация на температурите през зимния полусезон предвид размера и изолационните характеристики на помещениято.По предписания на СТМ затоплянето на производствения цех е най­ добре да се извършва посредством лъчисто дизелово отопление.Те притежават положителен (стимулиращ) ефект върху организма на работещите като повишава тяхната дееспособност (стимулира кръвообращението),особено при работа свързана с двигателна активност. -закупуване на 1 бр. диелектрично килимче за ел. монтьора - ще се повиши електробезопасността на служителя, т.к. до момента не е разполагал с подобно средство за защита. -закупуване на 2 бр.ергономични офис столове- Наблюдава се неспазване на ергономичните принципи в офиса:Физическо натоварване и увреждане на мускулноскелетната система при ползване на неергономични столове.В програмата за минимизиране на риска е предписана мярка за закупуване на ергономични офис столове с характеристики, съответстващи на чл.5 от приложение №1 към Наредба №7/ДВ бр.70 от2005г./.и в съответствие с Наредба№7 от 23 септември 1999 г. Към настоящия момент, дружеството е осигурило на служителите офис столове, които обаче са морално остарели и амортизирани и се налага подмяната им с нови и съвременни такива с цел осигуряване спазване на ергономичните норми при работа и подобряване на ЗБУТ на заетите лица. Чрез осъществяването на поддейността ще се създадат подходящи условия за намаляване риска от трудови злополуки и професионални заболявания чрез подобряване на параметрите и условията на работната среда и завишаване на изискванията към спазването на правилата за здраве и безопасност при работа. 73 283.00 73 242.00
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите - под-дейност Модернизация/ реконструкция на производствени помещения.: Настоящата под-дейност цели осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд в "Триада Инженеринг" ООД и подобряване на професионалния, здравен статус и микроклимата в производствените цехова на фирмата,свързана е пряко с постигане на СЦ 2 и има принос за постигане на общата цел на проекта.За изпълнение на настоящата под-дейност, въз основа на оценката на риска и идентифицираните опасности свързани с несъответствие на микроклимата и недостатъчната осветеност,не отговаря на изискванията на чл.28 от Наредба №7 в механичен цех(Хале 2) и заваръчен цех (Хале 1)се предвижда:1.Текущ ремонт на механичен цех (Хале 2) с обща площ 420 кв.м.:подмяна на стоманена двукрила врата със секционна врата за стругарно 3,4мх2,7м - 1 бр.;подмяна на външни врати към тераса, вкл. 1 бр. с размери 2,25мх2,00м и 1 бр. с размери 2,55мх2,00м.;подмяна на стоманени прозорци единично стъкло с алуминиеви прозорци стъклопакет 19,40кв.м. 2.Текущ ремонт на заваръчен цех (Хале 1) с обща площ 540 кв.м.- ремонтиране и подобряване на вентилационна система; 3.Подмяна на 18 бр. осветителни тела с лед в Хале 1. 4.Подмяна на 36 бр. осветителни тела с лед в Хале 2. Прозоречната дограма на цялата сграда е стоманена и с единични стъкла,стара, неуплътнена. Лошото ѝ състояние води до пропускане на вода при валежи и течове по стените, навлажняване на мазилка и подови покрития.През студения период на годината се създава опасност от въздушни течения и формиране на неблагоприятен преохлаждащ микроклимат.Прозорците в този вид трудно се почистват.На старата прозоречна дограма няма възможност за монтиране на нови щори с цел ограничаване на директното слънцеогряване и създаване на отблясъци и отражения от работните повърхности.Двукрилата стоманена врата на цеха е стара и неуплътнена.Металните врати към терасите също са стари и недобре уплътнени.Всичко това води до:-Въздушни течения,преохлаждане през студения сезон на годината, както и трудно поддържане на оптимален микроклимат , повишен риск от простудни заболявания, обостряне на съществуващи хронични заболявания при работещите (болести на дихателната система, болести на костно-мускулната система, периферната нервна система и др.).Заболяванията с временна неработоспособност ще намалят ефективността на работа и водят до повишаване на трудозагубите за фирмата -недостатъчен поток на дневна светлина -създаване на отблясъци и отражения от работните повърхности и зрително напрежение и дискомфорт за работещите повишен енергоразход през студения период на годината. Използването на сградата в настоящия вид нарушава чл.34, чл.82, чл.88 и чл.134 от НАРЕДБА № 7 от 23.09.1999 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд на работните места и при използване на работното оборудване. В заваръчен цех (Хале 1) липсва ефективна вентилационна система, използваната до сега е неефективна, т.к. е напълно амортизирана и морално остаряла. В Хале 1 и Хале 2 осветеността не е в референтни стойности, не съответства на изискванията на чл.28 от Наредба №7. Осветеността на позоционираните технологични машини и оборудване, с които работят служите е по-ниска от изискваната по нормативните документи.Това създава предпоставки за възникване на трудови злополуки. Чрез осъществяването на поддейността ще се създадат подходящи условия за намаляване риска от трудови злополуки и професионални заболявания чрез подобряване на параметрите и условията на работната среда и завишаване на изискванията към спазването на правилата за здраве и безопасност при работа. Дейността спомага за постигане на общата цел на проекта, тъй като за същинското създаване на добри и безопасни условия на труд, е необходимо и оборудване, за осигуряване на максимален комфорт и безопасност, без риск от увреждане на здравето и при минимална заболеваемост на служителите. Чрез дейността ще бъдат оборудвани работните места в синхрон с Европейските стандарти подкрепящи развитие в областта на политиката на околна среда. Целевата група на дейността са 29 заети лица. 39 363.00 38 475.84
Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите - под - дейност Осигуряване на ЛПС и специално работно облекло.: Дейността има за цел осигуряване на ЗБУТ,подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите и е свързана пряко с постигане на СЦ 2 и има принос за постигане на общата цел на проекта.Целта на дейността е да се закупи специално защитно работно облекло и ЛПС на работещите в дружеството, които обуславят и целевата група по проекта. За неговата правилна употреба ще бъде извършено съответното обучение от фирмата доставчик или от ръководителя на фирмата.Към момента във фирмата работят 38 заети лица, които използват ЛПС и работно облекло. В рамките на дейността ще бъдат осигурени ЛПС и специално работно облекло на лица, назначени на длъжности, както следва: Кранист - 1 лице, Шофьор II кат.- 3 лица, Заварчик - 4 лица, Техн. Ръководител - 1лице, Монтажник - 10 лица, Инж. конструктор - 1 лице, Р-л безоп. усл. на труд - 2 лица, Началник склад – 1 лице, Ел. монтьор- 1 лице, Общ работник - 6 лица, Шлосер - 2 лица, Водач мотокар - 1 лице, Н-к техн. и кач. к-л- 1 лице, Н-к цех - 1 лице, Чистач-хигиенист -1 лице и Бояджия - 2 лица. Голяма част от дейността на Триада Инженеринг ООД се извършва, както в производствените цехове, така и на открити строителни и монтажни обекти, което предполагат използването на ЛПС и специализирано работно облекло. Голяма част от планираните за закупуване в настоящия проект ЛПС и специални работни облекла предпазват от електростатични свойства, срещу опасност от топлина при електрическа дъга, обувки за предпазване с метално бомбе и маслоустойчиви подметки(противопробождащи), ръкавици с подсилен показалец и върхове на пръстите, филтри за предпазване от органични компоненти с точка на кипене, от твърди и течни частици и т.н. Ръководството се грижи да осигури възможно най-добрите средства за защита. Към настоящия момент осигуряването на тези средства се извършва съгласно Наредба № 3.С настоящата дейност ръководителят на дружеството цели да повиши безопасността и да подобри условията на труд чрез закупуване на следното специално работно облекло и лични предпазни средства за съответните длъжности по Наредба №3. Специалното работно облекло и ЛПС са описани в утвърден списък съставен въз основа на извършената оценка на риска при полагане труд в Триада Инженеринг ООД: 1.Специално работно облекло/костюм летен- 38 бр., в т. ч. 17 от Вид 1 и 21 от Вид 2 2.Специално работно облекло/костюм зимен - 38 бр., в т. ч. 17 от Вид 1 и 21 от Вид 2 3.Обувки със защита от пробождане и премазване на ходилото - 38 бр., в т. ч. 25 от Вид 1 и 13 от Вид 2 4.ръкавици- 17 бр. 5.ръкавици заваръчни -13 бр. 6.шлем заваръчен-13 бр. 7.ръкавели кожени - 13 бр. 8.престилка кожена-15 бр. 9.гамаши кожени-13 бр. 10.очила предпазни шлосерски-15 бр. 11.антифони-15 бр. 12.маска химична(система за подаване на въздуха с шлем, за бояджии)- 2 бр. 13.филтър прахов (предпазва от твърди и течни частици)-2 бр. 14.гащеризон еднократен - 2 бр. 15.филтър химически комплект(предпазва от органични компоненти с точка на кипене) - 2 бр. При изпълнението на тази дейност е предвидено закупуване на специално работно облекло и лични предпазни средства, които са по–висок защитен и качествен клас от доставяните до момента, което ще допринесе за мотивирането на персонала и повишаване на производителността на труда. Подобрените качествени показатели на ЛПС средства и облекла ще повишат сигурността и безопасността на използващите ги работници. Значително по - дълго ще се запазят и експлоатационните качества които да осигурят защита по време на изпълнение на трудовите задължения на работещите в тази среда. Чрез осъществяването на дейността ще се създадат подходящи условия за намаляване риска от трудови злополуки и професионални заболявания, а също така минимизиране на трудовите злополуки чрез подобряване на параметрите и условията на работната среда и завишаване на изискванията към спазването на правилата за здраве и безопасност при работа. Целевата група по тази дейност включва 38 заети лица, от които 7 лице над 54 години. 80 904.78 80 628.10
Осигуряване на социални придобивки за работещите, чрез оборудване на място за хранене.: Дейността има за цел осигуряване на социални придобивки за служителите, както и ЗБУТ,подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите и е свързана пряко с постигане на СЦ 3. Настоящата проетна дейност има пряк принос също така и за постигане на общата цел на проекта. На база на оценката на риска е идентифицирано, че в цех монтажен съществуващата стаята за хранене и почивка не е климатизирана , оборудването е оскъдно и остаряло. С оглед осигуряване на по-добри условия за физиологичен режим на труд и почивка е необходимо помещението да се климатизира и оборудва с: 1.Закупуване на климатик- 1бр. за помещение за хранене към монтажен цех. 2. Закупуване на оборудване за помещение за хранене(столова) към монтажен цех. - Маса - 6 бр. - Стол - 20 бр. - Кафе машина - 1 бр. - Хладилник - 1 бр. Настоящата дейност цели осигуряване на социални придобивки на работниците и служителите в Триада Инженеринг ООД, като оборудва помещението за хранене и почивка към монтажния цех на фирмата в гр. Монтана, а също и осигури комфортна работна температура през топъл и студен годишен период на служителите си, като закупи климатик за помещението, предназначен за отопление (през студен период) и охлаждане (през топъл период) на помещението за хранене и почивка. Към настоящия момент помещението не е оборудвано с климатик. Ръководството на фирмата постоянно се стреми да повишава трудоспособността на своите служители и да повишава качеството на работните места. Целевата група на дейността включва 20 служители на фирмата. Освен загриженост за благополучието на кадрите си, Триада Инженеринг ООД се стреми, чрез прилагане на социални придобивки да повиши и мотивацията им. Един по-доволен служител, който има по-малко грижи и тревоги, често е склонен да демонстрира удовлетвореността си с качествена работа, висока мотивация и старателност. Удовлетворените служители отсъстват по-малко, по-малко са склонни да потърсят друга работа и в много по-голяма степен се ангажират с постигането на целите на компанията. Решението на дружеството за предоставяне на социални придобивки започна с ясен анализ, изготвен на база данни за конкретните нужди на служителите според преобладаващата възраст и характеристики, свързани със съответните задължения, длъжности и квалификация. Съответно направения анализ са обосновани конкретни нужди на служителите, които в максимална степен могат да се покрият с настоящата дейност и с настоящият проект. За Триада Инженеринг ООД е абсолютно ясно, че това не е еднократен акт, а процес, който изисква ресурс, средства и време за управлението му. Това представлява най-добрият инструмент за ръст на бизнеса и конкурентно предимство за дългосрочен успех. 3 280.00 3 210.00
Oрганизация и управление на проекта.: Дейността цели осигуряване на доброто управление и изпълнение на проекта и гарантиране на законосъобразността,ефективността и ефикасността при осъществяването му. С оглед постигане на заложената цел и обезпечаване проектната реализация,предвижда се да бъде избран външен изпълнител от страна на Бенефициента,отговорен за организацията и управлението на проекта от гл.т. неговото администриране,без припокриване на функции с тези на ръководителя на проекта.Задълженията на избрания изпълнител,обхващат: - Цялостно администриране на проекта; - Изготвяне на План за външно възлагане в съответствие с разписаните в Ръководство за бенефициента изисквания и предоставянето му на УО на етап изпълнението на договора; - Подготовка на всички документи,съпътстващи провеждане на процедури за избор на изпълнител от страна на Бенефициента по реда на глава четвърта от ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/2016 г., участие в провеждането на избора на изпълнител, проверка на съответствието на документите, съпътстващи избора на изпълнител; - Подготовка на документи, свързани с техническото и финансово отчитане на проекта в съответствие с приложимите образци, комплектоване на технически и финансови отчети и искания за плащане и съгласуването им с ръководителя; - Изготвяне на придружителни писма, обосновки и набавяне на допълнителни документи/разяснения в случай на наличие на Искания за допълнителни документи и разяснения; - Подготовка на официална кореспонденция, свързана с изпълнението на проекта; - Предоставяне на експертни консултации, свързани със законосъобразното управление на проекта в съответствие с указанията на УО,изложени в Ръководството за изпълнение на ДБФП по процедурата и приложимото законодателство и проследяване на промени в нормативната уредба/приложимите указания на УО с оглед своевременното им прилагане при организацията и управлението на проекта; - Проследяване изпълнението на проектните дейности, постигане на заложените цели, очаквани резултати и заложени индикатори и източници на информация за тях; - Навременно идентифициране на необходимост от изменение на ДБФП/промени на обстоятелства,за които е необходимо да бъде уведомен своевременно УО,съгласуването им с ръководителя на проекта и изготвяне на необходимите за целта документи; - Отчитане на дейностите, свързани с изпълнението на дейността по организация и управление на проекта пред бенефициента; - Отговорен за събиране, систематизиране и съхранение на документите,съпътстващи изпълнението на проекта,в отделно досиеорганизирано и структурирано по начин,който улеснява последващото им проследяване и проверка и при спазване на хронологията на изпълнението - Отговорен за поддържане на ефективна система за комуникация,в т.ч. за разпространяване и координиране потока на информация между всички страни, участващи в управлението, реализацията и контрола на изпълнението на проекта (Бенефициент,представители на УО,избрани външни изпълнители по реда на ПМС 118, одитиращи институции и др.); - Отговаря за оперативната координация на дейностите по проекта, както и за техническата и организационна комуникация, свързана с изпълнението им; - Отговорен за спазване и изпълнение на мерките за комуникация и информация в съответствие с указанията, изложени в “Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация”2014-2020; Планиран в рамките на продължителността на дейността е срок до 1 мес. за подготвителни дейности, свързани с избора. Дейността е пряко свързана с постигане на СЦ 4 на проекта и има принос за постигане на общата цел. С оглед обезпечаване на проектното изпълнение, тя ще протича през целия период на изпълнение на проекта. 21 000.00 18 325.00
Информиране и публичност.: Целта на дейността е да се осигурят мерки за информиране и публичност в съответствие с приложимите изисквания и указания за прилагане на правилата за информация и комуникация 20142020 г. "Триада Инженеринг" ООД ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. указания относно изпълнението на дейността, свързана с информиране и публичност. С оглед на това, в рамките дейността се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация да се указва съфинансирането от ЕСФ на ЕС на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС;общото лого за програмен период 2014 - 2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: - постави 2 бр. плакати с минимален размер А3 с информация за проекта , в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място напр. входа на сградата на организацията, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на ЕСФ; общото лого на програмен период 2014 - 2020 г. с наименованието финансиращата ОП "РЧР; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва, че финансиращата го ОП се осъществява с подкрепата на ЕСФ. Предвижда се в рамките на настоящата дейност, с оглед оптимално осигуряване на ефективно информиране и публичност на проекта и приноса на ЕС за реализацията му да бъдат изготвени: печатни информационни материали 1000 бр. брошури, съдържащи емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз"; наименование на ЕСФ; общото лого за програмен период 2014- 2010 с наименованието на ОП "РЧР"; наименование на проекта и адреса на Единния информационен портал. Брошурите ще се разпространят сред клиенти на организацията и нейни бизнеспартньори, както и сред служителите на дружеството, посредством което ще се достигне до максимално широк кръг лица, информирани за приноса на ЕСФ на ЕС чрез ОП "РЧР" за реализацията на проекта. На закупените по проекта КСЗ ще бъдат поставени информационни стикери на подходящо място с визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕСФ, общото лого за програмния период и номера на ДБФП. Дейността има принос за постигане на общата цел на проекта.Тя ще протича през целия период на изпълнение на проекта и ще стартира със сключването на ДБФП. Предвиден е 5-месечен срок за подготвителни дейности, свързани с възлагане изработването на материали на външен изпълнител. Дейността има принос за постигане на СЦ 4 и на общата цел на проекта. Тя ще протича през целия период на изпълнение на проекта и ще стартира със сключването на АДБФП. 2 200.00 540.92

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.