Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Фирма Надежда 2000 ЕООД е една от най-големите фирми за производство на хляб, хлебни изделия, разнос на кетъринг и други хранителни изделия, плодове и зеленчуци. Кодът й на икономическа дейност е:  56.29 „Дейности по производство и доставка на храна“.  По настоящем във фирмата работят 33 души, като 32 от тях са на трудов договор и един на договор за управление и контрол. Придобиването на професионална квалификация и повишаването на знанията и уменията  са от голямо значение за ръководството на фирмата, съзнавайки, че човешкия ресурс е най-важен за едно предприятие.  За ръководството е от изключителна важност постоянното актуализиране и повишаване на знанията и уменията на всеки един работещ във фирмата. Поради тази причина всичките 33 души, работещи във фирмата, включително нейния управител ще преминат различни обучения. Всички 33 ще постигнат професионална квалификация в различни специалности, които ще допринесат за по-ефективната им работа – работници, шофьори, готвачи, продавачи, технически лица и администрация. Служителите и работниците, които ще осъвременят и усъвършенстват компютърните си или езиковите си умения са 13, от които 8 души ще изучават английски език, а 5 – ще подобрят компютърните си умения. 
Това от една страна ще доведе до по-оптимална и качествена работа на фирмата, до намирането на нови партньори и разширение на дейността й. От друга страна, чрез обученията на служителите ще се повиши качеството на работните места, а от там ще се повишат възнагражденията и ще им се гарантира запазване на работата и последващо надграждане. Изпълнението на проектното предложение ще допринесе за достигане на тези цели чрез следните дейности:
1. Предоставяне на професионално обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на заети лица
2. Обучение за придобиване на ключови компетентности по "Общуване на чужди езици" и "Дигитална компетентност“ за персонала на фирмата.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
1. Предоставяне на професионално обучение за придобиване или повишаване на професионалната квалификация на заети лица: Посредством подкрепата по настоящата процедура, 33 души ще преминат обучения за повишаване на професионалната им квалификация. Това ще отговори на нуждите на фирмата от квалифицирани кадри в организацията на производството и доставакта на храна. Обученията, през които ще преминат служителите са пряко свързани с дейността на фирмата и в частност с основните задължения на всеки служител. За подобряване работата в компанията служителите и работниците във фирмата ще преминат следните обучения: Лицата, които работят в основната дейност на фирмата, а именно производството на хляб и хлебни изделия ще преминат курс по квалификация, съобразно заеманите им позиции в две професии: -„хлебар-сладкар“ - 9 лица – това са хората, заети в основното производство; -„техник - технолог в ХВП“ - 3 лица. За производствения процес на фирмата е от значение да има обучени специалисти в тази професия, за да могат качествено да изпълняват задълженията си, свързани с контрол на качеството на храните, оперативните процедури, чрез които се осигуряват мониторинг, контрол и управление, безопасност и качество при производство, търговия, спедиция и предлагане на стоки. Тези специалисти също така отговарят за инсталациите, техническото и материалното оборудване, транспортните средства, свързани с производството и търговията с хлебни изделия; суровините, съставките, добавките и другите продукти, които се използват за производство. -Професия „монтьор на транспортна техника“ - 4 лица. Фирмата разполага с 16 автомобила, както и с лица, работещи като шофьори. Част от тях ще бъдат обучени в тази професия. Тъй като автопарка е голям, фирмата се нуждае от компетентни лица, които да могат да боравят с техническа документация, да извършват монтаж и да осигуряват базисно техническо обслужване, ремонт и безопасна експлоатация на служебните МСП. -Професия „търговски представител“ - 5 лица. За да се разраства дейността на фирмата тя се нуждае от нови, големи клиенти. Обучени търговски представители ще са изключително полезни за тази цел. Това са хора, които отлично познават качествата и характеристиките на предлаганите продукти, изискванията за транспорт и съхранение, водят преговори с клиенти, документират доставките и продажбите. Лицата, които ще бъдат обучени в тази специалност към момента изпълняват подобни функции. -Професия „продавач-консултант“ - 3 лица. Към момента те изпълняват сходни дейности. За тях, както и за фирмата е от значение в търговските й обекти да работят хора, които да обслужват професионално и вежливо клиентите, убеждавайки ги в качеството на предлаганите стоки. -Професия „офис – мениджър“, - 2 лица и професия „офис – секретар“ - 2 лица. В офиса на фирмата, както на мениджърско, така и на изпълнителско ниво е необходимо да работят кадри, които са запознати с административните процедури, познават фирмената организация, изпълняват административни дейности, комуникират с клиенти, боравят отлично с компютър и извършват планиране и отчетност. Тези лица ще се обучат и на английски език, тъй като владеенето на чужд език ще допълни перфектно професионалните им умения. -Професия „снабдител“ -1 лице. Към момента то извършва сходни дейности, ето защо се нуждае от необходимата квалификация, чрез която ще оптимизира своята работа. -Професия „икономист“ -3 души. Тези кадри са необходими в офиса на фирмата, както и по обектите, тъй като те участват в планирането на дейността на предприятието и в реализацията на плана. Извършват проучвания, събират, обработват и анализират информация. Планират потребността от персонал и обучения. -Професия „оперативен счетоводител“ – 1 лице. То е преминало обучение по професия Калкулант и към момента работи като такова. Поради проявеното усърдие и в работата, както и съобразно нуждите на фирмата, лицето ще бъде надградено в професия оперативен счетоводител. Всички обучени лица ще получат съответния квалификационен документ. Обученията ще се извършат съобразно Закона за професионалното образование и обучение /ЗПОО/. 47 400.00 0.00
2. Обучение за придобиване на ключови компетентности по "Общуване на чужди езици" и "Дигитална компетентност“ за персонала на лабораторията: Фирма Надежда 2000 ЕООД е една от динамично развиващите се компании за производство на храни и кетъринг в областта. Компанията има амбицията да се развива, да обучава и надгржда своите кадри и да печели все нови и нови клиенти. Фирмата има обекти по Черноморието и работи с множество клиенти в туристически райони. Поради тази причина се изпитва остър недостиг на кадри, владеещи английски език както на изпълнителско, така и на мениджърско равнище. Освен това, във връзка с навлизащите нови технологии в производството и съобразено с това че повечето инструкции на машините, съоръженията и на част от процесите, които извършват са на английски език, за лицата, работещи във фирмата е от значение да имат познания по английски с цел по-професионално и компетентно да извършват своята работа. - 8 лица ще преминат обучения по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“, с изучаване на английски език, като сред тях е и управителя на фирмата, г-жа Минчева. Служителите, които ще преминат обучения в професии офис мениджър и офис асистент, ще преминат и езиков курс. Други служители, които ще преминат курс по английски, ще се обучават в следните професии: търговски представители и икономисти. Това са хората, които най-много комуникират с клиенти и партньори, за това за тях е важно да притежават и езикови умения. Обученията по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" ще бъде с продължителност 300 учебни часа и на трите нива на обучение, като цената на обучението е 700 лв. на човек. Първоначалните нива, в които ще се сформират групите са 2: ниво начинаещи и ниво напреднали. За да бъде определено първоначалното ниво на владеене на английски език, и така да бъдат разпределени и включени в групи по едно от двете нива, всички включени в това обучение ще положат входящ тест. По този критерий ще бъдат разпределени в съответните групи. - 5 лица ще преминат обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“. Тези лица са включени и в обучение за постигане на професионална квалификация в следните специалности: оперативен счетоводител, технолози ХВП и икономисти. С оглед качествено изпълнение на служебните задължения както и с оглед надграждането на съответните служители се изискват добри умения за работа с компютърни програми, работа с операционна система, с текстообработващи програми и електронни таблици, бази данни и обмен на данни между различни приложения и работа с Интернет базирани технологии. Тези знания ще са им особено необходими в ежедневната работа, тъй като и двете професии са свързани с ежедневно използване на компютърни технологии. По проекта е заложено обучението по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност”, което е с продължителност от 45 учебни часа, от които 20 учебни часа теория и 25 учебни часа – практика. Обучението може да се извърши като петимата сформират група или като бъдат част от по-голяма група. Бюджетът, необходим за изпълнението на дейността се формира по следния начин: За Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“, бюджетът е 8 *700 лв. = 5 600лв. За ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“, бюджетът е 5*250 лв. = 1 250 лв. Общо разходите по дейността са 6850 лв. 6 850.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.