Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 672 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Ръководството на "Нетинс Иншурънс Брокерс" ООД разбира, че успехът на бизнеса им зависи от хората, които работят в тази
компания и го представляват на пазара. За да може да се използва рационално времето, финансовите, административни и човешки ресурси, са необходими специални познания, разбиране на задачите и подготовка на служителите. Дружеството извършва застрахователна дейност, обслужване на клиенти и посредничество със застрахователи в общото застраховане, здравното, имуществено, животозастраховане и пенсионно осигуряване. Настоящият проект цели да повиши способността на заетите лица в „Нетинс Иншурънс Брокерс” ООД, които са приоритетна целева група, да посрещнат настъпващите бързи промени на
пазара на труда в резултат на динамично технологично развитие, глобализацията, застаряването на населението и др.
Целите на проекта съответстват напълно на целите на ОПРЧР подобряване качеството на живот на хората в България чрез подобряване на човешкия капитал,постигане на високи нива на заетост, повишаване на предлаганите услуги и засилване на
социалното включване. Очаквания резултат от преминалите обучителни курсове е служителите да придобият всички знания и умения, необходими за изпълнение на ежедневните си задачи, изгражда се доверие между ръководството и служителите и
мотивация за развитие.
Проектът предвижда следните дейности:обучителни курсове чрез дистанционна форма на обучение за всички 30 служители на постоянен трудов договор:
- обучение за придобиване на професионална квалификация - професия: "Финансист", специалност: "Застрахователно и осигурително дело"
- обучение за придобиване на дигитална компетентност;
- осигуряване на стимул чрез гъвкава форма на заетост - праващо работно време. 
За целта, дружеството предвижда обученията да бъдат извършени от външен изпълнител, център за професионално обучение (ЦПО) с активна лицензия от НПОО за професиите и/ или специалностите по които ще се провежда обучението.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на обучение за придобиване и повишаване на професионална квалификация на служителите в "Нетинс Иншурънс Брокерс" ООД: Предвиденото обучение ще предложи на заетите във фирмата служители знания и умения относно специфичните дейности които извършва дружеството. Основният предмет на дейност, която осъществява дружеството е Дейности на застрахователни брокери и агенти. За целите на настоящата схема, дружеството попада в приоритетните сектори: Икономически сектори, основаващи се на знанията сектор К: Финансови и застрахователни дейности. Във връзка с дейността на фирмата и повишаване качеството на предлаганите услуги е необходимо служителите на постоянен трудов договор да преминат курсове, свързани с повишаване на професионалната им квалификация. Обучението, през което ще преминат те, е пряко свързано с дейността на компанията. За подобряване работата в компанията е необходимо 30 служителя да преминат през специфичен курс за повишаване на професионалната им квалификация. Планираният обучителен курс от ръководството през който ще премине всеки един от тях е с професионално направление 343, код: 343010, професия: "Финансист", специалност: "Застрахователно и осигурително дело" с код: 3430102, степента на професионална квалификация е III-та. Хорариума на обучението ще бъде съобразен с минималните изисквания, като общия брой часове - 960 учебни часа, от които 350 часа теория и 610 часа практика. С дистанционното обучение ще се реализират съвременни форми за провеждане на професионално обучение, което осигурява добра симбиоза между високи стандарти и добри резултати; максимално удобство на обучаваните при минимизиране разходите на работодателите. Обучението ще се проведе чрез самоподготовка и използване на уеб-базирана система за електронно обучение. Достъпа до електронната платформа е чрез интернет и индивидуална парола за достъп на всеки обучаем. Всички лекции, упражнения, практически задания и междинни тестове са достъпни он-лайн 24-часа, което дава възможност за обучение в удобно за курсиста време. По време на обучението ще се предоставя възможност за участие в практически упражнения и консултации с преподаватели при заявена нужда. Дистанционната форма на обучение позволява обучение без отделяне от работната среда, включително на голям брой служители и осигурява висока квалификация на служителите и успешно развитие на фирмата и нейната конкурентоспособност. Допустимата разходна стойност за едно обучаващо се лице за придобиване на трета степен на професионална квалификация е 1800 лв. Общата продължителност на дейността е 6 месеца, като първите 2 месеца са за избор на изпълнител. Общата стойност на разходите, необходими за изпълнението на дейността е 54 000,00 лв., като сумата се формира по следния начин: по специалността ще се обучат 30 служители на дружеството, или 30 х 1800 лв. = 54 000,00 лв. Държавните изпити се провеждат по национална изпитна програма, в съответствие с ДОИ за придобиване на квалификация по професия. Оценяването на професионалните компетенции е независимо и се извършва по единни национални критерии. След завършване на обучението ще се повишат знанията и уменията на служителите в областите: дейността на застрахователните, презастрахователните и осигурителните институции; Организацията на застраховането и социалното осигуряване; Застрахователните и осигурителните операции и механизмите и технологията за тяхното осъществяване; Приходите и разходите от дейността; Отчитането и анализа на дейността на отделния служител; Структурата на имуществото; Дейностите по опазване и застраховане на персонала и имуществото; Видовете застраховки и документи; Условията и документите при кандидатстване за работа; Правилата и особеностите при създаването на професионални контакти. Етиката на деловото общуване. Съобразяване с културните особености на клиента; Правилата на деловата кореспонденция; Информационните технологии и системи в застрахователното и осигурително дело. Изпълнението на обучението ще се осъществява в съответствие с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение /ЗПОО/. 54 000.00 0.00
Предоставяне на обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" на служителите в "Нетинс Иншурънс Брокерс" ООД: Развитието на икономиката на знанието, базирана на новите информационни и комуникационни технологии, както и необходимостта от значително повишаване на конкурентоспособността и производителността във фирмите, изискват работна сила с високо образование, професионална подготовка и ключова компетентност. Познавайки добре застрахователния пазар, бизнесът може да трансформира продажбите на стоки и услуги. Компанията акумулира информация за покупките и нуждите на клиентите, за да осигурят поцеленасочени продажби и персонализирано обслужване или дори за да предлагат индивидуални пакети от застрахователни продукти. В тази връзка е необходимо служителите работещи в "Нетинс Иншурънс Брокерс" ООД да притжават необходимите компютърни умения, като курсът ще осигури знание и умение за практическо прилагане и използване на бизнес приложения на компютърната текстообработка, електронните таблици, базите от данни и компютърното представяне на информацията пред публика, обмен на данни между различни приложни програми, използване на Интернет базирани технологии. След обучението ще бъдат придобити дигитални компетентности, които служителите ще могат да приложат веднага на работното място с висока ефективност. Обучението по дигитална компетентност ще преминат всички 30 служители, тъй като за да изпълняват ежедневните си служебни задължения те имат нужда от тези познания и умения. Решението на управителя на "Нетинс Иншурънс Брокерс" ООД е да включи всички свои служители в обучението от съществуващите офиси на дружеството в следните градове: София - 14 служителя (в отделните офиси), Благоевград - 5 служителя, В.Търново - 1 служител, Враца - 1 служител, Етрополе - 1 служител, Краище - 1 служител, Кюстендил - 1 служител, Нова Загора - 1 служител, Петрич - 1 служител, Сандански - 1 служител, Смолян - 2 служителя, Стряма - 1 служител. Обучението ще се извърши от външен изпълнител в дистанционна форма на обучение, тъй като в повечето офиси работи по един служител и ще е непосилно да се образуват групи. Външния изпълнител ще бъде избран по действащото законодателство. За определяне нивото на знание по компютърни умения , всеки един от служителите ще положи входящ тест за определяне нивото на познания. Дистанционното обучение се провежда по специално разработени електронни учебни материали. Те включват лекционен материал, мултимедийни и интерактивни презентации, практически ориентирани казуси, задачи за самоподготовка и изпитни тестове, които се полагат при приключване на всеки отделен модул. Учебните материали са разработени от университетски преподаватели с които курсистите имат присъствени или онлайн консултации за затвърждаване на знанията си. Електронните учебни материали са за самостоятелна подготовка и за тях всеки обучаем получава уникално потребителско име и парола за 24 часов достъп през целия период на обучението. Дистанционната форма на обучение е напълно равнопоставена на редовната форма на обучение, както по отношение на съдържанието на учебните планове и програми, така и по издаваните свидетелства за професионална подготовка. Учебното съдържание е разпределено по следния начин: - Текстообрабока с Microsoft Word - Работа с електронни таблици в Microsoft Excel Процентно разпределено е: 10 % теория и 90 % практика. Цената на обучението е 250 лв. за едно лице. Бюджетът необходим за изпълнението на дейността се формира по следния начин: 30 служителя х 250 лв. = 7 500,00 лв. След успешно приключване на обучението на всеки един служител ще бъде издаден лицензиран документ Сертификат за успешно завършен курс, доказващ завършеното обучение. 7 500.00 0.00
Дейност за стимулиране на гъвкави форми на заетост за заетите лица, участващи в обучителния процес: Важна роля за мотивацията на служителите има ръководството на Нетинс Иншурънс Брокерс ООД. То трябва, от една страна, да ги подтиква за включване в обучения, а от друга – да осигурява възможности за прилагане на наученото в практиката, да планира и осъществява дейности в подкрепа на знанието. Гъвкавото работно време е условие на труд, което ще даде възможност на служителите да ползват различни варианти по отношение разпределението или броя на стандартно необходимите работни часове. В рамките на изпълнение на проекта, фирмата ще се възползва от възможността да стимулира своите служители, като кандидатства за отпускане на средства в размер на 100 лева за всеки месец от обучениетов които е включено и дължимите осигуровки за сметка на работодателя по КТ и КСО. Тази дейност има за цел да стимулира обучаващите се, като допълнителното възнграждение, което ще получат и ще бъде предоставено от работодателя отделно от основната трудова заплата. Ръководството предвижда да осигури на своите служители в рамките на изпълнение на проекта плаващо работно време. То представлява форма на гъвкаво работно време с променливи начало и край на работния ден, които се определят със съгласието на ръководителя и са съобразени с вътрешните разпоредби. Служителите отработват същия брой часове, както при стандартно работно време, ежедневно и ежеседмично, но могат да избират, в определени граници, кога да започва и да свършва работният им ден. Плаващото работно време има няколко ключови особености: - задължителна присъствена рамка от работни часове – това е период, през който всички служители следва да присъстват на работното си място; - времева рамка на плаващото работно време – период, през който плаващото работно време може да се разпределя, т.е. това е най-ранният час, в който може да се започне работа и най-късният час, в който трябва да се приключи работа; - гъвкава обедна почивка – тя ще се определи в зависимост от продължителността и времевият интервал, в който се ползва. Решение за прилагането на гъвкави условия на труд (плаващо работно време) е съобразено с необходимостта от изпълнение на дейностите по проекта. В пред вид, че обученията ще се проведат през дистанционна форма на обучения, поради спецификата на работа, служителите ще имат възможността да преценят през коя част от деня ще посещават електронния портал на обучителната организация за да проведат предвидените часове обучение. Дейността ще се изпълнява в рамките на проектното предложение с продължителност 7 месеца. Общата стойност на разхода по дейността е формирана по следния начин: 30 лица по 7 м.(периода на обучение) по 118,92 (с вкл. дължимите осигуровки за сметка на работодателя по КТ и КСО) = 24 973.20 лв. Обща стойност на дейността: 24 973,20 лв. 24 973.20 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.