Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът има за цел предоставяне на по-ефективна, ефикасна и качествена грижа на лицата от най-уязвимите групи от населението чрез повишаване и укрепване на административния капацитет на служители от Община Котел. 
Проектът включва дейности по подготовка за обезпечаване правомощията на община Котел по ЗСУ,ЗХУ и ЗЛП и създаване на фронт-офис с три обособени работни места като се осъществи текущ ремонт на стълби и площадка пред помещението, находящо се в сградата на Община Котел, осигуряващи достъпна среда за хора с увреждане, закупуване на оборудване/техника и обзавеждане на фронт-офиса.  
Предвижда се наемане на пълен работен ден на 2 лица на длъжност "Координатор на услуга" и 1 лице на непълно работно време 2 часа/ден с функции на "Ръководител екип на фронт-офиса", изпълняващи задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги. С цел повишаване на административния капацитет на служители на Община Котел ще бъдат проведени обучения на трите новоназначени лица във фронт-офиса,  още две лица от общината - Директорът на дирекция „Социални и хуманитарни дейности“ и гл. специалист „Култура и социални дейности" в същата дирекция и трима управители на социални услуги в общността. Обученията ще бъдат насочени към повишаване уменията и компетенциите за работа с лица от уязвимите групи, "клиенти на фронт-офиса" , нормативна база за социалните услуги предоставяни от общината свързани със ЗСУ, в частта свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги, ЗХУ и ЗЛП.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на персонала, необходим за изпълнение на задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги.: Община Котел ще наеме на трудов договор за срок от 17 месеца 2 лица на пълно работно време на длъжност ''Координатор на услугата'' код по НКПД 13433003. Трудовите договори ще бъдат сключени по реда на КТ. Лицата ще работят в новосъздадения фронт-офис и ще изпълняват функции и задължения необходими за изпълнение на задълженията и отговорностите на общините по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги. Ролята и отговорностите, които новоназначените 2-ма служители ще изпълняват са следните: 1. Работа с лица, нуждаещи се от социални услуги и подкрепа ( "клиенти" на фронт-офиса), в т.ч.: - информиране на лицата относно съществуващите социални услуги, които имат право да ползват, условията и сроковете за тяхното ползване; - информиране на лицата относно условията за заплащане и пълно и частично освобождаване от заплащане на такса за ползване на социални услуги; - извършване на предварителна оценка на потребностите от социални услуги; - съдействие и консултиране на лицата за избор на подходящи за тях социални услуги. - предварителната оценка на потребностите от социални услуги съдържа предложение за подходящите социални услуги, които лицето има право да ползва, и избраните от него социални услуги. - насочването за ползване на социални услуги съгласно правилника за прилагането на ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП 2. Работа с документи: - прием на заявления/ декларации - изготвяне и поддържане на регистър - изготвяне и поддържане на индивидуални досиета С цел осигуряване на качествено предоставяне на услугите на фронт-офиса и извършване на мониторинг и контрол, Община Котел ще назначи свой служител на непълно работно време ( 2 ч./ден) като експерт "Ръководител екип" на фронт-офис за 17 месеца. Ръководител екип на фронт-офиса ще има допълнително вменени функции и задължения : - организира, контролира и оценява работата на служителите във фронт-офиса; - комуникира с доставчиците на социални услуги, които участват в изпълнението на правомощията им по ЗСУ, ЗХУ, ЗЛП; - провежда разяснително-информационна дейност за предоставяните социални услуги от Община Котел; - поддържа актуална информация за всички видове соц. услуги , предоставяни на територията на общината. - периодично изготвя доклади и анализ на потребностите от социални услуги с цел бъдещото им планиране от Община Котел. 51 015.00 24 190.16
Дейности по обезпечаване на отговорностите на общините по изпълнение на задълженията по ЗЛП/ЗХУ, както и по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги.: Поддейност 1: Подготовка за обезпечаване правомощията на общините по ЗСУ, ЗХУ и ЗЛП и създаване на работни места (фронт-офиси). Община Котел разполага с подходящо помещение за фронт-офис, в което ще работят трите новоназаначени лица. Помещението се намира на Първи етаж в административната сграда на Община Котел, находяща се на ул. "Алеко Богороди" № 1, която има осигурена достъпна среда за хора с увреждания. В следствие на амортизация и износване с годините, стълбите и площадката, която осигурява достъпна среда за хора с увреждания, пред входа на сградата на Общината, където ще се намира фронт-офиса, са с големи неравности и увреждане на целостта на замазката. Поради тези обстоятелства, които възпрепятстват достъпа на хора с увреждания до фронт-офиса, се налага текущ ремонт на стълбището и площадката с обща площ 12 кв.м. Община Котел вече разполага със закупен гранитогрес за направата на ремонта и предвижда текущия ремонт да вклюва дейности по почистване, направа на изравнителна замазка с вкл. материали и поставяне на гранитогрес с вкл. материали (лепило). За обособяването на работни места във фронт-офиса се предвижда закупуването на 2 бр. стационарни компютри с 2 бр. монитора, 2 бр. комплекти мишка и клавиатура. 3 бр. метален шкаф за документи, 2 бр. бюра, 2 бр. офис столове, 6 посетителски стола, 1 бр. офис маса. Поддейност 2: С цел повишаване на административния капацитет на служители на Община Котел ще бъдат проведени обучения на трите новоназначени лица във фронт-офиса, още две лица служители на Община Котел- Директорът на дирекция „Социални и хуманитарни дейности“ и гл. специалист „Култура и социални дейности в същата дирекция и трима управители на социални услуги в общността. Обученията ще бъдат насочени към повишаване уменията и компетенциите за работа с лица от уязвимите групи, "клиенти на фронт-офиса" , нормативна база за социалните услуги предоставяни от общината свързани със ЗСУ, в частта свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги, ЗХУ и ЗЛП. Необходимостта от обучения се налага от идентифицирани нужди за подобряване знанията по нормативната база, както и уменията за качествено предоставяне на нейните услуги. В тази връзка ще бъдат проведени 3 обучения на 8 лица както следва: - Обучение на тема : Правомощия по преодоставяне на интегрирана подкрепа; - Обучение на тема : Ефективно взаимодействие на служителите от местната администрация с хора от уязвимите групи; - Обучение на тема : Методи за повишаване на личната продуктивност и ефективност на екипите в организацията; Форма на обучениета: дистанционна/присъствена. Поддейност 3: Провеждане на разяснително-информациона капмпания В изпълнение на дейността, персоналът на услугата ще проведе разяснителна кампания, относно възможностите за получаване на лична помощ, социални и интегрирани здравно-социални услуги, както и ще се информира местно население за възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания. Целта на разяснителната кампания също така е да се постигне висока степен на информираност и разбиране сред населението, относно дейността/функцията на фронт-офиса и възможностите, които предлага. Ръководителят на услугата ще разработи дизайн и съдържание на информационна дипляна, която ще бъде отпечатана в изпълнение на дейността. Освен в град Котел, дипляни ще бъдат предоставени за раздаване и на кметовете на населениете места в Община Котел. Така разяснителната кампания ще обхване малксимално голям брой заинтересовани лица. Община Котел ще осигури телефон за връзка със служителите във фронт-офиса, като номерът ще бъде упоменат в информационната дипляна. Това ще даде възможност гражданите да получават информация за услугите и по телефона. Периодично ще се представя информация и на официалната интернет страница на общината. 20 406.00 9 676.06

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.