Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 331 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящото проектното предложение обръща внимание на безработните и неактивните лица в област Стара Загора и по-конкретно към безработните младежи до 29 години като се съсредоточава към  устойчивото им интегриране на пазара на труда чрез създаване на 4 нови  работни места в ЕТ "Силвия - М - Гешо Гешев" за срок до 12 месеца, както и осигуряване на професионално обучение на 2 -ма от новоназначените лица.
За регион Стара Загора, където ще бъде изпълнен проектът безработицата към май 2015 година е 10,2 %, а безработните младежи за същия период в страната са около 20%.  Това показва, че за целевата ни група по проекта - младежи до 29 годишна възраст  е необходимо да се разкрият нови работни места, които ще бъдат модерно оборудвани. Квалификацията и мотивацията на младежите е важен фактор за устойчивата конкурентоспособност на дружеството. Ето защо, наличието на работна сила със специализирани познания и умения е от особено значение за икономическото  развитието на регион Стара Загора.
Целите, които си поставя проектното предложение са осигуряване на устойчиви работни места в  ЕТ "Силвия - М - Гешо Гешев", което ще доведе до подобряване на качеството на живот на хората в България. Постигането на тази цел е възможно чрез разкриване на 4 нови работни места в дружеството, повишаване на  професионално образование на новоназначените лица , модерно оборудване на  нови работни места.  
С изпълнението на дейностите по проекта ще се постигнат следните резултати: разкрити 2 нови работни места за "Продавач -консултант" в търговския обект на дружеството и 2 нови работни места " Специалист фотографски услуги" за новата дейност на фирмата, като за фотографската дейност ще се закупи ново оборудване - професионални фотоапарати, фото принтери и лаптоп, а новоназначените "Продавач-консултанти" ще преминат професионално обучение.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Сформиране на екип, управление и отчетност на проекта: Настоящата дейност е избрана с цел: • Осигуряване на успешно изпълнение на проекта и постигане на проектните цели; • Оптимизиране на използването на проектните ресурси; • Постигане на ефективна координация и комуникация с подизпълнители; • Осигуряване на прозрачност в управлението на проекта; • Осигуряване на добра отчетност и контрол върху изпълнението Дейността предвижда сформиране и поддържане на екип за изпълнение и управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: - Ръководител на проекта; - Координатор по проекта; - Счетоводител Екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и възприемането на ефективна система за комуникация между тях. Той ще определи отговорник за изпълнението на всяка от заложените в проекта дейности. Координаторът на проекта ще подпомага изпълнението на всички дейности по проекта, ще участва при избора на подизпълнители за конкретните дейности и ще подпомага дейността на подизпълнителите. Счетоводителят ще следи отчетността на дейностите и ще завежда и съхранява всички разходо оправдателни документи. Екипът по проекта ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение. Екипът по проекта е избран съобразно специфичните нужди на всяка една от дейностите по проекта. Всеки член на екипа е професионалист, точен, лоялен и отговорен за изпълнение на поставените задачи. 4 800.00 4 058.72
Подбор на представители на целевата група и разкриване на нови работни места : Целта на дейността е: - да се осигури устойчива заетост на безработни и неактивни лица от община Стара Загора; - да се разшири дейността на дружеството с предлагане на мобилни фото услуги в област Стара Загора ЕТ "Силвия - М - Гешо Гешев" планира да разкрие 4 нови работни места - 2 работни места за "Продавач - консултант" и 2 за "Специалист фотографски услуги" . Новите работни места за "Продавач - консултант" се разкриват с цел удължаване на работното време на търговския обект от 6 до 22 часа, като наетите лица ще работят на две смени. Освен основната си дейност - търговия с хранителни стоки дружеството планира да стартира и нова дейност - онлайн магазин за мобилни фото услуги, като за тази си дейност ще наеме 2-ма човека на позицията "Специалист фотографски услуги". Фотографията е изкуство, което се радва на голям успех от създаването му до наши дни. Няма важно събитие или успешна реклама без участието на добър фотограф. Улавянето на точния момент е опит и добра техника. Целта, която си поставя кандидатът с разкриването на новата дейност във фирмата - мобилна фотография е да улавя емоцията и настроението на хората и да им осигурява добри спомени. Сред новите услуги на дружеството ще бъдат сватбена фотография, продуктова фотография, абитуриенти, кръщенета, бизнес събития, откриване на търговски обекти и др., изискващи присъствие на фотографите на място на събитието. За популяризиране на новата дейност дружеството ще разработи онлайн магазин за фото услуги, като по този начин ще популяризира и налага новият начин на работа в областта. Наетите специалисти фотографи ще осъществяват дейността си на конкретното събитие и ще предлагат на място направените снимки. За осъществяването на новата дейност ще се закупи необходимото оборудване за новите работни места. През първия месец от дейността ще се направи подбор на безработни и неактивни лица и ще се изберат 4 човека / 1 лице продължително безработно и неактивно и 3 -ма човека безработни младежи до 29 години/ за позициите "Продавач - консултант" - 2-ма човека и "Специалист фотографски услуги" - 2-ма човека. Подборът на лицата ще се осъществи с подкрепата и съдействието на Агенция по заетостта - Стара Загора. С избраните 4 лица ЕТ "Силвия - М - Гешо Гешев" ще сключи трудови като се спазят изискванията на Кодекса на труда за период до 12 месеца за позициите " Продавач консултант" - 2- ма човека, които ще работят на две смени в търговския обект и "Специалист фотографски услуги" - 2-ма човека, които ще развиват и популяризират новата дейност на дружеството за мобилни фотографски услуги в област Стара Загора. След приключване на проекта ЕТ "Силвия - М - Гешо Гешев" ще запази две от разкритите работни места - "Продавач консултант" - 1 работно място и "Специалист фотографски услуги" - 1 работно място, които ще продължат да работят още 12 месеца. Целта, която си поставя дружеството е да наложи мобилните фотографски услуги в региона като постепенно разширява обхвата им . Новата дейност на дружеството ще увеличи оборотите му. 31 920.00 26 817.50
Провеждане на професионално обучение на две наети лица по специалност "Продавач - консултант": Настоящата дейност е избрана с цел: • Повишаване на професионалната квалификация на на две наети лица от целевата група Наетите на трудов договори две продавачки в търговския обект на ЕТ "Силвия ¬М- Гешо Гешев" ще преминат професионално обучение по професия 341020 "Продавач¬-консултант", специалност 3410201 "Продавач ¬консултант" - втора квалификационна степен, 660 учебни часа, от които 320 теория и 340 практическо обучение. Формата на обучението ще е смесена – 560 дистанционно обучение и 100 часа присъствено – производствена практика. Входящото образователно равнище е завършено основно образование или завършен курс от средното образование. Обучението ще се провежда по предварителен график за дистанционните занятия, за присъствените занятия - производствената практика, за он-лайн консултациите на преподавателите, за изпитите за приключване на обучението. По време на производствената практика ще се води присъствен лист за всички участници и ще се прилагат методи за контрол на учебния процес и междинни контролни проверки на курсистите. Месечните отчети за провежданото на дистанционното обучение ще се подават до 5-то число на месеца, следващ отчетния от обучителната организация. Професионалното обучение завършва с държавни изпити по теория и практика на професията, които се провеждат в присъствена форма. На успешно издържалите изпита курсисти ще бъдат издадени Свидетелства за професионално образование. В края на всяко обучение курсистите ще бъдат помолени да попълнят въпросник за удовлетвореността си от курса за повишаване на професионална квалификация и ползите от него за тяхното кариерно развитие. 2 400.00 2 400.00
Закупуване на активи за новите работни места: Целта на дейността е: - осигуряване на модерна техника за новата дейност на дружеството и новоразкритите работни места - развитие и утвърждаване на новата дейност - мобилни фото услуги За стартирането на новата дейност на ЕТ "Силвия -М- Гешо Гешев" мобилни фотографски услуги са разкрити две нови работни места за "Специалист фотографски услуги" и е необходимо да бъде закупено следното оборудване: - професионален фотоапарат за най-добро качество на изображението - 2 броя - за заснемане на събития, бизнес инициативи, рекламни кампании на фирми и други. - фото принтер - 2 броя - за моментално копиране на снимките - лаптоп - 1 брой- необходим за допълнителна обработка със специализирани програми на направените снимки. Закупуването на нова професионална техника ще помогне за по-бързо развитие на новата дейност и привличането на нови клиенти. Хобито на управителя ще успее да се развие и да носи допълнителни приходи на дружеството. Професионалните фото услуги са от значение за всяка бизнес инициатива и рекламен клип. 14 000.00 13 995.34
Публичност и визуализация: Целите, които си поставя тази дейност са: - Добра информираност на обществеността по отношение на проекта; - Изпълнение на задълженията на бенефициента по отношение на изискванията за информация и публичност. В рамките на дейността са предвидени следните мерки за публичност и визуализация: 1. Информационни стикери - 5 броя за новозакупеното оборудване ; 2. Брошури с информация за проекта – 200 броя; 3. Информационна табела – 1 брой; 4. Публикации в местни и регионални медии – 2 броя; 5. Химикали – 160 броя; Всички дейности по информираност и публичност ще се извършат в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 1 000.00 1 150.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.