Предоставяне на услуги в сферата на финансовото управление и контрол.: Целта на настоящата дейност е придобиване на специфични познания относно управлението и контрола върху дълготрайните материални активи в предприятията, с оглед постигане на устойчиво бизнес развитие на кандидата, посредством предоставяне на услуги в сферата на финансовото управление и контрол.
М ЕЙЧ АР ЕООД е компания, която се намира на начален етап от своето развитие. От м.10.2019 г. до момента всички нейни дейности се изпълняват от единствения служител и управител, чиито намерения са да постигне устойчиво развитие във финансово-счетоводната сфера. Кандидатът има потенциал и мотивация да развива започнатата предприемаческа дейност, но проблемите пред които се изправя са липсата на конкретни познания и компетентности. Плановете му са, към наличните клиенти да привлече и други, които на базата на месечен/год. абонамент да получават пълно фин.-счетоводно обслужване, в т. ч. услуги по организиране на счетов. отчитане, съставяне на фин. отчети, ТРЗ, управление и контрол на ДМА, иконом. консултиране. Към момента кандидатът не е в състояние да предостави подобна цялостна услуга, поради липсата на задълбочени познания и опит в частта относно управлението и контрола върху дълготрайните активи. Кандидатът ясно съзнава, че в съвременните пазарни условия, привличането и задържането на клиенти е въпрос на качествено, навременно и в пълнота обслужване. В тази връзка, е идентифирана нуждата от получаване на точно този тип консултации, свързани с у-ето и контрола върху ДМА (сгради; компютри, машини, съоръжения, оборудване; трансп. средства; стоп. инвентар; ДМА в процес на придобиване и др.), което има отношение към всички предприятия-клиенти на кандидата - разработената система/работни процедури ще бъдат прилагани в работата с настоящи и бъдещи клиенти на дружеството.
Необходима е специализирана консулт. помощ относно управлението и технологията на контрола върху ДМА, която да обхване- тяхното придобиване, заприходяване, амортизиране на актива и пренасяне на части от стойността му в присъщите за предприятието разходи, контрола върху признаването и текущата оценка на ДМА; к-ла върху техн. състояние и наличността на ДМА; к-ла върху увеличението и намалението на ДМА; к-л върху амортизациите и ремонта на ДМА и др. Допускането на нарушения, свързани с последващите разходи за ДМА могат да имат съществено отражение върху фин. резултат за конкретен отчетен период на всички категории предприятия, особено такива със значителна стойност на ДМА. С помощта на планираните по проекта консултации, се предвижда да се преодолеят липсата на експертен опит у кандидата и риска да не успее да се справи на нужното ниво с текущата работа. С постигането на предвидения резултат по проекта- създаване на система/работни процедури относно управлението и контрола върху ДМА на своите клиенти, М ЕЙЧ АР ЕООД ще се позиционира устойчиво на пазара на фин.-счетоводни услуги. С цел по-доброто следене и отчитане състоянието на ДМА в предприятията се предвижда консултантът да разработи определени типови документи, като напр. поддържане на картотека на активите, категоризация и коефициенти на амортизация на ДМА и др. Подробно описание на същността и характеристиките на системата и ползите от нея са предоставени в т. Резултати.
Консултациите ще бъдат проведени от Теодор Капланян, притежаващ висше иконом. образование и дългогодишен проф. опит в областта. Предвидени са 180 ч. консултации, които да се реализират в рамките на 3 месеца. Процесът на предоставяне на консултант. услуги ще обхване следните етапи:
-ет. I- през първия месец от изп. на проекта- консултации по идентифициране на конкретния обхват и изграждане структурата на системата/работните процедури, които ще се изработят. Продължит.- 50 ч.
-ет. II- през втория и третия месец от изп. на проекта- консулт. помощ по същинската реализация на уточненото по ет. I - консултантът ще разработи документите на системата (вс. процедури и образци), ще ги предостави на кандидата и ще го запознае за работа с тях. Продължит.- 130 ч. |
3 870.00
|
3 870.00
|