Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 065 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът цели създаване на устойчива заетост посредством разкриване на нови работни места за безработни и неактивни лица и устойчивото им интегриране на пазара на труда. 
Целеви групи: продължително безработни и неактивни лица, безработни лица на възраст над 54 години и безработни  младежи до 29 години, включително. 
Изпълнението на заложените проектни дейности ще доведе до задоволяване на потребностите на целевите групи: 
- осигуряване на възможности за устойчива заетост за безработните и уязвимите групи на пазара на труда; 
- създаване на възможности, които позволят по-възрастните работници да бъдат задържани по-дълго на пазара на труда в добро здраве чрез осигуряване на условия за активен трудов живот на възрастните хора; предприемане на мерки за намаляване на младежката безработица чрез трайна интеграция в заетостта на младите хора до 29 години;
- повишаване компетентността на заетите в отделните сфери на работа, отговарящи на изискванията на пазара на труда; 
- повишаване на конкурентоспособността на пазара на труда, създаване на условия за повишаване на доходите и подобряване икономическото благосъстояние на представителите на целевите групи.

Планираните по проекта дейности са:
• Организация и управление на проекта;
• Създаване на устойчиви работни места в „Бизнес Център Азия“;
• Закупуване на оборудване, свързани със създаването на нови работни места;
• Информация и публичност на проекта;

Успешното изпълнение на проектните дейности ще доведе до реализиране на заложените цели чрез постигане следните резултати:
- Доставено оборудване за калибриране и сушене на черупкови плодове - 2 броя;
- Осигурени условия за разкриване на работни места в "Бизнес Център Азия";
- Откриване на 6 бр. устойчиви работни места в „Бизнес Център Азия“;
- Осигуряване на заетост за общо 6 бр. безработни и неактивни лица от територията на община Тервел;
- Подобряване на квалификацията на заетите и повишаване на тяхната конкурентоспособност на пазара на труда.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Реализирането и управлението на проекта ще включва следните етапи: І ЕТАП – ПОДГОТОВКА ЗА СТАРТИРАНЕ НА ПРОЕКТНИТЕ ДЕЙНОСТИ Това е началният етап на проекта, през който се сформира екипа, организира се неговата работа и се подготвят и провеждат процедурите за избор на външни изпълнители на основните дейности по проекта: - Сформиране на екип за управление на проекта; - Разпределение на задълженията и отговорностите; - Утвърждаване на правила за работа и контрол на работата на проектния екип; - Мониторинг и контрол на изпълнението на проектните дейности; - Подготовка на документация за избор на изпълнители по реда на ПМС № 118, съгласно План за външно възлагане; - Провеждане на избор на изпълнители и сключване на договор с изпълнители по реда на ПМС № 118, съгласно План за външно възлагане. Екипът за организация и управление ще включва експерти с опит в изпълнението на проекти, финансирани по ЕСФ, както следва: - Ръководител проект (14 месеца х 10 дни х 4 часа); няма да получава възнаграждение по проекта. - Юрист (2 месеца х 10 дни х 4 часа); - Счетоводител (14 месеца х 5 дни х 4 часа). ІІ ЕТАП – ИЗПЪЛНЕНИЕ Това е същинският етап на реализация на проекта, през който се извършват дейностите по закупуване на оборудване, създаване на нови работни места (подбор и наемане на персонал), осигуряване на информация и публичност на дейностите по проекта. 5 400.00 2 160.00
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: Дейността включва провеждане на процедура за избор на изпълнители за доставка на оборудване, свързано със създаване на работните места по проекта. Оборудването ще включи както следва: - Калибрираща машина за черупкови плодове - 1 брой; - Сушилня за орехи и лешници - 1 брой. Закупуването на оборудване е необходимо условие за създаване на новите работни места на територията на община Тервел. Оборудването ще бъде използвано от 2 оператори на машините, които ще бъдат назначени по проекта. Закупеното оборудване ще бъде застраховано за периода на приода на проекта - 12 месеца. 15 600.00 0.00
Създаване на устойчиви работни места в „Бизнес Център Азия“: Фирмата планира да разкрие шест нови работни места за срок от 12 месеца при изпълнение на проекта. С избраните представители на целевите групи ще бъдат сключени трудови договори спродължителност 12 месеца. Позициите, които ще бъдат необходими за дейността на фирмата са както следва: - Шофьор на лекотоварен автомобил – 2 души; - Охранител – 2 души; - Машинен оператор – 2 души. След приключване на проектните дейности "Бизнес Център Азия" ще осигури заетост на минимум 50 % от наетите по проекта служители за минимален срок от 12 месеца. Дейността ще включва и осигуряване на услуга по трудова медицина за 6 служители на Бизнес Център Азия. 33 000.00 22 542.30
Информация и публичност на проекта: Дейностите по информация и публичност по проекта ще се осъществяват през целия период на изпълнене от ръководителя. Информацията ще бъде подготвяна и публикувана на информационния сайт на Азия Бизнес Център. Дейността ще включи и две платени публикации в медиите за отразяване на резултатите, постигнати по проекта. С тази дейност ще бъде предоставена на всички заинтересовани страни, както и на широката общественост, информация за целите и резултатите от проекта. При реализиране на проекта ще бъде разпространена информация за финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта, както и ролята на ЕСФ и ОП РЧР. Дейността ще се реализира в съответствие с Регламент на Съвета (ЕО) №1083/2006 и Регламент на Комисията (ЕО) №1882/2006. Печатните материали ще бъдат разпространени по време на пресконференциите. При провеждането на публичните събития ще бъдат поставена табела с информация относно ролята на ЕСФ и ОП РЧР за изпълнението на проекта. 1 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.