Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 103 дървета
English

Програма: Развитие на човешките ресурси

Район за планиране: Всички

Описание

"РИТОН-Р" ЕООД е рекламна агенция, създадена в град Варна.Към момента компанията е сред лидерите в производството на обемни и магнитни стикери.По своята същност обемните стикери са популярен начин за брандиране на продуктите и отличаване на марката сред конкуренцията.Фирмата е специализирана в производството на гъвкави обемни стикери–3D с нестандартни форми, размери и цветове по желание на клиента.Смолата, която използваме за изработката им осигурява твърдо, устойчиво на драскане покритие, за максимална защита и добър естетичен вид на логото.Рекламните магнити са един от най-ефективните промоционални продукти.Това е рекламен продукт в различни форми и цветове,който винаги се забелязва и е функционален.
Настоящото проектно предложение предвижда разкриването на 4 нови работни места за експертни служители.От особен интерес за нас са младежите до 29 години,които са и основна целева група по проекта.Предвиждаме 75 % от новосъздадените работни места да бъдат заети от тях. 
Ще бъде извършена доставка на режещо-печатащ плотер,който ще увеличи скоростта на производство с 4 пъти.С новозакупеното оборудване ще оперира графичният дизайнер,който ще разработва проектите.Чрез инсталирането на плотера ще се създаде възможност за обслужване на по-голям брой поръчки едновременно,т.е. ще се създаде необходимост от намирането на нови клиенти и в тази връзка ще бъде назначен мениджър,ключови клиенти.За да може производствения процес да бъде контролиран в условията на разширен обем на производство и увеличени поръчки ще бъде назначен ръководител,производствени технологии.С цел засилване на интернет рекламата и подобряване на своето собствено интернет представяне и позициониране, ще бъде назначен програмист,уеб сайтове. 
Фирмата е идентифицирала пазарна ниша с голям потенциал за развитие.Назначението на 4 нови служители по конкретното проектно предложение е много навременно действие и ще създаде условия за трайна заетост на минимум 2 от заетите по проекта лица,а защо не и на всички.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на 4 броя безработни и неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да бъдат подбрани кандидати и сключени договори с 4 безработни и неактивни лица, на 50 % от които ще бъде предоставена възможност за трайна заетост за допълнителен период от минимум 12 месеца. Безработните и неактивни лица ще бъдат и от двете области на интервенция - целеви групи над 30 години и безработни младежи до 29 години. Тяхното разпределение ще бъде следното - 1 лице от код 102 и 3 лица от код 103. След реализирането на дейността ще бъдат създадени следните 4 работни места: - 1 работно място за длъжност ръководител, производствени технологии, код 2141 7005; - 1 работно място за длъжност графичен дизайнер, код 2166 3008; - 1 работно място за длъжност мениджър, ключови клиенти, код 2421 5025; - 1 работно място за длъжност програмист, уеб сайтове, код 2513 6002. Етапите на изпълнение на дейността ще бъдат следните: 1. Подбор на безработни и неактивни лица - ще бъдат подадени заявки в различни трудови борси за наемане на персонал - държавни и частни. Ще бъдат потърсени неактивни лица; 2. Сключване на договор с одобрените 6 лица. 3. Запознаване на новонаетите лица с естеството на работа и провеждане на инструктажи. За периода на реализация на проекта ще бъде избрана служба по трудова медицина, с която ще бъде сключен договор съгласно изискванията на чл. 25 ал. 1 от Закона за здравословните и безопасни условия на труд. Службата по трудова медицина ще обслужва новонаетите 4 броя служители за периода от назначаването им до приключването на проектните дейности. СТМ ще бъде задължена да обслужва работниците на фирмата съгласно изискванията на Наредба № 3 от 25,01,2008 г. 34 571.84 33 047.14
Закупуване на оборудване и инвентар, свързани със създаването на новите работни места.: Ще бъде извършена доставка на следното оборудване: режещо - печатащ плотер, при който полагането и печатът с лак в различни режими създава специални и уникални дизайни с гланцов ефект, матов ефект, ефект с водни знаци , полугланцов ефект, както и обемно контурно лакиране, за да спестите време за ламиниране на отпечатъка и той да има специален 3D ефект с релеф. Плотерът ще увеличи скоростта на изработване приблизително с 4 пъти и по този начин подобри производствения капацитет на предприятието. С него ще работи графичният дизайнер. По този начин ще се създаде възможност за обслужване на по-голям брой поръчки едновременно, т.е. от намирането на нови клиенти и в тази връзка ще бъде назначен и мениджър, ключови клиенти. За да може производствения процес да бъде контролиран в условията на разширен обем на производство и увеличени поръчки от клиенти ще бъде назначен ръководител, производствени технологии. С цел реализация на повече проекти в областта на интернет рекламата и подобряване на своето собствено интернет представяне и позициониране ще бъде назначен програмист, уеб сайтове. Той ще бъде отговорен за разрастването на дяла на услугите в областта на рекламата. И четирите планирани за създаване работни места са за длъжности, които не са съществували до момента във фирмата. Прогнозираме режещо-печатащият плотер да бъде на стойност от 18 125,00 лева. Ще бъде направена застраховка на оборудването след неговата доставка за периода на реализация на проекта за всички възможни застрахователни рискове на прогнозна стойност от 948,00 лева. 19 073.00 18 277.42
Дейности по организация и управление на проекта.: Ще бъде създаден екип по проекта, който ще се състои от ръководител на проекта с богат опит в управлението на проекти, финансирани по европейски и други фондове, както и координатор, който също притежава опит във финансовото управление на безвъзмездна помощ. Заетостта на екипа ще бъде в рамките на реализацията на проекта, а именно 13 месеца. Работата на екипа ще бъде отчитана на база на отработените часове като ръководителя на проекта предвиждаме да бъде зает в рамките на 310 часа, а координаторът - счетоводител - 300 часа. Часовите ставки за изплащане на възнагражденията по отработените часове са съгласно публикуваната Методология за определяне на възнагражденията, т.е. за ръководител проект - 10 лева/час, за координатор - счетоводител - 8 лева/час. Предвиждаме сумата от 5500,00 лева за възнаграждения на екипа по проекта. Изборът на координатор на проекта ще бъде обект на ПМС 118 и Ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място 2015" и ще се извърши след стартирането на проекта. Координаторът ще участва пряко в реализацията на проекта и в изпълнението на проектните дейности. Ще подпомага ръководителя при изготвянето на месечните отчети. Ще изготвя самостоятелно всички финансови справки и отчети. Ще отговаря за правилното разходване на средствата по бюджета и тяхната целесъобразност. Ще взема участие в събития и ще осъществява връзка с представителите на управляващия орган на местно ниво. За да бъде обезпечено управлението на проекта ще бъдат необходими и канцеларски материали и консумативи на обща стойност - 500,00 лева. Ще бъдат доставени следните материали и консумативи: - копирна хартия - 8 кашона х 30,00 лева - 240,00 лева; - папки с перфорация - 1 опаковка х 51,00 лева - 51,00 лева; - класьори - 20 броя х 3,00 лева - 60,00 лева; - тонер касета - 2 броя х 61,00 лева - 122,00 лева; - джобове - 2 опаковки х 6 лева - 12,00 лева; - химикали - 10 броя х 1,50 лева - 15,00 лева. 6 000.00 6 712.00
Дейности по информиране и публичност: С цел популяризиране на проекта сред обществеността ще бъдат реализирани следните услуги от външна фирма: - изработване на информационна табела - 1 брой на стойност 350,00 лева. Тя ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование. - изработване на 1 самозалепващ се стикер на стойност 150,00 лева, който ще бъде поставен върху доставеното оборудване. Той ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование; - публикуване на две информационни карета в местен вестник в началото и в края на проекта на стойност 500,00 лева. 1 000.00 1 250.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.